شرکت دیجیتال مارکتینگ در مشهد

شرکت دیجیتال مارکتینگ در مشهد

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

در این مقاله قصد داریم به موضوع شرکت دیجیتال مارکتینگ در مشهد بپردازیم .

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال از زیر مجموعه های مدیریت تبلیغات و بازاریابی محسوب می شود ، اما زمانی که اینترنت نقش مهمی در زندگی افراد پیدا کرد و هر فردی ساعات زیادی را در این شبکه فعال است دیجیتال مارکتینگ به عنوان یک دانش مستقل شناخته می شود و افراد زیادی به دنبال آموختن ای دانش جذاب هستند .

شرکت دیجیتال مارکتینگ در مشهد
شرکت دیجیتال مارکتینگ در مشهد

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:

دیجیتال مارکتینگ چیست ؟

آیا کتابی در خصوص دیجیتال مارکتینگ وجود دارد ؟

ابزارهایی که در شرکت دیجیتال مارکتینگ استفاده می شود چیست ؟

[/stextbox]

 

دیجیتال مارکتینگ

سایت هابساپت از سایت های معتبر و با تجربه است در حوزه استراتژی محتوا و بازاریابی دیجیتال چند سالی است به صورت قوی کار می کند . این سایت معمولا از دیجیتال مارکتینگ به عنوان چتر مفهومی یاد می کند و بیشتر بر روی تکنیک ها و ابزارهای آن تکیه می کند

به همین دلیل نمی توان هیچ تعریف واحدی از دیجیتال مارکتینگ یافت اما در کل این تخصص و هنر شامل مجموعه ای از فعالیت ها برای فروش محصول و یا خدمات یک برند به صورت اینترنتی و یا استفاده از ابزارهای دیجیتال گفته می شود .

دیجیتال مارکتینگ
دیجیتال مارکتینگ

اصطلاح بازاریابی اینترنتی به نسبت دیجیتال مارکتینگ قدیمی تر است و در دهه نود این اصطلاح بیشتر رواج داشت اما با گذشت زمان دیگر کمتر کسی از اصطلاح بازاریابی اینترنتی استفاده می کنند .

بیشتر افراد گمان می کنند که در بازاریابی دیجیتال قرار است که تبلیغات دیجیتال انجام شود که این اشتباه است و برای درک این تفاوت بهتر است این موضوع را در نظر بگیرید که آیا تبلیغات با بازاریابی یکی است؟ خیر زمانی که صلاح بازاریابی به میان می آید بیشتر منظور شناختن بازار است حال این شناخت می تواند از طریق مختلف و ابزارهای متفاوتی انجام شود و سپس بتوان بهترین روش را برای معرفی کسب و کارها انتخاب کنند .

این در حالی است که در تبلیغات دیجیتال به صورت کلی همه ی روش های اولیه را از جمله شناخت مخاطب را انجام داده اید و حال با استفاده از یک بستر مناسب تبلیغات خود را در اختیار مخاطبین قرار می دهید .

شما در حال مطالعه شرکت دیجیتال مارکتینگ در مشهد هستید

معرفی چند کتاب معروف در خصوص دیجیتال مارکتینگ 

در زیر برای راهنمایی بیشتر به شما در خصوص دیجیتال مارکتینگ به موضوع معرفی چند کتاب معروف در خصوص دیجیتال مارکتینگ اشاره کرده ایم :

قوانین جدید بازاریابی و روابط عمومی از دیوید اسکات یک کتاب است که به عنوان کتاب مرجع کلاسیک در این خصوص شناخته شده است و به دلیل کیفیت بالای آن چندین بار چاپ شده است . این کتاب علاوه بر روش های تکنیکی به ابعاد مختلف بازاریابی دیجیتال به صورت مدیریتی پرداخته است

معرفی چند کتاب معروف در خصوص دیجیتال مارکتینگ

اما این کتاب به اندازه ای جذاب است که هر فردی که بخواهد اطلاعاتی را در زمینه بازاریابی مدیریتی کسب کند می تواند اطلاعات مفید و دقیقی از این موضوع پیدا نماید . در این کتاب موضوعات مختلف مانند تبلیغات اینترنتی، وبلاگ نویسی ، بازاریابی مستقیم با استفاده از ابزارهای دیجیتال ، نشر دیجیتال اخبار کسب و کار، پادکست ها ، شبکه های اجتماعی و روش های مختلف تولید محتوا و هر آنچه که لازم است در مورد دیجیتال مارکتینگ بدانید در این کتاب دیده می شود .

شما در حال مطالعه شرکت دیجیتال مارکتینگ در مشهد هستید

کنترل+ آلت و دیلت

کنترل+ آلت و دیلت سه دکمه کلیدی است که کاربرانی که با کامپیوتر زیاد کار می کنند قطعا از ترکیب این سه کلید چندین بار استفاده کرده اند و می دانند که آنها برای ریبوت کردن کامپیوتر استفاده می شود .

میچ جول با کتابی با همین عنوان در مورد ابزارهای دیجیتال که برای تحول ایجاد کردن کسب و کارها استفاده می شود توضیح داده است . این کتاب بیشتر مانند یک وبلاگ با پست ها پراکنده است و تمامی قسمت های آن برای کسی که می خواهد شناخت کاملی از دیجیتال مارکتینگ پیدا کند دارای نکات کلیدی مهم است .

Epic content marketing یک کتاب با ارزش در زمینه دیجیتال مارکتینگ و استراتژی محتوا است که توسط جو پولیتزی نوشته شده است . این نویسنده کتاب های زیادی در این زمینه منتظر کرده است که بسیار مورد توجه افرادی که در حوزه دیجیتال مارکتینگ فعال هستند قرار گرفته است .

در این کتاب جو از نظرات افراد مختلف که در این حوزه فعال هستن استفاده کرده است . به مسائل مختلفی مانند هدف گذاری بازاریابی محتوا ، تقویم محتوا ، مدل کسب و کار بر اساس محتوا ، ابزار و پلتفرم هایی که برای بازاریابی دیجیتال استفاده می شود به صورت کلی پرداخته است .

شما در حال مطالعه شرکت دیجیتال مارکتینگ در مشهد هستید

ویژگی و خدمات شرکت دیجیتال مارکتینگ

معمولا دیجیتال مارکتینگ به دو دسته تقسیم می شود اول شرکت هایی که خدمات دیجیتال مارکتینگ را ارائه می دهند و دوم به صورت استارتاپ هستند و تنها یک مدل از زیر مجموعه دیجیتال مارکتینگ ارائه می دهد . بهتر است بدانید معمولا بیشتر شرکت ها در دسته دوم قرار می گیرند زیرا دیجیتال مارکتینگ بسیار گسترده است و نمی توان به صورت کامل به تمامی جوانب آن پرداخت . معمولا خدمات شرکت های دیجیتال مارکتینگ به صورت زیر است :

ویژگی و خدمات شرکت دیجیتال مارکتینگ
ویژگی و خدمات شرکت دیجیتال مارکتینگ

تولید محتوا برای سایت

تولید محتوا که شامل تولید محتوا برای سایت ، طراحی سایت شرکتی، خبری ، فروشگاهی و انواع دیگر سایت ها ، طراحی بنرهای گرافیکی و انیمیشن های مناسب برای تبلیغات ، تولید محتواهای آموزشی و خبری ، تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی ، تولید محتواهای ویدیویی

بازاریابی اینترنتی و یا دیجیتال مارکتینگ

بازاریابی اینترنتی و یا دیجیتال مارکتینگ که شامل ایمیل مارکت ،منتشر کردن رپورتاژ آگهی در سایت های پر بیننده و دریافت بک لینک ها ، بهینه سازی و سئو سایت برای رسیدن به رتبه های اولیه موتورهای جستجوگر مانند گوگل ، تبلیغات کلیکی که به صورت گیف های مختلف در وب سایت های پر بیننده قرار می گیرند

بازاریابی اینترنتی و یا دیجیتال مارکتینگ
بازاریابی اینترنتی و یا دیجیتال مارکتینگ

بازاریابی و منتشر کردن محتواها

بازاریابی و منتشر کردن محتواها به صورت تبلیغات در اینستاگرام و شبکه های اجتماعی مختلف ، منتشر کردن ویدیوهای تبلیغاتی مختلف در سایت های اشتراک ویدیو ، تبلیغات از طریق بازی ها و اپلیکیشن های موبایل ، تبلیغات مختلف در گوگل ، تبلیغ در صفحات افراد مشهور ، فروش کالاها از طریق فروشگاه های اینترنتی ، ارسال پیامک های تبلیغاتی در واتساپ و تلگرام و در آخر فروش خدمات از طریق خرید های گروهی و یا سایت های تخفیف

تجزیه و تحلیل آمارهای دیجیتال مارکتینگ

تجزیه و تحلیل آمارهای دیجیتال مارکتینگ که شامل بررسی دقیقی از میزان در دسترس بودن سایت توسط انواع مرورگرهای متناسب با لپ تاپ و موبایل، بررسی تعداد ورودی تبلیغات کلیکی با استفاده از انواع ابزارها و گوگل آنالیتیک ، بررسی وضعیت و میزان بهبود یافتن رتبه های سایت که می توان از طریق وبمستر گوگل و سئو موز انجام داد

بررسی میزان علاقه کاربران به محصولات و خدمات ، بررسی و تحلیل دقیق برای فروش ، بررسی میزان محبوبیت برندهای از طریق تعداد جستجو نام برند در گوگل و شبکه های اجتماعی ، بررسی تاثیرگذاری و هزینه ها هر روش تبلیغاتی و در نهایت میزان موقعیت در شبکه های اجتماعی که از طریق فالوور ، لایک و کامنت های مثبت انجام می شود .

شما در حال مطالعه شرکت دیجیتال مارکتینگ در مشهد هستید

ابزارهای شرکت دیجیتال مارکتینگ

همانطور که گفتیم برای اینکه شرکت دیجیتال مارکتینگ بتواند به صورت موفق کار کند باید شناخت کامل و کافی به ابزارهای دیجیتال مارکتینگ داشته باشد در زیر به صورت کامل به این ابزارها پرداخته ایم :

ابزارهای شرکت دیجیتال مارکتینگ

بازاریابی موتورهای جستجو:

برای افرادی که قصد دارند فعالیت های خود را به صورت یک سایت انجام دهند باید به موتورهای جستجوگر توجه نمایند .

حال این افراد باید با تمامی شرایط موتورهای جستجو آشنا باشند تا بتوانند به نتیجه خوبی برسند . این افراد می توانند از روش های مختلف برای دیده شدن توسط موتورهای جستجو استفاده کنند به عنوان مثال می توانند هزینه ای پرداخت نمایند تا در رتبه های اولیه قرار بگیرند که این روش معمولا به نام ترافیک خریداری شده مشهور است .

البته اینکه تنها از طریق پرداخت هزینه به موتورهای جستجو نمی توانید ترافیک را خریداری کنید بلکه می توانید مثلا با پرداخت تبلیغات از طریق رسانه هی مختلف سایت خود را به مخاطبین معرفی کنند و از این طریق تعداد بازدیدکنندگان را بالا ببرد .

اس ای ام یا بازاریابی موتورهای جستجوگر روش بسیار خوبی است که شرکت های دیجیتال مارکتینگ آن را معرفی می کنند . این ابزار سطح های مختلفی دارد که برای انتخاب بهترین سطح باید به شورای مختلف آن توجه کرد . اگر سایت شما تنها یک صفحه ساده دارد می توانید از یک اس ای ام ساده استفاده کنید اما اگر بخواهید ترافیک سایت خود را بالا ببرید و مخاطبین را به مخاطبین دائمی و ماندگار تبدیل نمایید باید از یک اس ام ای حرفه ای و قوی استفاده نمایید .

شما در حال مطالعه شرکت دیجیتال مارکتینگ در مشهد هستید

سئو سایت :

یکی از زیر مجموعه های قوی در مبحث دیجیتال مارکتینگ سئو است که اگر فرد آن را نادیده بگیرد قطعا نمی تواند در دیجیتال مارکتینگ موفق باشد . معمولا بیشتر کارشناسان معتقدند برای موفقیت سایت باید روی سئو سرمایه گذاری کرد و برای دیده شدن باید از طریق سئو باید در صفحه های اولیه موتورهای جستجوگر قرار بگیرید .

برای موفقیت در سئو باید به صورت مداوم به روز باشید زیرا موتور جستجوگر قوی گوگل روز به روز الگوریتم های جدیدی را اضافه می کند و افرادی که می خواهند موفق باشند باید بتوانند با این الگوریتم ها آشنایی کامل داشته باشند . سئو در اصل به بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر گفته می شود .

سئو سایت :

دلیل پافشاری این موضوع که باید تمامی موارد مطابق با موتورهای جستجوگر باشد این است که مردم در سراسر دنیا روزانه متوسط بین 6 تا 7 میلیارد بار از موتورهای جستجوگر استفاده می کنند و معمولا این افراد کمتر به سراغ سایت هایی که برای تبلیغات پول پرداخت کرده اند می روند ئئ هر فرد متخصصی با کمی تجربه متوجه می شود که با استفاده از سئو می تواند بدون هیچ هزینه ایی سایت را به رتبه ها بالا در پیشنهادها موتورهای جستجو گر برساند .

بهتر است بدانید در حال حاضر تنها موتور جستجوگر فعال گوگل نیست و موتورهای دیگری وجود دارد مانند یاهو ، بینگ و . . که از بین اینها بیشتر استفاده کاربران از موتور جستجوگر گوگل انجام می شود . البته باید بدانید که سئو تنها در افزایش رتبه کمک نکرده است بلکه باعث شده است که محتواهاییی که استفاده می شود کیفیت بالایی داشته باشند .

شما در حال مطالعه شرکت دیجیتال مارکتینگ در مشهد هستید

بازاریابی محتوا :

یکی دیگر از ابزارهای مفیدی که در شرکت دیجیتال مارکتینگ استفاده می شو بازاریابی محتوا است . ست گاردین و جو پولیتزی اولین افرادی هستند که به موضوع بازاریابی محتوا اشاره کرده اند که در کتاب خود برای تعریف بازاریابی محتوا آورده اند که بازاریابی محتوا یک فرآیندی است که به تولید محتوای گیرا و مجاب کننده برای جذب مخاطب داشته باشید و سعی کنید از طریق آن مخاطب را درگیر خود کنید .

در بازاریابی محتوا می توان از روش های مختلف مانند ارائه کتاب برای یک محصول خاص ، یک مصاحبه ویژه برای یک تاب و یا نقد آن ، فیلم های ویدیویی و مواردی از این دست می باشد . بازاریابی محتوا قرن ها است که استفاده می شود اما در چند دهه اخیر بیش از قبل مورد استقبال قرار گرفته است و علت های زیادی برای این رواج وجود دارد که عبارتند از :

بازاریابی محتوا :
بازاریابی محتوا :

کاهش هزینه ها برای منتشر کردن محتوا :

امروزه هر فردی می تواند با کمی تلاش به یک ناش تبدیل شود . اینکه بخواهید یک صفحه در شبکه مجازی راه بیندازید قطعا هزینه ای ندارد اما ممکن است برای راه اندازی یک سایت کمی هزینه بپردازید اما باز هم از تبلیغات در شبکه های تلویزیونی کمتر است . حال با گذشت زمان و فراگیر شدن اینترنت شما می توانید با کمترین هزینه تبلیغات خود را انجام دهید و یک بازاریابی محتوای موفقیتی داشته باشید .

افزایش دسترسی به اینترنت :

امروزه افراد می توانند خیلی راحت به محتواها دسترسی داشته باشند و دلیل آن این است که لپ تاپ ، موبایل، اینترنت به صورت راحت تر در دسترس افراد مختلف قرار می گیرد این در حالی است که در چند دهه گذشته افراد خاص و کمی می توانند به این تکنولوژی ها دسترسی داشته باشند .

قبلا برای تبلیغات و موفق شدن در بازاریابی باید حتما از بسترهای پر هزینه مانند رادیو ، تلویزیون و .. . استفاده می کردند اما امروزه می توانند با کمترین هزینه از اینترنت یک تبلیغات را در فضا گسترده تری انجام دهند .

شما در حال مطالعه شرکت دیجیتال مارکتینگ در مشهد هستید

بالا بردن سهم مشتری برای فرآیند تصمیم گیری و خرید :

امروزه بیشتر مشتری ها می خواهند بر خلاف گذشته تسلط بیشتری بر روی فرآیندهای خرید محصول داشته باشند مثلا بیشتر خانم ها می خواهند اطلاعات کاملی از لوازم آرایشی که استفاده می کنند کسب نمایند یا اینکه پوشاکی خریداری می شود را از نظر جنس و به روز بودن به صورت دقیق بررسی نمایند . حال افراد می توانند از طریق بازاریابی محتوا اطلاعات خوبی در مورد محصل کسب نمایند به همین دلیل یک دلیل رواج بازاریابی محتوا این است .

بالا بردن سهم مشتری برای فرآیند تصمیم گیری و خرید :
بالا بردن سهم مشتری برای فرآیند تصمیم گیری و خرید :

بالا رفتن هزینه های رسانه ها سنتی :

از گذشته تا امروز تبلیغ در رسانه ها بسیار گران بوده ولی امروزه با ایجاد بستر های اینترنتی کمتر کسی به رسانه های سنتی توجه می کند .

بازاریابی درونگرا:

بازاریابی درونگرا یا بازاریابی جاذبه ای از ابزارهای مفید در شبکه های شرکت دیجیتال مارکتینگ است . این نوع از بازاریابی یک شکل دقیق از بازاریابی است که گفتگو ها در خصوص برند و یا کسب و کار از طریق مخاطب انجام می شود . اگر مخاطب احساس کند که در گام نخست هیچ تبلیغاتی از سمت شما انجام شده و او خودش به میلی شخصی وارد صفحه شما شده است یک بازاریابی درونگرا انجام می شود .

بازاریابی درونگرا:
بازاریابی درونگرا:

برای اینکه به نتیجه برسد ابتدا در موتورهای جستجوگر به دنبال سوالی است که در ذهن خود دارد حال می تواند این جستجو را از طریق موتورهای جستجو یا شبکه های اجتماعی انجام دهد به همین دلیل اگر شما به خوبی کلمات کلیدی را انتخاب کرده باشید می توانید در لیست های پیشنهادی قرار بگیرید و مخاطب احساس کند که خودش وارد سایت شما شده است و هیچ تبلیغاتی انجام نشده است .

 

برای درک بهتر این موضوع به این مثال توجه کنید دوست شما یک کتاب طب سنتی به شما می دهد و شما بعد از مطالعه آن متوجه می شوید که به کرات از یک شرکت مخصوص یاد شده است و این در ذهن شما حک می شود که این شرکت کیفیت بالایی دارد .

اولین نفری که از اصطلاح بازاریابی درونگرا استفاده کرد ست گادین بود که او از بازاریابی محتوا مبتنی بر وقفه استفاده کرد و تاکید داشت که تبلیغات موفق تبلیغاتی است که بتواند به صورت غیر مستقیم بر روی مخاطب تاثیر بگذارد . بازاریابی درونگرا معمولا برای کسب و کارهای کوچک و با درآمدهای بزرگ و شرکت های دانش بنیان استفاده می شود .

استراتژی محتوا :

کارشناسان و شرکت های دیجیتال مارکتینگ همگی این نظر را دارند که که محتوا یکی از مسائل مهم در این روزها است و حتی گاهی اصرار دارند که تنها راه ارتباط با مخاطبین را محتوا دارد .

در تولید محتوا باید سه گروه مخاطب را در نظر گرفت دسته اول کسانی هستند که میخواهند در محیط های کسب و کار در زمینه یک استراتژیست محتوا فعال باشند و به صورت جدی در حوزه بازاریابی های محتوا فعالیت داشته باشند ، دسته دوم افرادی که به عنوان مدیران به صورت پیشرفته تری در زمینه استراتژی های محتوا فعالیت دارند

و تمامی برنامه ها را به صورت حرفه ای انجام دهند و در نهایت گروه سوم کسانی هستند نمی خواهند به صورت مستقیم وارد این حوزه شوند و می خواهند تنها با استراتژی محتوا برای بهبود روند کاری خود استفاده کنند .

اگر می خواهید با استراتژی محتوا آشنا شوید بهتر است ابتدا مفهوم محتوا را به خوبی درک نمایید یک محتوای با کیفیت باید سه ویژگی داشته باشد ابتدا اینکه محتوا باید دارای ساختار باشد در نظر داشته باشید که مخاطب محتوای شما انسان است و همچنین می توانید محتوا را ویرایش کنید .

بعد از اینکه با تعریف محتوا آشنا شدید بهتر است هدف خود را از تولید محتوا مشخص نماید که معمولاً تولید محتوا یا برای یک مصرف داخلی در سازمان ، برای فروش یک محصول و یا برای یک فرآیند دائمی استفاده می شود .

بهتر است بدانید استراتژی محتوا با بازاریابی محتوا کمی متفاوت است و بیشتر اوقات به عنوان مکمل یکدیگر استفاده می شوند . در استراتژی محتوا باید سعی شود که از بازاریابی درونگرا و برونگرا به خوبی و در کنار یکدیگر استفاده کرد .

در چند سال گذشته زمانی که از استراتژی محتوا صحبت می شد استفاده از بازاریابی درونگرا معنایی نداشت اما امروزه با گسترش اینترنت این موضوع به وضوح دیده می شود . همچنین زمانی که میخواهید قوانین استراتژی محتوا را به خوبی رعایت کنید بهتر است از شناخت مشتری غافل نشوید .

برای این کار بهتر است ابتدا جامعه هدف خود را کمی محدودتر کنید تا شناخت عمیق و بهتری روی مخاطبین خود داشته باشید با این روش می توانید تسل بهتری بر روی محتوایی که می خواهید تولید کنید داشته باشید .

اینفلوئنسر مارکتینگ :

امروزه برای موفقیت می توانید از افراد معروف استفاده نمایید .این افراد محدود نیستند معمولا در ایران از این مفهوم بیشتر در اینستاگرام استفاده می شود در حالی که این افراد در شبکه های مختلف فعال هستند و می توان از تمامی راه های از وجودشان استفاده کرد .

اینفلوئنس به معنی تاثیرگذاری است و اینفلوئنسر به افراد تاثیرگذار گفته می شود . برای شناخت این افراد راه سختی ندارید زیرا هر فردی با هر مشخصاتی می تواند بر روی گروهی از افراد تاثیر گذار باشد اما این امر طبیعی است که افرادی که می خواهند فعالیت گسترده برای کسب و کار خود داشته باشند باید بتواند در مقیاس های بزرگتر از افراد موفق تر استفاده کنند .

زیر مجموعه ای از ارتباطات بازاریابی

اینفلوئنسر ها علاوه بر اینکه از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ به حساب می آیند در زیر مجموعه ای از ارتباطات بازاریابی قرار دارند به همین دلیل همیشه توصیه می شود که زمانی که میخواهید از این ابزار استفاده کنید حتما با تحقیق و بررسی های زیادی این روش را انتخاب نمایید و برای این کار باید بررسی کنید که چه فردی می توانند بر روی ترویج فرهنگ و یا محصول شما موفق تر عمل نماید .

زیر مجموعه ای از ارتباطات بازاریابی
زیر مجموعه ای از ارتباطات بازاریابی

برای درک بهتر به این مثال توجه کنید معمولا مدیران مدرسه و یا حتی والدین از معلمی که بیشتر بر روی دانش آموز تاثیر دارد میخواهند که او را به درس خواندن تشویق نمایند . این روش در دسته از بازاریابی برونگر قرار می گیرد .

این طبیعی است که هر فرد مشهوری برای ارائه و معرفی خدمات هزینه ای را دریافت می کند و یا اینکه می توانند در مدت مشخصی از تخفیفات ویژه شما بهره مند شوند . اگر شما فردی هستید که می خواهید اثربخشی روند کاری خود را بالا ببرید بهتر است از چند اینفلوئنسر استفاده نمایید با این روش می تواند تاثیر زیادتری بر روی مخاطب خود بگذارید .

ایمیل مارکتینگ :

ایمیلی مارکنتینگ یا همان بازاریابی ایمیلی از ابزارهای مهم در دیجیتال مارکتینگ با اهمیت ویژه هستند . قبل از اینکه این ابزار را انتخاب کنید بهتر است از خود بپرسید که می خواهید از این طریق چه جایگاهی را پیدا کنید .

البته تفاوتی بین تبلیغات ایمیلی و بازاریابی ایمیلی وجود دارد که در وهله اول می توان به گسترده بودن بازاریابی ایمیلی پرداخت زیرا در تبلیغات ایمیلی تنها یک تبلیغ ساده انجام می شود اما از طریق بازاریابی ایمیلی می توانید تاثیر بسیار خوبی بر روی مخاطب بگذارید .

مثال

به عنوان مثال شما از طریق یک تبلیغ ایمیلی یک محصول را به صورت یک پیام ساده به مخاطب معرفی می کنید و حتی از مخاطب می خواهید که آن ایمیل را به دیگران ارسال نماید در این موارد بیشتر افراد از بانک ایمیلی استفاده می کنند .

اما در بازاریابی ایمیلی شما یک ارتباط بلند مدت و دو سویه استفاده می کنید در این روش شما با مجوز مشتری ارتباط را شروع میکنید و با رضایت مشتری نیز ارتباطتان را ادامه می دهید . شما زمانی که از این ابزار استفاده میکنید قرار نیست که یک پیام ساده به مخاطب دهید و باید بتوانید با این روش یک ارتباط قوی را با استفاده از ایمیل به مخاطب خود ایجاد نمایید .

برای ایجاد این رابطه قوی باید بتوانید لیستی از افرادی که با آنها در ارتباط هستید و رابطه خوبی با یکدیگر دارید را انتخاب نمایید . در ایمیل مارکتینگ می توانید از خبرنامه های ایمیلی استفاده کنید به صورت هفتگی و ماهانه استفاده نمایید

در ابتدا این ایمیل ساده به نظر می رسد شما هر هفته یا آخر ماه یک خبر به اطلاع مخاطب می رساند و در آن در مورد برند و یا کسب و کار خود صحبت می کنید اما باید توجه داشته باشید شما زمانی در این زمینه موفق هستید که خبرهای جنجالی و دقیق داشته باشید و به ریزه کاری های موجود توجه نمایید . برای استفاده از این ابزار می توانید از سرویس دهنده های مخصوص این کار استفاده نمایید .

بازاریابی موبایلی :

یکی از ابزارهای مهمی که در شرکت دیجیتال مارکتینگ استفاده می شود بازاریابی موبایلی است . بهتر است بدانید موبایل هفتمین رسانه ی انبوه جهان است .چاپ ، صفحه ها گرامافون ، سینما ، رادیو تلویزیون از رسانه هایی محبوبی هستند که اکثر مخاطبین در سراسر دنیا از آنها استفاده می کنند . برای اینکه به اهمیت موبایل مارکتینگ بیشتر توجه کنید فقط کافی است کمی به اطراف خود توجه کنید و متوجه شوید که بیشتر افراد از موبایل استفاده می کنند .

بازاریابی موبایلی کمی با بازاریابی پیامکی مرتبط است اما با پیشرفت تکنولوژی در زمینه گوشی های هوشمند و استفاده بیش از اندازه اینترنت بیشتر افراد بازاریابی پیامکی بسیار کمرنگ تر شده است .

به عبارت دیگر در تعریف بازاریابی موبایلی می توان به متصل کردن شرکت ها با مشتریان خاص خود از طریق موبایل اشاره کرد . برای اینکه بتوانید از ابزار بازاریابی موبایلی به خوبی استفاده کنند باید با بارکد دو بعدی ، واقعیت مجازی و ان اف سی به خوبی آشنایی داشته باشد . این ابزار ویژگی های ارزشمند زیادی دارد که عبارتند از :

موبایل یک وسیله کاملا شخصی محسوب می شود و این طبیعی است که به دلیل اطلاعات زیادی که فرد در موبایل خود دارد کمتر راضی می شود که فرد دیگری از آن استفاده کند

امروزه موبایل در حدی نقش مهمی در زندگی افراد پیدا کرده است که به عنوان ادمه دست و مغز افراد شناخته می شود و به همین دلیل یک فرد باهوش می تواند از این راه افراد زیادی را به خود جذب کند تنها کافی است راه جلب توجه افراد و مخاطبی خاص خود را پیدا کنند .

یکی از مشخصه های افراد این روزها این است که همیشه همراه خود یک موبایل روشن و متصل به اینترنت را دارند و حتی این در حدی است که اکثر افرادی زمانی که صبح از خواب بیدار می شوند قبل از مشاهده خود در آینه به صفحه گوشی خود نگاه می کنند و حتی شب ها در حالتی که چشم ها به گوشی موبایل است خوابشان می برد .

امروزه با گسترش سامانه های فروش و بانک های عضو شتاب افراد می توانند اکثر خرید های خود را از طریق موبایل خود انجام دهند .

ویژگی دیگر موبایل ها این است که با توجه دامنه وسیع محتواها افراد میتوانند به اطلاعات زیادی دست پیدا کنند . به همین دلیل افراد می توانند در هر زمینه ای که مشغول هستند اطلاعات متناسب با نیاز خود را در زمان کمی بدست آورند .

تولید محتوا :

این ابزار مهم در شرکت های دیجیتال مارکتینگ یکی از مهم ترین بخش ها است . تولید محتوا از گذشته های بسیار دور وجود داشته و امروزه به صورت حرفه ای تر و مدرن تر استفاده می شود .

تولید حتوا یک دامنه بسیار وسیعی است و تولید کننده محتوا در دوران غارنشینی بر روی سنگ ها متنی را حک می کرد و امروزه یک متن یک خط در زیر پست ها می گذارد . با بالا رفتن اهمیت محتوا امروزه آژانس هایی با عنوان آژانس های تولید محتوا فعال هستند . این آژانس ها قبل از اینکه محتوا را تولید کنند باید بتوانند به صورت ویژه بر روی مطالب تسلط کامل و کافی داشته باشند .

نتیجه گیری

امروزه بیشتر افراد از گوشی های هوشمند و اینترنت استفاده می کنند به همین دلیل اکثر تبلیغات به سمت تبلیغات اینترنتی رفته است . شرکت های دیجیتال مارکتینگ از شرکت های موفق هستند که در این حوزه به صورت حرفه ای خدمات ویژه ای را ارائه می دهند و برای موفق شدن از بهترین ابزارها مانند بازاریابی موبایلی، استراتژی محتوا، تولید محتوا و مواردی از این دست استفاده می شود .

نتیجه گیری
نتیجه گیری

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید