مدیریت پیج اینستاگرام شما

مدیریت پیج اینستاگرام شما

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

در این مقاله قصد داریم به بررسی نحوه مدیریت پیج اینستاگرام شما بپردازیم با ما همراه باشید.

با توجه به این که اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی پرطرفدار در جهان به شمار می رود به همین جهت بسیار مورد توجه کسب و کارهای کوچک و بزرگ قرار گرفته است؛ بنابراین اگر دارای این مشاغل هستید به کسب و کار خود با داشتن یک پیج اینستاگرام مناسب رونق ببخشید.

مدیریت پیج اینستاگرام شما
مدیریت پیج اینستاگرام شما

بسیاری از افراد و گروه ها هستند که به صورت حرفه ای به مدیریت پیج اینستاگرام شما می پردازند کافیست به انتخاب درست این افراد بپردازید و با خیال راحت کار را به آنها بسپارید.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:

چطور پیج اینستاگرام خود را قوی تر کنید؟

نحوه مدیریت صحیح اینستاگرام در کسب و کارها به چه شکل است؟

آیا از وظایف مهم ادمین برای مدیریت پیج اینستاگرام شما خبر دارید؟

استفاده از اینستاگرام چه مزایای برای تبلیغات دارد؟

[/stextbox]

 

 

چطور پیج اینستاگرام خود را قوی تر کنید؟

بسیاری از متخصصینی که به مدیریت پیج اینستاگرام شما می پردازند دارای استراتژی های مختلفی هستند تا بتوانند یک صفحه قوی و کارآمد از اینستاگرام را برای شما بسازند.

این صفحه قطعاً به تجارت شما کمک می کند و منجر به رونق کسب و کارتان خواهد شد که موفقیت شما پیامد آن است.

می توان گفت اگر به دنبال موفقیت در اینستاگرام هستید این موفقیت حاصل طرفداران زیاد شما نخواهد بود بلکه به میزان وقت و تعاملی که با محتواهای پیج شما دارند، وابسته است.

هر چه قدر مخاطبین بیشتر درگیر محتواهای برندتان نظیر عکس، فیلم، متن یا داستان های شما باشند، می توان گفت بازاریابی موفق تری خواهید داشت.
پس اکنون برخی از پارامترهای که برای داشتن پکیج فعال اینستاگرام به آن احتیاج است را می توان این گونه بیان کرد:

چطور پیج اینستاگرام خود را قوی تر کنید؟
چطور پیج اینستاگرام خود را قوی تر کنید؟

Followers:

یکی از عوامل مهمی که بسیار مورد توجه باید قرار گیرد فالورها یا مخاطبین شما می باشد اما به عنوان پارامتر اصلی به شمار نمی آید. می توان علاوه بر دنبال کنندگانی که دارید افراد مختلفی را با راه کارهای مختلف به پیج اینستاگرام خود ملحق نماید.

Followers:
Followers:

Likes:

تعداد لایک ها در حقیقت میزان محبوبیت و پسندیده شدن محتوایتان را به نمایش می گذارد و به عنوان یکی از پارامترهای مهم و اساسی جهت اندازگیری میزان موفقیت شما در بین مخاطبین هدفتان به شمار می رود.

Likes:
Likes:

Comments:

فضای اینستاگرام با ثبت نظرات مخاطبین جلوه دیگری یافته است که می توان با تحقیق و پیگیری به این نظرات توجه بیشتری نمود.
با بررسی این نظرات از آنچه مخاطبین به دنبال آن هستند اطلاع بیشتری خواهید یافت و افکار آنها برای شما شفاف تر خواهد شد.

در حقیقت مخاطب زمانی که به ثبت نظر در مورد محتوای شما می پردازد به نوعی درگیر محتوای شما شده است که وقت خود را به نوشتن مطلب در مورد آن صرف نموده است.
اما باید در نظر گرفت که کیفیت نظرات نیز دارای اهمیت می باشد مثلاً برخی از نظرات بسیار ساده هستند و به همین جهت معنی زیادی ندارند مثلاً خوب، خوب به نظر می رسد و امثال این نظرات.

Shares and Reposts:

می توان گفت تعداد اشتراک گذاری و ری پست صفحه اینستاگرام شما به معنی این است که محتوای شما به قدری برای کاربران دوست داشتنی بوده است که به ارسال آن ها پرداخته اند.

حال به بررسی راه کارهای می پردازیم که موجب موفقیت اینستاگرام و قدرت پیج شما در میان صفحات دیگر خواهد شد:

 

Increase your following:

اولین قدم برای موفقیت در اینستاگرام قطعاً داشتن فالورهای زیاد می باشد کسانی که شما را دنبال کنند و به شما انگیزه جهت ادامه کار بدهند.
اگر هیچ دنبال کننده ای نداشته باشید همانند تلاش بیهوده است که انجام داده اید برای کسانی که شما را پیگیری نمی کنند و ترسی عمیق حتماً در شما بوجود می آید.
متخصصان با بررسی اینستاگرام به این نتیجه رسیدند که تقریباً 73 درصد از کاربران اینستاگرام به دنبال برندها و کسب و کارهای موجود در این شبکه اجتماعی هستند و به طور جدی آن ها را دنبال می کنند و به این نوع کسب و کارها علاقه مند هستند.

اگر در مورد خود با مشتریان و مخاطبان اینستاگرامتان صحبت کنید و ایمیل خود را در اختیارشان قرار دهید و برای ارتباط با آن ها از ایمیل استفاده کنید، حتی می توان آدرس وب سایت خود را در اینستاگرام ثبت کنید تا مشتریان بتوانند محصولات و خدمات شما را با مراجعه به وب سایت تان دنبال نمایند.

همواره سعی در جذب مخاطبین هدف خود داشته باشید، اما این کاری دشواری است می توان با رفتن به صفحه های اینستاگرام مربوط به کسب و کار خود شروع کنید یا پروفایل های را جست و جو نماید که به کسب و کارتان ارتباط دارند.

مثلاً با رفتن به پیجی شبیه به کسب و کارتان به بررسی کاربران آن پیج بپردازید و آن ها را دنبال کنید این افراد نیز در صورتی که از پیج شما خوششان بیاید قطعاً شما را دنبال خواهند کرد. حال که تعداد فالورهایتان را گسترش دادید کار فروش و عرضه خدماتتان حتماً راحت تر برایتان انجام می شود.

Increase your following:
Increase your following:

Focus on the first impression of your page:

زمانی که یک کاربر اینستاگرام بر روی صفحه شما کلیک می کند برای اولین بار چه چیزی را مشاهده می نماید و برداشت آن از صفحه شما چیست؟

به همین جهت توجه به محتوای داخل پیج از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که این کاربران به بررسی عکس پیج، آخرین ارسال های که انجام داده اید و بیوگرافی که نوشته‌اید خواهند پرداخت.

پس باید پیجی را آماده کنید که به معرفی شما به طور شفاف بپردازد و همچنین کاری را که مشغول به انجام آن هستید را به ساده ترین شیوه بیان کند.

پس اگر برند شما دارای آرمی هست آن را حتماً در پیج خود قرار دهید چرا که گذاشتن آرم بسیار مناسب تر است از عکسی از محصولات شما می باشد که کاربر مفهوم آن را درک نکند.
آنچه در اینستاگرام مهم است جلب توجه افراد مختلف می باشد پس به طور خلاصه و حرفه ای به معرفی خود و حرفه تان بپردازید بعد از جذب مخاطبین فرصت برای تبلیغ بیشتر محصولات و خدمات شما حتما وجود دارد.

Post content on a regular basis:

برای ارسال محتوای خود یک حد وسطی در نظر بگیرید، مثلاً هر روز یک پست در پیج خود منتشر کنید تا شما به عنوان پیجی آزار دهنده تلقی نشوید. اگر ماهی یک بار به ارسال تصاویر و فیلم در پیج خود بپردازد در این صورت پیج شما به عنوان پیجی غیرفعال شناخته می شود.

با بررسی آمار پیج های معروف اینستاگرام در مورد نحوه پست گذاری آن ها در روز به عدد تقریبی 1.5 بار در روز دست یافتند که به طور کلی در هفته ده یا یازده پست خواهد شد.

البته باید توجه نمود این مارک های معروف به زمان ارسال نیز اهمیت می دهند و به ارسال مطالب در ساعاتی استاندارد و کاری در روز می پردازند.
دلیل این راه کار این است که بسیاری از کارکنان مراکز در زمانی که در سرکار خود هستند با رفتن به پیج اینستاگرام وقت خود را می گذرانند که این موضوع مهمی است که باید به آن توجه نمود.
پس باید به طور منظم در زمان مناسب به ارسال پست های خود بپردازید تا احتمال دیده شدن آن توسط افراد مختلف بالاتر برود و با کسب و کار شما آشنا شوند

Don’t be too “salsey”:

حال شما دارای پیجی هستید که باید در آن محتوای قرار دهید اما چه محتوای به طور منظم باید در این پیج قرار گیرد؟
آیا باید همیشه محتوای تبلیغاتی در آن قرار داد؟ قطعاً پاسخ به این سؤال منفی خواهد بود چرا که این موجب ناراحتی کاربران شما خواهد شد و به زودی پیج شما را ترک می کنند. سعی کنید محتواهای که موجب دوری کاربران از شما مانند تبلیغات زیاد، توهین، دین، سیاست و نژاد به کار نبرید.

اگر در پیج خود بعد از گذاشتن آرم محصولاتتان، تصویری از کارکنان خود بگذارید یا از یک محتوای خنده دار استفاده کنید بیشتر موجب توجه مشتریان خواهد شد بدون این که از هدفتان دور شوید پس باید از تبلیغات به طور مناسب استفاده کرد.

Go live:

استفاده از ویژگی پخش مستقیم که در اینستاگرام وجود دارد بسیار پرطرفدار است چرا که شما در حال پخش زنده محصول و خدماتتان هستید و به کاربران اجازه اظهارنظر می دهید.

استفاده از این ویژگی یک امتیاز مثبت می باشد چرا که می توانید محصولات جدید خود را به کاربرانتان نشان دهید و تلاش خود را به کار ببندید تا نظر موافق آن ها را جلب کنید که موجب فروش بیشتر محصول شما خواهد شد.

البته شما می توانید با رفتن به پخش مستقیم پیجی دیگر به تبلیغ محصولات خود نیز بپردازید که موجب معرفی خود به مخاطبین بیشتر و افزایش فالورهای جدید و بازخورد بهتری خواهد شد.

Go live:
Go live:

Add pictures and videos to your story:

استفاده از استوری بسیار مناسب است چرا که می توانید مطالب روزانه خود را در آن نشر دهید.
این امکان وجود دارد که شما روزانه ده ها بار به بالای صفحه تان مطالبی اضافه کنید اما ارسال مطالب زیاد در استوری چندان مناسب نیست.
باید در داستان خود حد میانه را رعایت کنید چرا که همه آن ها توسط مخاطب دیده نمی شود و اگر بیش از حد مطلب اضافه کنید امکان دارد مخاطب خسته شود و پیج شما را دیگر دنبال نکند.

بنابراین باید داستان خود را در زمان مناسبی بفرستید چرا که بعد از گذشت 24 ساعت آن ناپدید خواهد شد، پس بهتر است تخفیفاتی که به مشتریان ارائه می دهید و مسابقاتی را که برگزار می کنید را به صورت داستان بیان کنید و از طریق آن به کاربران خود محصولاتتان را معرفی نماید.

با استفاده از ویدئو زنده امکان همکاری با پیج های کسب و کار وجود دارد پس می توانید صفحات کاربری آن ها را مدیریت کنید تا آن ها برایتان محتوا ارسال نمایند.

اگر این کارها را انجام دهید می توان گفت که مارکتان را بیشتر در معرض دید کاربران قرار داده اید که موجب جلب توجه بیشتر آن ها خواهد شد.

Partner with social influencers:

اگر از تبلیغ کننده برند استفاده کنید، مطمئناً به موفقیت دست می یابید چرا که روشی کارآمد برای معرفی محصولات و خدمات شما می باشد.
پس به‌کارگیری تأثیرگذاران شبکه های اجتماعی برای تبلیغ برندتان روشی کارآمد است چرا که بسیاری از مردم به توصیه های آن ها گوش می دهند و به آن ها اعتماد دارند و راهی به صرفه جهت بازاریابی و تبلیغ برند شما محسوب می شود.

بهتر است از تأثیرگذارانی استفاده کنید که دنبال کننده های در حدود k 50 تا k 10 داشته باشند چرا که این افراد تعامل بیشتری با کاربران دارند و هزینه هر پست آن ها نیز کمتر تمام می شود.

 

Add hashtags to your captions:

باید به زیرنویس ها توجه نمود چراکه این متن ها که در زیر عکس و فیلم ها درج می شوند موجب تعامل با کاربران می گردد و به همین جهت از اهمیت بالایی برخوردار هستند و باید نحوه نوشتن آن ها را یاد گرفت.
پس می توان گفت هشتگ ها از جمله ابزارهای ضروری اینستاگرام به شمار می روند که می تواند به صورت ساده یا خاص آن را ایجاد نمود؛ مثلا برای افراد تازه کار ایجاد هشتگی که به تبلیغ یک اتفاق ملی می پردازد، می تواند مناسب باشد.
برای کسب و کار نیز می توان هشتگی ایجاد کرد که به همراه نام برند و کمپین شما باشد.

Encourage UGC:

UGC موجب می شود تا اینستاگرام توسط محتوای که کاربر آن را تولید کرده است قدرت بیشتری کسب کند.

تبلیغاتی که شما در پیج خود آن را می گذارید زمانی که موجب جلب نظر مشتریان می گردد کاربران را ترغیب می کند تا آن ها را به پیج های شخصی خود منتقل نمایند.
به همین جهت محصول و محتوای شما توسط دنبال کننده های آن ها مشاهده می شود و بدین طریق موجبات تبلیغ محصول شما ایجاد می گردد.

Encourage UGC:
Encourage UGC:

Run targeted ads:

چطور می خواهید با افرادی در اینستاگرام تعامل کنید که دنبال کننده شما نیستند؟

می توان گفت با تبلیغات هدفمند امکان بیشتری وجود دارد که برندتان را به کاربران مختلف معرفی کنید و آن را در معرض دید آن ها قرار دهید.
پس اگر تبلیغات محصول خود را در هر دو شبکه اجتماعی فیسبوک و اینستاگرام برای گروه های مختلفی از کاربران با توجه به علایق، سن، جنس و … آن ها بفرستید.

بدین طریق می توانید با پرداخت هزینه تبلیغات خود را به شرکت اینستاگرام بسپارید و ببینید که چگونه برای شما عمل می کند.

Run contests and giveaways:

برندهای گوناگون می توانند با استفاده از راه کارهای مختلفی همچون مسابقات تبلیغاتی و دادن هدایا مخاطبینشان را درگیر با پیج شان کنند.

مثلاً با در نظر گرفتن هدایای خاص آمار بازدید کنندگان پست هایشان را بالا ببرند. همچنین می توان با استفاده از مسابقه های هدفمند کاربران را تشویق به همراهی پیج تان کنید که مجبور به کسب مهارت شوند؛ مثلاً از کاربران خود بخواهید به بار گزاری تصویری از پیجتان بپردازند که دارای لوگو و مارک شرکت شما می باشد و آن را به نمایش بگذارد.

بدین طریق دنبال کنندگان این اشخاص زمانی که می‌بینند دوستشان در هر حال تبلیغ مارکی می باشد آنها هم تمایل بیشتری به کسب اطلاعات در مورد آن مارک می کنند و برای کسب این اطلاعات دنبال کننده مارک شما خواهند شد و وارد مسابقه شما می گردند.
بدین طریق کاربران زیادی را می توانید به محصولات خود علاقمند نموده اید و با خود همراه کرده اید.

Run contests and giveaways:
Run contests and giveaways:

Take advantage of the “swipe up” feature:

swipe up را به عنوان یک تغییردهنده بازی مشاغل می شناسند. این ویژگی کار مشاغلی که دارای چندین وب سایت و حتی یک سایت می باشد  را راحت نموده است.
در گذشته بسیاری از افراد با این مورد مشکل زیادی داشتند

چرا که زمانی که می خواستند افراد را از سوی پیج اینستاگرام خود به سوی وب سایتشان راهنمایی کنند باید در صفحه اینستاگرامشان لینک وب سایت خود را می گذاشتند اما برای بسیاری از کاربران زدن بر روی لینک و پیوستن به وب سایت آن ها کار دشواری بود و ترجیح می دادند به وب سایت مراجعه نکنند.

همچنین برخی از مشاغل دارای چندین سایت بودند به همین جهت امکان اضافه نمودن چندین لینک در بیوگرافی بسیار نامناسب و گیج کننده بود.

بنابراین اینستاگرام با گذاشتن قابلیت swipe up یا کشیدن انگشت توانسته است مشکل بسیاری از پیج ها را حل نماید، البته این ویژگی در پیج های کسب و کاری که دارای k10 دنبال کننده هستند قابل دسترسی می گردد.
یکی از بهترین راه های می باشد که موجب بالا رفتن ترافیک سایت شما خواهد شد و فروش شما را نیز افزایش می دهد.

Use shoppable posts:

یکی از قابلیت های که منجر می شود تا کاربران بتوانند محصول را به طور مستقیم از پلت فرم اینستاگرام خریداری نمایند و شانس شما جهت فروش محصولاتتان را افزایش دهند، استفاده از پست های قابل خرید است در صورتی که دارای آرم تجارت الکترونیک می باشید.

از آنجایی که اینستاگرام دارای 500 میلیون کاربر می باشد که در روز از آن دیدن می کنند به همین جهت بازدید کاربران نسبت به سایت های فروش از آن به شدت بالاتر است پس با استفاده از پست های قابل خرید می توان به راحتی امر خرید و فروش محصول خود را افزایش دهید.

Post the same product more than once:

اگر محصولی دارید و برای آن تنها یکبار به تبلیغ بپردازید و دیگر تبلیغی نکنید، مطمئناً مردم محصول شما را به فراموشی می سپارند.
از آنجایی که کاربران اینستاگرام به سرعت در میان پست ها در حال حرکت هستند پس با یکبار مشاهده محصول شما ممکن است تمایلی به خرید آن نداشته باشند اما اگر به شیوه های مختلف محصول شما را ببیندند

مثلاً یک‌بار عکسی از آن را ارسال کنید و چند روز بعد استوری از آن به نمایش بگذارید یا چند هفته دیگر یک ویدئو زنده از محصول که در حال استفاده از آن هستند، منتشر کنید کم‌کم میزان علاقه کاربران به محصول شما افزایش می یابد و شما می توانید به فروش بالای از محصولتان دست یابید.

Post the same product more than once:
Post the same product more than once:

Respond to comments and messages:

پاسخ گوی به کاربران اینستاگرام یک کار بسیار وقت گیر است اما موجب تعاملی سازنده بین شما و کاربرانتان می گردد و به همین جهت باید به این نکته توجه کرد.

با پاسخ گوی به مشتریانتان کسانی که به پیج شما مراجعه می کنند و خدمات مناسب و پشتیبانی که به مشتریانتان ارائه می دهید را مشاهده می نمایند، بنابراین از برند شما استقبال خواهند کرد و موجب افزایش فروش شما خواهد شد.

Use your story to showcase products:

با گذاشتن استوری های که از پست های قابل خرید هستند در افزایش فروش خود مؤثر باشید چرا که مشتریان با دست زدن بر روی پست به وب سایت هدایت می گردند و می توانند سایر محصولات را هم مشاهده نمایند و به خرید محصول مورد نظرشان بپردازند.

این ویژگی مخصوصاً برای کسانی که در شرکت های تجارت الکترونیک در حال کار کردن می باشند بسیار مناسب است چرا که به مشتری امکان مشاهده چند باره محصول را می دهد و راه خرید آن را آسان می کند

Connect your followers to your Facebook page:

بسیاری از مشاغل که دارای صفحه اینستاگرام هستند از صفحه فیس بوک نیز برخوردار می باشند به همین جهت می توان فالورهای که در اینستاگرام وجود دارد را با فالورهای فیس بوک ادغام نمود و از ربات مسنجرها کمک گرفت تا آنها را افزایش دهند.
در فیس بوک این ربات ها بسیار فعال هستند و مشاغل مختلفی از آنها جهت افزایش مشتریانشان استفاده می کنند.

Offer discounts to your followers:

با کاربرانتان معامله کنید به صورتی که به جهت دنبال کردن شما به آن ها تخفیفاتی ارائه دهید تا آن ها به خرید از شما ترغیب شوند.
پس می توان گفت ارائه تخفیف در اینستاگرام یکی از راه های عالی جهت افزایش فروش شما خواهد بود.
می توانید در استوری خود از کدهای تبلیغاتی استفاده نماید و با این کار به کاربرانتان این حس را القا کنید که پیشنهادی دریافت کرده اند که بسیاری از افراد از آن آگاه نیستند.
همچنین استفاده از دکمه های CAT در تبلیغات به کاربران کمک می کند تا مستقیم به وب سایت شما هدایت شوند و به آسانی به خرید از شما بپردازند.

Offer discounts to your followers:
Offer discounts to your followers:

نحوه مدیریت صحیح اینستاگرام در کسب و کارها به چه شکل است؟

بسیاری از شبکه های اجتماعی امروزه دارای طرفداران زیادی هستند و مردم برای اوقات فراغت خود از آن ها استفاده می کنند و به همین جهت این شبکه ها جایگاه مناسبی برای تبلیغات کسب و کارها گشته اند.

می توان گفت یکی از بهترین شبکه های اجتماعی که دارای قابلیت انتشار عکس و ویدئو می باشد اینستاگرام است که طرفداران زیادی در سراسر جهان داراست و روزانه 500 میلیون کاربر از آن دیدن می کنند.
به همین جهت انواع کسب و کارها روی اینستاگرام جهت تبلیغ محصولاتشان حساب ویژه ای باز کرده اند و با توجه به نکات لازم بازدهی خوبی نیز از این شبکه اجتماعی پرطرفدار گرفته اند.
از جمله این نکات ضروری که منجر به تأثیر بیشتر اینستاگرام جهت تبلیغ کسب و کارها می گردد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تولید محتوای کاربردی

با استفاده از محتوای مناسب می توان مخاطبین بیشتری را جذب نمود و همچنین به‌کارگیری تبلیغات در قالب های آموزشی و تفریحی اثر بیشتری بر فرد می گذارد چرا که هم به آموزش توجه می کند و هم محصول مورد نظر را می بیند.

پاسخ گوی به نظرات

به این نکته توجه کنید زمانی که شخصی وقت خود را صرف نوشتن در مورد محصول شما می کند انتظار دارد که شما به او پاسخ درست و صحیحی ارائه دهید. در صورتی که شما با حوصله و صبر جواب درست و قانع کننده ای به این اشخاص بدهید مطمئناً یک تعامل نزدیک بین شما ایجاد خواهد شد و این افراد عضو دائمی پیج شما خواهند شد.

تعیین جایزه برای تگ کردن

تشویق کاربرانتان به تگ کردن شما و معرفی پیجتان به دوستانشان با تعیین جایزه موجب افزایش بی شمار فالورهایتان می گردد.

انتخاب هشتگ های مناسب

بسیاری از مخاطبان که در اینستاگرام به دنبال موضوع خاصی هستند از هشتگ استفاده می کنند پس گذاشتن هشتگ مناسب در پست هایتان منجر به آمدن مخاطب بیشتر به صفحه شما خواهد شد.

انتخاب هشتگ های مناسب
انتخاب هشتگ های مناسب

به زمان انتشار پست توجه کنید

بهترین زمان برای انتشار پست های شما شب هنگام می باشد که زمان بیشتری مشتریان در شبکه های اجتماعی سپری می کنند و وقت آزاد تری دارند. انتشار پست ها در ساعتی مشخص موجب رونق کسب و کار شما خواهد شد.

توجه به محتوا

اگر بدون توجه به محتوا به انتشار آن در صفحه خود بپردازید قطعاً ارزش کسب و کار شما کمم خواهد شد پس قبل از منتشر نمودن هر محتوای به دقت آن را مطالعه کنید و سپس به انتشار آن بپردازید. نوشتن محتوا در قالب عکس تأثیر بیشتری خواهد گذاشت و بهتر است از انتشار محتواهای طولانی اجتناب کنید

مناسبت ها را فراموش نکنید

استفاده از مناسبت های ملی و مذهبی می تواند به شما در جذب فالور کمک کند همچنین استفاده از بنرهای خاص برای تبریک و تسلیت مناسبت ها موجب می شود تا کاربران احساس کنند که برای آن ها به طراحی عکس و بنر پرداخته اید.

مناسبت ها را فراموش نکنید
مناسبت ها را فراموش نکنید

آیا از وظایف مهم ادمین برای مدیریت پیج اینستاگرام شما خبر دارید؟

به دلیل این که شبکه های اجتماعی دارای کاربران زیادی هستند آن ها به یک ابزار جهت بازاریابی و فروش اینترنتی مبدل گشته اند.
اما در این بین اینستاگرام به عنوان یکی از شبکه های اجتماعی پرطرفدار است چرا که امروزه کمتر کسی را می شناسید که دارای اکانت اینستاگرام نباشد.
به همین جهت این شبکه اجتماعی توجه بسیاری از مدیران کسب و کارهای گوناگون را به خود جلب نموده است.

از آنجایی که اینستاگرام محیطی مناسب جهت جذب مشتری، تبلیغات، بازاریابی، معرفی و فروش محصولات کسب و کارهای مختلف می باشد، روز به روز این مدیران بر روی اینستاگرام سرمایه گذاری می کنند و به گرفتن افراد متخصصی می پردازند تا آن ها را در رونق کسب و کارشان با استفاده اینستاگرام یاری کند به این افراد ادمین اینستاگرام می گویند.

آیا از وظایف مهم ادمین برای مدیریت پیج اینستاگرام شما خبر دارید؟
آیا از وظایف مهم ادمین برای مدیریت پیج اینستاگرام شما خبر دارید؟

از آنجایی که ورود به این شبکه اجتماعی بسیار آسان می باشد به همین جهت باید توانایی لازم برای رقابت با رقبای زیادی که در این شبکه وجود دارند را ایجاد کند که در صورتی این امکان وجود دارد که صفحه اینستاگرام دارای مدیریت مناسب باشد.

بنابراین اگر شما از آن دسته مدیران پرمشغله ای هستید که به دلایل مختلف فرصتی ندارند تا به مدیریت پیج اینستاگرام خود بپردازند آن را به افراد حرفه ای بسپارید تا آن ها با تخصص بالایی خود به مدیریت پیج اینستاگرام شما بپردازند.

این افراد با ترفندهای که دارند به جذب بالای فالور برای پیج شما می پردازند و همچنین موجب فروش بالایی محصولات شما خواهند شد.

برخی از وظایفی که ادمین اینستاگرام برای مدیریت پیج شما انجام می دهد بدین شرح است:

ایجاد پیج اینستاگرام و مدیریت آن:

اولین قدم ایجاد یک پیج تجاری اینستاگرام است و گذاشتن نام و بیوگرافی مناسب برای پیج اینستاگرام شما می باشد که به صورت تخصصی به مدیریت آن می پردازند.

طراحی لوگو منحصر به فرد برای پیج:

ادمین اینستاگرام می تواند به ساخت لوگوی از محصولات شما بپردازد به طوری که دارای جذابیتی مناسبی باشد تا افراد آن را به ذهن بسپارند و زود فراموشش نکنند.

ایجاد پست های جذاب و انتشار آن در پیج با برنامه ریزی صحیح: از وظایف ادمین اینستاگرام آن است که پست های جذابی را طراحی کند و آن را با برنامه ریزی زمان بندی شده در پیج شما بارگذاری نمایند.

عکاسی و فیلمبرداری صنعتی از محصولات کسب و کار شما:

از جمله روش های که ادمین اینستاگرام از آن ها جهت جذب فالور استفاده می کند عکس ها و ویدئوهای می باشد که متناسب با کسب و کار شما با کیفیت بالا گرفته شده و در پیج شما منتشر می گردد.

ساخت تیزرهای جذاب ویدئوی برای محصولات و خدمات شما:

ادمین اینستاگرام با انتخاب لحظاتی مناسب و ادیت ویدئو می تواند به ساخت تیزر یک دقیقه‌ای بپردازد که نحوه استفاده از خدمات و محصول شما را بیان می کند و جذابیتی بالای برای کاربران دارد.

شناسایی مخاطبان هدف و جذب آن ها:

ادمین اینستاگرام باید به جذب مخاطبینی بپردازد که وجود آن ها برای کسب و کار شما منفعت داشته باشد. معمولاً این مخاطبین یا خریداران محصول شما می باشند یا کسانی هستند که به تبلیغ محصول شما خواهند پرداخت.

شناسایی پیج رقیبان و بررسی نحوه عملکرد آنها:

در دنیای کسب و کار یکی از مسائلی که همواره به آن توجه ویژه ای می شود، شناخت رقبا و نحوه عملکرد آن ها برای رسیدن به هدفشان می باشد.

معمولاً ادمین اینستاگرام با توجه به عملکرد رقبای شما به بررسی روش های می پردازد تا بتوانید از آن ها پیشی بگیرد و بیشترین سهم را از فروش محصولات به‌دست آورید.

شناسایی مخاطبان هدف و جذب آن ها:
شناسایی مخاطبان هدف و جذب آن ها:

همچنین می توان با بررسی موارد زیر از نحوه عملکرد ادمین برای مدیریت پیج اینستاگرام شما اطلاع لازم را کسب کرد که عبارتند از:

1. تعداد فالوورها

2. تعداد کل لایک ها

3. تعداد کل کامنت ها

4. محبوب ترین پست ها

5. میزان تعامل کاربران با پست های منتشر شده

6. بارگذاری منظم استوری

7. افزایش تعداد کامنت

8. افزایش تعداد بازدید ویدئو و…

پس با توجه به این که اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی به شمار می رود می توان گفت مدیریت آن بسیار مهم است و در کسب درآمد از اینستاگرام نقش به سزایی دارد.

استفاده از اینستاگرام چه مزایای برای تبلیغات دارد؟

با توجه به رشد بالای اینستاگرام در سال های اخیر و به روز رسانی های زیادی که داشته موفق به جذب 800 میلیون کاربر گردیده است که طبق آمار جهانی 28 میلیون نفر آن ایرانیان می باشند.
بنابراین ایرانیان با حضور فعالی که در اینستاگرام داشته اند آن را به اولین شبکه اجتماعی محبوب در کشور تبدیل کرده اند. استفاده از اینستاگرام مزایای زیادی جهت تبلیغات ایجاد می کند که برخی از آن ها به دلایل زیر می باشد:

وجود 700 میلیون کاربر در اینستاگرام که در حال رشد روز افزون می باشد.

با توجه به اتصال اینستاگرام و فیسبوک مخاطبان از طریق اطلاعاتی که در فیس بوک داشته اند وارد اینستاگرام می شوند پس تمام برنامه ها و تنظیمات از طریق فیس بوک انجام می گردد و نیاز نیست که به آموزش آن ها در اینستاگرام بپردازند.
تبلیغاتی که در اینستاگرام می باشند کمترین آزار را به مخاطبان وارد می کنند.

مخاطبان در اینستاگرام نسبت به سایر شبکه های اجتماعی سرگرم تر هستند.

امکان ادغام SHOPIFY وجود دارد که منجر به فروش آسان محصولات می گردد.

آنچه از نظر اینستاگرام منجر به موفقیت کمپین های آن است میزان آگاهی، فراخوانی، دیده شدن می باشد نه لایک، کامنت، تعداد فالور.

اینستاگرام از جمله تأثیرگذارترین شبکه های اجتماعی می باشد که در زمان کمی موجب بازاریابی قوی خواهد شد و هزینه ای صرف شده را فورا برمی گرداند.

بنابراین می توان گفت اینستاگرام برای آن دسته از کسب و کارهای مفید است که مخاطبان آن عموم مردم باشند و دارای کالا یا محصول مشخصی جهت فروش هستند.

همچنین 80 درصد از مشاغل دنیا جهت برندسازی خود از اینستاگرام استفاده کرده اند چرا که منجر به برندسازی موفقی خواهد شد.

اما مشاغلی که اگر از اینستاگرام جهت تبلیغات خود استفاده کنند بازدهی بالای دریافت خواهند کرد شامل موارد زیر هستند:

1. املاک

2. پوشاک

3. طلا و جواهر و بدلیجات

4. خدمات زیبایی

5. خدمات آرایشی

6. خدمات لاغری

7. دکوراسیون و طراحی

8. فروش محصولات خانگی

9. باشگاه های ورزشی

10. فروش محصولات آموزشی

11. و …

اما برای شروع یک کسب و کار تجاری در اینستاگرام باید مراحل زیر را انجام داد:

ابتدا به ساخت صفحه ای پرداخت و به کامل نمودن اطلاعات پروفایل آن بپردازید.

به ارسال پست های بپردازید که مرتبط با محصول و خدمات شما باشد و از عکس ها متناسب با محصولاتتان نیز استفاده نماید.

در پست های خود به ذکر شماره تلفن و دیگر راه های ارتباطی با شما بپردازید.

برای نوشتن از فونت های درشت استفاده کنید که دارای رنگی های قرمز، زرد، مشکی باشد.

توضیح کاملی از محصول و کالای خود بیان کنید چرا که در جذب مشتریان بسیار اثرگذار هستند.

به طراحی پستی تبلیغاتی برای خودتان بپردازید که آدرس صفحه شما در آن ذکر شده باشد و با @ شروع شود.

لینک سایت خود را در قسمت Biography اینستاگرام ذکر کنید تا کاربران به راحتی به محصولات سایتتان دسترسی داشته باشند.

به ارسال منظم پست ها با برنامه ریزی درست در صفحه خود بپردازید.

استفاده از هشتگ ها در پست ها بسیار پراهمیت است.

یافتن صفحات پر بازدید در اینستاگرام و تقاضا انتشار پست تبلیغاتی شما تا پیج تان مورد توجه کاربران قرار گیرد.

اما برای شروع یک کسب و کار تجاری در اینستاگرام باید مراحل زیر را انجام داد:
اما برای شروع یک کسب و کار تجاری در اینستاگرام باید مراحل زیر را انجام داد:

اما انواع تبلیغات در اینستاگرام به صورت زیر می باشند:

1. تبلیغات ساعتی در اینستاگرام:

در این روش آگهی تبلیغاتی پیج شما که شامل عکس یا ویدئو با محتوای متنی است در صفحات پربازدید قرار می گیرد و هزینه آن به صورت ساعتی از شما گرفته می شود.

2. تبلیغ ویدئویی در اینستاگرام:

ساخت ویدئوی مختصر در حدود 60 ثانیه و ارسال برای مخاطبان هدف می تواند منجر به توجه و جذب بیشتر مشتریان گردد که نتیجه آن فروش محصولات شما می باشد.

3. تبلیغات چرخشی در اینستاگرام:

در این شیوه تبلیغاتی اینستاگرام، مخاطبان امکان دیدن تصاویر بیشتری را دارند و می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر نیز به وب سایت مراجعه کنند و اطلاعات خود را وسعت ببخشند. در حقیقت هدف از این شیوه هدایت مخاطبین به سایت های مدیران کسب و کار می باشد.

4. تبلیغ در استوری اینستاگرام:

راهی مناسب جهت پیشرفت و شناخته شدن برند شما است و از راه های جدید در اینستاگرام به شمار می رود که روزانه 250 میلیون کاربر از آن دیدن می کنند.

بنابراین با توجه به این که اینستاگرام به عنوان اولین شبکه اجتماعی محبوب در ایران شناخته شده است به همین جهت کسب و کارهای مختلف جهت تبلیغ و بازاریابی محصولاتشان به استفاده از این شبکه اجتماعی پرداخته اند.

اینستاگرام با داشتن قابلیت های مختلف همچون راحتی ارسال عکس ها و ویدئوها برای مخاطبان و صاحبان کسب و کارها بستر مناسبی را مهیا نموده است تا بتوانند به آسانی از آن استفاده نماید و به خرید و فروش محصولات بپردازند.

بنابراین مدیران کسب و کارها به جهت استفاده از بالاترین بازدهی اینستاگرام از افراد متخصص در این زمینه کمک می گیرند تا به بهترین شکل به مدیریت پیج اینستاگرام شان بپردازند.
پس این افراد با توجه به ویژگی های مختلفی که اینستاگرام دارد به راحتی کسب و کارها را به اهداف مورد نظرشان می رسانند و منجر به فروش بالای محصولات و موفقیت آن ها می گردند.

از اینکه تا پایان مقاله مدیریت پیج اینستاگرام شما ما را همراهی کردید متشکریم

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید