نحوه محاسبه قیمت سئو

نحوه محاسبه قیمت سئو

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

در این مقاله به بررسی نحوه محاسبه قیمت سئو خواهیم پرداخت.

 

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

سئو چیست؟و سئو کار کیست؟

چرا باید از سئو استفاده کنیم؟

سئو چه اهدافی دارد؟

الگوریتم های رتبه بندی سئو چه هستند، کار ان ها چیست و چه تاثیری بر روند بهینه سازی یا به عبارت دیگر سئو سایت دارند؟

نحوه محاسبه قیمت سئو به چه صورت انجام می شود؟

[/stextbox]

سئو چیست؟و سئو کار کیست؟

شاید تا کنون واژه ی سئو را نشنیده باشید و یا از کاربرد ها و خصوصیات و نقش ان اطلاعاتی نداشته باشید. در این مقاله می خواهیم به معرفی خصوصیات و کاربرد سئو بپردازیم. سئو یا به عبارتی بهینه سازی موتور جست و جو مجموعه ای از راه ها و روش های مختلفی می باشد که برای تغییر استراتژیک وب سایت ها مورد استفاده قرار می گیرند.

به عبارت دیگر سئو فرایندی است که شامل موارد مهمی در ارتباط با صفحه و افزایش رتبه ان درموتور های جست و جو می باشد. البته که این فرایند به هیچ عنوان فرایند ساده ای نیست و همین طور پیاده سازی ان نیز اسان نمی باشد. این مجموعه از روش های مختلف باعث بهبود رویت و دیده شدن صفحه وب سایت شما و هم چنین ارتباط وب سایت ها با یکدیگر شده و رتبه بندی صفحات را در نتایج موتورهای جست و جو مانند گوگل بالا می برد.

واژه سئو SEOمخفف عبارت Search Engine Optimization  می باشد. و راهی است برای بالا بردن رویت و بازدید از صفحات اینترنتی. سئو کار نیز به به فردی گفته می شود که فعالیت ها و کارهای لازم برای بهینه سازی یک وب سایت را انجام می دهد.

چرا باید از سئو استفاده کنیم؟

در این بخش می خواهیم به پاسخ این سوال بپردازیم که چرا باید از سئو استفاده کنیم و یا به عبارت بهتر بهینه سازی وب سایت به چه دلیل حائز اهمیت می باشد. در ادامه دلایلی را که باعث می شود ما از سئو برای بهبود بخشی به فعالیت مجازی و اینترنتی و هم چنین صفحه خود استفاده کنیم توضیح خواهیم داد. از جمله ی این دلایل در ادامه امده اند:

  • اگر شما برای یک بار هم که شده از اینترنت و موتور های جست و جو استفاده کرده باشید مسلما به سراغ حدودا پنج یا شش نتیجه ی اول جست و جوی خود رفته اید. در واقع نتایج صفحه اول را دیده اید. بنابراین هر وب سایت و صفحه ای که در رتبه های اول و بهتر قرار گرفته باشد بیشتر دیده می شود و به اصطلاح مشتری بیشتری خواهد داشت.
  • مورد بعدی ان است که سئو تنها موتورهای جست و جو را هدف قرار نمی دهد بلکه کارایی وب سایت ها را نیز افزایش می دهد.
  • سئو هم چنین باعث دیده شدن وب سایت ها از طریق شبکه های اجتماعی می شود. در واقع راهی می شود برای ورود از شبکه های اجتماعی به وب سایت های مختلف.
  • چرا باید از سئو استفاده کنیم؟
    چرا باید از سئو استفاده کنیم؟

سئو چه اهدافی دارد؟

سئو همان طور که پیش تر به ان اشاره کردیم به وب سایت ها کمک می کند تا در نتایج به دست امده در موتور های جست و جو در مکان بالاتری قرار بگیرند. در واقع سئو شامل موارد مختلفی می باشد که به وسیله ان ها محتواهای وب سایت ها، ارتباط ان ها با کلمات کلیدی یا همان کلید واژه های جست و جو شده در موتورهای جست و جو مانند گوگل را بررسی می کند. این سیستم همان طور که گفتیم از سیستم های محاسباتی مختلفی نظیر الگوریتم های سئو نیز برخودار می باشد.

سئو چه اهدافی دارد؟
سئو چه اهدافی دارد؟

مساما افزایش بازدید از صفحات برای صاحبان وب سایت های مختلف بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد. این وب سایت ها برای رقابت در حوزه های مختلف نظیر فروش و معرفی و عرضه محصولات و خدمات مختلف با یکدیگر نیازمند کمک برای بیشتر دیده شدن هستند در نتیجه برای ان ها بسیار مطلوب خواهد بود تا در رتبه بندی بالاتر و بهتری در نتایج جست و جو قرار گیرند.

سئو کمک شایانی در این مورد به ان ها می کند. سئو با دنبال کردن و در نظر گرفتن اهدافی که دارد به کمک وب سایت ها امده و بر بهینه سازی موتور های جست و جو نیز تاثیر می گذارند. در ادامه تعدادی از اهداف سئو را به صورت کلی بیان خواهیم کرد.

از جمله اهدافی که سئو دنبال می کند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اثر گذاری بر میزان بازید از وب سایت ها و صفحات مختلف اینترنتی
  • کمک به فرایند برندینگ یا برند سازی
  • بالا بردن و افزایش ترافیک وب سایت های مختلف
  • قرار دادن وب سایت ها در رتبه های بالاتر و بهتر در نتایج جست و جو
  • افزایش بازید و افزایش فروش و عرضه محصولات و خدمات مختلف
  • استفاده به عنوان ابزاری برای انجام و اجرای تبلیغات و بازاریابی
  • و …

الگوریتم های رتبه بندی سئو چه هستند، کار ان ها چیست و چه تاثیری بر روند بهینه سازی یا به عبارت دیگر سئو سایت دارند؟

حال اجازه دهید کمی در مورد الگوریتم های رتبه بندی موتورهای جست و جو صحبت کنیم. در ابتدا باید به معرفی الگوریتم بپردازیم. این که الگوریتم سئو چیست و کار ان چیست. باید گفت که الگوریتم سئو فرمولی برای محاسبه ی رتبه بندی سایت ها می باشد.

در واقع موتور های جست و جوی مختلف دارای یک سری فرموا برای سطح بندی و رتبه بندی وب سایت ها و صفحات هستند. برای مثال الگوریتم سئو موتور جست و جوی گوگل تلاش دارد مناسب ترین، دقیق ترین و بهترین نتایج را در مورد موضوع مورد جست و جو در اختیار کاربران خود قرار دهد. الگوریتم های سئو گوگل هم چنین محتوای وب سایت ها، وضعیت لینک سازی ان ها را نیز علاوه بر رتبه بندی نتایج بررسی می کند. الگوریتم های یاد شده انواع مختلفی دارند. تعدادی از الگوریتم های سئو موتور جست و جوی گوگل را در ادامه نام خواهیم برد. از جمله این الگوریتم ها می توان به الگوریتم پاندا، الگوریتم پنگوئن، الگوریتم پیج لایوت، الگوریتم گوگل فرد، الگوریتم رنک برین، الگوریتم پاسوم، الگوریتم موبایل فرندلی اپدیت، الگوریتم سند باکس و غیره اشاره کرد.

نحوه محاسبه قیمت سئو به چه صورت انجام می شود؟

با توجه به مواردی که در مورد سئو یا بهینه سازی وب سایت ها و نتایج به دست امده در موتور های جست و جو ذکر شد به نقش و تاثیر ان پی بردید. حال می خواهیم بدانیم نحوه محاسبه قیمت سئو به چه شکل می باشد. باید گفت که با توجه به این که شما از کدام شرکت ( که در زمینه ی دیجیتال مارکتینگ فعالیت دارند) می خواهیم تا خدمات سئو را به شما ارائه دهند قیمت سئو نیز متفاوت خواهد بود هر یک از این شرکت ها و اژانس ها معیار خاص خود را برای محاسبه ی قیمت خود دارند.

البته امروزه مفیدترین روش سئو تولید محتوای هدفمند است.

در این روش وب سایت شما در حوزه کلمات کلیدی حوزه فعالیت کاریتان شروع به رشدی آرام و مستمر می کند.

جهت دریافت مشاوره در زمینه تولیدم حتوای هدفمند باما در تماس باشید.

09120647344

 

نحوه محاسبه قیمت سئو به چه صورت انجام می شود؟
نحوه محاسبه قیمت سئو به چه صورت انجام می شود؟

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید