تیم هشت بزرگترین فروشگاه محتوا در ایران است که به صورت تولید محتوای هدفمند و با استراتژی تضمین شده فعالیت میکند.
استراتژی تضمین شده به این معناست که اگر بر اثر محتواهایی که ما استخراج میکنیم ورودی ارگانیک یا همان ورودی گوگول شما افزایش نیافت تمام مبلغ شما بازگردانده خواهد شد.
بله باور نکردینست اما ما ریسک را به صورت کامل از روی مشتری برداشته و به خود منتقل میکنیم تا دیگر جای هیچ گونه نگرانی نباشد.
شاید به همین دلیل است که برخی ا بزرگ ترین برندهای وب ایران با ما همکاری های بلند مدت دارند.
شما می توانید جهت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.
09120647344
[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]
در ادامه به سوالات زیر پاسخ می دهیم
هزینه تولید محتوا
محتوا چیست ؟
ویژگی های یک تولید کننده محتوا که مطالبی برای فروشگاه محتوا می نویسد چیست ؟
چرا در سال های اخیر فروشگاه تولید محتوا رونق گرفته است ؟
مزیت انتخاب شغل تولید محتوا چیست ؟
استراتژی محتوا چیست و چرا در فروشگاه محتوا استفاده می شود ؟
[/stextbox]
هزینه تولید محتوا
هزینه های ما در تیم هشت به حدی بهینه و به صرفه است که بسیاری از سایت ها و شرکت های که در این حوزه فعالیت دارند پروژه های خود را به ما می سپارند.
در واقع شما در همکاری با فروشگاه محتوا تیم هشت ضمن همکاری با یک تیم حرفه ای و دریافت نتیجه تضمین شده مطمین خواهید بود که کمترین قیمت بازار را هم دریافت خواهید کرد.
استراتژی تولید محتوا
خوب همه شما شنیده اید که محتوا پادشاه است اما حتما همه شما هم می دانید که پادشاه داریم تا پادشاه!
محتوایی که بر اساس استراتژی محتوا تولید نشود نه تنها مفید نیست بلکه می تواند به سئو شما در آینده ضرر بزند.
برای آگاهی از بخش کوچکی از خطراتی که در یک قدمی شماست مقاله تاثیر انتخاب عنوان در سئو را مطالعه کنید.
پس تردید را کنار گذاشته و با خیال راحت از نتیجه تضمینی برای مشاوره در زمینه تولید محتوای هدفمند با ما تماس بگیرید.
09120647344
کمی بیشتر
یکی از مشکلات اصلی برای بسیاری از شرکت ها در اجرای فرایند بازاریابی محتوا هزینه زیادی برای ایجاد محتوا است و درد بزرگ تر این است که نتایج مورد نظر را هم نمی گیرند.
دلیل عدم اثربخشی این است که تمرکز بر تولید محتوای با حجم بالا بدون توجه به نیازها و مشکلات مخاطبان و سطح فعالیت رقبا در زمینه محتوا تا حد زیادی بی تاثیر است.
ارائه استراتژی محتوا یکی از خدمات جامع استراتژیک است که اثربخشی تولید محتوا و فرآیندهای کسب و کار را با بررسی سه مورد مخاطب، وضعیت عملکرد وب سایت های موجود و تجزیه و تحلیل رقیب در محتوا تضمین می کند.
استفاده از نقشه های استراتژیک محتوا سرمایه گذاری برای اثربخشی و هزینه های تولید محتوای بلند مدت است.
ویژگی ها محتوا
ترجمه و تولید محتوای منحصر به فرد و غیر کپی
برای تولید محتوای دلخواه از منابع معتبر استفاده کنید
ایجاد محتوا بر اساس آخرین استانداردهای SEO
از کلمات کلیدی و عبارات درخواست شده استفاده کنید
اطلاعات مربوط به SEO کامل را برای بارگذاری محتوا موثر تر می کند
قسمت محتوای اصلی را در قالب یک دستبند متن نمایش دهید
خلاصه مطالب متناسب با شبکه های اجتماعی
پایبندی کامل به اصول نوشتن با مقدمه و خلاصه
محتوای فروشگاه های اینترنتی
محتوا در فروشگاه های آنلاین در واقع نقش فروشنده ها را بازی می کند، زیرا برخلاف فروشگاه های فیزیکی در فروشگاه ها، هیچ فروشنده دیگری با محصولات و خدمات ارتباط برقرار نمی کند که توسط آن شخص مشتریان توضیح داده شود،
بنابراین محتوا یک ابزار است که مانند فروشندگان مشابه در بازار، از محتوا و قدرت توصیف شده استفاده می کند.
محصولات برای کاربران. محتوای فروشگاه های وب با محتوای وبلاگ کمی متفاوت است.
در بازار محتوا، کاربران باید به طور کامل در مورد محصولاتی که به دنبال آن هستند، و همچنین جزئیات خدمات اطلاع یابند.
همچنین، ایجاد محتوای فروشگاه وب باید موارد را مرتب کند و کاربران را به آنچه که می خواهند، هدایت کند. در واقع برد کرامپ سایت کاربر را به درستی راهنمایی کند.
استفاده دیگر برای فروشگاه های آنلاین این است که مشتریان چگونه می توانند از اینترنت خریداری کنند، زیرا در حال حاضر افرادی هستند که هنوز اینترنت را نمی دانند.
. بنابراین یکی از وظایف یک فروشگاه محتوا این است که کاربران را هدایت کند که چگونه می توانند محصولات خود را متوقف و پیگیری کنند.
با این حال، تولید محتوا برای فروشگاه های آنلاین کاملا متفاوت از تولید محتوای دیگر است.
الیته استفاده از روش های تکمیلی مثل پاپ اپ هوشمند و در ادامه آن ایمیل مارکتینگ کاندیشنال نیز می تواند در بالا بردن ضریب تبدیل فروشگاه های اینترنتی و برندینگ آنها تاثیر بسزایی داشته باشد.
چند نکته در باب تولید محتوا
اگر کمی آمار و ارقام وب سایت خود را آنالیز کنید متوجه خواهید شد که افراد هنگام ورود به سایت شما، به سادگی به دنبال پاسخ به سوال هستند و اگر پاسخ مناسب را در محتوای سایت شما پیدا کنند. ، سایت شما را محبوب تر می کند، در غیر این صورت محتوای کلیشه ای و بی ارزش، نه تنها به مخاطبان تجاوز خواهد کرد، بلکه محبوبیت رسانه های شما نیز کاهش می یابد.
هنگام ایجاد محتوای جالب، دو بهینه سازی سایت یا جستجوگرها با استفاده از بازاریابی محتوا و شرکت در بازاریابی و یا تولید محتوای جالب انجام می شود.
بازاریابی کامل تعامل باید نه تنها محتوای جالب را تولید کند، بلکه همچنین SEO و بهینه سازی سایت را بهبود بخشد.
آنالیز سئو رقبا
یکی از مهمترین فعالیتهای SEO، شناختن چگونگی تجزیه و تحلیل رقابت شماست.
فرایند ارزیابی و تحقیق در مورد سایت های رقیب یکی از فعالیت های SEO است که برای رتبه بندی بهتر مورد توجه قرار می گیرد.
از آنجا که شما مقدار زیادی از اطلاعات را دریافت می کنید، می توانید گزارش های فعالیت های رقیب را برای دریافت خطاهای SEO و برخی از تکنیک های بهینه سازی سایت دریافت کنید.
بسته به رقابت شما، سایت شما رقبایی در سطوح مختلف دارد.
این رقبا از کلماتی ورودی میگیرند که سایت شما ورودی نمیگیرد.
بر اساس قدر رقابتی شما ما این کلمات را برای شما استخراج کرده و جز استراتژی تولید محتوا قرار می دهیم.
سایت شما در مدت کوتاهی سهم بزرگی از رقبا را از آن خود خواهد کرد.
محتوا
محتوا در هر فرهنگ یک معنی دارد اما امروزه محتوا یک مفهوم مهم در دیجیتال مارکتینگ می باشد و در کنار مدیریت محتوا ، استراتژی محتوا و بازاریابی محتوا و . . . شناخته می شود .
معمولا افراد برای اینکه بتواند منظور و مفهوم خود را به دیگران منتقل کنند نیاز دارند که از محتوا استفاده نمایند حال کانال ارتباطی برای هر فردی متفاوت می باشد بعضی از افراد از سایت ها و بعضی دیگر از شبکه های اجتماعی برای این پل ها ارتباطی استفاده می کنند . محتوا پنج عنصر مهم و اساسی دارد ک در زیر به ین پنج عنصر اشاره کرده ایم :
اطلاعات :
اطلاعات نشان می دهد که محتوا ها باید چه اطلاعاتی داشته باشند .
هدف :
در زمان تولید محتوا فرد باید هدف خود را مشخص کند و طبق آن محتوا را تولید کند .
مخاطب :
شناختن مخاطب از ارکان مهم در هر محتوایی می باشد و شما باید قبل از تولید محتوا مخاطبین هدف خود را مشخص کنید .
فرم کلی :
باید در زمانی که محتوا را مشخص میکنید فرم کلی محتوا و اینکه می خواهید محتوای شما چه ساختاری داشته باشد را مشخص نمایید .
راه ارتباطی :
عنصر بعدی که در هر محتوایی مهم است این است که شما مشخص کنید که قصد دارید از چه را ارتباطی برای برقرار کردن ارتباط استفاده نمایید .
معمولا به افرادی محتوا را تولید می کنند تولید کننده محتوا می گویند و این فرد با 5 عنصر اصلی هر محتوا آشنایی دارد و سعی می کند محتواهایی که تولید می کند طبق اصول و قوانین باشد تا بتواند یک محتوای با کیفیت تولید کنند . معمولا تولید کننده محتوا دو وظیفه اصلی دارد که در زیر به آنها اشاره کرده ایم :
هدفمند بودن :
یک تولید کننده وظیفه دارد مطلبی را تولید کند که هدفمند باشد ، به طور کلی تولید کننده محتوا باید با یک هدف خاص و کلی که مرتبط با کار است یک موضوع حرفه ای و هدفمند داری انتخاب نماید . مثلا اگر شخصی یک صفحه آموزشی دارد باید یک محتوا مرتبط با آموزش حرفه خود منتشر کند نه آموزش های جانبی و فرعی .
پرمخاطب :
یک تولید کننده محتوا وظیفه دارد محتوایی را تولید کند که مخاطب بیشتری دارد و از این طریق می تواند آمار سایت را بالا می برد .
محتوا نوعی استراتژی برای بازاریابی می باشد که اگر به صورت حرفه ای انجام شود به فرد کمک می کند که مطالب با ارزش تولید نماید و از این رو بتواند طیف وسیعی از مخاطبین را جذب خود کند و برند خود را برای مدتهای زیادی در یادها هک کند . بیل گیتس عبارت محتوا پادشاه است را انتخاب کرده است که نشان دهنده اهمیت محتواهای با کیفیت است .
ویژگی های یک تولید کننده محتوا برای فروشگاه محتوا
معمولا تولید کننده های محتوا مطالبی را برای فروشگاه محتوا تولید می کنند که جذاب باشد مخاطب بیشتری را جذب کند . این افراد باید مهارت های لازم را داشته باشند تا بتوانند به یک تولید کننده محتوا ماهر تبدیل شوند . در زیر به ویژگی های یک تولید کننده محتوا اشاره کرده ایم :
یکی از ویزگی های اصلی برای تولیدکننده ها محتوا این است که حداقل به یکی از سیستم های تولید محتوا آشنایی داشته باشد که مهمترین این سیستم ها جوملا ، وردپرس و دروپال می باشد از بین اینها سیستم وردپرس طرفدارن زیادی دارد و در ایران نیز بیشتر از این سیستم استفاده می شود .
آشنایی با فتوشاپ
ویژگی مهم بعدی که باید یک تولید کننده محتوا داشته باشد این است که با فتوشاپ آشنا باشد تا بتواند در صورت لزوم از تصاویر یونیک و منحصر به فرد برای هر سایتی طراحی کند . یقینا فتوشاپ یک عضو جدا نشدنی از تولید محتوا می باشد و شما نیاز دارید برای هر نوع تولید محتوا به خصوص تولید محتوای متنی که نیاز به عکس دارد استفاده نمایید .
روش کار کردن با گوگل یی از ابزار و ویژگی هایی است که هر تولید کننده محتوا باید به خوبی با آن آشنا باشد تا بتواند مطالب ارزشمند و دقیقی را تولید نماید . شاید در نگاه اول جستجو در گوگل کاری آسان باشد اما یک تولید کننده محتوا باید سعی کند برای محتوای خود مطالبی یونیک و با ارزش را در اینترنت پیدا کند و از مطالب تکراری بپرهیزد .
یکی از نکات مهم و تاثیر گذار که تولید کننده محتوا را به یک فرد ماهر و متخصص بدیل می کند این است که توانایی ترجمه روان از مطالب داشته باشد . آشنایی با زبان صرفا برای ترجمه نیست و شما باید درک عمیقی از متن داشته باشید و همچنین از قالب و فرمت کلی سایت های معتبر خارجی نیز الهام گیرید و محتوای با کیفیت تولید نمایید .
سئو یکی از ویژگی های مهم برای هر تولید کننده محتوا است و زمانی می توان گفت که تولید کننده محتوا در زمینه تولید محتوای سایت ها ماهر است که بتواند محتواهایی را با توجه به قوانین سئو تولید نماید . زیرا تولید محتوا مطابق سئو در رتبه بندی و ترافیک سایت بسیار مهم است .
رونق تولید محتوا
تولید محتوا از قرن ها پیش به اشکال مختلف وجود داشته است اما امروزه تولید محتوا رنگ تازه ای به خود گرفته است و یکی از کسب و کارهای مهم در حوزه بازاریابی محسوب می شود . در زیر سعی کرده ایم به چند نکته مهم و کلیدی در رونق یافتن تولید محتوا اشاره کرده ایم :
یکی از دلایل رونق یافتن تولید محتوا این است که هزینه ناشر تا به صورت چشمگیری کاهش یافته است و هر فردی می تواند به یک ناشر تبدیل شود و تنها زینه مهمی که باید صرف شود زمان می باشد .
به عنوان مثال شما برای راه اندازی یک اکانت در هر شبکه اجتماعی نیازی نیست که هزینه را پرداخت کنید همچنین اگر برای کسب و کار خود بخواهید تبلیغاتی انجام دهید راه اندازی یک وب سایت بسیار کم هزینه تر از تا تبلیغات در تلویزیون و رادیو است ، به عبارت دیگر شما می توانید با هزینه بسیار کمتر یک کلیپ کوتاه و تاثیر گذار در وب سایت و شبکه های اجتماعی تولید نمایید .
دسترسی آسان به اینترنت
یکی دیگر از دلایل اصلی رونق گرفتن تولید محتوا این است که بیشتر افراد از اینترنت استفاده می کنند و دسترسی به اینترنت بسیار آسان تر شده است . کامپیوتر ، موبایل و اینترنت از وسایل نسبتا ضروری هر فردی می باشد و بیشتر افراد این وسایل را دارند و در طول روز چندین بار از آنها استفاده می نمایند ، به همین دلیل است که یکی از دلایل رونق گرفتن تولید محتوا می باشد
زیرا تا چند سال اخیر کمتر کسی از این وسایل استفاده می کرند و محدودیت های زیادی برای استفاده از آنها وجود داشت اما امروزه اینترنت و موبایل در دسترس همگان قرار گرفته است و استفاده از وب سایت و شبکه های اجتماعی طرفداران زیادی پیدا کرده است و به همین دلیل افراد می توانند از این بستر برای پیشرفت کار خود استفاده می کنند .
نکته
نکته دیگری که در این زمینه وجود دارد با رونق گرفتن اینترنت اگر فردی از این بستر برای تبلیغات خود استفاده کند تنها بخش کمی از مخاطبین را از دست می دهد که این در هر تبلیغاتی طبیعی است .
یکی دیگر از دلایل رونق گرفتن تولید محتوا این است که امروزه با پیشرفت تکنولوژی افراد به نسبت گذشته آگاه تر هستند و علاقه بیشتری دارند که در مورد هر محصولی که خریداری می کنند اطلاعات بیشتری را کسب نمایند و به همین دلیل تولید محتوا طرفداران زیادی پیدا کرده اند . اطلاعات در مورد محصولات می تواند در مورد پوشاک ، لوازم آرایش ، کفش ، لوازم خانگی و . . . می باشد .
در چند سال اخیر هزینه تبلیغات در رسانه ها با رشد بسیار بالایی روبرو بوده است به همین دلیل بیشتر افراد برای توسعه کسب و کار خود تصمیم گرفته اند که از تولید محتوا استفاده کنند زیرا می توانند با هزینه کمتر رونقی چشم گیر در کسب و کار خود ایجاد نمایند .
مزیت انتخاب شغل تولید محتوا
تولید محتوا یکی از مشاغلی است که بیشتر به صورت اینترنتی می باشد و برای رونق دادن به هر کسب و کری استفاده می شود و محدودیتی برای مشاغل مختلف وجود ندارد . افرادی که سعی می کنند در این زمینه وارد می شوند نیازی به سرمایه اولیه سنگین ندارد و افراد می توانند با سرمایه اولیه یک کامپیوتر و اینترنت درآمدی مناسب و معمولی را کسب نمایند .
امروزه به دلیل اینکه سایت ها و فروشگاه اینترنتی زیادی در راه اندازی می شوند شما می توانید به این شغل به صورت دائمی نگاه کنید و از آن کسب درآمد کنید . همچنین تولید محتوا زمانی ادعا می تواند ادعا کند که موفق است که به صورت مستمر فعالیت داشته باشد به روز باشد به همین دلیل در فروشگاه محتوا شما می توانید از محتواهای به روز و جدید استفاده نمایید .
دور کاری
تولید محتوا یکی از شغل هایی است که می توانید در منزل و به صورت دورکاری انجام شود ، به همین دلیل این شغل مزیت های زیادی دارد که در زیر به آنها اشاره کرده ایم :
شما می توانید از این شغل به عنوان یک شغل مناسب برای دورکاری استفاده کرد .
می توانید از دغدغه های ترافیک و رفت و آمد راحت باشید .
تولید محتوا یکی از مشاغلی است که فرد باید با تلاش خود به مهارت های زیادی دست پیدا کند و نیازی به صرف هزینه های هنگفت برای کسب دانش در این زمینه نیست .
افرادی که در تولید کننده محتوا هستند به دلیل اینکه در زمینه های مختلف فعالیت دارند می توانند در بیشت زمینه ها اطلاعات مناسبی کسب نمایند . همچنین می توانند از کالاهای مختلف و خدمات آنها آشنا شوند .
استراتژی محتوا
استراتژی محتوا یکی از روش هایی است که هر تولیدکننده محتوا برای فروشگاه محتوا خود باید از آن استفاده نماید . موضوع استراتژی محتوا از مانی شروع به پیشرفت و همگانی شدن کرده است که موتورهای جستجو از الگوریتم های خاصی برای رتبه بندی استفاده می کنند .
امروزه تمام رفتارهای گوگل مانند یک کاربر است و سعی شده است که تمامی نیازهای کاربران در آن رعایت شود و به صورت روتین و منظم این الگوریتم ها به روز میشود و در این به روزرسانی سعی می شود تمامی خواسته های کاربران رعایت شود .
برای موتور جستجوی قوی مانند گوگل مهم نیست که کاربر در چه رده سنی و با چه مشخصاتی است می تواند یک فرد پزشک با تحصیلات عادی باشد یا یک نوجوان با تحصیلات کم باشد مهم این است که آن فرد از کار کردن با موتور جستجو گوگل لذت ببرد . اگر بخواهیم در مورد زندگی نامه گوگل و یا الگوریتم هایی که استفاده می کند اطلاعاتی بگویم باید به موارد زیر اشاره نماییم :
الگوریتم ها
الگوریتم پاندا در سال 2011 منتشر شد و در این الگوریتم سایتهایی که مطالب کپی و یا محتوای ضعیفی دارند را جریمه کرد و رتبه سایت را تا حد زیادی کاهش داد .
الگوریتم پنگوئن در سال 2012 منتشر شد و در این الگوریتم به سایت هایی که لینک های بی ربط و بیش از اندازه استفاده کرده است را از لیست نتایج خود حذف کرد .
الگوریتم مرغ مگس خوار در سال 2013 منتشر شد و هدف از این الگوریتم تمرکز بر روی جستجوی معنایی بود و سعی شد از کلمات بی رویه ای که در کلمات کلیدی استفاده می شود جلوگیری شود . زیرا بسیاری از سایت ها به اشتباه به تعداد بسیار زیادی از کلمات کلیدی استفاده می کنند و تا حدی که حتی خوانایی متن را از بین می برند .
الگوریتم کبوتر در سال 2014 منتشر شد و بیشترین هدف این الگوریتم بر روی نتایج محلی بود و با این الگوریتم سعی می شد کسب و کارهایی مناسب با نیاز و نزدیک به افراد را پیشنهاد بدهد .
رفتار انسانی
تمامی الگوریتم هایی که در بالا به آنها اشاره کرده ایم نشان دهنده این است که این الگوریتم ها موتور جستجو گوگل را از سمت رفتار ماشینی به سمت رفتار انسانی سوق می دهد و همچنین کاربران نیز سعی میکنند به صورت هوشمندانه تر از گوگل عمل کنند تا از این میدان مسابقه عقب نمانند . دقت داشته باشید یک استراتژی قوی می تواند مطابق میل موتور جستجوگر گوگل باشد و به همین دلیل در بیشتر مواقع آن را به مخاطبین پیشنهاد بدهد .
با توجه به دلایل بالا استراتژی محتوا برای یک فروشگاه محتوا ضروری است ، این نکته را در نظر بگیرید اگر محتوا شما یم درخت باشد که شاخه های متعددی دارد این درخت برای پربار شدن و استار ماندن نیاز به ریشه دارد ، حال ریشه هر محتوایی استراتژی آن می باشد .
منظور از این سخن این است که درست است شما در ابتدا کار میدانید که در مورد چه عنوان چه موضوعی قرار است بنویسید اما نمی دانید که به چه صورت و چه ساختاری باید آن را نوشت . به بیان دیگر شما باید یک معیاری را برای محتوای خود در نظر بگیرید و طبق آن محتوای مورد نظر خود را تولید نمایید . بعد از آن می توانید به راحتی یک محتوا را تدوین نمایید . در زیر به محل اصلی و کاربردی تدوین محتوا اشاره کرده ایم :
در گام نخست برای تدوین محتوا سعی کنید هدف خود را مشخص کنید و طبق آن محتوا را تولید نمایید . دقت داشته باشید این قدم اولین قدم شما است و باید محکم و از روی اصول برداشته شود تا بتوانید به نتایج بهتری دست پیدا کنید .
مثال
به عنوان مثال هدف شما می تواند افزایش نرخ تبدیل ، آموزش برای خدمات و نحوه استفاده از محصولات ، بالا بردن ترافیک ، بالا بردن مشارکت مخاطبین در سایت ، برندینگ کردن کسب و کار ، بالا بردن فروش و درآمد زایی و . . . که با توجه به هر سایت متفاوت است ، در بعضی از مواقع تعداد هدف ها بیش از یک هدف است اما باید هدف ها را اولویت بندی کنید .
مثلا اگر شما یک سایت موسیقی دارید اولین هدف شما این است که تعداد کاربرانی که ازگوگل جذب میکنید را بالا ببرید و هدف بعدی شما این است که آموزش کاملی در مورد موسیقی داشته باشید .
دقت داشته باشید بهتر است همیشه بر روی بالا بردن ترافیک تکیه نکنید و سعی کنید هدف راه اندازی سایت خود که حال می تواند معرفی محصول ، آموزش و یا هر چیز دیگری است را در نظر بگیرید زیرا از این طریق می توانید مخاطبین بیشتری را جذب نمایید .
بر روی وضع حال حاضر کسب و کار خود مسلط باشید
قدم دوم در استراتژی محتوا این است که بر روی وضع حال حاضر کسب و کار خود مسلط باشید و از جنبه های مختلف به آن بپردازید به عنوان مثال وضعیت کلی شرکت خود را در نظر بگیرید که درآمد آن قرار است از چه راهی تامین شود یا بیشترین درآمدی که می توانید جذب کنید از چه محصول و یا چه خدماتی است و حتی ساختار تیم های فروش شرکت به چه صورت است . نکته بعدی این است که مشتریان را بشناسید و بدانید که از چه راهی می توانید مخاطب بیشتری را جذب کنید و بدانید این مشتریان بیشتر از چه راه هایی خرید می کنند .
نکته مهم
نکته مهم بعدی باید بدانید که در حال حاضر شرکت شما در چه مرحله قرار دارد مثلا تیم محتوا چه کسانی هستند و چگونه برای تولید محتوا قرار است تصمیم گیری کنند و همچنین تا امروز چه محتواهایی با چه کیفیتی تولید شده است .
نکته اصلی در این قسمت وجود دارد که شما می توانید به راحتی محتوای خود را بررسی کنید می توانید محتوا را براساس گوگل آنالیتیکس که نشان دهنده نرخ پرش ، زمان سپری شدن در سایت و تعدا بازدیدهای صفحه است بررسی کنید . نکته بعدی می توانید از معیارهای سئو برای کیفیت بک لینک های و دامنه های سایت استفاده نمایید . و نکته آخر این است که چشم اندازهای محتوای فعلی را بررسی نمایید .
قدم سوم در استراتژی محتوا این است که از کلمات کلیدی مناسب استفاده نمایید و کلمات کلیدی به سه دلیل مهم هستند اولین دلیل این است که کلمات کلیدی حوزه کاری شما را مشخص می کند و به شما بگوید که به چه سوالاتی باید پاسخ دهید و چه نیازهایی را باید برطرف سازید .
موتورهای جستجو
دومین دلیل این است که مخاطبین بتوانند از طریق موتورهای جستجو به خصوص گوگل راحت تر شما را پیدا کنند . سومین دلیل این است که گوگل می تواند کسب و کار و حوزه کاری شما را بهتر تشخیص دهد و به دیگران پیشنهاد بدهد .
بهتر است بدانید تدوین استراتژی محتوا بدون مشخص شدن تولید محتوا امری غیر قابل باور است و باید بدانید که این کلمات کلیدی هستند که ترافیک سایت شما را بالا می برند . همچنین برای فردی که تولید محتوا را انجام می دهد مشخص شدن کلمات کلیدی می تواند یک راهنما باشد که قالب کلی محتوا را به چه سمتی هدایت دهد
قدم چهام که در تدوین استراتژی محتوا مهم است این این است که رقبای خود را مشخص کنید و بدانید که رقبای شما از چه محتواهایی استفاده می کنند البته باید بدانید که شما به هیچ عنوان اجازه استفاده از محتواهای رقبای خود را ندارید . برای پیدا کردن رقبا قرار نیست که کار سختی را انجام دهید تنها کافی است که کلمه کلیدی مورد نظر خود را در موتور جستجو گوگل جستجو کنید و با لیستی از رقبای خود آشنا شوید .
نتیجه گیری
امروزه اکثر افراد برای معرفی خود به دیگران از فروشگاه محتوا استفاده می کنند و از محتواهایی که درون آن می باشد استفاده می کنند تا بتوانند حرفه خود را بهتر به دیگران معرفی کنند .
جهت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.
09120647344
[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]
فروشگاه محتوا
ما به شما اطمینان می دهیم ارزان ترین و با کیفیت ترین تولید محتوای بازار را با نتیجه تضمین شده دریافت کنید.
0912064733
[/stextbox]