با سلام خدمت کاربران عزیز 8a8.ir امروز با شما هستیم با بررسی مرتبط بودن صفحات لینک دهنده در لینک بیلدینگ.
همیشه این بحث مطرح بوده است که آیا مرتبط بودن سایتی که از آن بک لینک میگیریم یکی از معیارهای قوی گوگل برای محاسبه ارزش لینک است؟ منطقا باید اینطور باشد، زیرا سایت های مرتبط دوست دارند به هم لینک بدهند و این یک مساله عادی است.
اما اگر شما لینکی از BBCدر خصوص قهوه بگیرید چه اتفاقی روی می دهد؟
از آنجایی که سایت BBCسایت معتبری است تلاش می کنید هر لینکی را از آن بپذیرید.
اگر برای یک لحظه فراتر از لینک بیلدینگ نگاه کنیم، شما هنوز هم می خواهید ترافیک را به سمت وب سایت خود جذب نمایید تا بتوانید بازدید کننده ها را به مشتری تبدیل کنید. به این دلیل، باید لینک ها را جایی قرار دهید که مشتری ها بتوانند آن ها را ببینند.
در واقع در این حالت ارزش لینک از SEOفراتر رفته و به عنوان منبعی برای درآمد محسوب میشود.
همان طور که در خصوص انکر تکسنت صحبت کردیم، شاخص هایی وجود دارد که نشان می دهد گوگل دیگر از انکر تکسنت به عنوان سیگنالی قوی استفاده نمیکند و بیشتر از تحلیل صفحه برای اعتبار لینک استفاده می کند.
اگر این مسئله درست باشد، بنابراین لینک گرفتن از صفحات معتبر باع قوی شدن سیگنال های رتبه بندی میشود.
مرتبط بودن صفحات لینک دهنده در لینک بیلدینگ
در حال حاضر، بهترین تمرین باید بر روی کیفیت باشد تا بتوانید به سمت وب سایت خود، ترافیک جذب کنید .