سئو سایت در یاسوج

سئو سایت در یاسوج

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

در این مقاله قصد داریم به سئو سایت در یاسوج بپردازیم .

سئو سایت در یاسوج
سئو سایت در یاسوج

امروزه تمامی افرادی که در زمینه طراحی سایت فعال هستند میزان اهمیت سئو سایت را به خوبی می دانند اما در این مقاله ما قصد داریم به موضوع سئو منفی بپردازیم  و تکنیک های مقابله با آن را به خوبی فرا بگیریم با ما همراه باشید .

عزیزانی که در شهر یاسوج هستید و نیازمند سئو سایت هستید می توانید روی تیم هشت که تجربه کافی را در این زمینه دارد حساب کنید برای مشاوره رایگان می توانید با شماره زیر تماس بگیرید

۰۹۱۲۰۶۴۷۳۴۴

 

 

 

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:

سئوی منفی چیست ؟

تصورات اشتباه در مورد سئو منفی سایت چیست ؟

آیا تکنیکی برای مقابله با سئو وجود دارد ؟

آیا انواع مختلف سئو منفی وجود دارد ؟

[/stextbox]

 

سئو منفی

تعریف دقیقی برای سئو منفی وجود ندارد و یا حتی توضیح آن به صورت کلی کار آسانی نیست زیرا بیشتر طراحان اعتقاد دارند که سئوی منفی در اصل وجود ندارد و اینکه بخواهیم تعریف خاصی را برای این موضوع داشته باشیم کار بسیار سختی است و نمی شود از تکنیک های آن به صورت کلی استفاده کرد . معمولا به هر روشی که باعث خراب شدن و پایین آمدن رتبه سایت شود به آن سئو منفی گفته می شود .

سئو منفی
سئو منفی

سئوی منفی زمانی اتفاق می افتد که یک فرد و یا یک شرکت دیگر تصمیم میگیرد که رتبه شما را که برای یک عبارت کلیدی دریافت کرده اید را از بین ببرد هیچ زمان مشخصی برای این مسئله و تهدید وجود ندارد گاهی ممکن است یک فرد تازه کار با این مشکل مواجه شود و گاهی ممکن است که با تجربه اینترنتی بالا این اتفاق برای شما رخ دهد .

گوگل به دلیل اینکه می خواهد همیشه بهترین نتایج را داشته باشد و به همین دلیل سعی کرده است که سئوی منفی را تا حد زیادی از بین ببرد و اگر فردی بخواهد از سئو سایت منفی برای از بین بردن رقبای خود استفاده نماید باید بسیار قوی عمل کنید و زمان زیادی را بگذارید .

برای اینکه متوجه شوید که آیا سئوی منفی را در سایت خود تشخیص دهید باید زمان زیادی را صرف نمایید و البته در حال حاضر این اتفاق کمتر رخ می دهد زیرا امروزه بیشتر افراد درگیر سئو سایت خود هستند و میخواهند از این طریق موفق شوند و ماندگاری بیشتری در رتبه های پیشنهادی موتورهای جستجو داشته باشند

و حتی گاهی ممکن است به دلیل یک رفتار کاملا طبیعی رتبه شما کاهش پیدا کند و ربطی به سئو منفی نداشته باشد . در این زمان شما باید فعالیت هایی که قرار است انجام دهید را با پشتکار و سرعت بیشتری انجام دهید.

اگر لینک های وب سایت بد و نامناسب باشد ممکن است سئو منفی در سایت نقش ببندد و وب سایت شما را با مشکل مواجه کند . حال به عبارت دیگر این لینک هایی که رتبه کلی سایت را کاهش میدهند به عنوان یکی از قسمت های تاثیر گذار در سئوی منفی محسوب می شود .

حال گوگل برای اینکه این تاثیر را کاهش دهد لینک های که معمولا به صورت ناخواسته ایجاد می شود و سایت در آنها تاثیر ندارد را به صورت کلی در رتبه بندی سایت های پیشنهادی در نظر نمیگیرد و حتی جریمه این برای لینک های ناخواسته در نظر نمی گیرد . در حالت کلی زمانی که شما یک وب سایت قوی دارید  قطعا لینک های زیادی  برای وب سایت شما وجود دارد و به همین دلیل گوگل این تاثیر را تا حد زیادی کاهش می دهد .

تصورات اشتباه سئو سایت منفی

معمولا بسیار یا از افراد نگاه غلطی در مورد سئو سایت دارند که سه خطا فراگیر که در این رابطه وجود دارد شامل هک شدن وب سایت ، لینک هایی که ضرری برای سایت ندارد و در نهایت لینک هایی که برای کمک شما ایجاد می شود . در زیر به صورت کلی این سه اشتباه رایج را به صورت کلی توضیح داده ایم :

شناسایی سایت های هک شده :

گاهی شما در صفحات پیشنهادی گوگل قرار دارید اما به یکباره متوجه می شوید که دیگر در لیست نیستید و یکسری لینک هایی شما را مشکوک کرده است در این زمان اولین موردی که در ذهن شما می آید این است که یک فرد خرابکار به دنبال تخریب سایت شما است .

حال این در حالی است که دلیل لینک هایی که شما را به شک انداخته است هیچ ارتباطی با افت رتبه شما نداشته باشد . البته گاهی ممکن است به دلیل هک شدن گوگل وب سایت هک شده را از نتایج خود حذف نماید . اگر می خواهید از هک شدن سایت خود مطمئن شوید می توانید به سرچ کنسول سایت خود بروید و بررسی کنید زیرا اگر سایتی هک شود در این قسمت اخطاری به عنوان هک شدن سایت وجود دارد .

لینک های بی ضرر :

معمولا به مرور زمان لینک های اسپمی از سایت های ناشناس وارد سایت شما می شوند و این امر کاملا طبیعی است و نشانه از سودجویی افراد نیست  . حال اگر این لینک های انکر تکست واری نداشته باشد و لینک های زیادی داده باشد به هیچ عنوان جای نگرانی ندارد .

لینک های بی ضرر :
لینک هایلینک های بی ضرر :بی ضرر :

زیرا این لینک ها برای گوگل ارزشی ندارد و هیچ نشانه ای از سئو منفی در آن دیده نمی شود . اما به هرحال وجود این لینک ها برای افرادی که می خواهند یک سایت حرفه ای داشته باشند کم آزار دهنده است و همیشه این افراد استرس دارند که این لینک ها به آنها آسیب برساند.

اگر شما در دسته این افراد حساس هستید به شما پیشنهاد میکنیم که حتما از لینک های اسپم که وجود دارد را DISAVOW  نمایید . البته باید دقت داشته باشید که تنها لینک های اسپم را به این حالت در آورید زیرا با کوچکترین اشتباه می توانید آسیب های جدی به سایت و رتبه در موتورهای جستجوگر وارد نمایید .

لینک هایی برای کمک :

معمولا این لینک ها زیادی دیده می شود . گاهی در زمانیکه سایت ها جریمه می شوند  و اسپم های زیادی به آنها داده می شود افراد به اشتباه تصور می کنند که توسط رقبای خود مورد حمله قرار گرفته اند .

گاهی افراد برای اینکه رتبه خود را بالا ببرند لینک هایی می خرند و بدون دقت و توجه به عواقب آن با مشکلاتی مواجه می شوند . برای اینکه از این مشکل جلوگیری نمایید بهتر است در زمان خرید لینک از فرد بخواهید به صورت کامل شما را با لینک مورد نظر آشنا سازد تا اگر ضرری برای شما دارد از آن پیشگیری کنید .

تکنیک مقابله با سئو منفی

با توجه به مواردی که در مورد سئو منفی ذکر کرده ایم باید برای پیشگیری و یا رفع آن با تکنیک ها مقابله با سئو منفی آشنا شوید  در زیر به راه های مقابل با سئو منفی اشاره کرده ایم :

شناسایی لینک های مضر:

در اولین گام شما باید لینک های مضر را شناسایی کنید . حال در این راه ممکن است که متوجه شوید که یا از طریق رقبا مورد حمله قرار گرفته اید و یا گوگل شما را جریمه کرده  است .

شما می توانید با یک جستجوی بسیار ساده و راحت ابزارهایی که برای بررسی وضعیت لینک سازی وجود دارد را شناسایی کنید و بعد از آن به حساب گوگل سرچ کنسول که برای سایت خود دارید وارد شوید و لینک هایی که وجود دارد را به صورت کامل بررسی نمایید و لینک هایی که مشکل دارد را به صورت دقیق از بین ببرید .

حذف بک لینک های بی ارزش :

گوگل یکی از وظایفی که برای وبمسترها مشخص کرده است این است که درخواست خود را برای حذف لینک هایی که ارزشی ندارند را انجام دهند . برای این کار شما به عنوان مدیر سایت باید این لینک ها را شناسایی کنید و سپس به وب سایت مورد نظر پیام بدهید و از او بخواهید که لینکی که به سایت شما داده است را حذف نماید .

ساخت و بارگذاری DISAVOW:

اگر به صورت کامل دو مرحله بالا را انجام داده اید اما همچنان لینک های بی ارزش در سایت شما وجود دارد می تواند فایل را با عنوان disavow ایجاد نمایید . پیشنهاد ما به شما این است که این کار را به صورت دستی انجام ندهید زیرا ممکن است در مراحل کار با مشکل مواجه شوید که در صورت رفع نشدن کل سایت شما با مشکل مواجه می شود .

درخواست تجدید نظر از طریق گوگل:

اگر وب سایت شما از طریق گوگل جریمه شده است بهترین و عاقلانه ترین کار این است که از گوگل بخواهید دوباره سایت شما را بررسی کند و تجدید نظر داشته باشد . اینکه گوگل بخواهد disavow را بررسی نمایید نیاز به زمان زیادی دارد حتی بعد از گذشت این زمان بعد از اتمام آن باید شما مراحل آخر را برای بررسی سایت خود انجام دهید .

درخواست تجدید نظر از طریق گوگل:
درخواست تجدید نظر از طریق گوگل:

انواع مختلف سئو منفی

سئو منفی انواع مختلف یدارد که در زیر به آنها اشاره کرده ایم :

انواع مختلف سئو منفی
انواع مختلف سئو منفی

مزرعه لینک :

این را میدانید که هیچ لینکی نمی تواند به تنهایی جایگاه سایتی را خراب نماید به همین دلیل معمولا سئو منفی به صورت چندین لینک انجام می شود و بر همین اساس در اصطلاح به آن مزرعه لینک گفته می شود . این لینک معمولا یک نقطه اتصال از لینک ها است البته شما می توانید از این مزرعه لینک ها به صورت بهینه و درست استفاده نمایید تا حتی محبوبیت سایت خود را افزایش دهید .

محتوا دزدها  که یکی دیگر از موادی که در سئو منفی وجود دارد محتواهای تکراری است . در این قسمت محتوای شا در دسته از محتواها قرار میگیرد که قبلا توسط سایت ها دیگر منتشر شده است . حال برخی از الگوریتم هایی گوگل طراحی کرده است این است که با محتواهای تکراری مبارزه نماید .

اگر گوگل در زمانی که سایت شما را بررسی می کند متوجه کپی بودن محتوا شود به شما جریمه می دهد . نقطه مقابل نیز وجود دارد و این است که سایت های دیگر از محتوای شما استفاده می کنن حال اگر گوگل متوجه شود که از محتوای شما در چند سایت دیگر استفاده شده است یک نسخه را انتخاب می نماید و سپس یک رتبه به آن می دهد و حال شما می توانید تا حتی امیدوار باشید که گوگل به شما امتیاز دهد و به شما رتبه خوبی بدهد .

دقت داشته باشید اگر در سایت خود با استفاده از مواردی متوجه شدید که تقلب رخ داده است بهتر است ابتدا آن را از سایت خود حذف نمایید به این صورت که وارد گوگل مپ شوید سایت خودتان را پیدا و انتخاب کنید و بعد در قسمت سمت چپ گزینه رویو سامری را انتخاب کرده و نقد و بررسی های موجود را حذف نمایید  و آیکون فلگ را انتخاب کرده  و در آخر کار فرم گزارش وجود  را کامل نمایید .

خزش سنگین :

بیشتر مدیران با تجربه از خزش های مداوم برای سایت خود استفاده می کنند اما غافل از این هستند که ممکن است سایت را از دسترس خارج کند و یا حتی ممکن است پهنای زیادی از وب سایت شما را به خود اختصاص دهد  در این صورت یا سایت از دسترس خارج می شود و یا اینکه زمان زیادی نیاز دارد تا لود شود . حال اگر موتور جستجو گر نتواند به سایت شما دسترسی داشته باشد طبیعتا نمی تواند رتبه خوبی به سایت شما بدهد .

تقلب کلیکی :

یکی از موارد مهم دیگر آن است که کلیک ها که در سایت انجام می شود به صورت دقیق و برنامه ریزی شده ای مدیریت  شود زیرا نرخ کلیک  می تواند تا حد زیادی در افزایش رتبه سایت تاثیر گذار باشد .

تقلب کلیکی :
تقلب کلیکی :

حال در نظر بگیرید که شما در سایت خود کلیک های زیادی دارید اما تمامی این کلیک ها بدون پایه و اساس است در این زمان است که گوگل متوجه شده و رتبه و جایگاه خوبی به سایت شما نمی دهد . اما در نقطه مقابل اگر تمامی کلیک ها به صورت دقیق انجام شود یک جایگاه خوبی برای سایتتان می توانید داشته باشید .

نتیجه گیری

در سئو سایت در یاسوج به موارد و نکات زیادی توجه می شود که بتوان یک سایت با کیفیت را در اختیار مخاطب قرار داد یکی از این موارد مهم این است که به موضوع سئو منفی با تمرکز بالا توجه شود تا بتوان به یک رتبه خوب در موتورهای جستجوگر رسید .

از اینکه تا انتهای مقاله سئو سایت در یاسوج ما را همراهی کردید متشکریم

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید