قطار تهران استانبول

قطار تهران استانبول

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امروز با موضوع قطار تهران استانبول با شما هستیم. بی شک سفر با قطار، روشی آسان و پرمخاطب است. اخیرا قطار تهران استانبول طرفداران بسیاری را جذب نموده است. سالانه مسافران بسیاری از طریق مسیرهای ریلی به ترکیه مسافرت می کنند. ترکیه با جاذبه های گردشگری فراوان، سفری مهیج را برای شما رقم خواهد زد.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در مقاله آتی به سوالات پاسخ داده خواهد شد:

  1. قطار مورد نظر از چه مسیرهای بین راهی می گذرد؟
  2. قطار مورد نظر در چه سالی آغاز به کرد؟
  3. کارهای تشریفاتی و گمرک قطار مورد نظر در چه مرزی انجام می پذیرد؟
  4. قطار بازگشت تهران استانبول در چه روزهایی برنامه جابجایی دارد؟
  5. قیمت قطار تهران استانبول چقدر است؟
  6. آیا قیمت بلیط قطار مورد نظر در فصول مختلف، متفاوت است؟
  7. آیا قطار مورد نظر مسیر مستقیمی از پایتخت دارد؟
  8. قطار تهران استانبول چند ساعت در راه خواهد بود؟
  9. بهترین زمان سفر به ترکیه از طریق قطار تهران به استانبول، چه زمانی است؟
  10. بهترین زمان سفر به ترکیه از زاویه تعدد تفریحات، چه زمانی است؟
  11. ارزانترین زمان آفرهای بلیط قطار مورد نظر چه زمانی است؟
  12. آب و هوای ترکیه چگونه است؟

[/stextbox]

قطار تهران استانبول
قطار تهران استانبول
  1. قطار مورد نظر از چه مسیرهای بین راهی می گذرد؟

قطار مورد نظر در طی مسیر خود از شهرهای قزوین، زنجان، میانه، تبریز، مرند/ف ماکو/ف مرز بازرگان و کوربولاق، دغو بایزید، آغری، ارزروم، ارزنجان، آماسیا، بول و ایزمیت عبور کرده و در استانبول مسافران خود را پیاده می کند.

  1. قطار مورد نظر در چه سالی آغاز به کرد؟

قطار مورد نظر از سال 1380از طریق همکاری ایران با کشور ترکیه راه اندازی گردید. هر هفته دوشنبه، قطار مورد نظر، تهران را به قصد استانبول ترک می کند.

  1. کارهای تشریفاتی و گمرک قطار مورد نظر در چه مرزی انجام می پذیرد؟

کارهای تشریفاتی مسافران تهران استانبول در ایستگاه بین راهی سلماس انجام می شود. با ورود مسافران به ایستگاه رازی، مجوز ورود به خاک ترکیه برای مسافران صادر می گردد. از مرز کاپیکوی، قطار مورد نظر به سمت شهر وان ادامه مسیر می دهد.

  1. قطار بازگشت تهران استانبول در چه روزهایی برنامه جابجایی دارد؟

در مسیر بازگشت ایستگاه ها تفاوتی نمی کند، تنها تفاوت در این مورد است که قطار بازگشت روز سه شنبه از ترکیه حرکت و در روز چهارشنبه به ایران وارد می شود.

  1. قیمت قطار تهران استانبول چقدر است؟

برای اطلاع از قیمت قطار مورد نظر چندین راه وجود دارد. یکی از راه ها، مراجعه حضوری به آژانس های مسافرتی بوده که البته کسب اطلاع می تواند از طریق تماس تلفنی نیز صورت پذیرد.

یکی دیگر از راه های کسب اطلاع، از طریق سایت های مرتبط می باشد. سایت های مختلف آژانس های مسافرتی در اینترنت وجود دارند که به اطلاع رسانی می پردازند. از طریق این سایت ها می توان از قیمت به روز قطار قطار تهران استانبول مطلع گردید.

قیمت قطار تهران استانبول چقدر است؟
قیمت قطار تهران استانبول چقدر است؟
  1. آیا قیمت بلیط قطار مورد نظر در فصول مختلف، متفاوت است؟

بله. قیمت بلیط قطار تهران مورد نظر در فصول مختلف سال متفاوت می باشد. مسافران می توانند از طریق سایت های معتبر موجود اطلاعات کسب نمایند.

  1. آیا قطار مورد نظر مسیر مستقیمی از پایتخت دارد؟

بله. قطار مستقیمی از تهران به مقصد آنکارا وجود دارد. می توانید از برنامه حرکت این قطار از طریق سایت های مختلف مطلع گردید.

  1. قطار تهران استانبول چند ساعت در راه خواهد بود؟

قطار مورد نظر، مدت زمانی حدود 3 روز در راه خواهد بود. اگر بخواهید دقیق تر بدانید، قطار مورد نظر مدت زمانی حدود 70 ساعت طی مسیر خواهد نمود. این مسافرت مناسب کسانی است که جنبه های لذت از مسیر نیز برایشان اهمیت دارد. عبور از ایستگاه های مختلف، توفق های بین راهی، طول مدت سفر و… از جاذبه های سفر با قطار می باشد.

قطار تهران استانبول چند ساعت در راه خواهد بود؟
قطار تهران استانبول چند ساعت در راه خواهد بود؟
  1. بهترین زمان سفر به ترکیه از طریق قطار تهران به استانبول، چه زمانی است؟

بهترین زمان سفر به استانبول به هدف مسافر ارتباط دارد. در واقع می توان گفت که بهترین زمان سفر به استانبول، ارتباطی کاملا مستقیم با هدف شما دارد.

بهترین زمان سفر به ترکیه با هدف خرید، تمامی فصول سال است، چرا که در اینصورت می توان از فستیوال های متعدد فصلی بهره برد. طبق عرف، اکثر فروشگاه ها در پایان هر فصل، دست به حراج می زنند.

اگر هوای مطبوع و گرم را برای سفر می پسندید، بهترین زمان سفر به ترکیه ماه های مرداد و شهریور می باشد. البته ناگفته نماند که دیدن زمستان های ترکیه نیز خالی از لطف نیست. در کل بهترین زمان سفر به ترکیه از زاویه آب و هوایی کل فصل بهار و مهر و تیر ماه می باشد.

  1. بهترین زمان سفر به ترکیه از زاویه تعدد تفریحات، چه زمانی است؟

اگر قصد شما از سفر به ترکیه، تفریح است. بسته به فستیوال های مختلف بایستی برنامه سفر خود را بچینید.

برای دیدن جشنواره فیلم استانبول بایستی برنامه سفرتان را در فرودین ماه فیکس نمایید. در این رابطه حتما از مطالب و منابع مرتبط اطلاع بگیرید تا زمان سفرتان با هدف مدنظرتان یکی باشد.

  1. ارزانترین زمان آفرهای بلیط قطار مورد نظر چه زمانی است؟

پرواضح است که ارزانترین زمان سفر به کشور ترکیه، فصول سرد سال است. در این فصول تقاضا برای مسافرت به این کشور کم شده و بنابراین قیمت بلیط ها نیز کاهش می یابند. البته اردیبهشت ماه نیز سفر به این کشور، متقاضی چندانی ندارد که این ماه نیزبرای داشتن سفر مقرون به صرفه به شما پیشنهاد می گردد.

  1. آب و هوای ترکیه چگونه است؟

اصولا آب و هوای مدیترانه ای بر تمامی شهرهای ترکیه حاکم است. شهرهای ترکیه که از آب و هوای مطلوبی برخوردار هستند و حتما بازدید به آن ها در طی سفرتان پیشنهاد می گردد عبارتند از: استانبول، آنتالیا، آنالیا، کوش آداسی، ازمیر، بدروم می باشند.

 

این قطار از جمله قطارهایی است که به شکل هفتگی مسافران بسیاری را جابه جا می نماید. در بخش بالا، اطلاعاتی در اختیارتان قرار گرفت که بی شک در روند انتخاب شما موثر خواهد بود. اگر قصد سفر با قطار به ترکیه را دارید باید بدانید که شرکت های ریلی به صورت هفتگی بلیط این قطار را به فروش می رسانند.

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید