مزایای تبلیغات در شبکه های مجازی

مزایای تبلیغات در شبکه های مجازی

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امروز با مطالبی در مورد مزایای تبلیغات در شبکه های مجازی با شما مخاطبان گرامی همراه هستیم و با پیشرفته دنیای ارتباطات قطعا فعالیت کردن و انجام تبلیغات می تواند بسیار کاربردی باشد و مزیت های زیادی را نیز به دنبال داشته باشد.

مزایای تبلیغات در شبکه های مجازی
مزایای تبلیغات در شبکه های مجازی

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

سوالاتی در رابطه با موضوع مورد نظر وجود دارد که در این مقاله به برخی از آنها پاسخ می دهیم:

تبلیغات در فضای مجازی چه مزیت هایی را به دنبال دارد؟

شبکه های اجتماعی در جهان امروز چه مزیت ها و ویژگی هایی را به خود اختصاص داده اند؟

بهترین راه و روش های تبلیغات در فضای مجازی به چه صورتی می باشد؟

[/stextbox]

 

تبلیغات در فضای مجازی چه مزیت هایی را به دنبال دارد؟

در دنیای امروزی و با پیشرفته شدن علم و فناوری بیشتر مردم وقت زیادی را در محل کار, خانه و یا در هنگام اوقات فراغت در مقابل صفحات مانیتور کامپیوتر یا دستگاه های هوشمند گوشی همراه و یا تبلت زمان زیادی را برای استفاده از اینترنت می گذرانند.

هرچند که بیان کردن این نکته نیز در اینجا بسیار با اهمیت است که فضای مجازی به هیچ وجه نمی تواند جایگزین مناسبی برای دیدار ها و ملاقات های نزدیک و صمیمانه با دوستان شود و هر چند که جستجو کردن برای یافتن اطلاعات به صورت آنلاین جایگزین جستجو کردن در کتاب ها به امری عادی و روزمره مبدل شده است .

افرادی که جزء استفاده کنندگان از تبلیغات در دنیای مجازی هستند قدرت و توانایی بسیار زیادی برای انجام بازاریابی و تبلیغات محصولات و خدمات گوناگون در فضای آنلاین و اینترنت را دارند و در متن پایین نیز به برخی از مزیت های تبلیغات در دنیای جازی اشاره می کنیم:

تبلیغات در فضای مجازی چه مزیت هایی را به دنبال دارد؟
تبلیغات در فضای مجازی چه مزیت هایی را به دنبال دارد؟

1 – دسترسی پیدا کردن به صورت گسترده:

هنگامی که از پیدا کردن دسترسی به صورت گسترده سخن به میان می آید، هیچ رسانه ای توانایی مقاومت کردن در مقابل اینترنت را نخواهد داشت. به وسیله انجام دادن فعالیت های بازاریابی به صورت آنلاین برای تبلیغ محصولات، یک فرد تولید کننده در قسمتی از دنیا توانایی یافتن مشتری برای محصولات خود را در نقطه ای دیگر از دنیا پیدا می کند.

این روش تمامی مرزها و محدودیت های دیگر رسانه ها را از میان برداشته است. این نکته که هر شخصی، به چه کاری مشغول است و این فعالیت می تواند به صورت یک کسب و کار کوچک باشد یا یک کسب و کار بزرگ این قدرت و توانایی را دارد که مقدار فروش خود را با استفاده تبلیغات در فضای مجزی بالا ببرد، همچنین می توان به این نکته نیز اشاره کرد که یکی از بزرگ ترین و قدرتمند ترین مزیت ها نیز همین دسترسی گسترده می تواند باشد.

شما در حال مطالعه مقاله مزایای تبلیغات در شبکه های مجازی هستید

2 – هدفمندی:

در دنیای مجازی و فضای اینترنت، استفاده کنندگان از این ابزار با وب سایت هازیادی روبرو می شوند که در حال ارائه خدمات به  قشر خاصی از بازدید کنندگان هستند که خود این افرد دارای علایق و ویژگی های خاصی هستند و یا اینکه به گروه ها و رده های سنی خاصی مربوط می شوند. از جمله این موارد به سایت ها و یا کانال های ورزشی، پزشکی، فن آوری، جوامع مجازی، مذهبی مسافرتی، فرهنگی،روانشناسی و … می توان اشاره نمود. بنابراین انجام بازاریابی و تبلیغات کردن به وسیله اینترنت به صاحبان کسب و کار این فرصت عالی را خواهد داد که با مشتریانی ارتباط پیدا کنند که واقعاً قصد انجام خرید و استفاده از محصولات آنها را داشته باشند.

3 – نظارت کردن به صورت آنلاین و لحظه به لحظه:

در انجام تبلیغات به صورت اینترنتی شما این فرصت را خواهید داشت که به صورت لحظه ایی و هر زمان که تمایل داشتید از تعداد بازدید کنندگان و آماری که به مقدار محصولات ارسال شده در تبلیغات است به راحتی مطلع شوید و در پایان نیز یک گزارش از میزان محصولات ارسال شده و میزان بازدیدی که برای تبلیغات داشته اید در دسترس شما قرار بگیرد.

3 – نظارت کردن به صورت آنلاین و لحظه به لحظه:
3 – نظارت کردن به صورت آنلاین و لحظه به لحظه:

4 – قطعی شدن خرید در مدتی کوتاه:

یکی از مهمترین و کاربردی ترین ویژگی هایی که تبلیغات در فضای مجازی دارد این است که که هنگام قطعی شدن خرید بسیار کم می باشد. به این دلیل که تبلیغات نوشته شده لینک یک وب سایت و یا کانال تلگرامی و یا حتی پیج اینستاگرام را دارا بوده که این مسئله باعث می شود مشتری بتواند با کلیک کردن بر روی آن و داخل شدن به آن به انجام خرید محصول مورد نظر خود اقدام کند که همین کار خود می تواند سبب بالا رفتن قابل توجه فروش و سود در یک شرکت شود.

5 – آموزنده بودن:

از جمله نظراتی که یک مصرف کننده برای خرید خود دارد و نیز یکی از نکته های مثبت این روش از تبلیغات این مسئله است که مصرف کننده به آسانی ی تواند که از جزئیات، ویژگی ها، میزان عمر کالا، راه ها و روش های استفاده از آن و . . . به اطلاعات مفید و کاربردی در زمان بسیار کم و محدودی دسترسی پیدا کند.

6 – مقرون به صرفه بودن:

به وسیله مورد استفاده قرار دادن دیگر رسانه ها، از جمله تلویزیون, رادیو, روزنامه و یا حتی مطالب چاپ شده، شما این امکان و توان را نخواهید داشت که با اطمینان و قطعیت این مسئله را اعلام کنید که مشتری که در حال انجام بازدید، گوش دادن و یا خواندن تبلیغ مورد نظر شما می باشد و یا اینکه این شخص در چه رنج سنی قرار گرفته است و یا اینکه این شخص اصلاٌ به دیدن و دنبال کردن محصول و یا خدمات شما علاقه مند است یا خیر.

ولی به وسیله برخی از تبلیغات در بعضی از شبکه ها و فضاها این امکان را دارید که تا حد قابل توجهی تبلیغات خود را هدفمند نمایید که یک مشتری و یا مخاطب طبق خواسته و نیاز خود بتواند وارد یک وب سایت و یا کانال شود و تبلیغ مربوطه شما را ببیند و اینکه به عبارتی دیگر بر روی آن کلیک نماید. بنابراین، با مقایسه کردن از این دیدگاه، هزینه های تحمیل شده بر روی تولید کننده و یا فروشنده بسیار کمتر از دیگر رسانه های موجود می باشد.

6 – مقرون به صرفه بودن:
6 – مقرون به صرفه بودن:

7 – کاربری آسان و قابل دسترس:

بیشتر کسب و کارهایی که وجود دارند، حتی بیشتر آنهایی که به تازگی وارد دنیای کسب و کار شده اند و فعالیت خود را به راه انداخته اند، تبلیغات کردن در فضای اینترنت را راحت و آسان به شمار آورده اند و توانایی استفاده از آن را دارا می باشند.

در رسانه های  دیگر صاحبان کسب و کار به اجبار باید از خدمات دیگر موسسات برای تهیه کردن تبلیغات مناسب برای آنها و یا خرید و اجاره فضای تبلیغاتی در این رسانه ها استفاده کنند که خود این مسئله خود در بیشتر مواقع یک جریان طولانی و زمان بر دارد, ولی در مقابل استفاده کردن از اینترنت و انجام تبلیغات در آن نقطه نهایی برای این دردسرها و معضلات می باشد.

و حتی یک کسب و کاری که فقط یک روز از عمر آن گذشته است از راه ایجاد کردن یک وب سایت و یا یک کانال تلگرامی و یا پیج اینستاگرامی برای خودش می تواند این توانایی را داشته باشد که محصولات و خدماتی را در معرض دید مشتری ها بگذارد و آنها را به فروش برساند.

7 – کاربری آسان و قابل دسترس:
7 – کاربری آسان و قابل دسترس:

شما در حال مطالعه مقاله مزایای تبلیغات در شبکه های مجازی هستید

8 – سرعت دسترسی:

بر خلاف روش ها  و شیوه های قدیمی تبلیغات در دنیای امروزی شما خواهید توانست که از طریق تبلیغات در فضاهای مختلف اینترنتی و همچنین تبلیغات متنوع در کانال های تلگرامی در مدت بسیار اندکی به عنوان نمونه می توانید کمتر از یک روز محصولات و خدمات خود را در مقابل دید بیشتر از صدها هزار نفر و حتی میلیون ها نفر بگذارید و این مسئله به علت زیاد شدن استفاده کنندگان از اینترنت و شبکه های مجازی میسر شود.

مقدار ضریب نفوذ و تاثیر شبکه های اجتماعی در زندگی افراد در عصر حاضر تا این حجم شده است که هر شرکت یا کارگاه یا کارخانه تولید کننده یا ارائه دهنده خدمات را برای جذب مشتریان  به طرف خویش را جلب خواهد کرد.

حضور در فضای مجازی

اگر چه بیشتر شبکه های اجتماعی و برنامه های فضای مجازی، به دنیای مدرن اختصاص پیدا کرده است و در این جوامع قابلیت رشد و رونق زیادی خواهد داشت، هر چند که حضور پیدا کردن در شبکه های اجتماعی در جوامع شهرنشین ایرانی نیز به میزان قابل توجهی بیشتر شده است؛ تا این حد که بر اساس بعضی از آمار، ساعت ها از زندگی شهرنشینان ایرانی در فضاهای اجتماعی اینترنتی و موبایلی گذشت!

با نهایت تاسف می توان گفت که در ایران، نه تنها آمار دقیقی  و قابل مراجعی از مقدار نفوذ شبکه های اجتماعی در جمعیت کشور داریم و نه اینکه آماری که قابل اطمینان باشد از مقدار نفوذ این ابزار در تصمیم گیری های مردم ایران نداریم ولی چند واقعیت غیر قابل کتمان در این رابطه نیز وجود دارد که در متن زیر به برخی از آنها اشاره می کنیم:

  • تعداد زیادی از ایرانیان در شبکه ها  و گروه های اجتماعی زیادی در فضای مجازی عضویت دارند که همه روزه تنوع و گستردگی این موارد نیز بسیار بیشتر خواهد شد.
  • بیشتر استفاده کنندگان از شبکه های اجتماعی، که اکثریت آنها دهه ۶۰ به بعد می باشند، قسمت جلو و آوانگارد اجتماع هستند و اثر زیادی بر روی سلیقه ها، علاقمندی، انگیزه ها و راه ها و روش های خرید بقیه جامعه و خانواده خود خواهند داشت.
  • قسمت زیادی از افراد جامعه در حال وارد شدن به شبکه های اجتماعی می باشند تا به بیان دیگر از قافله ای که در دنیای امروزی به راه افتاده است عقب نیفتند!
  • تا چندین سال آتی مقدار ضریب نفوذ شبکه ها در ایران به نسبت سال های قبل بسیار بیشتر می شود.

      شبکه های اجتماعی در جهان امروز چه مزیت ها و ویژگی هایی را به خود اختصاص داده اند؟

پست های موجود در شبکه های اجتماعی تا میزان ۷۸ درصد بر روی خرید، اثر گذار می باشد.

مطالب بیان شده در شبکه های اجتماعی تا میزان ۸۵ درصد به تغییر رفتار انسان می تواند تبدیل شود.

اعتماد پیدا کردن به مطالب گفته شده در شبکه های اجتماعی تا میزان ۴۶ درصد برآورد خواهد شد.

در دنیای امروزی میزان ۳۳ درصد اشخاص به وسیله شبکه های اجتماعی با برندها و محصولات و خدمات جدید آشنایی پیدا می کنند.

حجم دسترسی پیدا کردن به ۱۰۰۰ نفر مخاطب در یک روزنامه بیشتر از ۱۰۰ برابر هزینه در مقابل دست پیدا کردن به همین تعداد از مخاطب ها در برخی از شبکه اجتماعی دارد.

شبکه های اجتماعی در جهان امروز چه مزیت ها و ویژگی هایی را به خود اختصاص داده اند؟
شبکه های اجتماعی در جهان امروز چه مزیت ها و ویژگی هایی را به خود اختصاص داده اند؟

مخاطبین زیاد

مخاطبان بسیار زیادی در این فضا حضور دارند و بر عکس رسانه های دیگر، همه روزه تعداد مخاطب های آن اضافه می شود. اهمین این موضوع نیز تا این حد مهم و کاربردی است که هر مقدار آماری که برای مخاطب عرضه شود، چند ماه بعد از اعلام این تعداد، قدیمی و تاریخ گذشته خواهد شد.

برقراری ارتباط در این فضای مجازی، به صورت دو طرفه می باشد و مخاطبان زیادی می توانند اعلام نظر کنند بر طبق همین اصول، بازخوردگیری به آسانی و راحتی قابل انجام می باشد.

حتی در چنین فضایی مخاطب این امان را دارد که بتواند خرید خود را انجام دهد و خرید کردن آنلاین در درگاه پرداخت نیز موجود است.

انجام تبلیغات در این فضا بسیار ارزان و با ارزش می باشد.

انجام تبلیغات در این فضا چند رسانه ای و مولتی مدیا می باشد و با استفاده از متن، صدا، تصویر، فیلم و… می توان در آن بهره برد.

در فضای دیجیتال، به وسیله تبلیغات کردن، امور روابط عمومی و ایجاد کردن باشگاه برای مشتریان نیز امکان پذیر می باشد.

انجام تبلیغات در این فضا، در بیشتر موارد آزاردهنده نمی باشد و مخاطب را مورد آزار و اذیت قرار نخواهد داد.

مخاطبین زیاد
مخاطبین زیاد

مثمر ثمر بودن تبلیغات

اثر گذار بودن و مثمر ثمر بودن تبلیغات در فضای دیجیتالی در بیشتر موارد زیاد است.

ارزیابی کردن تبلیغات و مقدار تاثیر گذار بودن آن به آسانی قابل بررسی و اندازه گیری می باشد.

در انجام این تبلیغات مخاطب را می توان درگیر کرد و با لایک کردن و کامنت گذاشتن برای نظرخواهی و انجام اقدامات تعاملی را به کار برد.

می توان بر روی افراد در هر ناحیه  ای که وجود دارد و  بر طبق آداب و رسوم  و ویژگی های دموگرافیک آن، تبلیغات را انجام داد.

برنامه های پیشرفت کار فروش و جشنواره ها و اخبار و اطلاعات با سرعت زیادی در این فضا، قابل اطلاع رسانی و اجرا می باشد.

با این ویژگی ها و تعاریفی که در بالا بیان شد، می توان گفت که تبلیغ برندهای با اعتبار جهانی در شبکه ها و فضاهای اجتماعی که در سال 2012 تقریبا معادل ۵ میلیارد دلار بوده است ، در سال 2014 این مقدار به بیشتر از ۷ میلیارد دلار رسید و  در سال ۲۰۱۶ نیز این مقدار به بیشتر از ۱۰ میلیارد دلار رسید! پیش بینی هایی که در این رابطه صورت گرفته است نشان دهنده این مطلب است که همه روزه، هزینه های تبلیغات و راه ها و روش های تبلیغاتی در این عرصه بیشتر از قبل شده است.

مثمر ثمر بودن تبلیغات
مثمر ثمر بودن تبلیغات

شما در حال مطالعه مقاله مزایای تبلیغات در شبکه های مجازی هستید

نکته مهم

نکته مهمی که در این رابطه وجود دارد این است که به طور کلی این فضا برای بیشتر برندها استفاده مفید و تاثیر گذاری ندارد و نظارت کردن و کنترل داشتن بر روی آن نیز تا حدودی محدود می باشد و در این رابطه باید به این نکته هم توجه کنیم که در کشور ایران، مقدار حضور و نفوذ داشتن شبکه های اجتماعی بسیار کمتر از کشور های غربی می باشد

همچنین فرهنگ استفاده کردن و بهره بردن از فضای اینترنت هنوز هم با پیشرفت علم به صورت کامل برای بیشتر افراد جا نیفتاده است، با این وجود  بسیاری از برندها فضا را برای انجام تبلیغات و اطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی مناسب و کاربردی می بینند و اقداماتی را در این رابطه شروع کرده اند و با گذشت زمان، بیشتر برندها و تولید کنندگان و عرضه کنندگان خدمات این توانایی را دارند که از فضای شبکه های اجتماعی برای انجام تبلیغات و اطلاع رسانی کردن و بهره بردن از مزیت های بیشمار آن استفاده نمایند.

بهترین راه و روش های تبلیغات در فضای مجازی به چه صورتی می باشد؟

انجام تبلیغات اینترنتی در زندگی روزمره اکثریت افراد نفوذ پیدا کرده است که از این مسئله نمی توان غفلت نمود. با این وجود سوالی که برای بیشتر افراد در این رابطه به وجود می آید این است که بهترین و مناسب ترین راه ها و روش های تبلیغاتی در اینترنت کدام مورد می باشد؟

نکته ای نیز که در این رابطه وجود دارد این نکته است که کاربران اینترنتی فقط نوجوان و جوان نمی باشند بلکه افراد و شرکت های فعال بازار و سرمایه گذارانی که سرمایه های بسیار زیادی را هم در اختیار خود دارند را نیز شامل خواهد شد.

افرادی که یک مشتری پر سود برای تولید کننده یا فروشنده می توانند باشند این افراد از اینترنت برای انجام فعالیت های روزمره خود استفاده خواهند کرد. دوره ای که در زمان تحصیل با اینترنت آشنایی پیدا کرده اند در حال حاضر توانسته اند وارد بازار کار شوند و به میزان قابل توجهی از سرمایه های کشور دسترسی دارند.

بهترین راه و روش های تبلیغات در فضای مجازی به چه صورتی می باشد؟
بهترین راه و روش های تبلیغات در فضای مجازی به چه صورتی می باشد؟

دانستن این نکته که اینترنت تنها وسیله ای برای سرگرمی و تفریح نمی باشد:

بیشتر فعالیت هایی که انجام می گیرد به این فضا وابسته است و همه روزه شغل های جدیدی در این فضا ایجاد می گردد که به وسیله اینترنت این مشاغل آغاز به کار می کنند.

در دنیای امروز نمی توان برای هیچ کشوری پیشرفت علمی قابل توجهی را بدون دسترسی اینترنت در نظر گرفت و به همین علت است که سرعت متصل شدن به اینترنت در دانشگاه ها در اعتبار آنها یک ویژگی مثبت در نظر گرفته خواهد شد.

حال اینکه تمایل پیدا کردن بیش از پیش دوره جدید به اینترنت را هم می توان به این موارد اضافه نمود و با این حال می بینید که مخاطبان اینترنت همه روزه در حال افزایش چشمگیری می باشند. بنابراین در هر کجا که تعداد مخاطبان افزایش پیدا کند معمولا بازار پر از سود تبلیغات هم به میدان رقابت وارد می شود بازاری که هنوز هم در کشور ایران خیلی جدی به آن توجه نشده است و با این وجود و با توجه به مزیت های آن و ارزان بودن فوق العاده آن بسیار جذاب می باشد.

شما در حال مطالعه مقاله مزایای تبلیغات در شبکه های مجازی هستید

تبلیغات بنری به وسیله تبادل لینک:

یکی از روش های کم هزینه برای تبلیغات روش های معرفی کردن در سایت های اینترنت به وسیله تبادل لینک می باشد. با انجام تبادل لینک، در حقیقت صاحبان پورتال ها و وبلاگ ها، در آدرس های اینترنتی گوناگون، می توانند آدرس دامنه خود را ثبت نمایند.

در هر صورت انجام چنین ثبتی، به صورت دائمی یا طولانی مدت می باشد و مثل دو روش قبلی، طبق توافق زمانی و مالی مشخصی انجام نخواهد شد.

تبلیغات یکی از علت هایی که در تبادل لینک وجود دارد و باعث می شود تا پرتال شما در سایت های گوناگون به نمایش در بیاید.

امکان کلیک خوری آن به وسیله کاربرانی با سلیقه ها ،اطلاعات و علاقه های گوناگون، افزایش پیدا می کند.

بیشتر آدرس ها در وب سایت ها، به وسیله موتورهای جست و جو به صورت تصادفی برای کاربران در معرض نمایش گذاشته می شود.
بنابراین در چنین فضایی، وجود داشتن لینک شما در آدرس تصادفی مربوطه، شانس بالا رفتن هیت پرتال شما را بالا می برد.

در هر صورت شما می توانید در صفحه اینترنتی موجود ده ها میلیارد، لینک خود را معرفی نمایید و اطلاعات موجود در پرتال خود را در آن جا ثبت نمایید و امتیاز رقابتی مطلوبی را کسب کنید.

علاوه بر این موارد گفته شده، موتورهای جست وجو به پرتال هایی که لینک آن ها در سایت های گوناگون قرار داده شده است، توجه بسیار زیادی را به خود جلب کرده اند و همین مسئله، در بالا رفتن رتبه سایت شما در اعلام نتایج موتورهای جست و جو، اثر مستقیمی را خواهد گذاشت.

دپارتمان تبلیغات شایگان:

خبرنامه های تبلیغاتی و یا تبلیغات در خبرنامه های اینترنتی که به وسیله پست های الکترونیکی به نشانی هزاران مخاطب از قبل معین شده ارسال خواهد شد، و این روش یکی از راه های تبلیغات در وب سایت است.

در این گونه تبلیغات الکترونیکی، شخص آگهی دهنده تبلیغ خود را در داخل خبرنامه می تواند بگذارد و نسبت به معرفی کردن خود اقدام نماید.

اهمیتی که این نوع تبلیغات به نسبت شیوه های دیگر آن دارد این است که به علت ارسال کردن خبرنامه به گستره خاصی از مخاطبان که معمولا مخاطبان ثابت این چنین خبرنامه هایی در وب سایت می باشند، شانس دیده شدن آگهی و کلیلک خوردن، بالا می رود.

ولی باید به این نکته نیز توجه کرد که مخاطبان خبرنامه ها معمولا در یک دوره زمانی خاص، ثابت می باشند و آگهی دهنده برای بالا بردن مخاطب پذیری خود، باید نسبت به طراحی کردن مرتب و اثربخش بودن آگهی خود در خبرنامه اقدام نمایند.

دپارتمان تبلیغات شایگان:
دپارتمان تبلیغات شایگان:

تبلیغات متنی در وب سایت ها:

یکی از راه های تبلیغاتی عالی برای افرادی که یک وب سایت اینترنتی دارند و قصد دارند رتبه آن را در گوگل بالا ببرند و در عین حال ترافیکی هم به طرف وب سایت خود هدایت کنند.

در این شیوه تبلیغاتی بر روی یک سایت با بازدیدکننده زیاد  و با لِول متوسط و بالاتر یک لینک متنی قرار خواهد گرفت این متن یا عنوان یک لینک بسیار مهم می باشد. عبارت جذاب و چشگیری که برای عنوان لینک خود انتخاب می نمایید

در حجم کلیکی که صورت می گیرد بسیار تاثیر گذار می باشد، هر چند که این عبارت نمی تواند گمراه کننده و دورغین باشد به دلیل اینکه اعتبار شما را خدشه دار خواهد کرد و این نکته را نیز نمی توان فراموش کرد که هدف ما از تبلیغات به دست آوردن اعتبار می باشد.

هم چنین تبلیغات متنی یکی از ارزانترین و به صرفه ترین راه های تبلیغاتی در اینترنت می باشد ولی برای تاثیر گذار بودن باید به صورت طولانی مدت بر روی آن سرمایه گذاری کرد. به عنوان مثال هنگامی که مشتریان با شما صحبت می کنند و می خواهند که به آنها کمک کنید به آنها بگویید که این روش تبلیغات را حداقل در طول سه ماه انجام دهند و به کمتر از آن فکر نکنند.

از اینکه تا انتهای مقاله مزایای تبلیغات در شبکه های مجازی ما را همراهی کردید متشکریم و امیدواریم از خواندن مقاله مزایای تبلیغات در شبکه های مجازی نهایت استفاده را برده باشید

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید