فونت نستعلیق برای وردپرس

فونت نستعلیق برای وردپرس

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

در این مقاله قصد داریم به فونت نستعلیق برای وردپرس بپردازیم.

یکی از سیستم ها برای طراحی سایت ها وردپرس می باشد . وردپرس به دلیل استفاده آسان و پشتیبانی قوی که دارد طرفداران زیادی دارد . این سیستم قابلیت این را دارد که می توانید زبان فارسی و یا اصلی آن را استفاده کنید ، به همین منظور جزء محبوبترین سیستم های مدیریت محتوا می باشد که با استفاده از زبان پی اچ پی توسعه یافته است .

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به سوالات زیر پاسخ می دهیم:

امکانات وردپرس چیست ؟

استفاده از فونت نستعلیق برای وردپرس به چه صورت است ؟

[/stextbox]

 

امکانات وردپرس

وردپرس امکانات بسیار زیادی دارد در زیر به تعدادی از این امکانات اشاره کرده ایم :

اولین و مهم ترین امکان وردپرس سادگی آن می باشد ، اگر فردی کمی آشنایی با کامپیوتر داشته باشد با کمی بررسی می تواند به راحتی از وردپرس برای مدیریت سایت خود استفاده کند .

شما می توانید وردپرس را برای سایت های مختلف با کاربردهای مختلف استفاده کنید و این ویژگی نشان دهنده انعطاف پذیری بالای این سیستم می باشد . از مرسوم ترین سایت های مورد استفاده میتوان به سایت های شخصی ، سازمانی ، شرکتی ، فروشگاهی و سایت های دیگر که با استفاده از وردپرس می توان به راحتی پیاده سازی و طراحی کرد .

یکی از مهم ترین ویژگی های وردپرس این است که شما می توانید با مخاطب خود به راحتی ارتباط دو طرفه داشته باشید و برای این سیستم نیاز به آشنایی با موارد ابتدایی و اولیه وجود ندارد زیرا شما می توانید از حالت پیش فرض این امکان استفاده کنید .

امکانات وردپرس
امکانات وردپرس

سازگاری بالای وردپرس با موتورهای جستجو

یکی از ویژگی هایی که وردپرس دارد این است که سازگاری بالایی با موتورهای جستجو یا سئو دارد و اگر امکانات اضافه ای مدنظر باشد می توانید از افزونه های قابل نصب در وردپرس استفاده کنید .

شما میتوانید به راحتی مطالب خود را منتشر کنید این مطلب می تواند به صورت متن یا فایل های چند رسانه ای باشد . در بخش مدیریت وردپرس یک سری امکانات گسترده و پیشرفته ای وجود دارد .

وردپرس برای راحتی کار کاربران خود به هفتاد زبان مختلف در اختیارشان قرار می گیرد . این قابلیت بر روی افزونه ها نیز وجود دارد .

شما می توانید کمتر از دو دقیقه وردپرس را نصب کنید و یا آن را به روز کنید ، به روز رسانی وردپرس می تواند متعلق به هسته ، افزونه ،ترجمه ها و قالب ها باشد که با چند کلیک ساده میتوانید به روز کنید .

شما می توانی با استفاده از وردپرس کاربران سایت خود را مدیریت کنید ، همچنین با استفاده از افزونه ها می توانید امکانات را که لازم دارید را گسترش دهید .

درون ریزی محتوا در وردپرس

یکی از امکاناتی که در وردپرس وجود دارد درون ریزی محتوا در وردپرس است ، درون ریزی محتوا به این منظور است که شما می توانید اطلاعاتی که در یک سیستم دیگری با یک قالب دیگر وجود دارد را در سیستم خود به قالب دلخواه خود در بیاورید .

شما میتوانید با استفاده از وردپرس خیلی راحت بر روی رسانه های خود مدیریت کنید حتی می توانید رسانه های خود را به صورت آنلاین ویرایش کنید .

یکی از قابلیت هایی که وردپرس دارد این است که به صورت مستمر می توانید از امکانات به روز شده وردپرس استفاده کنید ، زیرا وردپرس به صورت منظم در حال به روز رسانی می باشد و این به روز رسانی ها با استانداردهای جهانی همگام می باشد .

یکی از مهم ترین ویژگی های وردپرس این است که شما می توانید از قابلیت آزادی آن استفاده کنید آزادی به این منظور است که شما نیازی نیست که برای هر کاری مجوزی بگیرید و یا هزینه ای پرداخت کنید .

شما می توانید به راحتی قالب وردپرس خود را طراحی و یا تغییر دهید . این ویژگی به ای منظور است که شما هر زمانی که قصد کنید قالب وردپرس خود را تغییر دهید می توانید به راحتی و بدون دردسر قالب را تغییر دهید .

افرادی که از وردپرس استفاده می کند بسیار بزرگ می باشند و اگر شما زمانی به مشکلی بر خوردید می توانید در کمترین زمان آن را برطرف کنید .

شما می توانید از افزونه های موجود برای وردپرس استفاده کنید و از قابلیت منعطف بودن آن استفاده کنید .

درون ریزی محتوا در وردپرس
درون ریزی محتوا در وردپرس

نحوه استفاده از فونت نستعلیق برای وردپرس

شما برای استفاده از فونت نستعلیق می توانید افزونه مورد نظر خود را نصب کنید و هر بخشی را که دوست دارید را به آن اضافه کنید . در گام نخست باید پوشه فونت را بدون هیچ گونه تغییری در سرور یا هاست خود بارگذاری کنید ، آدرس به هیچ عنوان مهم نیست فقط باید دقت داشته باشید که در پوشه CSS و fonts  را بدون هیچ گونه تغییری بارگذاری کنید .

بعد از نصب و فعالسازی افزونه های فونت به دو بخش تقسیم می شود : افزونه اول برای افزودن فونت هایی است که تحت وب به صورت سفارشی می باشد و افزونه دوم برای اعمال فونت های نصب شده روی سایت می باشند . برای تنظیمات قبل از استفاده از فونت نستعلیق و غیره در وردپرس باید گزینه های زیر را فعال کنید :

  • تمام محتوا : اگر نیاز دارید تمام محتوا ها شامل این فونت باشند باید این گزینه را تیک بزنید .
  • بدنه تارنما تمام قسمت های بدنه را برای این فونت تحت تاثیر قرار می دهد .
  • سربرگ ها : این گزینه باعث می شود که فونت تگ های h را تغییر دهد .
  • لینک ها : این گزینه باعث می شود که تگ های a فونت مورد نظر را داشته باشد .
  • متن : این گزینه باعث می شود که متن های موجود در سایت شما فونت مورد نظر شما را داشته باشد .
  • نقل و قول : شما اگر در متن خود از نقل و قول ها استفاده می کنید می توانید از این گزینه برای زیباتر شدن متن سایت خود استفاده کنید .
نحوه استفاده از فونت نستعلیق برای وردپرس
نحوه استفاده از فونت نستعلیق برای وردپرس

نتیجه گیری

وردپرس یکی از سیستم هایی است که برای طراحی سایت استفاده می شود و بسیار قابل انعطاف می باد ، یکی از ویژگی های این نرم افزار این است که شما می توانید در وردپرس از فونت های مورد نظر استفاده کنید .

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید