معرفی شغل تولید محتوا

معرفی شغل تولید محتوا

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

در این مقاله قصد داریم به معرفی شغل تولید محتوا بپردازیم.

اگر شما تولید کننده محتوا هستید می توانید به تیم هشت ایمیل بزنید و از این طریق با ما همکاری کنید و همچنین اگر به دنبال تولید کننده محتوا می گردید تیم هشت در خدمت شماست.

برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه تولید محتوا هدفمند می توانید با تیم هشت تماس بگیرید. این نکته را در نظر داشته باشید که سفارش تولید محتوا در تیم هشت صد در صد تضمین شده است. به این معنی که اگر محتوای تولید شده توسط تیم هشت باعث افزایش ورودی ارگانیک سایت شما نشد، ما از شما هیچ پولی دریافت نمی کنیم!

۰۹۱۲۰۶۴۷۳۴۴

 

معرفی شغل تولید محتوا
معرفی شغل تولید محتوا

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به سوالات زیر پاسخ می دهیم:

آیا برای معرفی شغل تولید محتوا راه سختی در پیش است ؟

چه افرادی می توانند به شغل تولید محتوا مشغول شوند ؟

مهارت های لازم برای تولید محتوا چیست ؟

[/stextbox]

 

اگر مایل به دریافت مشاوره در زمینه تولید محتوا هدفمند هستید می توانید با شماره تلفن زیر تماس حاصل فرمایید

۰۹۱۲۰۶۴۷۳۴۴

 

معرفی شغل تولید محتوا

اگر بخواهیم در مورد مدت زمانی که یک فرد نیاز دارد تا به شناخت کامل از تولید محتوا برسند و به عنوان شغل رسمی به آن نگاه کند باید بگوییم که تولید محتوا مانند هر کسب و کار دیگر نیاز به مطالعه و آموزش داد زیرا هیچ فردی بدون آموزش نمی تواند مهارت های لازم و ضروری را بدست آورد .

هر کاری نیاز به تخصص دارد و تخصص با گذر زمان و  تلاش های زیاد به دست می آید و زمان یادگیری آن به فرد بستگی دارد که اگر تلاش های بی وقفه داشته باشد و عزم خود را برای یادگیری بسته باشد می تواند در زمان کوتاه به یک فرد متخصص تبدیل شود .

معرفی شغل تولید محتوا
معرفی شغل تولید محتوا

مهارت هایی که لازم است فرد یاد بگیرد اصول نویسندگی ، ویراستاری و وب گردی می باشد و اگر در این رود یک زبان دیگر به خصوص انگلیسی را فرا بگیرد می تواند در کار خود موفق تر باشد . این مهار های یاد شده بیشتر برای تولید محتواهای سایت لازم و ضروری است اما تولید محتوا دیگر فقط برای سایت ها نیست و در شبکه های اجتماعی پرکاربرد به خصوص اینستاگرام که مخاطبین زیادی دارد استفاده می شود . در تولید محتواهای سایت نیز باید فرد نکات مهم و کلیدی گوگل را به خوبی بداند .

 

افرادی که می توانند به شغل تولید محتوا مشغول شوند

اگر شما فردی هستید که تازه وارد کار تولید محتوا شده اید بهتر است ابتدا به عنوان شغل دوم بر روی اینکار تمرکز کنید تا بتوانید به در این زمینه مهارت های لازم را کسب کنید . اما اگر مشغول به کار دیگری نیستید بهتر است از همان اول به صورت حرفه ای و جدی کار کنید .

درآمدی که می توان به این کار اختصاص داد در ابتدا کار حدود 500 تا 1 میلیون می باشد ولی اگر فردی بخواهد به صورت تمام وقت ب این کار بپردازد می تواند درآمد بیشتر حتی تا سقف 5 میلیون داشته باشد ، این آمار را در سال 97 در کشور ایران منتشر شده است . کاملا واضح است که تولید محتوا مانند هر کار دیگری اگر تخصص و مهارت داشت باشید می توانید موفق باشید و محدودیت سنی در این شغل وجود ندارد .

افرادی که می توانند به شغل تولید محتوا مشغول شوند
افرادی که می توانند به شغل تولید محتوا مشغول شوند

یکی از دغدغه های راه اندازی هر شغلی این است که سرمایه اولیه راه اندازی آن شغل می باشد . برای سرمایه اولیه شغل تولید محتوا شما به یک دستگاه کامپیوتر و اینترنت با سرعت بالا نیاز دارید ، اما اینها سرمایه مادی است و شما برای موفقیت نیاز به مواردی بالاتر از سرمایه های مادی دارید به عنوان مثال شما نیاز به مهارت ، سلامت و دانش از مهم ترین نکات برای سرمایه شما می باشد .

امروزه با توجه به رشدی که شرکت ها و استارتاپ ها و همچنین کسب و کارهای الکترونیک دارند شما میتوانید سایت هایی را پیدا کنید که در این زمینه استخدام می کنند و در بیشتر موارد شما نیازی ندارید که  به صورت مستقیم با مشتری ارتباط برقرار کنید .

مهارت های تولید محتوا

تولید محتوا مانند هر شغل دیگری نیاز به مهارت دارد و برای اینکه در کار خود موفق باشید بهتر است به صورت حرفه ای مهارت های لازم را در زمینه شغلی خود کسب نمایید . در زیر به مهارت های لازم تولید محتوا اشاره کرده ایم :

یک تولید محتوای حرفه ای باید آشنایی کامل به زبان اصلی هر سایتی داشته باشد در ایران زبان اصلی اکثر سایت فارسی می باشد .

یک تولید محتوا کار حرفه ای باید بتواند به آسانی با اینترنت کار کند و محتواهای دقیقی را از داخل آن پیدا کند .

مهارت های تولید محتوا
مهارت های تولید محتوا

آشنایی با دستور زبان فارسی

برای نوشتن محتواهای متنی یکی تولید محتوا کار حرفه ای باید با دستور زبان فارسی آشنایی کامل داشته باشد .

یک تولید محتوا کار حرفه ای برای اینکه مطالب را به صورت واضح و حرفه ای یادداشت کند باید از نکات مهم ویراستاری به صورت دقیق استفاده کند .

یک تولید محتوا کار حرفه ای باید به صورت دقیق اصول سئو را برای موتورهای جستجو آشنا باشد .

اساس کار تولید محتوا متنی کار کردن با نرم افزارهای آفیس است و یک تولید محتوا کار حرفه ای باید به صورت دقیق با آنها آشنا باشد .

برای ارسال تولید محتوا باید فرد مهارت کار کردن با ایمیل را نیز یاد داشته باشد .

حال اگر فرد می خواهد به صورت یک حرفه تخصصی به تولید محتوا بنگرد باید مهارت های زیر را به صورت حرفه ای فرا بگیرد .

  • یک تولید محتوا کار حرفه ای باید یک نویسنده خوب باشد تا بتوانند مخاطب خود را قدم به قدم با خود همراه سازد .
  • یک تولید محتوا کار حرفه ای برای اینکه به صورت تخصصی عمل کند باید بتواند از متون دیگر استفاده کند و برای این کار باید مهارت ترجمه کردن را فرا بگیرد آشنایی با زبان غیر از فارسی یک امتیاز ویژه برای تولید محتوا کارها می باشد .
  • یکی از اصولی که در تولید محتوا شما را به فردی خبره و متخصص تبدیل می کند این است که شما بتوانید ویرایش عکس ، فیلم و صدا را به خوبی انجام دهید و در این زمینه حرفه ای عمل کنید
آشنایی با دستور زبان فارسی
آشنایی با دستور زبان فارسی

نتیجه گیری

برای معرفی شغل تولید محتوا باید این نکته را به خوبی بدانید که هر فردی برای معرفی خود به دیگران بهتر است از سایت و یا شبکه های اجتماعی استفاده کند و این راههای معرفی نیاز به پل ارتباطی دارد و این پل ارتباطی محتوا می باشد . قبل از هرچیزی یک تولید محتوا کار باید با اصول این حرفه آشنا باشد و برای اینکه متخصص در این کار شوند باید بتوانند مهارت های اصلی از جمله ویرایش تصویر ، ویدیو و یا ترجمه را به خوبی فرا بگیرند .

 

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید