معرفی تبلیغاتی که برای بزینس های کوچک سم است!

معرفی تبلیغاتی که برای بزینس های کوچک سم است!

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

معرفی تبلیغاتی که برای بزینس های کوچک سم است!

گفتیم که تبلیغات یک سرمایه گذاری است و نه یک هزینه و علت این امر تبلیغات سازمانی است.

اجازه دهید توضیح بدهیم که منظور از تبلیغات سازمانی چیست. دو نوع تبلیغ وجود دارد پاسخ مستقیم و موسسه ای. تبلیغات موسسه ای نوعی تبلیغ است که در آن واقعا چیزی را عرضه نمی کنید.

درخواستی برای اقدام در تبلیغ شما وجود ندارد. تنها نام خود را می نویسید تا شناخته شوید و آگاهی از برند شما بوجود آید. پاسخ مستقیم از طرف دیگر وقتی است که تبلیغی را انجام می دهید و منتظر پاسخ مستقیم هستید. شما میخواهید افراد در نتیجه خواندن، گوش دادن و یا دیدن تبلیغ با شما تماس بگیرند.

پاسخ مستقیم یکی از حوزه های مهم تبلیغات در بیش از یک قرن بوده است. امروزه کدهای پستی و شماره تلفن های مجانی پاسخ مشتریان را آسان کرده است. همچنین ظهور کارت های اعتباری و نظام پرداخت خودکار باعث رشد روزافزون این نوع تبلیغ شده است (ولز و همکاران، ۲۰۰۰).

نمایندگان رسانه ها

نمایندگان رسانه ها با فروش فضای تبلیغاتی در رادیو، تلویزیون و غیره پول کسب می کنند. هر چه بیشتر بفروشند، بیشتر کمیسیون دریافت می کنند. من به یاد می آورم زمانی که نماینده روزنامه ای آمد تا من را ببیند و گفت «نگاه کن شما نیاز دارید این تبلیغ را در روزنامه چاپ کنید. شما باید نام برند خود را عرضه کنید.

چیزی که اتفاق می افتد این است که هفده هفته تبلیغ خود را چاپ می کنید و سپس آشنایی با برند اتفاق می افتد. افراد کم کم نام شرکت شما را به خاطر می سپارند».

منفعت این کار برای نماینده روزنامه این بود که حداقل هفده هفته در آن روزنامه قبل از گرفتن نتیجه تبلیغ می کردم. تبلیغات موسسه ای به این صورت کار نمی کند. این تبلیغ سرمایه گذاری نیست، ارتقاء است. در حقیقت دادن هدیه ای به رسانه است.

مثال

باید این نکته را یادآور شویم که در حالی که تبلیغات موسسه ای یا تبلیغ تصویر برای کسب و کارهای کوچک تا متوسط کار نمی کند، سازمانهای بزرگتر می توانند آن را با موفقیت به کار ببرند.

مثالی در مورد کوکاکولا میزنیم که مقدار پول زیادی را برای تبلیغات موسسه ای با برندسازی انجام داد تا نام کوکاکولا را بیرون برده و در ذهن افراد نگه دارد. دلیل عمده این است که کوکاکولا فقط با یک یا دو رقیب جهت کسب سهم بازار روبرو بود.

باید بدانید که شرکت هایی نظیر کوکاکولا بودجه چند میلیون دلاری بازاریابی دارند تا برند خود را به جایگاه فعلی برسانند. بنگاه های کوچک چنین پولی را در اختیار ندارند تا به این نتیجه دست یابند.

در حالی که آنها می توانند هزاران دلار صرف انجام تبلیغی در تلویزیون یا رادیو طی چند هفته جهت شناسایی شرکت یا نام برند بکنند. بهتر این است که این پول را در تبلیغات مستقیم سرمایه گذاری کنند تا بازگشت سرمایه فوری داشته باشند.

کسب و کار های کوچک

برای کسب وکارهای کوچکتر، از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه نیست که پول را در تبلیغاتی که پاسخ مستقیم نمی آورد هزینه کنند. بهتر است آنها پول خود را در پست مستقیم، بروشورها یا تبلیغات چاپی صرف کنند که نتایج فوری در بر خواهد داشت.

برای این گونه کسب و کارها سوال این است که آیا آنها باید هزاران دلار را صرف شناسایی نام خود کنند و سپس منتظر نتایج فروش باشند و یا چند هزار دلار در تبلیغ پست مستقیم خرج کنند که فروش فوری و پول نقد در بانک را به دنبال خواهد داشت

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

جهت دریافت مشاوره در زمینه پیشبرد وب سایت خود و گرفتن پاسخ این سوال که” چگونه بیشتر بفروشیم  “با ما در تماس باشید.

09120647344

تیم هشت

[/stextbox]

 

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید