سفارش تولید پادکست

سفارش تولید پادکست

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

سفارش تولید پادکست امروزه متقاضیان زیادی دارد. امروز ما می خواهیم در این مقاله با سفارش تولید پادکست، آشنایی با پادکست و نحوه تولید آن با شما همراه باشیم.

برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه تولید پادکست و رزرو استودیو تیم هشت می توانید با ما تماس بگیرید

۰۹۱۲۰۶۴۷۳۴۴

 

سفارش تولید پادکست
سفارش تولید پادکست

در صورت تمایل می توانید از ما در زمینه تولید محتوا نیز مشاوره دریافت نمایید.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به سوالاتی که ممکن است برای شما به وجود آید پاسخ می دهیم.

  • تاریخچه پادکست؟
  • پادکست چیست؟
  • پادکست ها از چه طریقی انتشار می شوند؟
  • تأثیر استودیو استاندارد در ضبط یک پادکست؟
  • خصوصیات استودیو استاندارد و با کیفیت چیست؟
  • عوامل تاثیر گذار در هزینه تولید پادکست چه مواردی است؟
  • آیا پادکست ها رایگان هستند؟
  • تایم شیفت (Time Shift) یا تأخیر زمانی در پادکست ها به چه معنا می باشد؟
  • برای گوش دادن به پادکست ها حتما باید به اینترنت متصل بود؟
  • آیا برای گوش کردن به پادکست ها باید حواس فرد کاملا جمع آن شود؟
  • فواید گوش کردن به پادکست ها چیست؟
  • چگونه پادکست های مورد علاقه خود را تشخیص دهیم؟
  • چرا پادکست ها اینقدر پرطرفدار هستند؟
  • با چه دستگاه هایی می توان به پادکست ها گوش کرد؟
  • آیا پادکست ها جنبه سرگرمی دارند یا آموزشی؟
  • چطور می توان از پادکست های بهترین بهره را برد؟
  • چگونه می توان گوش کردن به پادکست را تبدیل به عادت کرد؟
  • فرق پادکست با رادیو چیست؟
  • فرق پادکست، فصل و اپیزود چیست؟
  • انواع پادکست چه مواردی هستند؟
  • نحوه سفارش پادکست و تولید آن چگونه است ؟
  • ابزار های ضبط صدا چه مواردی هستند؟
  • ابزار های جانبی که می توان با آن صدا ضبط کرد؟
  • چه موادی باعث می شود که یک پادکست خوب ایجاد شود؟

[/stextbox]

 

  • تاریخچه پادکست:

با پیشرفت تکنولوژی و گذر زمان بعضی از افراد به این فکر افتادند که هر یک از افراد برای خود رادیویی داشته باشند در اوایل وبلاگ نویسان به بلاگ صوتی روی آوردند.

واژه پادکست در سال 2004 توسط یک روزنامه نگار بیان شد.

تاریخچه پادکست:
  • پادکست چیست؟

پادکست یکی از انواع ارائه محتوا می باشد که به صورت صوتی می باشد. که بعضی افراد آن را بیشتر به عنوان رادیو اینترنتی می شناسند. پادکست یک گفت و گو ضبط شده بین فرد میزبان و مهمان است دقیقاً مانند گفت و گوهایی که در رادیو شنیده اید.

همچنین پادکست می تواند بیان تجربیات یک فرد باشد که می خواهد آن را با دیگران به اشتراک بگذارد. واژه پادکست از ترکیب دو واژه ipod و Broadcast تشکیل شده است که در سال 2004 میلادی مطرح شده است.

پادکست چیست؟
پادکست چیست؟

معنی واژه های ipod و Broadcast:

Ipod: دستگاه پخش موزیک شرکت اپل می باشد.

Broad cast: به معنای پخش گسترده می باشد.

 

  • پادکست ها از چه طریقی منتشر می شوند؟

اشخاصی که پادکست تولید می کنند و به آن ها پادکستر(podcaster) نیز گفته می شود اپیزود های تولید شده خود را از طریق فید در اختیار مخاطبان قرار می دهند که از طریق اپلیکیشن ها و سرویس های پخش پادکست، آن ها می توانند هر قسمت از پادکست مورد علاقه خود را گوش دهند و آن را به عقب یا جلو ببرند.

پادکست ها از چه طریقی منتشر می شوند؟
پادکست ها از چه طریقی منتشر می شوند؟

فید که به معنی خبرمایه است تکنولوژی است برای دسترسی آسان تر و راحتر به خبرها

ساده ترین راه برای گوش دادن به پادکست ها استفاده از اپلیکیشن ها می باشد که در گوشی های اپل سرویس Apple podcast نام دارد و در گوشی های اندروید Google Podcast نام دارد که گوش دادن به این نوع محتوا را بسیار آسان کرده است.

اپیزود به معنی بخشی ازیک کار مانند سریال تلویزیونی یا رادیویی است.

 

  • تأثیر استودیو استاندارد در ضبط یک پادکست؟

استودیو استاندارد در ضبط صدا برای یک پادکست بسیار مهم است.

برای مثال اگر میکروفن آن با کیفیت نباشد یا دارای نویز گیر نباشد صدا به خوبی ضبط نمی شود و صدای ضبط شده گوش خراش خواهد شد.

مثال دیگر: اگر اتاق ضبط صدا در آن هوا گردش داشته باشد و اتاق دارای فوم های آکوستیک نباشد در صدای ضبط شده باد تولید شده و پادکست ضبط شده ما کیفیت مناسبی نخواهد داشت پس نتیجه خواهیم گرفت که استودیو استاندارد در تولید یک پادکست با کیفیت و همه پسند بسیار مهم است.

 

تأثیر استودیو استاندارد در ضبط یک پادکست؟
تأثیر استودیو استاندارد در ضبط یک پادکست؟
  • خصوصیات استودیو استاندارد و با کیفیت چیست؟

یک استودیو استاندارد استودیویی است که اتاق ضبط صدا آن امکانات لازم را دارا باشد از جمله میکروفن با کیفیت، استفاده از نویز گیر، استفاده از عایق آکوستیک در دیوار، استفاده از عایق برای میکروفن و موارد دیگر ….

که در تصویر زیر یک استودیو استاندارد را می بینید.

  • عوامل تاثیر گذار در هزینه تولید پادکست چه مواردی است؟

هزینه تولید پادکست به عوامل زیادی بستگی دارد که درباره آن می خواهیم بحث کنیم

هزینه تولید پادکست با توجه به زمان پادکست، حجم آن، کیفیت آن و موارد دیگر بستگی خواهد داشت.

هرچه کیفیت و حجم پادکست ضبط شده بالاتر باشد هزینه تولید و تدوین آن پادکست بیشتر می شود.

 

  • آیا پادکست ها رایگان هستند؟

اغلب پادکست ها به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرند اما بعضی از آن ها نیز هزینه اندکی دارند که شما برای گوش دادن به آن ها باید هزینه اندکی را به صورت اینترنتی پرداخت کنید.

  • تایم شیفت (Time Shift) یا تأخیر زمانی در پادکست ها به چه معنا می باشد؟

تایم شیفت در پادکست ها به این معنی می باشد که شما می توانید در زمان دلخواه خود به آن ها گوش دهید این به این معنی است که پادکست هایی که شما به آن ها گوش می دهید از قبل ضبط شده اند و به همین دلیل شما می توانید هر وقت که علاقه داشتید به آن ها گوش دهید و قسمت هایی از آن را رد کنید یا به عقب باز گردانید.

  • آیا برای گوش دادن به پادکست ها حتما باید به اینترنت متصل بود؟

پادکست ها همانند رادیو هستند اما تفاوت هایی دارند.افرادی که زندگی شلوغ و پر مشغله ای دارند می توانند اپیزود های مورد علاقه خود را یکی یکی دانلود و بعدا سر فرصت به آن ها گوش کنند و موضوع دیگر که باید به آن اشاره کنیم این است که گوش کردن به پادکست ها اصلا سخت نیست و همانند قدم زدن در پارک بسیار راحت است.

  • آیا برای گوش کردن به پادکست ها باید حواس فرد کاملا جمع آن شود؟

اصلا اینطور نیست زیرا پادکست ها فایل های صوتی از پیش ضبط شده ای هستند که می توان آن ها را در حین فعالیت های دیگری گوش داد. ( به عنوان مثال در حین انجام کارهای خانه، ورزش، پیاده روی و رانندگی و …). در واقع گوش دادن به پادکست ها در حیت انجام کارهای روزمره و تکراری باعث لذت بخشیدن به این کار ها می شوند و باعث می شود فرد خسته نشود.

آیا برای گوش کردن به پادکست ها باید حواس فرد کاملا جمع آن شود؟
آیا برای گوش کردن به پادکست ها باید حواس فرد کاملا جمع آن شود؟

 

  • فواید گوش کردن به پادکست ها چیست؟

گوش دادن به پادکست ها باعث افزایش قابل توجه زمان برای یادگیری می شود.

حتی اگر روزی چند دقیقه نیز به پادکست ها گوش دهید بی فایده نیست و مطالبی را یاد خواهید گرفت که در آینده امکان دارد به درد شما بخورد،به همین جهت پادکست ها می توانند باعث افزایش هوش شما شوند. و از طرف دیگر باعث می شود شما چند کار را همزمان انجام دهید مثلا در حین انجام کار خانه می توانید به پادکست مورد علاقه خود گوش دهید و مطالبی را از آن دریافت کنید.

 

  • چگونه پادکست های مورد علاقه خود را تشخیص دهیم؟

فهرست پخش (Play List) اکثر پادکست ها دارای مقدمه ای صوتی می باشند که شامل مطالبی است که در پادکست وجود دارد و از همین طریق می توان به محتوای کلی که در پادکست وجود دارد پی برد و هر اپیزود عنوان مخصوص خود را دارد.

شما در حال مطالعه مقاله سفارش تولید پادکست هستید

  • چرا پادکست ها اینقدر پرطرفدار هستند؟

پادکست ها برای افرادی که بسیار پر مشغله هستند و نمی توانند برای یادگیری خود وقت بگذارند بسیار مفید است زیرا چکیده ای از بهترین آموزش ها را در اختیار شنونده قرار می دهید. اگر برای شما سخت است که برای رشد و توسعه خود وقت بگذارید، با استفاده از پادکست ها شما می توانید به راحتی خودتان را پیرامون موضوعات مورد علاقه خود به روز نگه دارید.

  • با چه دستگاه هایی می توان به پادکست ها گوش کرد؟

با دستگاه های مختلفی می توان به پادکست ها گوش کرد این دستگاه ها شامل موبایل، تبلت، لپ تاپ و وسایل دیگر دیجیتالی که به اینترنت متصل هستند می شود.

همچنین این وسایل را می توانید با کابل Aux به اسپیکر و ضبط ماشین خود وصل کنید و به پادکست مورد علاقه خود گوش دهید.

 

  • آیا پادکست ها جنبه سرگرمی دارند یا آموزشی؟

پادکست ها هم جنبه آموزش دارند و هم جنبه آموزشی. مشتاقان یادگیری و رشد و

توسعه ی فردی تفاوت زیادی بین این دو نمی بینند و با گوش کردن به پادکست ها اطلاعات و موضوعات جدیدی را یاد می گیرند.

آیا پادکست ها جنبه سرگرمی دارند یا آموزشی؟
آیا پادکست ها جنبه سرگرمی دارند یا آموزشی؟
  • چطور می توان از پادکست های بهترین بهره را برد؟

بهره بردن از یک پادکست بیشتر بستگی به این موضوع دارد که شما چه مقدار انگیزه برای گوش دادن به پادکست دارید. اگر می خواهید مقداری از وقت خود را صرف یادگیری مفاهیم و ایده های جدید کنید فقط کافی است یک فنجان چایی یا قهوه برای خود بریزید و هدفون را در گوش خود بگذارید و هرچه را هم که یاد می گیرید بر روی دفترچه ی یادداشت بنویسید. به همین سادگی شما می توانید بخشی از وقت تان را به رشد و توسعه فردی خود اختصاص دهید. یا اگر دلتان خواست می توانید در حین پیاده روی، رانندگی و یا انجام کار های روزمره با پادکست مورد علاقه خود گوش دهید.

شما در حال مطالعه مقاله سفارش تولید پادکست هستید

  • چگونه می توان گوش کردن به پادکست را تبدیل به عادت کرد؟

پادکست گوش کردن همانند سایر عادات نیازمند مداومت است. هرچه عادات جدید کم زحمت تر باشند، احتمال بیشتری دارد که به آن عادات پایبند باشیم. پس برای اینکه به پادکست گوش دادن عادت کنیم باید آن را برای خود ساده تر کنیم.

اگر هر روز رانندگی می کنید بهتر است جلوتر پادکست های مورد علاقه خود را دانلود کرده تا دفعه ی بعدی که سوار ماشین می شوید به آن ها گوش دهید یا قبل از اینکه بخوابید یک پلی لیست از پادکست های مورد علاقه خود تهیه کنید که وقتی صبح از خواب بیدار شدید در حین انجام کارهای روزمره خود به آن ها گوش دهید.

نکنه اینجاس که به زور پادکست گوش کردن را در برنامه خود نگنجانید، بلکه از زمان های بی استفاده خود در طول روز استفادده کنید. مثلا وقتی در صف انتظار هستید یا کار خاصی ندارید و یا زمانی که کارهای روزمره را انجام می دهید که نیازی به تمرکز ندارند می توانید به پادکست مورد علاقه خود گوش دهید تا هم چیزی یاد بگیرید و هم وقتتان راحت تر سپری شود.

چگونه می توان گوش کردن به پادکست را تبدیل به عادت کرد؟
چگونه می توان گوش کردن به پادکست را تبدیل به عادت کرد؟
  • فرق پادکست با رادیو چیست؟

پادکست درست است یه ارائه ای شبیه به رادیو است اما با رادیو تفاوت هایی دارد.

فرق آن نیز این است که پادکست را هر زمانی که بخواهید می توانید گوش دهید و آن را به عقب یا جلو ببرید اما رادیو اینطور نیست.

 

  • فرق پادکست، فصل و اپیزود چیست؟

پادکست مجموعه ای از محتوای ضبط شده می باشد. این فایل های صوتی بر اساس موضوعات فصل بندی می شوند و هر فصل نیز شامل اپیزود های مختلف است.

 

انواع پادکست چه مواردی هستند؟

پادکست تک نفره:

پادکست تک نفره یکی از رایج ترین ترین مدل های پادکست می باشد که امروزه با آن زیاد برخورد می کنیم در این نوع پادکست یک شخص محتوایی را جلوی میکروفن به شما ارائه می دهد که فرد ارائه دهنده می تواند یا از روی متن یا از روی اطلاعات قبلی ارائه دهد.

این ارائه برای اشخاصی است که محتوای با کیفیت و مفیدی را از قبل آماده کرده باشد.

پادکست میز گرد:

یکی از انواع دیگر پادکست، پادکست میزگرد می باشد که به زبان انگلیسی به آن Panel Show or Rouad Table Podcast می گویند.

در این نوع پادکست ها فرد ارائه دهند بیش از یک نفر و افراد که به آن گوش می دهند نیز بیش از یک نفر می باشد. در این نوع پادکست ها تمامی افراد در مورد یک موضوع خاص به طور همزمان گفتگو می کنند.

جذابیت این نوع پادکست ها به این است که افراد مخالف و موافق با یکدیگر بحث می کنند.

پادکست مصاحبه ای:

پادکست مصاحبه ای به پادکستی گفته می شود که در آن یک فرد که ارائه دهنده می باشد با فرد دیگری که به آن مهمان یا مصاحبه شنونده گفته می شود مصاحبه می کند. در این نوع پادکست ها اطلاعاتی از پیش آماده نمی شود بلکه وظیفه فرد ارائه دهنده این است که سوالاتی را از قبل یادداشت کند و در حین گفتگو اطلاعات بیشتری را از فرد مصاحبه شنونده بگیرد.

پادکست ترکیبی:

یکی دیگر از انواع پادکست ها، پادکست ترکیبی است که ترکیب چندین نوع پادکست است. برای مثال امکان دارد در یک پادکست تک نفره داستانی تعریف شود و سپس درباره آن داستان با شخص دیگری مصاحبه شود. به عنوان مثال مجله های صوتی از این نوع پادکست می باشد.

 

  • نحوه سفارش پادکست و تولید آن چگونه است:

سفارش پادکست و تولید آن شامل دو مرحله است که در قسمت پایین در مورد آن توضیح می دهیم.

 

شما در حال مطالعه مقاله سفارش تولید پادکست هستید

  • قدم اول) آماده سازی و تهیه مهتوا:

اولین قدم برای ساخت یک پادکست مناسب و خوب، توجه به اطلاعات و محتوای آن است. در ادامه درباره فضای ساخت یک پادکست فارسی صحبت خواهیم کرد. ساخت یک پادکست خوب باید با علاقه شما همراه باشد در غیر اینصورت پادکست به نتیجه نخواهد رسید.

در تولید پادکست اگر شما موضوع مورد علاقه خورد را ارئه دهید می توانید بهترین پادکست را تولید کنید. بهترین پادکست، پادکستی است که علاقه مندان به موضوع خود را جذب کنید.

برای ساخت یک پادکست خوب باید در قدم اول اطلاعات، منابع و… را در کنار یکدیگر بگذارید و آن ها را جمع بندی کنید. یکی از رایج ترین و راحت ترین نوع پادکست ها، پادکست تک نفره است که به آن One Man Show نیز می گویند که به تنهایی شخص ارائه دهنده می تواند از پس  آن برآید.

 

  • قدم دوم) ضبط صدا:

قدم دوم در سفارش پادکست و تولید آن ضبط صدا می باشد؛ در این مرحله شما باید محتوایی را که آماده کرده اید را بیان کنید. برای ساختن و تولید یک پادکست نیازی به داشتن میکروفن حرفه ای و یک استودیو حرفه ای نیست اما یک استودیو استاندارد و حرفه ای در تولید یک پادکست خوب و با کیفیت بسیار موثر است.

 

ابزار های ضبط صدا چه مواردی هستند؟

ابزار های ضبط صدا چه مواردی هستند؟
ابزار های ضبط صدا چه مواردی هستند؟

موبایل:

موبایل ساده ترین وسیله برای ضبط صدا می باشد که کیفیت بدی ندارد و اگر ضبط در محیط بی سر و صدا و آرام باشد می تواند نیجه خوبی داشته باشد ولی خیلی کیفیت مناسبی ندارد.

یک سرویس به نام انکر برای موبایل اپلیکیشنی طراحی کرده است که در آن می توان کارهای ضبط و تدوین صدا مانند: کاهش نویز، برش قسمت های از صدا و اضافه کردن موسیقی دلخواه به آن را انجام داد .

 

  • ضبط صوت(Audio Recorder):

ضبط صوت یکی از ابزار های دیگر ضبط صدا می باشد. از ضبط صوت بیشتر برای پادکست های مصاحبه ای استفاده می شود و نسبت به ضبط صدا با موبایل کیفیت بالاتری دارد. پس از ضبط صدا باید فایل ضبط شده را به کامپیوتر منتقل کرده و آن را تدوین کرد.

  • میکروفن(microphone):

میکروفن بهترین و حرفه ای ترین ابزار برای ضبط صدا می باشد اما برای شروع کار تولید پادکست مناسب نیست به عبارتی برای افراد تازه کار مناسب نیست.

اگر محتوای شما بسیار جذاب و با ارزش باشد مخاطبین زیادی پیدا خواهد کرد و با کیفیت بودن صدا خیلی مهم نیست.

میکروفن ها نیز انواع مختلفی دارند که میکروفن های استودیویی کیفیت بسیار بالایی دارند و پادکست های ضبط شده در استودیو های استاندارد از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. اما میکروفن های ارزان تر و به صرفه تری نیز وجود دارد که میکروفن های کندانسر نام دارد که از طریق یو اس بی به سیستم متصل می شود و برای شروع کار این میکروفن را به شما پیشنهاد می دهیم.

شما در حال مطالعه مقاله سفارش تولید پادکست هستید

ابزار های جانبی که می توان با آن صدا ضبط کرد؟

ابزار های جانبی که می توان با آن صدا ضبط کرد؟
ابزار های جانبی که می توان با آن صدا ضبط کرد؟

پاپ فیتر:

برخی حروف مانند حرف ((پ)) زمانی که ادا ی شوند بادی از دهان خارج می شود؛ هنگامی که مقابل میکروفن می ایستید و حروفی مانند پ را ادا می کنید صدای ناهنجاری تولید می شود. وظیفه پاپ فیلتر حذف صدای اضافی و ناهنجار تولید شده ناشی از بادی است از دهان خارج می شود .

که در شکل زیر نمونه ای از آن را مشاهده می کنید.

فوم اکوستیک:

در اتاق استودیویی که استاندارد است بر روی دیوار های آن فوم هایی وجود دارند که وظیفه آن ها ثابت نگه داشت هوا است و کمک می کنند جریان هوا کمتر در اتاق ضبط صدا گردش داشته باشد.

اگر پادکست های شما محبوبیت و مخاطب های زیادی دارد و می خواهید کیفیت صدای بسیار بالایی داشته باشید به یک استودیو که استاندارد است مراجعه کرده و پادکست خود را ضبط کنید.

در قسمت پایین نمونه هایی از فوم آکوستیک را به شما نمایش می دهیم:

  • قدم سوم) تدوین:

قدم سوم و مرحله آخر آماده سازی پادکست تدوین است. هر ایپزود پادکست شما بعد از اینکه کارهای ضبط آن تمام شد باید توسط برنامه تدوین صدا، تدوین شوند. قسمت های از آن که اضافی است بریده شود موزیک های دلخواه به اول و آخر آن اضافه شود، نویز و صداهای اضافی آن حذف شودو….

کار تدوین صدا بسیار راحت است و نیازی به مهارت و یا تخصصی ندارد. دو برنامه ای که برای تدوین صدای حرفه ای وجود دارد موارد زیر است:

Adobe Audition و Audacity و GarageBand و Auto Ableton Live و موارد دیگر …

ساده ترین و کاربردی ترین برنامه تدوین صدا برنامه Audacity است که محیط برنامه در شکل زیر نمایش داده شده است.

شما در حال مطالعه مقاله سفارش تولید پادکست هستید

  • قدم چهارم) انتشار پادکست:

شما باید پادکست های خود را از طریق فید یا همان RSS توزیع کنید در غیر اینصورت اگر فقط پادکست های خود را از طریف واتس اپ، تلگرام و دیگر برنامه های مجازی توزیع کنید شما پادکستی نخواهید داشت. پادکست ها فقط و فقط باید از طریف RSS ها توزیع شوند.

روشی که امروزه اغلب بیشتر برای توزیع پادکست از آن استفاده می کنند استفاده از سرویس های میزبان خارجی مانند: انکر، لیبسین، پادبین و …. است.

 

زمانی که پادکست خود را در سرویس های میزبانی آپلود می کنید به شما لینک فیدی می دهد که معمولا با دامنه سایت سرویس میزبان شروع می شود. اما در برخی از سرویس های میزبان مانند: انکر به شما اجازه نمی دهد آدرس سایت خود را وارد کنید.

  • قدم پنجم) آپلود قسمت های پادکست:

پنجمین قدم در تولید یک پادکست آپلود آن است. در تصویر زیر قسمت اول آپلود با استفاده از وردپرس آمده است.

 

  • قدم ششم) انتشار پادکست در سرویس های معتبر پخش پادکست:

همانطور که به شما گفتیم مرجع های اصلی پخش پادکست در اپل برنامه آیتونز(iTunes)  و در دستگاه های اندرویدی برنامه Google Podcast است که در ادامه روش انتشار پادکست های شما در این دوبرنامه را آموزش خواهیم داد.

وقتی پادکست شما در آیتونز منتشر می شود در سرویس های محبوب و پرطرفدار دیگر مانند CastBox و OverCast نیز منتشر خواهد شد.

اولین راه و اولین قدم در منتشر کردن پادکست شما در قسمت پادکست اپلیکیشن آیتونز ثبت نام با استفاده از اپل آیدی است. پس از ثبت نام باید با گوشی خود وارد اکانت خود شوید و اطلاعات خود را در آن وارد کنید تا اکانت شما تایید شود.

در قسمت بعدی با یک صفحه ای مواجه خواهید که که شامل پنج گزینه Apps و Artists و Books و Media و Podcasts connect است که شما باید طببیعتاً شما باید گزینه Podcast Connect را بزنید سپس باید دوباره با اپل آیدی خود وارد شوید تا به پنل دسترسی داشته باشد.

بعد از تکمیل کردن اطلاعات و وارد شدن شما باید توافق نامه ای را قبول کنید.

در این مرحله باید لینک RSS یا فید خود را وارد کنید و دکه Validate را بزنید تا اطلاعات پادکست خود را تکمیل کرده و آن را منتشر کنید و برای تایید نهایی دکمه Submit را بزنید.

انتشار پادکست در دستگاه های اندرویدی یا همان Google Podcasts:

برای انتشار کردن پادکست خود بر روی اپلیکیشن های اندروید مانند Google Podcast و Google Play Music باید شبیه برنامه آیتونز در دستگاه های اپل باید عمل کنید.

برای انتشار کردن پادکست خود باید به صفحه Publish در سایت Google Play Music وارد شوید و در این صفحه مانند آیتونز باید لینک RSS را وارد کنید و برای تایید نهایی ایمیلی به ایمیل شما ارسال می شود که باید آن را تایید کنید و بعد از 1 تا 3 روز پادکست شما منتشر خواهد شد.

به پایان مقاله سفارش تولید پادکست رسیدیم امیدوارم این مقاله برای شما مفید بوده باشه.

از شما بسیار متشکرم که با این مقاله همراه بودید.

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید