سرور مجازی رایگان

سرور مجازی رایگان

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

در این مقاله قصد داریم به سرور مجازی رایگان بپردازیم

مقدمه

شما زمانی که یک سایت طراحی می کنید باید یک سرور قوی داشته باشید تا همیشه در دسترس باشید و اینگونه می توانید در زمینه فعالیت خود موفق باشید .اگر بخواهیم از ویژگی های یک سرور قوی بگوییم ولین نکته این است که یک سرور قوی همیشه ترافیک نامحدودی دارد همچنین باید در زمان انتخاب سرور به مشخصات کلی آن دقت کنید که هم راستا با هدف شما باشد ، در این راستا می توانید از انواع سرورها استفاده کنید

یک مدل از این سرور ها ، سرور مجازی رایگان می باشد . اگر شما قصد دارید که از سرور های با امنیت بالا و به صورت مداوم از آن استفاده کنید بهتر است از سرور های دیگری به جز سرور های مجازی رایگان استفاده کنید .

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به سوالات زیر پاسخ  می دهیم

سرور مجازی چیست و چه کاربردهایی دارد ؟

ویژگی های سرور مجازی چیست ؟

سرور مجازی و کاربردهای آن

اصلی ترین کاربردهای سرورهای مجازی چیست ؟

[/stextbox]

سرور مجازی رایگان
سرور مجازی رایگان

 سرور مجازی

سرور مجازی سروری است که همیشه روشن و در دسترس می باشد ،سرورهای مجازی یا وی پی اس ی ها قابلیت سیستم عامل را دارند و بر روی آنها از لینوکس و ویندوز استفاده می شود ، البته برای بالا بردن کارایی آنها از ویندوز سرورها استفاده می شود .

سرورهای مجازی باید بر روی سرورهای اختصاصی با رم بالا ساخته شود تا یاز کاربران  را تامین کنید . در سررورهای مجازی می توانید تا حدودی امنیت را با استفاده از یوزر و پسورد بالا ببرید . سرور های مجازی در کاربردهای مختلفی استفاده می شود ، یکی از دلایل استفاده در کاربردهای فراوان این است که سرورهای مجازی دارای پورت قوی می باشند  . در زیر به این کاربردها پرداخته ایم :

  • بیشترین و معروفترین استفاده از سرور های مجازی می توان به میزبانی وب و هاست دانلود اشاره کرد .
  • سرور مجازی دارای یک مزیت اصلی است که از آن به عنوان سرور دانلود و یا هاست سایت استفاده کنید ، برای این کار باید ابتدا روی سرور ، سیستم عامل ویندوز با وب سرور IIS و یا توزیع لینوکسی با کنترل پنل دایرکت ادمین استفاده شود .
  • بعضی از نرم افزارهایی هستند که باید به صورت بیست و چهار ساعته فعال باشند به همین دلیل برای استفاده بهینه از این نرم افزارها بهتر است از سرور های مجازی استفاده کنید .
  • شما می توانید از طریق سرورهای مجازی می اطلاعات مورد نیازتان را با سرعت بیشتری دانلود کنید .
 سرور مجازی
سرور مجازی

 ویژگی های سرور مجازی

در زیر به ویژگی های سرور مجازی پرداخته ایم :

  • منابع پردازنده به صورت کاملا اختصاصی می باشد همچنین از دیگر ویژگی های آن می توان به ختصاصی بودن حافظه اصلی و فضای ذخیره سازی اطلاعات اشاره کرد .
  • می توانید از راه دور سرورهای مجازی را مدیریت کنید .
  • شما بر روی سرورهای مجازی می توانید نرم افزارهای دلخواه خود را نصب کنید .
  • شما می توانید در کوتاه ترین زمان نرم افزارهای مورد نیازتان را ارتقا دهید .
  • اگر منابع سرور مجازی تان کافی باشد می توانید از تعداد بالایی وب سایت را بدون محدودیت میزبانی کنید .
  • شما با سرور مجازی می توانید آی پی مخصوص به خودتان داشته باشید .
  • شما با خرید سرور مجازی هزینه ای کمتری را به نسبت سرور اختصاصی پرداخت می کنید .
  • شما می توانید با کنترل پنل سوری که در اختیارتان می گذارند در زمان خرید سرور مجازی می توانید سرورتان را مدیریت کنید و هر زمان که خواستید روشن و یا خاموش کنید .
  • شما بر روی سرور مجازی با توجه به نیازتان می توانید ویندوز و یا لینوکس را نصب کنید .
  • شما میتوانید با استفاده از سرور مجازی خیلی راحت عیب یابی کنید و اطلاعاتتان را بر روی یک ماشین مجازی دیگر منتقل کنید .
 ویژگی های سرور مجازی
ویژگی های سرور مجازی

اصلی ترین کاربردهای سرور اختصاصی مجازی

سرورهای اختصاصی مجازی پنج کاربرد اصلی دارند که در زیر به این کاربردها پرداخته ایم :

  1. وب سرور : شما اگر دارای یک وب سایت پربازدید هستید می توانید از این ویژگی سرور های مجازی استفاده کنید . بعضی از وب سایت ها مانند فروشگاه های اینترنتی که بازدید زیاد دارد و باید به صورت مرتب به روز شود نیاز به ترافیک ماهانه بالا ، پردازنده قدرتمند و فضای ذخیره سازی بالا دارند استفاده  از سرورهای مجازی بسیار کارآمد می باشد .
  2. ایمیل سرور : شما می توانید با استفاده از این کاربرد تعداد میل های بدون محدودیت در روز ارسال کنید . شما اگر بخواهید از سرویس های اشتراکی استفاده کنید فقط می توانید تعدادی محدود ایمیل ارسال کنید اما با استفاده از سرور های مجازی می توانید هر تعدادی که می  خواهید ایمیل ارسال کنید ، برای این کار می توانید سرویس ایمیل دلخواه را بر روی سرور مجازی خود نصب کنید .
  3. اپلیکیشن سرور : می توانید برای راه اندازی اپلیکیشن های خاص با منابع خاص  استفاده کنید . شما اگر از سرویس های اشتراکی استفاده کنید نمی توانید هر نرم افزاری که دوست دارید را نصب کنید .
  4. دیتابیس سرور : شما با استفاده از این قابلیت دیگر محدودیتی برای حجم دیتا ندارید . در سرویس ها اشتراکی حجم دیتا ها مشخص است و نمی توانید بیشتر از آن دیتایی استفاده کنید اما شما می توانید با استفاده از سرورهای مجازی از هر حجم دلخواهی استفاده کنید .
  5. ارتقای عملکرد وب سایت : عملکرد وب سایت ها را می توانید تا حد بالایی با استفاده از سرورهای مجازی بالا ببرید .
اصلی ترین کاربردهای سرور اختصاصی مجازی
اصلی ترین کاربردهای سرور اختصاصی مجازی

نتیجه گیری

سرور های مجازی ، سرورهایی هستند که همیشه روشن است و می توانید از کاربردهای آن استفاده کنید . سرور های مجازی ویژگی های فراوانی دارد که از آنها می توان به موارد زیادی اشاره کرد یکی از این کاربردها منابع پردازنده به صورت کاملا اختصاصی می باشد همچنین از دیگر ویژگی های آن می توان به اختصاصی بودن حافظه اصلی و فضای ذخیره سازی اطلاعات اشاره کرد . پنج کاربرد اصلی برار سورهای مجازی وجود دارد که می توان به وب سرور ، ایمیل سرور ، اپلیکیشن سرور ، دیتابیس سرور و ارتقای عملکرد وب سایت می باشد که در تمامی این کاربردها عملکرد بسیار بهتری نسبت به سرورهای اشتراکی دارد .

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید