سئو سایت در کرمانشاه

سئو سایت در کرمانشاه

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امروز قصد داریم مقاله ای را با عنوان سئو سایت در کرمانشاه برای شما عزیزان مورد بررسی قرار دهیم.

سئو را می توان بهینه سازی موتورهای جستجو معنا کرد، این بهینه سازی با استفاده از یکسری فرآیند ها و الگوریتم های خاص صورت می گیرد. با ما همراه باشید تا مطالبی را در خصوص سئو و سئو سایت برای شما مطرح کنیم.

سئو سایت در کرمانشاه
سئو سایت در کرمانشاه

عزیزانی که در شهر کرمانشاه هستید و نیازمند سئو سایت هستید می توانید روی تیم هشت که تجربه کافی را در این زمینه دارد حساب کنید برای مشاوره رایگان می توانید با شماره زیر تماس بگیرید

۰۹۱۲۰۶۴۷۳۴۴

 

 

 

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه می خواهیم به برخی از سوالاتی که ممکن است در این زمینه برای شما پیش آمده باشد پاسخ دهیم:

  1. سئو چیست؟
  2. سئو سایت به چه معناست؟
  3. اصول اساسی که برای سئو وجود دارد شامل چه مواردی می باشد؟
  4. آیا از قوانین سئو اطلاعی در دست دارید؟
  5. الگوریتم هایی که برای سئو به کار برده می شود شامل چه مواردی است؟

[/stextbox]

 

سئو چیست؟

سئو یا SEO از عبارت Search Engine Optimization گرفته شده است که به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو می باشد، با توجه به افزایش شمار سایت هایی که محتوای تقریبا یکسانی دارند لازم است تا سایت ها بهینه سازی شوند، بهینه سازی بدین معناست که با استفاده از یکسری فرآیند ها و به کار بردن کلمات کلیدی سایت را به بالاترین سطح در موتورهای جستجو رساند. در صورتی که سایت شما سئوی قوی نداشته باشد در سطوح پائین تری قرار خواهد گرفت در نتیجه کاربران زیادی آن را مورد بازدید قرار نخواهند داد.

سئو چیست؟
سئو چیست؟

سئو سایت به چه معناست؟

سئو سایت را می توان رعایت استاندارهای لازم برای یک سایت به منظور بهبود رتبه در موتورهای جستجو دانست، برای اعمال سئو لازم است تا از فاکتورهایی پیروی کرد، این فاکتورها در واقع قوانین و الگوریتم هایی هستند که گوگل آن ها را وضع کرده است

الگوریتم های فوق در واقع جزئی از اطلاعات محرمانه گوگل هستند به همین جهت ممکن است برخی از افراد برای درک آن با مشکل مواجه شوند. به بیان دیگر می توان سئو سایت را اینگونه بیان کرد که سایت را از نظر ساختار یا محتوا به گونه ای ایجاد کرد که به نسبت سایر سایت ها از رتبه ی بالاتری برخوردار باشد.

سئو سایت به چه معناست؟
سئو سایت به چه معناست؟

شما در حال مطالعه مقاله سئو سایت در کرمانشاه هستید

اصول اساسی که برای سئو وجود دارد شامل چه مواردی می باشد؟

در قسمت های قبل در خصوص سئو و سئو سایت صحبت کردیم، ادامه ی این مباحث را می خواهیم با اصولی برای سئو شدن سایت پیش ببریم اما پیش از آن لازم است تا به موارد دیگری اشاره کنیم

در برخی از سایت ها دیده شده که افراد با این که سایت خود را به لحاظ سئو بهینه سازی کرده اند اما در سطوح بالای موتور های جستجو قرار نمی گیرد، این موضوه می تواند به دلیل عدم دریافت ترافیک مناسب از جانب موتورهای جستجو باشد در چنین موقعیت هایی صاحبان سایت عموما از بهینه سازی دست می کشند و استراتژی های آن را مورد استفاده قرار نمی دهند.

اصول اساسی که برای سئو وجود دارد شامل چه مواردی می باشد؟
اصول اساسی که برای سئو وجود دارد شامل چه مواردی می باشد؟

اگر برای شما هم چنین اتفاقی رخ داده است باید بدانید که سئو و بهینه سازی سایت به همین راحتی نیست و ممکن است بین چند ماه تا یک سال فرصت لازم داشته باشد تا به نتیجه ی مطلوب منجر شود. حال به سراغ این اصول می رویم که به شرح زیر است:

  • اصل اول: باید بدانید که برای چه کسی تولید محتوا انجام می دهید

پیش از این که سایر آموزش های سئو را فرا بگیرید ابتدا باید بدانید که برای چه کسانی می خواهید محتوا تولید کنید و مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند، با دسته بندی کردن آن ها مشکلات و نیازها را خواهید فهمید و به دنبال آن می توانید مطالبی را تولید کنید که از نظر کابران مفید است.

  • اصل دوم: باید بفهمید که کاربران سایت بیشتر چه مطالبی را مطالعه می کنند

پس از آن که شما متوجه شوید که باید برای چه کسانی محتوا تولید کنید حالا نوبت به این می رسد که چه مطالبی را برای کاربران آماده کنید که آن ها بیشتر به آن علاقه دارند. به بیان دیگر باید بدانید که کاربران در سایت شما به دنبال چه چیزی هستند. برای این کار لازم است تا تحقیقات کلمه کلیدی را آغاز کنید، یکی از مهم ترین نکات در زمان یادگیری تولید محتوا تحقیق کلمه کلیدی یا Keyword Research است زیرا از این طریق می توانید به خواسته های مخاطبانتان دست پیدا کنید.

  • اصل سوم: تولید محتوای ارزشمند و قابل درک

از این مرحله به بعد شما باید تولید محتوای سایت خود را شروع کنید، سعی کنید در هنگام تولید محتوای جدید علاوه بر قرار دادن مطالب جذاب، قابلیت درک برای اکثریت نیز در آن وجود داشته باشد.

در زمان تولید سایت اولین چیزی که مد نظر قرار می گیرد کاربر است، هنگامی که شما به کاربر اهمیت می دهید و مطالبی مرتبط با سلیقه ی او تولید می کنید او در ذهن خود شما را یک متخصص می داند که مطالب ارزشمندی را انتشار می دهد.

  • اصل چهارم: میزان دسترسی به سایتتان را فراموش نکنید

پس از این که به تولید سایت خود پرداختید سعی کنید از تمام اصول و نکاتی که برای سئو شدن سایت وجود دارد استفاده کنید. هر چقدر هم که سایت شما مطالب مفید داشته باشد اما بهینه سازی نشده باشد امکان بازدید از جانب کاربران کمتر خواهد شد پس به خوبی الگوریتم ها و اصول سئو را به کار ببرید تا در سطوح بالای موتور های جستجو قرار بگیرید.

شما در حال مطالعه مقاله سئو سایت در کرمانشاه هستید

  • اصل پنجم: ایجاد یک تجربه ی کاربری فوق العاده

زمانی که کاربری به سایت شما وارد می شود طبیعتا دوست ندارد که برای بارگذاری سایت زمان زیادی را بگذراند هر چه بیشتر منتظر بارگذاری عکس یا مطالب باشد زودتر امکان ترک کردن سایت از جانب او وجود خواهد داشت. بر اساس آمارهای به دست آمده هر یک ثانیه تاخیر برای لود شدن حدود 7 درصد از میزان بازدید سالیانه را کاهش می دهد. موارد زیر می تواند سرعت بارگذاری را افزایش دهد:

  • استفاده از افزونه های ضروری
  • فعال سازی کش مرورگر
  • بهینه سازی تصاویر حجیم
  • اصل ششم: بهبود وضعیت Navigate در صفحه سایت

هنگامی که مشتری به سایت شما وارد می شود باید شما بدانید که دقیقا از چه راهی می توانید به او کمک کنید، این موضوع تنها زمانی اتفاق خواهد افتاد که آموزش های سئو را به خوبی یاد گرفته باشید. به طور مثال اگر کاربر قصد دارد با شما ارتباط برقرار کند و از کسب و کارتان بپرسد به یک بک لینک برای تحقق بخشیدن به این موضوع نیاز دارید.

  • اصل هفتم: تشویق کاربران برای افزایش ارتباط

در این مرحله دیگر شما از آموزش های سئو بهره کافی برده اید و توانسته اید برای وب سایت خود به جذب مخاطب بپردازید و با تلاش های بیشتر می خواهید که کاربران را به مخاطبان همیشگی خود تبدیل کنید. هر چه میزان تطابق کاربر با سایت شما بیشتر باشد در نتیجه شما راحت می توانید به این خواسته ی خود برسید.

  • اصل هشتم: تحلیل عملکرد خود در زمینه جذب کاربر

اگر به تازگی سئو و بهینه سازی سایت را شروع کرده اید پس لازم است تا بعضی از مسائل و معیارها را تجزیه و تحلیل کنید. بخش هایی که بیش از هر چیز دیگری به تمرکز نیاز دارند شامل موارد زیر است:

  • نرخ ترافیک سایت
  • نرخ پرش
  • نرخ تبدیل کاربر به مشتری
  • میزان هزینه برای نرخ تبدیل

این نرخ ها می تواند در شفاف سازی برخی مسائل و این که سایت مد نظر تا چه حد از لحاظ بهینه سازی و سئو موفق بوده به شما کمک کند، حتی می توانید با استفاده از این نرخ ها بفهمید که مطالب سایت برای کاربران تا چه میزان جذابیت داشته است.

شما در حال مطالعه مقاله سئو سایت در کرمانشاه هستید

آیا از قوانین سئو اطلاعی در دست دارید؟

گوگل برای ارزیابی سایت ها ازتکنیک های خاصی استفاده می کند اما از انتشار آن ها خودداری می کند تا وب مستران نتوانند از آن ها سو استفاده کنند. با این حال با رعایت یکسری از قوانین در سایت خود می توانید در موتورهای جستجو جایگاه خاصی را پیدا کنید. این قوانین به شرح زیر است:

آیا از قوانین سئو اطلاعی در دست دارید؟

 

  • عدم استفاده از محتوای تکراری:

محتوای تکراری در این جا بدین معنا نیست که مستقیما از سایت های دیگر مطالب را کپی کنید، بلکه اگر نیمی از محتوای سایت شما مربوط به سایر صفحات سایت های دیگر باشد یعنی سایت شما محتوایی تکراری دارد.

در گوگل تمامی صفحات ایندکس می شوند، زمانی که کاربر یکی از کلمات کلیدی درون سایت شما را در موتورهای جستجو مورد سرچ می کند، گوگل کامل ترین سایت را برای او بارگذاری می کند پس بهتر است هنگام تولید محتوا از چندین منبع استفاده کنید زیرا هم محتوایی تکراری نخواهید داشت و هم این که سایت شما به یک منبع کامل تبدیل خواهد شد.

  • مویابل فرندلی بودن یک وب سایت:

موبایل فرندلی به این معناست که سایت ها دارای ساختاری باشند که با تلفن همراه نیز سازگاری داشته باشد، با وضع کردن این قانون بسیاری از سایت که از آن برخوردار نبودند دچار افت رتبه در موتورهای جستجو شدند. از آن جایی که عموم مردم از گوشی های اسمارت استفاده می کنند پس لازم است موبایل فرندلی بودن برای سایت ها اعمال شود.

  • تولید پادکست:

تولید پادکست برای سایت ها می تواند به افزایش ترافیک وب سایت منجر شود. پادکست در واقع همان فایل های صوتی ضبط شده می باشد که در سایت ها دیده می شود، که می تواند محتوایی سرگرم کننده، آموزشی و… داشته باشد.

  • استفاده از تصاویر با کیفیت:

تصاویر نه تنها منجر به زیبا شدن سایت می شود بلکه برای سئوی سایت نیز بسیار اهمیت دارد. هر چه تصاویر استفاده شده در سایت با کیفیت تر باشد موتورهای جستجو سایت مد نظر را در جایگاه بهتری قرار خواهند داد. بهتر است از عکس هایی که با محتوا ارتباط داشته و حجم کمتری دارند استفاده کنید تا نتیجه ی مطلوب حاصل شود.

الگوریتم هایی که برای سئو به کار برده می شود شامل چه مواردی است؟

الگوریتم هایی که برای سئو به کار برده می شود شامل چه مواردی است؟
الگوریتم هایی که برای سئو به کار برده می شود شامل چه مواردی است؟

 

  • الگوریتم تطبیق عصبی Neural Matching

در این الگوریتم از هوش مصنوعی استفاده می شود و وظیفه ی اصلی آن درک و ایجاد ارتباط بیشتر میان کلمات و مفهوم آن ها می باشد.

  • الگوریتم گوگل فرد Google Fred

الگوریتم فرد به مجموعه ای از آپدیت های گوگل در الگوریتم ها گفته می شود که قابلیت دسته بندی برای آن ها وجود ندارد.

  • الگوریتم پاسوم یا موش کور Possum Algorithm

این الگوریتم در واقع به منظور بهبود نمایش کسب و کارهای محلی، تاثیر دو چندان سئوی محلی و همچنین نمایش نتایج با کیفیت مورد استفاده قرار می گیرد.

  • الگوریتم گوگل رنک برین Rank Brain

الگوریتم رنک برین بسیار به الگوریتم تطبیق عصبی شباهت دارد از این نظر که هر دو از هوش مصنوعی بهره می برند اما تفاوت آن با الگوریتم Neural Matching در این است که این الگوریتم نتایج جستجوی کاربر را با درک و رتبه بندی دقیق تری انجام می دهد.

  • الگوریتم موبایل فرندلی آپدیت Mobilegeddon

الگوریتم موبایل فرندلی بدین معناست که سایت ها علاوه بر لود شدن در PC با ساختار های موبایل نیز تطابق داشته باشند تا کاربران بتوانند از آن ها به راحتی استفاده کنند.

شما در حال مطالعه مقاله سئو سایت در کرمانشاه هستید

  • الگوریتم کبوتر Google Pigeon  

این الگوریتم در واقع ارتباط میان گوگل مپ وموتور جستجوی گوگل را به منظور بالا بردن رتبه بندی محتوای سایت تقویت می کند.

  • الگوریتم پنگوئن گوگل Penguin

الگوریتم پنگوئن در واقع برای خرید بک لینک ها و سایت های دریافت کننده ی بک لینک که از اعتبار کمی برخوردار هستند طراحی شده است.

  • گوگل سندباکس Google sandbox

هدف از طراحی این الگوریتم جلوگیری از رشد بی رویه اسپمر سایت های تازه تاسیس می باشد. اسپمر به پیام هایی گفته می شوند که محتوای تبلیغاتی دارند و برای کاربران ایجاد مزاحمت می کنند.

  • الگوریتم پیج لی اوت Page Layout

کار اصلی الگوریتم پیج لی اوت در واقع مبارزه با صفحاتی است که تبلیغات آزار دهنده دارند، عموم این صفحات در قسمت بالایی سایت ها نمایان می شوند.

  • الگوریتم گورخرZebra Update

از الگوریتم گورخر به منظور کاهش رتبه ی فروشگاه های ناامن و بی کیفیتی که در سطوح بالای موتورهای جستجو قرار دارند استفاده می شود.

  • الگوریتمPayday Leon

مبارزه ی این الگوریتم با سایت هایی صورت می گیرد که اسپم هایی با مضمون کلمات مستهجن، کازینو، بیمه، وام و حوزه ی مالی دارند.

 

از اینکه تا انتهای مقاله همراه ما بودید صمیمانه سپاسگذاریم. هدف از گردآوری مطالب فوق آشنایی بیشتر شما با مطالب مربوطه بود امیدواریم رضایت مند بوده باشد.

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید