فارسی سازی قالب اوادا

فارسی سازی قالب اوادا

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

در این مقاله سعی داریم به معرفی نحوه فارسی سازی قالب اوادا بپردازیم.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به سوالات زیر پاسخ می دهیم

ساخت، راه اندازی و طراحی  یک وب سایت به چه شکل صورت می گیرد؟

قالب اوادا چیست و چه کاربرد هایی دارد؟

چگونه می توان به سیستم مدیریت وردپرس فونت فارسی اضافه کرد؟

فارسی سازی قالب اوادا به چه شکل انجام می شود؟

[/stextbox]

فارسی سازی قالب اوادا
فارسی سازی قالب اوادا

ساخت، راه اندازی و طراحی یک وب سایت به چه شکل صورت می گیرد؟

برای ساخت و راه اندازی یک وب سایت قطعا نیاز به صرف وقت و هزینه است. در کنار وقت و هزینه ای که صرف می شود نیاز به ابزار ها و امکانات مختلفی حس می شود. این ابزار ها کدام ها هستند و چه کمکی به کار ما می کنند؟ چگونه می توان یک وب سایت جامع و حرفه ای با ظاهری جذاب و گیرا ساخت؟

چگونه باید فونت مورد نظر خود را انتخاب کرد؟ تصاویر و ویدیو های مختلف را چگونه می توان در وب سایت خود بارگذاری کرد؟ چگونه می توان سیستم ارسال و دریافت خودکار ایمیل برای وب سایت راه انداری کرد؟ چگونه می توانیم چیدمان وب سایتمان را طراحی و تنظیم کنیم؟

چگونه می توانیم قالب و فرمت مناسبی برای وب سایتمان تهیه کنیم؟ و … پاسخ به این سوال ها به ما نشان می دهد که صفر تا صد ساخت و راه اندازی یک وب سایت را بیاموزیم.

سیستم های مدیریت محتوا

در این قسمت سعی داریم به برخی از این سوالات به صورت مختصر و مفید پاسخ دهیم. در ابتدا باید بدانید که وب سایت ها را به طرق مختلف می توان ساخت. یکی از راه های ساخت و راه اندازی و همین طور طراحی وب سایت برنامه نویسی می باشد. در واقع شما یا خودتان مهارت لازم را داشته و اقدام به برنامه نویسی می کنید و یا راه دوم را انتخاب می کنید. راه دوم استفاده از سیستم های مدیریت محتوا مانند ورد پرس می باشد.

ورد پرس در بین کاربران اینترنتی و فعالان حوزه ی مجازی بسیار محبوب است. چرا؟ دلیل این محبوبیت چیست؟ پاسخ ان است که سیستم ورد پرس دارای امکانات و قابلیت های فراوانی می باشد که دست شما را برای مانور دادن بر روی خصوصیت های مختلف در بخش طراحی و ساخت وب سایت و یا وبلاگ مورد نظرتان باز می گذارد. این سیستم دارای افزونه های بسیاری است که این کار را برای کاربران بسیار اسان و جذاب می کند. در نتیجه راه دوم نیز انتخاب مناسبی می تواند باشد.

قالب اوادا چیست و چه کاربرد هایی دارد؟

همان طور که گفتیم یکی از راه های ساخت و طراحی وب سایت یا وبلاگ استفاده از سیستم مدیریت محتوا ورد پرس می باشد. این سیستم دارای بیش از یک میلیون افزونه یا پلاگین می باشد.

افزونه یا پلاگین برنامه های کوچک تری هستند در پایگاه های اصلی مانند پایگاه اصلی ورد پرس نصب و اضافه می شوند و با این کار امکانات و قابلیت های جانبی و مختلفی را به ان ها می دهند و شما می توانید از ان ها برای راه اندازی و طراحی و گاهی طراحی بخش های مختلف وب سایت خود استفاده کنید. بسته به این که کدام یک از نیاز های خود را می خواهید رفع کنید می توانید از بین تعداد بی شماری افزونه مواردی را انتخاب کرده و نصب کنید. بسیاری از این افزونه ها پولی و بسیاری دیگر رایگان هستند.

کاربرد این افزونه ها تغییر فونت، ویرایش متن، تصویر، ویدیو و بخش های مختلف وب سایت، راه اندازی سیستم ارسال و دریافت و حتی پاسخ خودکار ایمیل، اضافه کردن و یا تغییر فهرست های عمودی، انتخاب قالب های مختلف برای وب سایت و غیره می باشد.

یکی از افزونه های سیستم ورد پرس افزونه ی اوادا می باشد . این افزونه نوعی قالب برای وب سایت است. قالب اوادا امکانات متنوعی چون داشتن پنل تنظیمات فارسی، کاملا ریسپانسیو و واکنش گرا، دارای برگه و صفحه ساز پیشرفته، پشتیبانی از پلاگین ووکامرس، دارای منوی مدرن و حرفه ای، دارای بیش از 35 دمو انلاین، دارای اسلایدر جذاب، زیبا و حرفه ای بودن و غیره را دارد.

قالب اوادا چیست و چه کاربرد هایی دارد؟
قالب اوادا چیست و چه کاربرد هایی دارد؟

چگونه می توان به سیستم مدیریت ورد پرس فونت فارسی اضافه کرد؟

ورد پرس دارای افزونه های بی شماری می باشد. هر یک از این افزونه ها یک قابلیت را به وب سایت شما اضافه می کند. به طور مثال اگر می خواهید سیستم ارسال و دریافت خودکار ایمیل داشته باشید می توانید افزونه میلستر را دانلود و نصب کنید.

برای تغییر فونت می توانید از افزونه MW Font Changer استفاده کنید و هم چنین به وسیله ی افزونه ی FontIRAN می توانید فونت فارسی را به وب سایت خود اضافه کنید. مسلما می دانید که فونت مناسب تاثیر زیادی بر زیبایی و جذابیت و ظاهر وب سایت شما دارد و هم چنین خوانا بودن ان نیز کاربران و مخاطبان وب سایت شما را اذیت نخواهد کرد.

در نتیجه استفاده از سیستمی که چنین قالب هایی را در اختیار کاربران خود می گذارد و امکان تغییر و اضافه کردن فونت های مختلف از جمله فونت فارسی را فراهم می کند انتخاب مناسبی خواهد بود. برای راه اندازی این افزونه ها نیز کافی است بعد از نصب و فعال سازی ان ها به بخش منو رفته و تنظیمات را انتخاب کنید. سپس تغییرات لازم را اعمال کرده و فونت جدید را به افزونه خود بشناسانید و در نهایت این تغییرات اعمال شده را ذخیره نمایید.

فارسی سازی قالب اوادا به چه شکل انجام می شود؟

پیش تر به معرفی قالب اوادا پرداختیم اکنون می خواهیم بدانیم چگونه می توان قالب اوادا را فارسی کرد. ایا چنین امکانی وجود دارد یا خیر. پاسخ بله است. چنین امکانی با استفاده از چند نرم افزار وجود دارد.

یکی از نرم افزار هایی که می توان توسط ان لغات و جملات فایل زبان را ترجمه و فارسی کرد  نرم افزار Poedit می باشد. برای ویرایش متن و هم چنین راست چین کردن ان نیز از دو نرم افزار ++noepad  و Sublime text می توان استفاده کرد. پس از استفاده از نرم افزارهای نام برده شده باید طبق توضیحات پیش تر فونت فارسی را به قالب اوادا اضافه کنید.

فارسی سازی قالب اوادا به چه شکل انجام می شود؟
فارسی سازی قالب اوادا به چه شکل انجام می شود؟

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید