فروشگاه تولید محتوا

فروشگاه تولید محتوا

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

فروشگاه تولید محتوا ، از نمونه کسب و کارهایی ست که به بیزینس های اینترنتی خدمات ارائه می دهد. چرا که هر وب سایتی برای دریافت جایگاه بهتر در گوگل نیازمند تولید  محتوای مداوم است. در ادامه به تفصیل به این موضوع خواهیم پرداخت.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به سوالات زیر پاسخ می دهیم

محتوا چیست؟

چگونه محتوا تولید کنیم؟

ساز و کار فروشگاه­های تولید محتوا چگونه است؟

[/stextbox]

بزرگترین فروشگاه تولید محتوا در ایران

تیم هشت به عنوان بزرگترین فروشگاه تولید محتوا در ایران فعالیت دارد و این فرایند را به صورت تولید محتوای هدفمند و تضمین شده انجام می دهد.

ما مفتخریم که باعث رشد چند برابری برخی از بزرگترین برندهای ایران بوده ایم و شما هم می توانید مطمین باشید و بدون هیچ ریسکی می توانید با ما همکاری داشته باشیدو فقط شاهد رشد وب سایت خود باشید.

جهت مشاوره در این زمینه با ما تماس بگیرید.

09120647344

آشنایی با محتوا

یک فروشگاه تولید محتوا در وهله اول نیاز به محتوا دارد؛ اما محتوا چیست؟ امروزه با پیشرفت تکنولوژی و دنیای دیجیتال، زندگی هم رنگ و بوی دیجیتالی به خود گرفته است. دنیای اینترنتی و دیجیتال با روزمرگی ­های مردم عجین شده و گره خورده است. مردم بیشتر اوقات نیازمندی­ های خود را از طریق اینترنت و صفحات دنیای دیجیتال و مجازی به دست می­ آورند.

از فروشگاه­ها و مشاوره ­های درمانی گرفته تا اطلاعات ساده و جرئی. پژوهشگران و محققان از جای جای دنیا به واسطه مطالبی که در دنیای اینترنت وجود دارد، بسیاری از مقالات خود را تولید می­کنند. ارتباطات انسانی، بسیاری از آموزش­ها و حتی تبلیغات نیز در قالب دیجیتالی اتفاق می­افتد.

تمامی مطالبی که در هر کدام از موضوعات فوق در قالب­های مختلف (متن،‌عکس، فیلم، پادکست، اینفوگرافیک و موشن­گرافیک) تولید می­شود و بر روی شبکه­های اینترنت، اجتماعی و یا پیامرسان­ها قرار می­گیرند محتوا نامیده می­شوند. اما هر مطلبی محتوای ارزشمند و قابل ارائه­ای محسوب نمی­شود. مانند کتاب­ها و مجلات که در گذشته برخی دارای محتواهای کم ارزش­تری بودند و به اسم مطالب زرد شناخته می­شدند. ارزشمندی مطالب و اعتبار آنها به منابع معتبری که از آنها استفاده می­شوند، بستگی دارد. همچنین به استاندارهای اینترنتی که به آن اشاره خواهیم کرد.

آشنایی با محتوا
آشنایی با محتوا

روش تولید محتوا

محتوا را هر کس می­تواند تولید کند اما اینترنت و شبکه حدی از استاندارد را با استفاده از الگوریتم­های پیچیده برای اعتبارسنجی و بالا آوردن مطالب دارد. این اعتبارسنجی و ارزیابی محتوا، سئو نامیده می­شود که روش خاص خود را دارد. مهندسین خاصی هم در این زمینه فعالیت می­کنند که تخصص­شان سئو و هماهنگی سایت با الگوریتم­های پیچیده سئو است. اگر استانداردهای مطالب یک سایت به استانداردهای سئو نزدیک باشد، موارد زیر در سایت مذکور بهبود می­یابد؛

  • افزایش بازدید سایت
  • برندسازی
  • بالا رفتن ترافیک وبلاگ و سایت
  • بهبود رتبه ­بندی سایت در موتورهای جستجو
  • بالا بردن آمار فروش محصولات
  • ابزاری مناسب برای تبلیغات

پس با این اوصاف با اینکه دسترسی به اینترنت و گذاشتن مطلب در آن به راحتی در اختیار همگان است، اما هر مطلبی به آن اندازه ارزشمند نیست که موتورهای جستجو آنها را در اول لیست خود قرار دهند. برای تولید این گونه از محتوا نکاتی را باید رعایت کرد.

برای ابتدای کار لازم است موضوع خاصی را برای وبلاگ یا سایت خود انتخاب کنید. این کار به شما کمک می­کند تا ایده­های ناب و جدید را راحت­تر به دست آورید. بعد از آن باید کلمات کلیدی برای محتواهای خود انتخاب کنید. برای کلمات کلیدی هر کلمه­ ای مناسب نیست. یافتن بهترین کلمات کلیدی را می­توانید به کمک برخی از ابزارها انجام دهید. نمونه­ای از این ابزارها موتور جستجوی گوگل است که هنگام جستجو،‌کلمات با اعتبار بیشتر را به شما پیشنهاد می­دهد. برخی ابزارها نیز موجود هستند که کلمات کلیدی مناسب با موضوع شما را برایتان می­سازند.

روش تولید محتوا
روش تولید محتوا

عنوان جذاب

مرحله بعد یافتن عنوان جذاب برای محتوای تولیدی­ست. این موضوع را نباید پیش پا افتاده بدانید. انتخاب عنوان جذابی که توجه مخاطبین بسیاری را به خود جلب کند، از مراحل بسیار مهم روند تولید محتواست. چون شما در عنوان می­توانید بسیار هنرمندانه، کلمه­های کلیدی یا عبارات پراهمیت را جای دهید. این موضوع بر شناسایی و بالا آمدن سایت شما در موتورهای جستجو اثرگذار است. نکته ­ای که برای انتخاب عنوان باید رعایت شود این است که از عنوان­ های کلی و تکراری پرهیز کنید.

در ارتباط با موضوعی که قصد فعالیت در آن را دارید، سایت­های پرمخاطب را رصد و ارزیابی کنید. این کار به شما کمک می­کند که بدانید رقبایی که در این راه برای شما وجود دارند،‌ چه می­کنند، از چه محتواهایی برای جذب مخاطب خود استفاده می­کنند و در چه قالبی آن را اراده می­کنند. از طرفی، می­توانید از تجربیات آنان استفاده و کم و کاستی­ هایی را که در تولیدات آنها می­بینید، در محتواهای آینده خود رفع کنید.

عنوان جذاب
عنوان جذاب

نکته

از نکات مهم دیگری که حتما باید به آن توجه کنید، مخاطب­ شناسی­ست. شما باید بدانید که مخاطبانتان بیشتر چه مطالبی را دنیال می­کنند و خواهان چه نوعی از محتوا هستند. شما باید نیاز آنها را مرتفع کنید. وقت بسیار ارزشمند است. مردم ساعات زیادی را برای جستجوی مطالبی که به آن نیاز دارند، در دنیای شلوغ اینترنت صرف می­کنند. اگر شما بتوانید مطالبی را که در عین معتبر بودن، سریعاً آنها را به پاسخ برساند تولید کنید؛ موفق به افزایش مخاطبین خود خواهید شد و از شما به عنوان یک منبع معتبر اسم برده خواهد شد.

هر محتوایی را که به آن می­پردازید، به صورت تخصصی ارائه کنید. در تولید محتوا سطحی­نگر نباشید. به کلیات بسنده نکنید و تیتروار از اصل موضوع نگذرید. وقتی شما با جزئیات بیشتر و تخصصی یک محتوا را تولید می­کنید،‌ جایگاه خود را به عنوان یک مرجع متمایز در میان تولیدکنندگان محتوا تثبیت خواهید کرد.

نکات دیگری که بهتر است رعایت کنید به شرح زیر است؛

  • از محتواهای خود یک فهرست کامل تهیه کنید.
  • به کیفیت بیشتر از کمیت توجه کنید.
  • از بهترین مقالات سایت­های دیگر در سایت خود استفاده کرده و آنها را پیشنهاد کنید.
  • فرمت محتواهایتان به روز باشد.
  • سئو را حتماً در محتواهایتان رعایت کنید.
  • نکته­های نگارشی را دست­کم نگیرید و به آن اهمیت دهید.
  • بین صفحات سایت خود لینک­های درون سایتی ایجاد کنید.
  • منابع­تان را معرفی کنید و لینک ارجاع به آن را قرار دهید.
  • تصویر و زیرعنوان­ها فراموش نشود.
  • در انتها به معرفی خود بپردازید و مطالب مرتبط را رائه کنید.

 

فروشگاه تولید محتوا

فروشگاه تولید محتوا این امکان را برای شما فراهم میکند که بدون دغدغه تولید محتوای خود را به آن بسپارید. نکته­ای که باید توجه شود و به آن هم اشاره کردیم این است که محتوا ارزشمند باشد. منبع معتبر داشته باشد. حرف جدید اراده کند و … از دیگر مزیت­های این کار اینترنتی، عدم وجود کالای بیرونی می­باشد.

فروشگاه تولید محتوا
فروشگاه تولید محتوا

نتیجه­ گیری

دنیای دیجیتال و اینترنت، امروزه همه زندگی بشر را در برگرفته است؛ از جستجوی ساده­ترین اطلاعات تا مطالب آکادمیک و پژوهشی، مشاوره­های درمانی، خرید و فروش اجناس مختلف و … یکی از کسب و کارهای اینترنتی که روز به روز در حال افزایش و رونق گرفتن است، فروشگاه­های تولید محتواست.

هر اطلاعاتی از انواع متنی یا فیلم و عکس یا پادکست و موشن­گرافیک و … جز محتواهای اینترنتی محسوب می­شوند؛‌ اما هر اطلاعاتی دارای اعتبار نیست. استانداردهایی برای تولید محتوا وجود دارد که اگر آنها رعایت شوند، باعث افزایش بازدیدکنندگان سایت می­گردند و کسب و کار رونق می­گیرد.

نتیجه­ گیری
نتیجه­ گیری

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید