شرکت صدر آزما

شرکت صدر آزما

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امروز با بررسی شرکت صدر آزما با شما هستیم.

شرکت فنی و مهندسی سودان صدر آزما در سال 2004 ثبت شد و از سال 2009 به طور رسمی فعالیت های حرفه ای خود را در زمینه تکنولوژی و تولید ماشین آلات و تجهیزات به ویژه در زمینه کشاورزی و دامداری آغاز کرد.

در سال 2011، این شرکت موفق به اخذ مجوز عضویت برای یک شرکت آگاه و ماندگار در تحقیقات علمی و اصفهان شد. مأموریت جامعه علمی و پژوهش، جذب و ایجاد محیطی مناسب برای رشد شرکت هایی است که دارای پایگاه علمی بالا (شرکت های مبتنی بر دانش) برای ساخت و تجاری کردن محصولات دولتی هستند.

در دهه گذشته، بسیاری از تحریم های شدید اعمال شده بر شرکت های خارجی بر این شرکت مبتنی بر دانش مبتنی است تا برخی از این شرکت ها نه تنها نیازهای داخلی را برآورده کنند، بلکه محصولات خود یا تکنولوژی خود را نیز صادر می کنند.

یکی از محصولات شرکت صدر آزمای سپاهان بهروپ است.

یکی از بهترین راه حل ها

این شرکت مدعیست که این محصول یکی از بهترین راه حل ها برای مدیریت کود می باشد زیرا مدیریت کود یکی از مهم ترین و مقرون به صرفه ترین عملیات در صنعت لبنیات است.

در چند سال گذشته، تبدیل فضای نگهداری گاو در یک سیستم فریزر، نیاز به جمع آوری و دفع کودکی در این سالن به موقع بود.

با بررسی وضعیت تولید کود در این گاوهای شیری، مشاهده می شود که هنوز هیچ سیستم موثری و مؤثر برای این مشکل مهم وجود ندارد. عملا همان روش قدیمی است که به طور طبیعی بر راندمان مدیریت گله تاثیر می گذارد. لازم به ذکر است که یکی از دلایل اصلی استفاده از سیستم رایگان استوئل، نیاز به تمیز کردن به موقع مزارع دام است که باعث بهبود سلامتی گله، سلامت شیر ​​و کاهش سمیت گاو در دام می شود. سیستم جمع آوری فاضلاب بهترین است. در سریع ترین و ارزان ترین روش، جمع کننده ها در راهرو جمع می شوند و در جای مناسب خشک می شوند.

کشاورزان وام از مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی دارند.

دامپروری

گیاهخواری شاخه ای از کشاورزی است که با کشت دام می پردازد. تفاوت در دامداری دام و طیور این است که دام از بیش از مراتع تازه و منابع طبیعی آب استفاده می شود و در دام ها تلاش می کند تا با استفاده از علم مدرن، بهره وری را افزایش دهند، اما دامداری بر اساس سنت است.

تاریخ حیوانات به انقلاب نولیتی منجر شد.

هر موجود زنده نیاز به انرژی و زندگی برای زنده ماندن دارد. موجودات زنده انرژی مورد نیاز خود را از طریق فتوسنتز و یا از طریق تغذیه در محیط زنده می کنند.

انسانهای اولیه به ریشه و میوه گیاهان تغذیه می کنند و حیوانات شکار آنها را شکار می کنند. تکثیر حیوانات انسان به یکی از اقدامات اصلی تبدیل شده است که منجر به توسعه تغذیه و افزایش تغذیه می شود.

این سگ اولین حیوانی بود که حدود 11000 سال پیش در حدود 12000 سال پیش مورد استفاده قرار گرفت و بعد از آن گوسفند.

دامداری صنعتی

در مزارع، هزینه های دام افزایش یافته است به این دلیل که غلظت دام در سایت های پرورش بیشتر احتمال دارد باعث مشکلات و بیماری در میان دام، و در نتیجه کامل مطابق با مقررات بهداشتی و فنی یک مشکل مهم در صنعت دام است. این البته گران است

از سوی دیگر، هزینه نگهداری دام در شیوه های سنتی پایین تر و کود دام می تواند دامداری خود را با حداقل تجهیزات و امکانات تثبیت کند، به همین دلیل در این روش کمتر از دامداری های صنعتی وجود دارد.

اما در واقع، تولید محصولات گوشتی و دامداری در روش صنعتی به مراتب بیشتر از دام های سنتی است، زیرا به این ترتیب می توان به سرعت به بازگشت سرمایه و سپس سودآوری، اصول حقوقی علمی و تغذیه را اعمال کرد. به عنوان مثال، در تولید صنعتی، گاوهای شیرده بزرگسال دارای 8 کیلوگرم گاو در روز هستند، در حالی که در گاوهای سنتی، گاوهای شیرده بالغ حداکثر 2 لیتر در روز دارند.

مهمترین مشکل برای سود در صنعت دام، احترام به اصول کوکنار، مدیریت مناسب، بهداشت، تغذیه مناسب، رکود و حضور دامپزشکی در بخش دام است، زیرا به این ترتیب عدم رعایت نکات علمی و فنی می تواند مقدار زیادی از آسیب به سرمایه گذاران.

دامداری صنعتی
دامداری صنعتی

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید