سئو سایت پزشکی

سئو سایت پزشکی

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

در این مطلب قصد داریم درباره سئو سایت پزشکی با شما صحبت کنیم. اگر شما هم قصد راه اندازی وب سایت پزشکی را دارید حتما در این مطلب با ما همراه باشید.

سئو سایت پزشکی
سئو سایت پزشکی

اگر مایل به دریافت مشاوره رایگان در زمینه تولید محتوا هدفمند و سئو سایت پزشکی هستید می توانید با تیم هشت تماس بگیرید

۰۹۱۲۰۶۴۷۳۴۴

 

 

 

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:

  • منظور از سئو سایت پزشکی چیست؟
  • چه کسانی باید از سایت‌ های پزشکی سئو شده استفاده کنند ؟
  • یک سایت پزشکی سئو شده و موفق دارای چه بخش‌ هایی است ؟
  • در سئو یک سایت پزشکی چه فاکتورهایی باید رعایت شود؟
  • جمع بندی مطلب

[/stextbox]

 

منظور از سئو سایت پزشکی چیست ؟

با پیشرفت تکنولوژی، بسیاری از کسب‌ و کارها به سمت و سوی توسعه‌ ای خود در بستر اینترنت رفتند، کسب‌ و کارهای پزشکی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. پزشکان و کلینیک‌ ها همچنین بیمارستان‌ ها می‌توانند برای توسعه بیشتر کسب‌ و کارهای خود،  از وب‌ سایت های سئو شده استفاده کنند. بهینه سازی یا سئو در زمینه وب سایت های اینترنتی، مسئله بسیار مهمی است که در دنیای دیجیتال مارکتینگ بسیار حائز اهمیت است.

منظور از سئو سایت پزشکی چیست ؟
منظور از سئو سایت پزشکی چیست ؟

بهینه سازی به معنای سئو از قالب وب سایت تا تمامی محتوای درون یک وب سایت معنا میشود.. تمامی عناوین و حتی کلمات و جملات یک متن یا محتوا باید بر اساس قوائد محتوا های بهینه شده یا سئو شده، منتشر و در اختیار کاربران قرار بگیرد. به همین علت برای توسعه کاری در دنیای مجازی و افزایش فعالیت در بستر اینترنت لازم است وب سایت هایی با موضوع پزشکی نیز دارای سئو یا همان بهینه سازی کاملی باشند تا بتوانند نتایجی شگفت انگیز برای صاحبان کسب و کار ایجاد کنند.

در این زمینه می‌توانند از کارشناسان سئو استفاده و از آنان راهنمایی‌ های لازم را بگیرند. در این قسمت می‌خواهیم درباره این‌ که سئو سایت پزشکی مناسب چه کسانی است؛ با شما صحبت کنیم در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

 

چه کسانی باید از سایتهای پزشکی سئو شده استفاده کنند ؟

این وب‌ سایت ها مناسب بیمارستان‌ ها، مراکز درمانی، کلینیک‌ ها، پزشکان، پزشکان طب سنتی، کسانی که دارای مجوز برای انجام عمل‌ های سرپایی و پرستاری هستند و . . . می‌باشد. کلیه خدمات پزشکی باید تحت نظارت بر دارای مجوز انجام شود و کسانی که دارای این‌گونه مجوزها هستند، می‌توانند به وب‌ سایت هایی را، در این زمینه برای توسعه کسب و کار خود راه‌ اندازی کنند.

همچنین وب‌ سایت های محتوایی برای کسانی که برای اطلاع‌ رسانی و آگاهی دیگر افراد،  اقدام به راه‌ اندازی وب‌ سایت های محتوایی و در بستر تولید مقاله می کنند، می‌توانند برای تولید محتوایی بهتر؛  از این ‌گونه وب‌ سایت ها بهره ببرند.

چه کسانی باید از سایت‌ های پزشکی سئو شده استفاده کنند ؟
چه کسانی باید از سایت‌ های پزشکی سئو شده استفاده کنند ؟

این گونه وب سایت ها به دلیل موضوع مشخصی که دارند دارای مخاطبینی ویژه هستند. اغلب این کاربران از پزشکان یا بیمارانی هستند که برای درمان، به دنبال روش های درمانی بهتر و مطمئن تر هستند.

پس شما باید با علم بر این موضوع، بتوانید مخاطبین بیشتری را به سوی وب سایت یا وبلاگ خود جذب نمایید. هیچ گاه درباره تولید محتوا درباره این موضوع، افراط یا تفریط نکنید. زیرا این کار باعث کاهش اعتبار وب سایت شما نزد مخاطبین و در نتیجه موتورهای جست و جو خواهد شد.

 

یک سایت پزشکی سئو شده و موفق دارای چه بخشهایی است ؟

با توجه به این‌ که موضوع وب‌ سایت چه می‌باشد؟ شما می‌توانید بخش‌ های مختلفی را برای آن در نظر بگیرید. مثلاً وب‌ سایتی که برای یک بیمارستان طراحی می‌شود ،باید دارای بخش‌ هایی از قبیل نوبت گیری آنلاین و آدرس بیمارستان معرفی پزشکان، بخش درباره ما، تماس با ما، و همچنین گالری عکس‌ هایی از نمای بیمارستان، مقالات پزشکی و از این قبیل توضیحات باشد. سایت‌ هایی که طراحی می‌شود برای یک پزشک مخصوص می‌تواند نمونه کارهای انجام‌ شده پزشکان را در خود جای بدهد. دارای بخش‌ هایی مثل نوبت گیری آنلاین و . . . باشد.

یک سایت پزشکی سئو شده و موفق دارای چه بخش‌ هایی است ؟
یک سایت پزشکی سئو شده و موفق دارای چه بخش‌ هایی است ؟

بخش‌ های یک وب‌ سایت پزشکی با توجه به زیادی  موضوع اصلی وب‌ سایت،  طراحی و ایجاد خواهد شد. همانطور که در بالا ذکر شد این وب سایت ها دارای بخش های بسیار گوناگون دیگری نیز هستند.

سعی کنید با توجه به نیاز خود از وب سایت مهمترین نیازهای اولیه را طراحی و در صورت نتایج دلخواه؛ اقدام به آپدیت دیگر نسخه های وبلاگ یا وب سایتتان کنید. برای این موضوع ابتدا وب سایتی برای معرفی بیمارستانتان طراحی کنید. پس از شناخت نسبی دست به طراحی سیستم نوبت گیری آنلاین بزنید. این کار باعث موفقیت روز افزون شما خواهد شد.

 

در سئو یک سایت پزشکی چه فاکتورهایی باید رعایت شود؟

انتخاب کلمات کلیدی مناسب :

همیشه و همه جا خوانده‌ اید که برای بهینه‌ سازی یک وب‌ سایت، باید از کلمات کلیدی مناسب انتخاب و استفاده نمایید.  در اینجا هم باید از این الگو استفاده کنید. کلمات کلیدی باید حتماً به‌ صورت بهینه شده و یکی از فاکتورها و پارامترهای اساسی در انتخاب یک کلمه کلیدی مناسب سایت پزشکی مطرح  شود.

انتخاب کلمات کلیدی مناسب :
انتخاب کلمات کلیدی مناسب :

در واقع با استفاده از کلمات کلیدی که شما انتخاب می‌کنید ؛ کاربران تان چه مقالاتی را سرچ کنند و چه  کسانی وارد سایت شما شوند و باید دنبال چه چیزی بگردند. بایستی استفاده از کلمات کلیدی را این گونه  تعریف کنیم که شما با استفاده از کلمات کلیدی مناسب، کاربران وب‌ سایت خود را انتخاب می‌کنید.

برای انتخاب کلمات کلیدی مناسب شما برای اول موضوع مطلب را در نظر بگیرید. مقاله شما دارای چه موضوعی است ؟ آیا یک مقاله آموزشی است ؟ بهتر است در این زمینه به دنبال با ارزش ترین کلمه کلیدی بگردید. با استفاده از ابزارهای مخصوصی که موتور جست و جوی گوگل در اختیار شما قرار می دهد .

می توانید با ارزش ترین کلمه کلیدی را یافته و از آن برای نوشتن محتوایی سئو شده، استفاده کنید. این کار بسیار به سود شما تمام میشود. استفاده مناسب از کلمات کلیدی میتوانید محتوای شما را، به صعود یا سقوط برساند. در این مورد از ابزارهای دیگر نیز میتوانید بهره ببرید یا از کارشناسان محتواگذارای راهنمایی بگیرید.

جای گذاری کلمات کلیدی در عناوین یکی دیگر از فاکتورهای استفاده از محتوای سئو شده است. بعد از یافتن کلمه کلیدی ، میتوانید از آن استفاده کنید. اما این استفاده باید در چهارچوب سئو باشد.

شاید استفاده از کلمات کلیدی در عناوین اصلی یک محتوا یکی از مهمترین ترفند های سئو یک محتوا به شمار بیاید.

باید این نکته را در اینجا ذکر کنیم ، در این قسمت باید حتما تعادل را رعایت کنید و تحت نظر مدیر تولید محتوا و با توجه به تعداد کلمات یک مقاله اقدام به چنین کاری کنید. همانطور که استفاده از این کار میتواند به سود شما تمام شود، احتمال دارد به ضرر شما نیز تمام نیز باشد.  پس بهتر است تعادل را در این امر رعایت کنید.

مسئله دیگر در انتخاب کلمات کلیدی این است که، باید حتما آن را به روز رسانی کنید. افراد زیادی فکر میکنند یکبار جست و جو برای کلمات کلیدی کافیست؛ در حالیکه سخت در اشتباه هستند. زمانی که شما به دنبال کلمه کلیدی مناسب می گردید، باید پیوسته به فکر به روز رسانی آن باشید. استفاده از کلمات کلیدی آپدیت شده باعث خواهد شد ، مطلب شما همیشه بهینه سازی شده و همچنان در صفحات اول گوگل باقی بماند. سعی کنید در زمان هایی به خصوص کلمات کلیدی را به روز رسانی کنید و آنان را به کلمات کلیدی بهتر، تبدیل کنید. نتیجه این کار هر با بهتر از قبل خواهد بود.

این کار مخصوصا در وب سایت های پزشکی واقعا مثمر ثمر خواهد بود. زیرا روز به روز مقالات بیشتر و بهتری ارائه میشود . همانطور کلمات کلیدی تغییرات زیادی خواهند داشت به همین علت ، لازم است که حتما کلمات کلیدی مناسب با به روز ترین مطالب ، بروزرسانی شود.

 

تولید محتوای پزشکی و حرفهای :

یکی دیگر از فاکتورهایی که باید رعایت شود، تولید محتوای تخصصی است. شما باید از محتواهای تخصصی و حرفه‌ ای در وب‌ سایت خود استفاده کنید .تکرار مقالاتی که از قبل ایجاد شده و زیاد استفاده شود، می‌تواند باعث ضرر رساندن به وب‌ سایت شما شود. شما باید بتوانید به راحتی برای وب‌ سایت خود محتوایی جدید، تخصصی و علمی ایجاد کنید و آن را، در وب‌ سایت خود قرار دهید. این محتوا باید کاملاً منشا علمی داشته باشد و اثبات شده باشد. همچنین باید بتواند از محتوای دیگر سایت‌ های رقبای شما جذاب‌ تر باشد.

تولید محتوای پزشکی و حرفه‌ ای :
تولید محتوای پزشکی و حرفه‌ ای :

از منابع علمی به روز شده و زبان های خارجی کمک بگیرید. برای تهیه مطالب علمی از وب سایت های پزشکی و علمی انگلیسی زبان استفاده کنید. این کار باعث خواهد شد. محتوای شما با زبانی جدید و نمونه تولید شود. همچنین سئو آن بسیار قوی خواهد بود. استفاده از منابع جدید میتواند بسیار به بهینه سازی و جذب مخاطبینی جدید، به شما کمک بسیاری کند.

تولید محتوای پزشکی و حرفه‌ ای :
تولید محتوای پزشکی و حرفه‌ ای :

در زمینه های پزشکی از مجلات یا کتب پزشکی کمک بگیرید. این کار علاوه بر افزایش سطح علمی شما، میتواند با انتشار منابع در وب سایت شما اعتبار دیگری به سایتتان ببخشد.

همچنین میتواند مروری از یک کتاب باشد. این کار دارای فواید دیگری نیز هست. میتواند کسانی که به دنبال بخشی از یک کتاب خاص میگردند را، به وب سایت شما هدایت کند و شما از آنان به عنوان کاربران خود استفاده کنید.

از مقالات دیگر پزشکان کمک بگیرید این کار می تواند علاوه بر تولید محتوایی جدید ، مصاحبه ای با پزشکی در زمینه ای کاری شما باشد.

سوالات کاربران خود را از یک پزشک متخصص بپرسید و آن را در قالب یک محتوای سئو شده، در وب سایتتان منتشر کنید. با همکاری پزشکانی دیگر سعی در تولید محتوایی ارزشمند و پربارتر بزنید و از آن در اشکال مختلف استفاده کنید.

این کار علاوه بر جذب مخاطبین تمامی پزشکان می گردد، بلکه باعث افزایش سئو وب سایت های شما خواهد شد.  این کار کاملا به سود وب سایت شما تمام میشود. سعی کنید استفاده از کلمات موثر را چاشنی این کار کنید تا نتایج شگفت انگیز آن را ببینید. پاسخ گویی به سوالات مخاطبین شما در زیر مقالات ، از دیگر مطالبی است که باید حتما آن را رعایت کنید. سعی کنید آنان را رعایت کنید.

برای تولید بهترین محتوای وب سایت پزشکی لازم است از وب سایت های دیگر، به چشم  وب سایت های همکار نگاه کنید و با آنان تعامل داشته باشید. مقالات آنان را که جنبه پزشکی دارند استفاده و با اطلاع قبلی خودشان، البته به صورت کاملا سئو شده استفاده کنید. وب سایت های پزشکی که بر پایه محتوا ساخته میشوند، باید بتوانند با محتوایی جدید و همکاری با بقیه وب سایت های همکار ، محتوایی ارزشمند و دارای اعتبار منتشر کنند.

همچنین مقالات تهیه شده باید دارای حداقل 800 کلمه باشند. این کلمات باید دارای عناوین ، تگ ها و متونی خوانا باشند. اگر مخاطبین شما مردم عادی هستند توصیه میکنیم حتما از کلماتی ساده و روان استفاده کنید. زیرا این کار میتواند باعث جذب مخاطبین بیشتری به وب سایت یا وبلاگ شما شود.

 

تهیه ویدیو از عملهای جراحی :

یکی از جذاب‌ ترین بخش‌ های تهیه تولید محتوا، می‌تواند تهیه از ویدیوی عمل‌ های جراحی باشد. کسانی که مشتاق به انجام عمل‌ های جراحی می باشند، بایستی بدانند که این عمل‌ ها چگونه انجام می‌شود. برای همین به‌ دنبال روش‌ های انجام عمل‌ های جراحی می‌گردند، یکی از محتواهایی که بشدت مورد استقبال مخاطبین قرار می‌گیرد، تهیه فیلم و ویدیو از انجام عمل‌ های انجام عمل‌ های جراحی است. که می‌تواند به‌ راحتی مورد استقبال قرار بگیرد.

در تهیه تولید ویدیو های عمل جراحی ، عمل مورد نظر را از تمامی زوایا نشان دهید. در واقع مخاطبین از خواندن تئوری ها خسته شده اند و بسیار مشتاق اند که ببینند مثلا عمل جراحی بینی چگونه انجام خواهد شد.

تهیه ویدیو از عمل‌ های جراحی :
تهیه ویدیو از عمل‌ های جراحی :

مسلما شرایطی پیش نخواهد آمد تا همه کسانی که به دنبال این موضوع هستند، یکبار به صورت عملی وارد یک اتاق جراحی شده تا عمل را از نزدیک ببینند. پس بهترین راه تهیه ویدیو های جراحی و قرار دادن آن در وب سایت خودتان است.

عمل باید دارای چندین زاویه مختلف باشد. دید پزشک از بیمار ، دید از بالا ، و دید از درون بیمار ، خیلی اهمیت دارد. در حین انجام عمل درون فرد چه اتفاقی در حال وقوع است. پس بهتر است تمامی این زوایا را نشان مخاطبین خود را نشان دهید.

در تهیه این فیلم پزشک مد نظر باید حتما توضیحات هنگام انجام عمل را ارائه دهد. درست است که کاربران تا حدودی با اندام های درگیر آشنایی دارند

اما باید توسط پزشک توضیحات تکلمیلی و برخی اصطلاحات لازمه ارائه شود. تا مخاطبین بهتر بتوانند عمل و اندام های درگیر شده را بشناسند.

نکته دیگر در سئو اینجور محتوا این است که، محتوا گذار باید بداند تمامی قوانین و چهارچوب سئو را باید رعایت کند؛ تا محتوای ویدیویی دیده شده و همچنین به دست کاربرانی که به دنبال چنین محتوایی هستند برسد.

لازم است عناوین و استفاده از کلمات کلیدی را جدی بگیرید تا سئو مطالب، به خودی خود تامین شود . محتواهای ویدیویی به تنهایی دارای امتیازات ویژه ای هستند. اما باید این محتواها در چهارچوب سئو قرار بگیرند. مثلا ویدیو های تهیه شده باید حتما دارای حجمی مناسب باشند و قابلیت دانلود را نیز برای کاربرانی که نمیتوانند در صورت آنلاین ماندن فیلم را تماشا کنند ، داشته باشند.

همچنین باید برای بازدیدی بهتر در ابتدا و انتهای فیلم، مشخصات تهیه کننده و نام پزشک مربوطه درج شود. این گزینه بسیار مناسب شماست که بتوانید بازدید و سئو بهتری را برای خود رقم بزنید. موتور جست و جو ها مخصوصا گوگل در این صورت سایت شما را با ارزش تلقی کرده و امتیازات ویژه ای را برای محتوای منتشر شده در نظر میگیرند.

شیوه‌ های بسیار زیادی برای تولید محتوای وب‌ سایت های پزشکی قابل مطرح است که، در بالا به چندین مورد مهم آن اشاره کردیم. هدف از تولید محتوا رسیدن به افزایش بازدید و شناخت مخاطبین از نوع خدمات و برند شما می باشد. در ادامه فاکتورهای بسیار مهم‌ تری برای سئو سایت پزشکی مطرح می‌شود که می‌تواند به پیشرفت وب‌ سایت شما، کمک‌ های بسیار شایانی کند. در ادامه مقاله حتماً با ما همراه باشید.

 

اپلیکیشن های موبایل :

استفاده از اپلیکیشن های گوشی یکی از بهترین امکاناتی است که اغلب به صورت آنلاین در اختیار کاربران قرار میگیرد. برای صاحبان کسب و کار و کسانی که به دنبال افزایش و توسعه کسب و کار خود هستند؛ بهترین امکانات گاها به صورت غیر رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد.

میتوانید از این طریق به تعداد مخاطبین خود اضافه کنید. استفاده از پنل های ارسال اس ام اس همچنین ، استفاده از شبکه های مجازی میتواند از این دسته قرار بگیرد. به همین ترتیب شما توانایی ارسال پیام به هزاران یا شاید میلیون ها افرادی را دارید که، شما را نمی شناسند.

بهتر است در این مورد نیز از کسانی که سررشته دارند و تجربه کافی را خواهند داشت، بهره بگیرید. برای این منظور از پیج های همکار خود از اینستاگرام که دارای فالورهای بالایی هستند ، درخواست کمک کنید. یا در تلگرام به کانال ایجاد کنید و در کانال هایی که عضوهای بیشتری دارند بخواهید. تبلیغات شما را به صورت موثر در کانال های خود قرار دهند. استفاده از تبلیغات مجازی در شبکه هایی مانند لینکدین که مخصوص توسعه کسب و کار افراد طراحی شده است نیز، می تواند بسیار موثر واقع شود.

شما توانایی های بسیار زیادی را دارید که بتوانید کسب و کار خود را به صورت مجازی توسعه دهید.

برای سئو وب سایت خود باید همه روش های ممکن را امتحان کنید و تمامی آن ها را به موفقیت اصلی یعنی سئو وب سایت پزشکی و افزایش شناخت افراد بیشتر از کار خود برسانید.

همینطور برای ادامه بهتر این روش تبلیغات به صورت اعلان هایی در اپلیکیشن های معروف نیز، میتواند مثمر ثمر واقع شود. مثلا برنامه های دیگر پزشکان ، یا اپلیکیشن هایی که زمینه پزشکی دارند میتوانند بسیار بر کسب و کار شما موثر واقع شوند.

از صاحبان کسب و کارهای هم سو با کسب و کار شما، درخواست کمک کرده و بخواهید تبلیغات شما را انجام دهند.استفاده و کمک در دنیای دیجیتال مارکتینگ نه تنها کمک به کسب و کار شماست بلکه تعاملی دو طرفه محسوب می شود که میتواند منجر به سئو وب سایت ها و بهینه سازی تمامی محتواهای منتشر شده در موتورهای جست و جو شود. از دیگر همکاران خود بخواهید به کمک شما بیایند و شما نیز در مقابل جبران کمک های آنان خدماتی را برای آنان ارائه دهید.

در دنیای بهینه سازی داده ها یا محتواها کمک و تعامل بسیار مورد توجه قرار میگیرد. برای مثال  لینک ها امتیازات بسیار ویژه ای را برای یک وب سایت پزشکی در نظر میگیرند. بهتر است حتما شما از لینک های داخلی و خارجی استفاده کنید و سعی کنید از آنان بهترین بهره را ببرید.

این کار سبب آشنایی افراد بیشتری با مقالات دیگر وب سایت های شما و همچنین شناخت کاربران با وب سایت های همکاران شما نیز میشود. شما با این روش نرخ پرش وب سایت پزشکی خود را کاهش میدهید و باعث خواهید شد افراد مدت زمان بیشتری را در وب سایت شما باقی بمانند. استفاده از این روش کراول های گوگل را بهتر برای ایندکس کردن صفحات شما راهنمایی میکنند.

 

جمع بندی مطلب

در این مقاله درباره سئو وب سایت پزشکی با شما همراه بودیم. این وب سایت ها در واقع برای کسانی که دارای مجوز فعالیت در این حوزه هستند ، مثمر ثمر باشد. در این صورت فرد میتواند با ساخت یک وب سایت سئو شده کسب کار خود را گسترش دهد.

برای این منظور راه اندازی یک وب سایت دارای بخش هایی از قبیل معرفی ، بخش تماس با ما ، همچنین نوبت گیری آنلاین برای بیمارستان ها باشد. سئو وب سایت پزشکی دارای بخش ها و فاکتورهای بسیاری است که در این مطلب؛ به چندین فاکتور مهم آن اشاره کردیم. استفاده صحیح از کلمات کلیدی و عناوین میتواند بسیار موثر باشد.

جمع بندی مطلب
جمع بندی مطلب

همچنین استفاده از محتوای تخصصی ارائه شده در زمینه پزشکی، میتواند سئو وب سایت شما را به حد بسیار بالایی افزایش دهد.  برای این مورد میتوانید از وب سایت های همکار استفاده کنید.  از پزشکان دیگر کمک بگیرید و یا به سوالات مخاطبین خود پاسخ دهید . این کار علاوه بر تعامل بیشتر با کاربران میتواند ، مخاطبینی وفادار به سمت وب سایت شما هدایت کند.

تهیه ویدیو از عمل های جراحی که درخواست های بسیاری دارد از دیگر مواردی است که میتواند مخاطبین بسیار زیادی را به سمت محتوای شما جذب کند. البته این نوع تولید محتوا، باید حتما تحت شرایط خاص انجام شود تا مخاطبین شما احساس رضایت کنند. در آخر استفاده از اپلیکیشن های موبایل و کمک گرفتن از جوامع مجازی میتواند به خودی خود عاملی موثر در توسعه کسب و کار های اینترنتی به شمار رود.

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید