قالب Ronnbey در وردپرس

قالب Ronnbey در وردپرس

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امروز با شماهستیم با معرفی قالب Ronnbey در وردپرس

هدف ما در این مقاله این است که قالب Ronneby را همره تمام امکاناتش به شما معرفی کنیم تا از آن به صورت بهینه استفاده کنید.

قالب Ronnbey  در وردپرس چه ویژگی هایی دارد؟

قالب Ronnbey یکی دیگر از قالب های مخبوب و کاربرپسند وردپرس است که طیف وسیعی در زمینه ایجاد وب سایت های فروشگاهی،سایت های هتل داری،بلاگها،سایت های شخصی و…. دارد.

مدیریت حرفه ای این قالب این امکان را به شما می دهد که سایت خود را شفارشی کنید. این قالب دارای دمو های فراوانی است و از Visual Composer پشتیبانی میکند و شما به راحتی می توانید طرح های گرفیکی خود را بسازید.

توجه داشته باشید که این قالب دارای استایل rtl.css است و این به شما این امکان را می دهد که از زبان فارسی به صورت راست چین در سایت خود استفاده کنید. قالب Ronnbey در وردپرس که براساس ووکامرس طراحی شده از برگه ساز WPBakery حمایت می کند و این شرایط را فراهم ساخته که از ویژگی های این پلاگین استفاده کنید.

قابلیت ریسپانسیو

این قالب دارای قابلیت ریسپانسیو است یعنی ورود کاربر با با هردستگاهی از جمله تبلت ،موبایل و سیستم  موجب نقص قالب نمی شود. این قالب سئو و بهینه شده است و سرعت بالای این قالب باعث شده که صفحات سایت ب سرعت بارگذاری شوند و این دو ویژگی از نظر رتبه بندی گوگل از اهمیت بالایی برخوردار است.

از دیگر امکانات این پوسته می توان به ویژگی مترجم آن یعنی WPML اشاره کرد که شما را قادر می سازد سایت را به زبان های مختلفی که دوست دارید ترجمه کنید و در سطح بین المللی فعالیت سایت را گسترش دهید.

پوسته Ronnbey کدهای کوتاه حرفه ای را پشتیبانی میکند که کد نویسی را برای افرادی که تخصص زیادی در برنامه نویسی ندارند آسان کرده.شایان به ذکر است که قالب Ronnbey تمام جوانب ووکامرس را ساپورت میکند.این پوسته دارای رنگبندی بسیار زیادی است که برای ایجاد کارهای گرافیکی به شما کمک می کند.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

جهت دریافت مشاوره در زمینه پیشبرد وب سایت خود و ارائه روش های عملی در زمینه تولید محتوای هدفمند با ما در تماس باشید.

09120647344

تیم هشت

[/stextbox]

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید