قرارداد مدیریت پیج اینستاگرام

قرارداد مدیریت پیج اینستاگرام

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

در این مطلب قصد داریم مفصلا درباره مدیریت پیج و نمونه قرارداد مدیریت پیج اینستاگرام با شما عزیزان صحبت کنیم. اگر شما نیز درباره ادمین پیج های اینستاگرامی، سوالاتی در ذهن دارید و نیاز دارید در این باره به سوالاتی که در ذهن دارید؛ پاسخ دهید.

قرارداد مدیریت پیج اینستاگرام
قرارداد مدیریت پیج اینستاگرام

در این مطلب با ما همراه بوده و ما سعی بر آن خواهیم داشت تا درباره این موضوع همه چیز را شفاف سازی کنیم. در ادامه به توضیحات وظایف یک مدیر پیج های اینستاگرامی می پردازیم.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

امیدواریم در ادامه مطالب به جواب سوالات خود در زمینه وظایف یک ادمین صفحات اینستاگرامی برسید. با ما همراه باشید.

  • ادمین یک پیج اینستاگرام کیست ؟
  • وظایف ادمین پیج اینستاگرام چیست ؟
  • منظور از قرارداد مدیریت پیج اینستاگرام چیست ؟
  • یک قرارداد مدیریت پیج اینستاگرام دارای چه موادی است ؟
  • برای بستن قرارداد مدیریت پیچ های اینستاگرام، باید به چه نکاتی توجه نمود ؟
  • جمع بندی مطلب

[/stextbox]

 

ادمین یک پیج اینستاگرام کیست ؟

فردی که بر تمامی جوانب پیج های اینستاگرامی مربوط به حوزه کاری خود تسلط کامل داشته باشد را، ادمین پیج اینستاگرام یا مدیریت پیج میگویند. این فرد قادر است پست ها ، استوری ها، یا حتی درباره تبلیغات پیج اینستاگرام نیز، نظر داده و در این مورد نظراتی را ارائه نماید. هر حساب کاربری اینستاگرام باید متعلق به یک شخص حقیقی یا حقوقی ، وابسته به شرکت یا سازمانی باشد.

به این گونه اکانت سازی که فردی مسئول توسعه پیج خواهد شد ادمین اینستاگرام میگویند. تمامی پست ها ، عکس ها ، استوری و لایو ها از نظر حقوقی وابسته به شخص یا سازمان میشود. فرد در صورتی که منجربه وقوع خطا شود، باید در قبال آنها پاسخگو باشد.

ادمین یک پیج اینستاگرام کیست ؟
ادمین یک پیج اینستاگرام کیست ؟

در غیر این صورت در برابر پلیس سایبری و همچنین امنیت شبکه مجازی اینستاگرام باید پاسخگو باشد. در صورت لزوم فرد خاطی و پیج مربوطه مسدود خواهد شد. به طور کلی به این گونه افراد ادمین پیج اینستاگرام گفته میشود. ادمین میتواند دارای هر قومیت و زبانی باشد.

شبکه مجازی اینستاگرام هیچ گونه محدودیتی برای ثبت نام و ایجاد اکانت در اپلیکیشن خود در این باره قائل نشده است. به همین دلیل اینستاگرام برای جلوگیری از ثبت نام ربات ها، از شما هنگام ثبت نام ایمیل یا شماره ای معتبر درخواست میکند.

وظایف ادمین پیج اینستاگرام چیست ؟

وظایف ادمین پیج اینستاگرام چیست ؟
وظایف ادمین پیج اینستاگرام چیست ؟

انتشار محتوای مرتبط :

مهم ترین وظیفه ادمین پیج اینستاگرام، انتشار محتوای مربوط به موضوع پیج است. مدیریت پیج یا همان ادمین باید بتواند با توجه به موضوع پیج؛ جدیدترین اخبار و فعالیت های مربوط به سازمان را در قالب پست یا استوری، به اطلاع مخاطبین سازمان یا کاربران خود برساند.

در واقع با این کار فرد قادر خواهد بود بتواند به توسعه پیج و رشد افزایش فالوور های خود بپردازد. ارسال و انتشار پست های منظم و در فواصل معین میتواند به آگاهی و همچنین رشد منظم پیج افراد، کمک های بسیار زیادی نماید. پیج های حقوقی همچنین دارای توانایی رشد بسیار خواهند بود.

 

تسلط به تولید محتوا در اینستاگرم :

ادمین اینستاگرام باید توانایی و مهارت تسلط کافی در تولید محتوا، در اینستاگرام را داشته باشد. فرد نویسنده یا مدیریت پیج باید، بر انواع تولید محتوا در جوامع مجازی آگاهی داشته باشد.

بتواند بر تمامی انواع تولید محتوا، وابسته به موضوع و نوع محتوای درخواستی ، مطلب را منتشر و در اختیار فالوررها قرار دهد. همچنین باید برای بهتر دیده شدن پست ها تلاش کرده و سعی کند با تبلیغات بهتر و رعایت بهینه سازی پست ها مطلب را با بازدید بیشتر، رو به رو کند. تولید محتوا به هر صورتی که انجام میشود، باید دارای نگارشی مناسب و جذاب نیز باشد.

تسلط به تولید محتوا در اینستاگرم :
تسلط به تولید محتوا در اینستاگرم :

انتخاب کپشن و مرتبط با موضوع پست :

یکی دیگر از مواردی که از وظایف یک مدیریت پیج، محسوب میشود؛انتخاب یک کپشن مناسب می باشد. فردی که  ادمین پیج می باشد،  باید بتواند با توجه به نوع محتوای تولیدی ، متن مناسبی را برای کپشن یا عنوان انتخاب کند. کپشن همان توضیحات متنی است که کاربران و مخاطبان پیج، مطالعه میکنند و همه چی  درباره محتوا یا محصولات یا خدمات شما دریافت میکنند.

پس مسلما این متن یا توضیحات، باید کاملا مناسب و واضح باشد. اگر محصولات یا پست شما درباره فروش یک محصول است؛ باید تمامی توضیحات کاملا واقعی و جامع ارائه شود.  تا فرد بازدید کننده بتواند به راحتی اطلاعات لازم را از پست شما دریافت نماید.

انتخاب کپشن و مرتبط با موضوع پست :
انتخاب کپشن و مرتبط با موضوع پست :

تبلیغات مناسب در اینستاگرام :

مدیر پیج باید بتواند با توجه به موقعیت پیج اینستاگرام خود ، همچنین آینده ای که از موفقیت پیج تصور میکند ، از تبلیغات در سطح اینستاگرام استفاده کند. این تبلیغات باید کاملا حساب شده و بر اساس بازده ای که میتواند بر موقعیت فعلی پیج  داشته باشد، بنا شود.

بر این مبنا فرد با توجه به صلاح دید خود، از تبلیغات ارزان درون اینستاگرام و یا تبلیغات برون اینستاگرامی استفاده خواهد کرد. باید این نکته بیان شود ، بسیاری از تبلیغات ممکن است غیر معتبر باشد. این کاملا بستگی به فرد ادمین دارد که، توانایی تشخیص تبلیغات واقعی و غیر واقعی را از هم داشته باشد.

تبلیغات مناسب در اینستاگرام
تبلیغات مناسب در اینستاگرام

پاسخ گویی به دایرکت های ارسالی پیج :

یکی دیگر از وظایف ادمین پیج ، پاسخگویی به دایرکت های ارسالی از سمت کاربران اینستاگرام میباشد. منظور از پاسخگویی ، جواب دهی به سوالاتی است که مربوط به حوزه کاری و فعالیتی سازمان یا فرد خواهد شد.

به همین منظور بهتر است؛ برای پاسخ گویی به سوالات، حتما برای خود خط مشی هایی را داشته باشید و با توجه به آنها اقدام به پاسخ گویی کنید. ممکن است بعضی از کاربران متوجه بعضی از خدمات شما نشده باشند؛ یا کامنت های شما در پست ها یا ریپلای در استوری ها بسته باشد. به این علت مراجعه افراد برای پیام های کاری به دایرکت شما خواهد بود.

پاسخ گویی به دایرکت های ارسالی پیج
پاسخ گویی به دایرکت های ارسالی پیج

تنوع در تصویر پروفایل :

انتخاب یک تصویر پروفایل مناسب، یکی از وظایف ادمین پیج اینستاگرام می باشد.  ادمین باید بتواند بر اساس موضوع پیج اینستاگرام، تصویری مناسب برای صفحه انتخاب و با توجه به سلیقه کاربران سعی در به روز رسانی بهتر آن داشته باشد.

تصویر پروفایل شما در واقع ویترین کار شماست . اولین نمایی که کاربران تازه وارد از کار شما میبینند، تصاویر پروفایل شماست. انتخاب آنان میتواند به بهبود وضعیت فالورهای شما کمک کند. برای این منظور بهتر است برای تنوع تصاویر پروفایل خود، برنامه ریزی داشته باشید. ضمن این که بایستی از استفاده تصاویرغیر مرتبط، جدا خودداری کنید.

تنوع در تصویر پروفایل :
تنوع در تصویر پروفایل :

پاسخگویی به کامنت های مرتبط :

یکی از مهم ترین وظایف یک ادمین ، ایجاد تعامل بیشتر با کاربران و پاسخ گویی به کامنت های مرتبط آنهاست. شما به عنوان مدیر پیج، باید با فالوورهای خود تعامل داشته باشید. به طوری که آنان را جزیی از خانواده مجازی خود بدانید.

کاربران همواره دوست دارند به آنها توجه شوند. پس اگر دارای اندک شهرتی هستید یا صاحب مقامی هستید؛ حتما برای توجه بیشتر به کامنت های دوستداران خود پاسخ دهید. این کار سبب افزایش محبوبیت شما خواهد شد. برای این کار، به هیچ عنوان  به حواشی دامن نزنید و همیشه میانه رو باشید. برای داشتن محبوبیتی بیشتر ، سعی کنید محبوب باشید.

پاسخگویی به کامنت های مرتبط :
پاسخگویی به کامنت های مرتبط :

حذف کامنت های توهین آمیز :

همیشه عده ای هستند که برای کار و خدمات شما سم محسوب میشوند. با تولید محتوا حتی کامنت های منفی، سعی بر تضعیف روحیه کاری شما و کاربران شما میکنند. سعی کنید در صورت مشاهده این گونه کامنت ها، آن ها  را حذف کرده و با روحیه ای مثبت تر به کار خود ادامه دهید.

رقبا و یا هر کسی که از موفقیت شما احساس نارضایتی میکند ، هدف اصلی خود را تضعیف روحیه شما و دوستداران شما خواهد گذاشت. به همین علت لازم است که اولا شما روحیه خود را حفظ کنید و دوما جنبه های مثبت بیشتری از کار خود را برای کاربران یا همان فالوورهای خود نمایان کنید.

حذف کامنت های توهین آمیز
حذف کامنت های توهین آمیز

تلاش برای افزایش فالوورهای واقعی

یکی دیگر از وظایف مهم یک ادمین اینستاگرام ، سعی در افزایش فالوورهای واقعی است. شما باید همواره بکوشید تا از روش های گوناگون جذب فالوورهای واقعی داشته باشید. به همین منظور لازم است از روش های مختلف و مجازی که برای افزایش فالوور صد در صد واقعی، وجود دارد استفاده کنید.

هر چند این روش ها در وهله اول بسیار پیش پا افتاده و ساده باشند. سعی کنید همیشه به عنوان یک ادمین اینستاگرام برای افزایش کاربران خود کوشا باشید. به عنوان نمونه میتوانیم به ریکوئست های( در خواست های) مرتبط به افرادی که در حوزه کاری شما فعال هستند اشاره کنیم. شما با این کار هر چند اندک میتوانید به راحتی به ارتقای فالوورهای خود کمک کنید.

تلاش برای افزایش فالوورهای واقعی
تلاش برای افزایش فالوورهای واقعی

ارسال استوری مرتبط :

ارسال استوری و لایوهای مرتبط از فعالیت های کاری و یا مرتبط به حوزه کاری سازمان و یا شخص شما، از دیگر وظایف یک ادمین اینستاگرام است. شما باید علاوه بر ایجاد پست های مرتبط به ارسال استوری های مرتبط و همچنین پخش لایوهایی از فعالیت های کاری خود ، همراهان خود را از نحوه انجام کار خود آگاه کنید. با این کار میتوانید در جلب اعتماد بیشتر کاربران کوشا باشید.

به همین علت ، یکی از ملزومات کاری ادمین پیج، ارسال استوری های مرتبط و همچنین لایوهایی از انجام خدمات و فعالیت هاست. همچنین مدیریت میتواند، با انجام لایو به سوالات کاربران پاسخ دهد و بر محبوبیت کاری خود بیفزاید.

 

منظور از قرارداد مدیریت پیج اینستاگرام چیست ؟

قرارداد مدیریت پیج اینستاگرام؛ در واقع به معنای حق و حقوقی است که از سمت کارفرما برای فردی که متعهد میشود، مسئولیت پیج را بر عهده دار شود، لحاظ می گردد. همچنین ضوابطی که فرد نویسنده یا ادمین باید در چهار چوب آن، شروع به محتوا گذاری کرده را؛ مشخص میکند.

تا هر دو بتوانند از لحاظ کاری، در چهارچوب برنامه ای جامع و منظم پیش روی نمایند. البته این قرارداد باید دارای موادی باشد که ما در ادامه این مطلب میخواهیم به نکاتی که باید حتما در یک قرارداد جامع و منظم در قبال یک فرد ادمین و شرایط کاری وی لحاظ شود را، بیان کنیم. در ادامه این مقاله حتما مارا دنبال کنید.

یک قرارداد مدیریت پیج اینستاگرام دارای چه موادی است ؟

یک قرارداد مدیریت پیج اینستاگرام دارای چه موادی است ؟

اطلاعات کامل طرفین :

یک قرارداد باید دارای یک اطلاعات جامعی از طرفین باشد. سازمان یا کارفرما به صورت کلی باید خود را معرفی کرده و انتظارات خود را، از یک ادمین پیج اینستاگرام بیان کند. همچنین اطلاعات تماس خود را در قرارداد بیان کند.

و فرد استخدام شونده به عنوان یک مدیر اینستاگرام باید کلیه اطلاعات شخصی از قبیل ، نام و نام خانوادگی ، کد ملی ، شماره شناسنامه ، آدرس و شماره تلفن را در قرار داد بایستی ذکر نمایند.

تا در صورت هر گونه مشکل، هر دو طرف به راحتی بتوانند به راحتی فرد مد نظر را در دسترس خود داشته باشند. تمامی اطلاعات ذکر شده در قرارداد باید حقیقی باشند؛ در غیر این صورت فرد مقابل، حق شکایت داشته و میتواند از طرف مقابل خود شکایت کند. اگر با فردی حقوقی قرارداد بسته میشود باید حتما شماره ثبتی ، اطلاعات حقوقی فرد در قرارداد ذکر شود.

 

تعداد نسخه های موجود از قرارداد بسته شده :

یکی از مواردی که باید در ابتدای تنظیم قرارداد مشخص شود این است که، از قرداد اصلی چند نسخه باید وجود داشته باشد. معمولا از قرارداد اصلی باید دو نسخه برای دو طرف اصلی که در قرارداد مطرح شده اند، وجود داشته باشد. هر دو طرف باید از نسخه اصلی قرارداد در سترس داشته باشند و سعی کنند در صورت لزوم از آن برای خود کپی تهیه کنند.

تعداد نسخه های موجود از قرارداد بسته شده :
تعداد نسخه های موجود از قرارداد بسته شده :

البته ارزش کپی قرارداد هیچ گونه برابر با اصل آن نخواهد بود. اما در مواردی که به اصل قرارداد نیاز نیست ، میتوانید از کپی آن استفاده کنید. اصل قرارداد همیشه باید به خوبی نگه داری شود. و در صورتی که مشکلی برای آن پیش بیاید، طرف مقابل هیچ گونه مسئولیتی را قبول نخواهد کرد و حتی امکان سو استفاده وجود خواهد داشت.

تعریف اصطلاحات لازمه در کار

تعریف اصلاحات لازم در کار؛ یکی از ضرورت مهم در نمونه قراردادهای بین ادمین اینستاگرام و کارفرما می باشد. منظور از اصطلاحات لازم این است که هر دو طرفین باید شفاف‌ سازی کنند و اصطلاحات لازم را بطور کامل توضیح دهند.

مثلاً منظور اصطلاحات چیست.از تعامل با کاربران فقط پاسخ‌ گویی به کامنت ها نباشد، اگر کارفرما نیاز دارد که به دایرکت ها و تماس‌ های تلفنی مشتریان و یا دیگر نوع پاسخ‌ گویی به مشتریان، نیاز است که توسط ادمین انجام شود؛

باید حتماً در قرارداد این موضوع ذکر شده و بیان شود که منظور از تعامل کامل با کاربران چیست؟ در غیر این صورت وظیفه فرد مدیر یا ادمین این است که می‌تواند اظهار بی‌ اطلاعی کند یا حتی در این مورد شکایت کند.

تعریف اصطلاحات لازمه در کار
تعریف اصطلاحات لازمه در کار

نحوه صحیح ملاقات و مکالمات :

مهم نیست که دو طرف به چه صورتی با هم ملاقات با و یا مکالمات انجام می‌دهند. اما تمامی این مکالمات باید ثبت و ضبط شود. در غیر این‌ صورت هیچ‌ گونه ارزشی نخواهد داشت.

تمامی این تماس‌ های تلفنی یا ایمیل ها که در شبکه‌ های اجتماعی انجام می‌شود، باید حتماً ضبط شده و حالت قراردادی و حقوقی به خود بگیرد. در غیر این صورت هرگونه اشتباهی می‌تواند منجر به شکایت یکی از دو طرف شده و یا یکی از طرفین می‌تواند شکایت یا اظهار بی‌ اطلاعی کند. تمامی این ملاقات و مکالمات باید از قبل هماهنگ شود.

نحوه صحیح ملاقات و مکالمات :

شفاف سازی در متن قرارداد :

یک قرارداد به عنوان یک متن اداری یا حقوقی باید کاملا شفاف و واضح نوشته شود. هیچ گونه ابهامی در متن قرارداد نباید  وجود داشته باشد. شما به عنوان یکی از طرفین قرارداد باید این قانون را همیشه به یاد داشته باشید. و در قرارداد های حقوقی خود رعایت کنید.

در متون قراردادی شما تمامی آنچه بیان میشود باید کاملا روشن و مشخص باشد. اینکه شما منظور خود را به صورت کاملا واضح بیان کنید و طرف مقابل شما منظور خود را از تمامی انتظارات خود کاملا روشن و واضح بیان کند.

این عدم آگاهی میتواند منجر به سو استفاده یکی از طرفین و یا ضرر به هر دو طرف شود. پس بهتر از قبل از انجام نوشتن قرارداد کاری، حتما در این باره مذاکرات لازمه را انجام داده و تمامی انتظارات خود را به روشنی بیان و بنویسید.

مدت قرارداد نامه :

یکی از مهمترین مواد قراردادنامه است. زمانی که مشخص میکند شما تا چه مدتی در استخدام فرد کارفرما هستید. همچنین تا چه زمانی باید منتظر دریافت کار و حقوق دریافتی توافق شده خود باشید.

در واقع با این ماده اصلی مشخص کننده یک قرارداد واقعی، شکل خواهد گرفت. برای مثال شما برای شش ماه یا یک سال استخدام کارفرما با حقوق و مزایایی معلوم، در قبال انجام وظایفی مشخص شده و شفاف خواهید شد.

با این قرارداد شما و فرد یا سازمان میدانید مسئولیت هایی بر گردن شماست و هر گونه سهل انگاری از جانب شما میتواند پیگرد قانونی کارفرما را بر عهده داشته باشد. عده ای از این کارفرما ها، در قبال عدم انجام کار درخواست سفته یا چک تضمین خواهند کرد. این کاملا بستگی به توافقات درون قرارداد خواهد داشت.

 

برای بستن قرارداد مدیریت پیچ های اینستاگرام، باید به چه نکاتی توجه نمود ؟

شاید این موضوع برای شما هم سوال باشد، که در تنظیم یک قرارداد مدیریت پیج اینستاگرام باید چه نکاتی رعایت شود. نکات ریزی که شاید شما هم از آن اطلاعی نداشته باشید و برای تنظیم یک قرارداد باید رعایت شود تا هر دو طرف تمامی زوایای یک قرارداد را رعایت کنند، چیست؟ در این قسمت از مقاله به آنها اشاره ای خواهیم داشت.

برای بستن قرارداد مدیریت پیچ های اینستاگرام، باید به چه نکاتی توجه نمود ؟
برای بستن قرارداد مدیریت پیچ های اینستاگرام، باید به چه نکاتی توجه نمود ؟

تعیین مدل قرار داد :

یکی از موضوعاتی که باید قبل از تنظیم قرارداد به آن اشاره کرد، این است که می‌خواهید قراردادی به‌ صورت پروژه‌ ای و دورکاری ببندید؛ یا می‌خواهید یک کارمند معمولی و به‌صورت حضوری استخدام کنید؟ باید حتماً این مسئله را در قرارداد ذکر کنید و ساعات کاری را به‌ صورت دورکاری یا به صورت حضوری حتماً در قرارداد ذکر کنید .

تمام شرایط کاری را از قبیل سرویس کاری و یا هزینه ناهار فرد و از این قبیل امکانات، باید بیان شود . یا به‌ صورت دورکاری تماما شرایط کاری را از طریق کارفرما پرسیده و در قرارداد مدیریت پیچ اینستاگرام اعمال کنید.

تعیین مدل قرار داد :
تعیین مدل قرار داد :

برخی علاقه دارند که ادمین اینستاگرامی خود را به‌ صورت حضوری استخدام کنند ؛ شرایطی را برای وی قائل شوند، پس بهتر است که به‌ صورت تمام‌ وقت یا پاره‌ وقت این شرایط اعمال شود و در قرارداد تمامی این‌ شرایط باید ذکر شود.

تعیین مالک محتوا :

یکی از مواردی که باید پیوسته به آن اشاره شود، این است که در تولید محتوای اینستاگرام، مالک محتوا باید مشخص گردد. این‌که ادمین اینستاگرام به دلیل تولید نوع محتوا برای کارفرما مالک تلقی می‌شود ، یا کارفرما باید مالک آثار در نظر گرفته شود.

خود متقاعد به تنهایی یک مساله‌ ای باشد که باید به آن دقت شود. باید این نکته را در نظر بگیریم که این کاملاً بستگی به شما دارد که کارفرما به‌‌ عنوان مالک آثار در نظر گرفته شود. یا ادمین اینستاگرام بتواند به‌‌ عنوان مالک شناخته شود. جهت عدم سوء استفاده دیگران از این نوع تولید محتوا لازم است که حتماً مالکی در نظر گرفته‌ شده و در پایین هر پست یا استوری نام مالک درج شود.

تعیین مالک محتوا :
تعیین مالک محتوا :

تعیین ماده‌ ای محرمانگی :

یکی از مهم‌ ترین مواردی که باید در نوشتن یک قرارداد نامه مدیریت اینستاگرام به آن توجه داشته باشید. زمانی که فردی را استخدام می کنید؛ فرد به صورت ناخود آگاه  اطلاعاتی از قبیل میزان فروش و اطلاعات مشتریان شما و بسیاری از اطلاعات دیگر؛ اطلاعی نداشته و به آن‌ها دسترسی ندارد. شما باید در متن قراردادنامه این بند را لحاظ کنید که، فرد چه میزان اطلاعات دسترسی داشته باشد و تا چه زمانی باید آن‌ها را در نزد خود حفظ کند .

تعیین ماده‌ ای محرمانگی :
تعیین ماده‌ ای محرمانگی :

همچنین اگر به مشتریان یا به این اطلاعات دسترسی دارد، تا چه اندازه می‌تواند به آن‌ها دسترسی داشته باشد؟ تمامی این‌ها می‌تواند خط‌ مشی شما را در یک سازمان مشخص کند.

تمام رمز و رازهای کسب و کار شما را در نظر بگیرد و کاملا به آن دقت داشته باشد. زیرا می‌تواند باعث سوء استفاده فرد استخدام شده گردد یا باعث خسارت‌ های بسیار جبران‌ ناپذیری به شما و سازمانتان شود.

همچنین باید لحاظ کنید؛ در صورتی‌ که فرد از این قانون تخطی کند تا چه اندازه باید تنبیه شود و از چه مراحلی قانونی باید گذر کند. زیرا فرد اگر بدون در نظر گرفتن مراحل قانونی از این مورد بگذرد، می‌تواند به‌ راحتی از این خط قرمز عبور کرده و به سازمان یا حقوق شما دست درازی کند.

پس بهتر است که حتماً قبل از تنظیم قرارداد نامه یک  حد و حدودی را برای حقوق مدیران اینستاگرامی خود، تعیین کنید. یا حداقل به این موضوع فکر کرده و با یک مشاور حقوقی در این زمینه صحبت‌ های لازم را داشته باشید.

دریافت خسارت :

دریافت خسارت یا شرایط فسخ قرارداد؛ یکی از مهم‌ ترین  مواد اصلی یک قرارداد به حساب می‌آید. شما باید شرایطی را تعیین کنید که درصورتی که هر دو طرفین یا یکی از آن‌ها مایل به ادامه همکاری نبود، فرد دیگری دچار ضرر و زیان نشود.

شرایطی را که باید رعایت کند؛ مثلاً لازم است که این‌ گونه تعیین کنید در صورتی که ادمین بعد از یک یا دو ماه همکاری، دیگر مایل به همکاری با شما نبود، کارفرما می‌تواند از سفته ها یا چک تضمینی که در اختیار دارد استفاده کند. یا حتی می‌تواند فرد مذکور را از ممنوع‌ الخروج کند. شرایط زیادی را می‌توانید برای هر دو طرفین قائل شوید، به هر حال باید شرایطی حاکم باشد تا هر دو طرف دچار ضرر و زیان نشود.

مثلاً اگر کارفرما شرایط کار را سخت کرد باید شرایطی تعیین شود تا فرد ادمین پیج اینستاگرام بتواند، از آن شرایط استفاده کرده و با توجه به آن بتواند اقدام کند و شرایط کاری خود را عوض کند. این‌ها همه از اساس و احکام یک قرارداد معمولی به حساب می‌آید و باید حتماً اجرا شود.

 

جمع بندی مطلب

در این مطلب مفصلاً درباره قرارداد مدیریت پیج اینستاگرام با شما صحبت کردیم. درباره این‌که ادمین پیج اینستاگرام کیست؟ در واقع فردی که بر تمامی جوانب پیج های اینستاگرامی مربوط به حوزه کاری یا شخصی تسلط کامل دارد و بر آن نظارت می‌کند ؛ هم چنین تمامی جوانب حقیقی و حقوقی آن را بر عهده می‌گیرد، ادمین پیج اینستاگرام گفته می‌شود. این فرد می‌تواند بر تمام جنبه‌ های یک پیج اینستاگرام تسلط کامل داشته باشد و تمام مسئولیت آن را برعهده بگیرد.

جمع بندی مطلب
جمع بندی مطلب

همین‌ طور از وظایف یک ادمین پیج را می‌توانیم به انتشار محتوای مرتبط با حوزه کاری و یا یک پیج شخصی اشاره کنیم؛ که می‌تواند در یک سازمان به آن اشاره شود . تسلط به تولید محتوا در اینستاگرام از دیگر وظایفی که است باید یک مدیر پیج اینستاگرام داشته باشد، می‌تواند بر تمامی انواع تولید محتوا از قبیل ویدئویی، صوتی و متنی تسلط کامل داشته باشد و بتواند هرچه بهینه‌ تر و بهتر این تولید محتوا را انجام دهد.

انتخاب کپشن مرتبط با موضوع پست می‌تواند از دیگر وظایف یک فرد ادمین باشد، که باید حتا رعایت کند.

اگر برای فروش یک محصولات استفاده می‌شود باید از کپشن هایی که با هشتگ گذاری مناسب، میزان بازدید را افزایش دهد. تبلیغات مناسب را استفاده کند و از تبلیغات برای افزایش بازدهی پیج اینستاگرام بهره ببرد. همچنین به دایرکت های ارسالی پیج پاسخ دهد. بتواند پاسخ‌ گوی نیازهای کاربران خود باشد.

در انتخاب تصویر پروفایل تنوع به خرج دهد. بتواند به عنوان یک فرد تعاملی با کاربران خود تعامل داشته باشد و بتواند در جهت افزایش کاربران اینستاگرامی خود کوشا باشد و کامنت‌ های مرتبط و مثبت در حوزه کاری خود پاسخ دهد و بتواند آن‌ها را مدیریت کند.

از کامنت‌ های توهین‌ آمیز دوری کند و آن‌ها را به راحتی حذف کند. برای جذب فالوور های بیشتر تلاش کند. همچنین ارسال استوری های مرتبط داشته باشد و بتواند با ارسال استوری ( داستان ) کاربران را در جریان اخبار های حوزه کاری خود قرار دهد.

در ادامه مطلب بیان کردیم که منظور از قرارداد مدیریت پیج اینستاگرام  چیست؟ در واقع باید چهارچوبی تهیه شود که کارفرما های پیج اینستاگرام در قالب آن بتوانند با هم همکاری کنند و این همکاری باعث افزایش توسعه کاری مابین طرفین شود .

هم چنین به توضیح یک قرارداد مدیریت پیج اینستاگرام پرداختیم، که شامل چه موادی می شود. این‌که اطلاعات طرفین باید به‌ صورت کامل در قرارداد ذکر شود. تعداد نسخه‌ های موجود باید کاملاً مشخص شده و در اختیار طرفین قرار بگیرد. اصطلاحات لازم در کار باید حتماً به صورت شفاف توضیح داده شود.

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید