محتوا ایده آل

محتوا ایده آل

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

در این مقاله به بررسی استراتژی تولید محتوا و راهکارهایی برای ایجاد تولید محتوا ایده آل می پردازیم.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به سوالات زیر می پردازیم

  • تولید محتوا چیست؟
  • استراتژی تولید محتوا ایده آل موفق شامل چه مواردی است؟
  • چه راه هایی برای درک و شناخت بهتر خوانندگان شما و در نتیجه تولید محتوای ایده آل وجود دارد؟

[/stextbox]

محتوا ایده آل
محتوا ایده آل

تولید محتوا

تولید محتوا اقدام نهایی در زمینه بازاریابی دیجیتال است. هنگام ایجاد محتوا، شما اطلاعات رایگان و مفید برای مخاطبان خود قرار می دهید،و با جذب خوانندگان وب سایت خود آن ها را به مشتریان دائمی خود تبدیل می کنید.

 

استراتژی تولید محتوا ایده آل

یک استراتژی تولید محتوای ایده آل , شامل مواردی است که در آن محتوا ارزش زیادی برای خواننده خود فراهم می‌کند.

در قدم اول ترفند تولید محتوایی که هم با ارزش و هم مرتبط با هدف شما باشد , درک درستی از این موضوع  است که خوانندگان شما چه کسانی هستند.

زمانی که می‌دانید خوانندگان شما چه کسانی هستند و مشکلاتی که آن‌ها به طور روزانه با آن‌ها مبارزه می‌کنند ,چیست , می‌توانید  با تولید محتوای ایده آل آن ها را هدف قرار دهید و در نهایت آن‌ها را به مشتریان خود  تبدیل کنید.

 

راه کارهایی برای درک و شناخت بهتر خوانندگان و در نتیجه تولید محتوای ایده آل

در اینجا چهار راه برای درک و شناخت بهتر خوانندگان و تولید محتوا ایده آل  وجود دارد:

 

ایجاد شخصیت متمایز برای هر خریدار

شناختن آنها، آنچه که آنها لذت می برند، آنچه آنها دوست ندارند و آنچه که با آنها مبارزه می کنند، شما را قادر می سازد محتوای خود را به طور مستقیم به نیازهای خوانندگان خود مرتبط کنید.

اکثر کسب و کارها دارای بیش از یک شخص خریدار هستند. باید شخصیت متمایز را برای هر مقوله جداگانه ایجاد کنید .

با انجام تحقیقات بازار یا جمع آوری اطلاعات از پایگاه مشتری موجود، شما می توانید درک درستی از آنچه شخصیت متمایز هر خریدار شما باید داشته باشد، ایجاد کنید. هنگام قرار دادن شخصیت خریدار در گروه های مختلف، از سوالات زیر به عنوان پایه استفاده کنید، سپس مواردی را که برای نام تجاری یا خریدار شما مشخص است، ترکیب کنید.

آنها کجا کار می کنند؟

عناوین شغلی آنها چیست؟

آنها چه نوع آموزشي هایی دیده اند؟

آیا آنها متاهلند؟ آیا آنها بچه دارند؟

آیا آنها خانه خود را دارند یا اجاره نشین هستند؟

بزرگترین چالش های آنها چیست؟

آنها بیشتر وقت خود را صرف انجام چه کارهایی می کنند؟

هنگامی که این اطلاعات را جمع آوری کرده اید، راه های زیادی برای ایجاد شخصیت خریدار شما وجود دارد. که به طور مثال می تواند در گروه های جنسی،بازه های سنی، وضعیت تاهل و … باشد.

ایجاد شخصیت متمایز برای هر خریدار
ایجاد شخصیت متمایز برای هر خریدار

شناسایی نقاط ضعف

درک مسایل و نیازهای مشتریان در درک چگونگی استفاده صحیح آن‌ها با پیام‌های بازاریابی محتوا بسیار مهم است . شما می‌توانید این اطلاعات را در مورد نقاط ضعف مشتری با انجام  نظرسنجی‌ها جمع‌آوری کنید ,که می‌تواند بینش ارزشمندی در مورد مشتریان شما فراهم کند .

هنگام ایجاد یک نظرسنجی , به یاد داشته باشید که آن را کوتاه و ساده نگه دارید . اکثر مردم مشغول هستند و اگر یک نظرسنجی طولانی و پیچیده را برای آن‌ها ارسال کنید , آن‌ها به سادگی آن را تکمیل نخواهند کرد .

به دقت به این فکر کنید که مهم‌ترین پرسش‌هاچه هستند و تنها از آن ها استفاده کنید . نظرسنجی خوب کوتاه است، راحت برای درک و پاسخ دهی به آن سریع و آسان است. از این  گذشته , به جای بله / خیر سوالاتی در مورد نظرسنجی تان بپرسید , و شامل یک یا دو سوال باز از جمله ” چه نوع خدمات می‌خواهید ” اضافه کنید .پاسخ به این پرسش ها  به شما نشان می دهد که خوانندگان شما چه کسانی هستند و باعث می‌شود که شما یک قدم جلوتر بروید و نقاط ضعف  بازار هدف خود را مشخص کنید  و در نتیجه تولید محتوای ایده آلی داشته باشید.

  • شرکت در رسانه‌های اجتماعی

به دقت آنچه را که مشتریان درباره کسب‌وکار خود و رقبای خود دررسانه‌های اجتماعی می‌گویند را بررسی کنید تا بینش ارزشمندی در ذهن مصرف کنندگان به دست آورید .رسانه‌های اجتماعی به شما این فرصت را می‌دهند که اطلاعات بلادرنگ در مورد رقبا و نیز بازخورد فیلتر نشده درباره نحوه ادراک برند خود داشته باشید و یا در مورد آن صحبت کنید .

برنامه‌های مدیریت وب سایت‌های ارتباط جمعی متعددی وجود دارد – برخی از آن‌ها از یک مدل اشتراک ماهانه استفاده می‌کنند – که هر وقت فردی درباره برند شماصحبت می‌کند شما را آگاه می‌کند . شما می‌توانید هشدارها را برای نام کسب‌وکار , محصول , کلمات کلیدی , کارمندان وغیره تنظیم کنید . اطلاعاتی که از رسانه‌های اجتماعی دریافت می‌کنید می‌توانید برای بهبود کسب‌وکار خود مورد استفاده قرار گیرد

شرکت در رسانه‌های اجتماعی
شرکت در رسانه‌های اجتماعی

 

  • مزایای خدمات خود را برای خوانندگان تعریف کنید

مردم همیشه می‌خواهند بدانند  چه مزایایی  بعد از استفاده از محتوای شما برای آن ها  وجود دارد . به جای اینکه آن‌ها را روی مشخصه‌های محصول یا سرویس خود متمرکز کنید , محتوایی ایجاد کنید که به روشنی نشان دهد محصول یا سرویس شما نیازهای مشتریان را چگونه حل می‌کند . در بخش قبل , ما نقاط ضعف مشتری را شناسایی کردیم , بنابراین حالا می‌خواهیم کامل تر صحبت کنیم تا مطمئن شویم که محتوای شما فواید محصول یا سرویس شما را تعریف می‌کند .

دو حوزه کلیدی وجود دارد که مشتریان را تحریک می‌کند : امور مالی واحساسات . اجازه دادن به مشتری در مورد چیزی که از انجام کسب‌ و کار با شما کسب می‌کند , همیشه موثرتر از صحبت در مورد ویژگی‌های محصول و یا سرویس هایتان  خواهد بود . مزایای موثر در نهایت خوانندگان را به مشتریان تبدیل می‌کند.

در نتیجه بدون درک عمیق از هدف بازار ، محتوای شما به احتمال زیاد در گرفتن توجه خوانندگان کمتر موثر و ایده آل خواهد بود. درباره مشتریان خود اطلاعات کسب کنید. آنها را درون و بیرون بشناسید. درک آنچه آنها را تحریک می کند سپس از این اطلاعات برای تولید محتوای مرتبط استفاده کنید که به طور موثر در بازار هدف شما دخیل باشد و در آخر خوانندگان را به مشتریان دائمی شما تبدیل کند.

مزایای خدمات خود را برای خوانندگان تعریف کنید
مزایای خدمات خود را برای خوانندگان تعریف کنید

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

جهت دریافت مشاوره در حوزه تولید محتوای هدفمند و تضمین شده با تیم هشت تماس بگیرید. توجه داشته باشید هزین ها در تیم هشت به حدی بهینه شده اند که بسیار از سایت ها و شرکت های همکار سفارش های خود را به ما می سپارند

0912064733

[/stextbox]

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید