طالع رنگ رنگی

طالع رنگ رنگی

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

در این مقاله قصد داریم شما مخاطبان را با طالع رنگ رنگی آشنا کنیم. امروزه یکی از مواردی که درزندگی بسیاری از مردم به خصوص خانوم ها نقش پررنگی پیدا کرده طالع بینی به خصوص طالع بینی رنگی است.طالع بینی های مختلفی وجود دارد به عنوان مثال برای ماه تولد و سال تولد

طالع رنگ رنگی
طالع رنگ رنگی

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

هدف از طراحی این مقاله نیز پاسخگویی به سوالات شما همراهان عزیز است که امیدواریم مورد توجه شما قرار بگیرد.

-1 طالع بینی از کجا نشئات گرفته است؟

-2طالع رنگ رنگی چیست؟

-3طالع بینی درکشورهای مختلف به چه صورت می باشد؟

-4 آیا با طالع بینی می توان کسب درآمد کرد؟

[/stextbox]

 

طالع بینی از کجا نشئات گرفته است؟

تاریخچه ی طالع بینی به هزاران سال پیش برمی گردد زمانی که  خبری از علم واثبات نظریه ها مختلف نبود درآن زمان ماه وخورشید و ستارگان را خدایان جداگانه ای برای پرستش درنظر می گرفتند که البته اکنون نیز دربرخی کشورها به همین صورت ادامه دارد.

مردم آن زمان اعتقاد داشتند وضعیت قمرها نسبت به یکدیگر نشان از اتفاقاتی است که درآینده رخ می دهد وبرای اثبات این قضیه فهمیدند که باید بیشتر در زمینه های ستاره شناسی و نجوم اطلاعات بدست بیاورند.نام های زیادی برای سیارات انتخاب کرده بودند که بیشتر براساس شکل ظاهری سیاره ها یعنی اندازه و رنگ آن ها و وضعیتشان در مدار بود.

برای هرماه نام وعنصر و ویژگی هایی درنظر گرفته بودند که امروزه نیز از آن ها استفاده می شود وطرفداران زیادی دارد که برخی ازمردم تصمیمات مهم زندگی خود را براساس آن می گیرند هرچند درست بودن آن اثبات علمی ندارد.پیشگویی های دراین زمینه صورت می گیرد که برحسب تصادف برخی ازآن ها درست است واین باعث اعتقاد بیشتر افراد نسبت به طالع بینی می شودکه بیشتر درمیان مردم هند رواج دارد که بجز ماه وسال تولد برای ساعت به دنیا امدن نیز طالع بینی مخصوصی را دارند.

طالع بینی از کجا نشئات گرفته است؟
طالع بینی از کجا نشئات گرفته است؟

طالع رنگ رنگی چیست؟

برای هر ماه از سال رنگی مخصوص را درنظر گرفته اند که اعتقاد دارن با آن علایق و رفتارهای شخص را تشخیص می دهند که البته می تواند رنگ آن هرهفته تغییر کند.مورد دیگری که درباره ی طالع رنگی وجود دارد  هاله ی رنگی هر فرد است که در روزهای مختلف تغییر می کند.

مشخصات هاله ی زرد رنگ = این افراد دارای منطق بالایی هستند بیشتر براساس عقل تصمیم می گیرند و احساسات قلبی خود را نادیده می گیرند دررسیدن به هدف های خودبسیار سخت کوش می باشند که این موارد ارزش این هاله را بالا برده است.

هاله ی کاراملی = اگر در اطراف طالع شما هاله ی کاراملی مشاهده شود به این معنی است که در اینبرهه ی زمانی دارای ثبات قدم وجدیت در کارها را دارید پس می توانید کارهای مهم خود را به این زمان موکول کنید.

هاله ی صورتی = افرادی که هاله ی صورتی دارند عموما افرادی با جنب وجوش بالا احساساتی و زودرنج هستند در بیان سخن های خود صادق می باشند وهمیشه سعی در تغییر دنیای اطراف خود دارند.

افرادی که دارای هاله های تیره تر هستند انرژی منفی زیادی درخود دارند به همین دلیل همیشه احساس خشم شکست و افسردگی درآن ها موج می زند.

طالع رنگ رنگی چیست؟
طالع رنگ رنگی چیست؟

طالع بینی در کشورهای مختلف به چه صورت می باشد؟

از دوران گذشته تا کنون کشورهای مختلفی در این زمینه فعال بودند مانند هند وچین و بسیاری از تصمیمات مهم زندگی خود را براساس طالع خود می گرفتند.چینی ها براساس 12ماه سال 12حیوان را انتخاب کردند که هرکدام معنای خاصی داشتند.

نماد زویاک در بسیاری از کشورهای آسیای وجنوب شرقی و اروپایی مورد استفاده قرار می گیرد.این چرخه ی 12قسمتی برای هرسال یک حیوان را درنظر گرفته است که اولین سال موش می باشد و11حیوان دیگر عبارتند از مار خرگوش ببر گاونر میمون بز خروس خوک سگ میمون و اژدها در طالع بینی چینی این مجموعه حیوانات نشانه ی اتفاقات و ویژگی های آن سال است.

تشخیص میزان سن افراد بیان و ویژگی های شخصی از دیگر کارهایی است که میوان توسط نمادهای زویاک تشخیص داد.حال به برسی چند سال مختلف می پردازیم

سال خرگوش = افرادی که دراین ماه متولد شده اند ریزبین حساس ودارای ذوق هنری بالایی هستند عموما صدای دلنشین دارند ولی به شدت جاه طلب درعین حال خجالتی می باشند و عنصر چوب مختص آن ها است.

متولدین سال بز یا قوچ= درنگاه کلی دارای ویژگی های صلح طلب و مهربان هستند افراد پیش فعال وعلوج هم در این دسته قرار دارند چون نگرانی و فعالیت در بیش ترآن ها موج می زند دارای عنصر آتش هستند که شاید به دلیل دمدمی مزاج بودن آن ها است.

متولدین سال خوک = این بخش افراد باهوش را درخود جا داده است که بسیارخوش برخورد متعهد و احساسی هستند دارای عنصر آب به معنی وفاداری و وسواس بودن می باشند.

طالع بینی در کشورهای مختلف به چه صورت می باشد؟
طالع بینی در کشورهای مختلف به چه صورت می باشد؟

آیا با طالع بینی می توان کسب درآمد کرد؟

شاید کسب درآمد از این طریق خیلی عاقلانه نباشد اما دارای درآمدزایی بالایی است که امروزه هم به صورت حضوری و غیر حضوری این کار را انجام می دهند.بیشتر افراد به دلیل دانش کم و نداشتن مطالعه به این گونه طالع بینی ها روی می آورند انواع مختلفی برای طالع بینی وجود دارد مثلا درهند فال بودا محبوبیت بالایی دارد که مرتاضان هندو می توانند توسط آن برای خود درآمدی کسب کنند.

امروزه در سرار دنیا برای طالع بینان دوره های آموزشی برگزار می شود که هزینه ی بالایی را درپی دارد.که اخیرا در ایران هم رواج یافته است اما ازنظر دانشمندان و تفسیرگران عقلانی نیست ولی برخی افراد به آن اعتیاد پیدا کرده اند به طوری که روزانه با پرداخت مبلغی طالع روز خود را دریافت می کنند حتی اگر به قیمت ساعت ها از دست دادن زمان باشد.

از نظر روانشناسان این گونه کارها بیشتر در افرادی رخ می دهد که دچار روز مرگی و تنهایی هستند و برنامه ای دقیق برای آینده ی خود ندارند.ولی عجول بودن انسان نیز در بین تمامی این دلایل چندان بی تاثیر نیست که این عامل حداقل تمامی ما را به گرفتن فال واداشته است.بیشتر این افراد می گویند برای تفریح این کار را انجام می دهند اما صرف کردن وقت و هزینه ی روزانه برای این تفریح جندان عقلانی بنظر نمی رسد.

امیدواریم که اطلاعاتی را به گنجینه ی علم شما افزوده باشیم.

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید