شروع کار با پاور پوینت

شروع کار با پاور پوینت

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

برای ایجاد یک کار جدید و شروع کار با پاور پوینت از منوی File گزینه New را انتخاب می کنیم سپس پنجره ای با عنوان New Presentation ظاهر می گردد . که شامل بخشهایی است .
برای باز کردن یک ارائه کار از منوی File گزینه Open را انتخاب کرده و در قسمت Look in مسیر ارائه کار را تعیین می کنیم . برای اضافه نمودن اسلاید ها به ارائه کار از منوی Insert گزینه New Slide را استفاده می کنیم . به طور کلی دو نوع متحرک سازی را می توان بر روی اسلاید ها اعمال نماییم که عبارتند از : متحرک سازی هر اسلاید متحرک سازی اشیای درون اسلاید . برای زمان بندی دقیق اسلاید ها از منوی Slide Show گزینه Rehearse Timing را انتخاب می کنیم .
برای اینکه بتوانیم گروهی از اسلاید های مختلف را داشته باشیم و آنها را در صورت لزوم اجرا نمائیم ، آنها را دسته بندی می کنیم برای تنظیم و قالب بندی متون از منوی Format گزینه Font را انتخاب می کنیم .
برای اضافه نمودن متون مختلف به اسلایدها ابتدا اسلاید مورد نظر را انتخاب نموده ، سپس از منوی Insert گزینه Text Box را انتخاب می کنیم . جهت اضافه نمودن اشکال زیبای نوشتار به اسلایدها از منوی Insert گزینه Picture گزینه Word Art را انتخاب می کنیم در این صورت پنجره ای تحت عنوان Word Art Gallery ظاهر می گردد که می توان طرح مورد نظر را انتخاب نمود .
برای اضافه نمودن صوت به ارائه کار از منوی Insert گزینه Movie and Sound را برمی گزینیم .

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید