سئو سایت در قزوین

سئو سایت در قزوین

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

در این مقاله قصد داریم به سئو سایت در قزوین بپردازیم.

سئو سایت یکی از نکات مهم و اصلی است که با رعایت آنها می توانید رتبه بسیار خوبی در موتورهای جستجوگر بگیرید . سئو سایت به عوامل زیادی بستگی دارد و با رعایت آنها می توان یک سایت حرفه ای را راه اندازی کرد. به روز رسانی منظم باعث شده است که افرادی که در این زمینه مشغول به کار هستند به صورت مداوم اطلاعات خود را در این زمینه بالا ببرند.

سئو سایت در قزوین
سئو سایت در قزوین

عزیزانی که در شهر قزوین هستید و نیازمند سئو سایت هستید می توانید روی تیم هشت که تجربه کافی را در این زمینه دارد حساب کنید برای مشاوره رایگان می توانید با شماره زیر تماس بگیرید

۰۹۱۲۰۶۴۷۳۴۴

 

 

 

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:

چگونه رتبه ها بالایی در جستجوهای گوگل داشته باشیم ؟

تکنیک های قرار گرفتن در رتبه های اول گوگل چیست ؟

آیا طول عنوان در سئو سایت مهم است ؟

آیا سئو در چند سال اخیر تغییرات داشته است ؟

اهمیت کلمه کلیدی در سئو تا چه میزانی است ؟

[/stextbox]

 

کسب بهترین رتبه در موتور جستجوگر گوگل

یکی از مهمترین و اصلی ترین چالش هایی که بین مدیران سایت ها است این است که تمامی این افراد می خواهند جزو اولین ها در پیشنهادات گوگل باشند  برای اینکار سعی می کنند که با تمامی تکنیک های ریز و درشت آشنا شوند .

کسب بهترین رتبه در موتور جستجوگر گوگل
کسب بهترین رتبه در موتور جستجوگر گوگل

معمولا بیش از نیمی از افراد که می خواهند موضوعی را در گوگل جستجو کنند به قسمت های پایینی صفحه پیشنهادی گوگل نمی روند به همین دلیل این موضوع بسیار مهم است که هر سایتی برای اینکه دیده شود باید علاوه بر اینکه در صفحه اول قرار بگیرد بتواند در سه سایت پیشنهادی اولیه قرار بگیرد .

برای قرار گرفتن در جایگاه خوب باید بتوانید ترافیک صفحه خود را بالا ببرید برای اینکار تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک سایت قوی و جذاب داشته باشید تا مخاطب زیادی را به سمت خود جذب نماید .

یکی از راه هایی که بتوانید رتبه خوبی در جستجوگر گوگل پیدا کنید این است که با دلایلی که باعث می شود سایتی در رتبه های اولیه قرار نگیرد آشنا شوید .

یکی از مهمترین دلایل مبحث زمان است اگر کسی به این موضوع توجهی نداشته باشد قطعا با شکست مواجه می شود .

به عنوان مثال پیدا کردن کلمه کلیدی شاید در نگاه اول ساده باشد اما زمانی می توانید موفق شوید که برای پیدا کردن کلمه کلیدی زمان بگذارید و از روی فکر این کار را انجام دهید . همچنین باید این را بدانید که رقابت در بین سایت ها با هر موضوعی بسیار زیاد است و برای موفقیت باید زمان زیادی بگذارید .

مثلا شما در زمینه محصولات خانگی فعالیت دارید طبیعتا نمی خواهید به صورت جزئی به مخاطبین معرفی شوید به عنوان مثال شما می خواهید برای فروش لوازم خانگی جایگاه اولیه را پیدا کنید نه اینکه برای وسایل کوچک مانند جاروبرقی جایگاه نخست را داشته باشید .

برای پیدا کردن کلمه کلیدی سعی کنید ابتدا یک بار موضوعی که در ذهن دارید را در گوگل جستجو کنید قطعا در این حوزه سایت های رقبا را مشاهده می کنید . قطعا اگر بخواهید در گام نخست خود را به جای این سایت ها بگذارید کار سختی دارید شما در ابتدای راه سعی کنید تنها از سایت های رقبا ایده بگیرید و به مرور زمان با بالا بردن کیفیت سایت ها بتوانید جایگاه آنها را تصاحب کنید .

تکنیک های قرار گرفتن در رتبه های اول گوگل

برای موفقیت شما باید حرفه ای عمل کنید و از تکنیک هایی که وجود دارد به درستی استفاده نمایید . در زیر به این تکنیک ها اشاره کرده ایم :

تکنیک های قرار گرفتن در رتبه های اول گوگل
تکنیک های قرار گرفتن در رتبه های اول گوگل

کلمات کلیدی طولانی:

گاهی افراد می گویند نمی توانند برای کلمات کلیدی که مدنظرشان است یک رنک خوب و قوی دریافت کنند برای این افراد پیشنهاد می شود که از عبارات کلیدی طولانی مانند سئو سایت استفاده نمایند .

البته بهتر است بدانید این کلمات کلیدی به تنهایی ترافیک بالا به شما نمی دهد اما می توانید بهترین عملکرد را از این موضوع داشته باشید البته به مرور متوجه می شوید که توانسته اید یک قسمت بزرگی از جستجو های گوگل که دارای عبارت های کلیدی است را ز آن خود کنید .

گرفتن رتبه برای یک کلمه کلیدی طولانی بسیار آسان تر است تا یک کلمه کلیدی کوتاه که بیشتر افراد به آنها توجه می کنند . به عبارت دیگر با استفاده از این تکنیک میتوانید رقبای زیادی را کنار بگذارید و شما در رتبه های بالا قرار بگیرید. بهتر است بدانید که سایت معروف آمازون  حدود 57 درصد از فروش های خود را از طریق همین تکنیک کلمات کلیدی طولانی بدست آورده است

شما در حال مطالعه مقاله سئو سایت در قزوین هستید

استفاده از ادوردز:

معمولا بیشتر افراد معتقدند که ادوردز نمی تواند یک ترافیک طبیعی و نرمال را به ارمغان بیاورد . برای توضیح این مسئله باید بگوییم بیشتر صفحات گوگل با سایت هایی که برای تبلیغات خود از هزینه پرداخت کرده اند پر شده است  و اگر کاربر صفحه را پیمایش نکند به SERP  مورد نظر نمی رسد و کاربر ها ممکن است نتایج خود را از طریق همین سایت ها پولی پیدا کنند .

یک نکته مهم و جالبی که وجود دارد این است که نتایجی که با استفاده از ادوردز نشان داده می شود با عبارت کلیدی جستجو شده مرتبط نیست . به همین دلیل دیگر نیازی نیست که شما دقیقا برای همان کلمه کلیدی توضیح دهید می توانید در مورد خدمات آن و یا مسائلی که از دید کاربر مهم است بپردازید و از این طریق مخاطب را جذب نماید . شاید این تکنیک با تکنیک های دیگر متفاوت باشد اما از این طریق می توانید تاثیر خوبی را در کسب و کار خود مشاهده نمایید .

بالا بردن تولید مقالات جدید :

یکی از راه هایی که می توانید استفاده کنید این است که تعداد مقالات خود را به نسبت رقبای خود بالا ببرید . باید دقت داشته باشید زمانی که می خواهید تعداد مقالات خود را بالا ببرید نمی توانید برای یک کلمه کلیدی چندین مقاله تولید کنید زیرا این مورد یک سئو منفی محسوب می شود و شما تنها مجاز هستید که در مقاله حداکثر روی دو کلمه کلید تمرکز کنید .

بالا بردن تولید مقالات جدید :
بالا بردن تولید مقالات جدید :

همین محدودیت برای کلمه کلیدی به شما اجازه می دهد که بتوانید مقالات زیادی را برای سایت خود تولید نماید . دقت داشته باشید هرچه سایت شما مقاله بیشتر ی داشته باشد می توانید ترافیک به صورت جداگانه برای هر سایت ترافیک مخصوص را اختصاص دهد .

طبق تحقیقات سایت هایی می توانند موفق باشند که در هر ماه حداقل 15 مقاله مفید و کاربردی را تولی نمایند .

این کاملا واضح است که افراد نمی توانند با تولید کمتر محتوا رقبای خود را کنار بزند و در جایگاه بالاتری قرار بگیرند . طبق تجربه ای که داریم بهتر است در هر ماه تحقیقات لازم را برای عبارت های کلیدی انجام دهید تا بتوانید طبق کلمات کلیدی معتبر محتواهای مفیدی را تولید نماید .

دقت داشته باشید طول محتوا ها نیز در بالا بردن رتبه سایت بسیار موثر است . معمولا گوگل برای سایت هایی که محتواهای بالای 1000 کلمه دارند اعتبار خوبی در نظر میگیرد . اگر در حال حاضر در سایت خود از محتواهای کمتر از هزار تا استفاده کرده اید می توانید به راحتی با ویرایش محتوای خود را به روز نماید .

دلیل پافشاری گوگل بر روی تعداد کلمات این است که شما زمانی که یک موضوع را انتخاب می کنید نمی توانید با تعداد کلمات کم به آن بپردازید و یا توضیح جامعی در مورد آن بدهید اما در نقطه مقابل زمانیکه از تعداد کلمات بالا استفاده می کنید علاوه بر اینکه از همه جنبه ها به موضوع پرداخته اید می توانید مدت زمانی که کاربر در سایت شما حضور دارید را افزایش دهید .

طول عنوان سئو سایت

طول عنوان یکی از موارد مهم در سئو سایت است . تگ عنوان یکی از مهم ترین عناصر در اچ تی ام ال است که بده اصلی باید درون آن و مرتبط با آن باشد . این عناوین دقیقا همان قسمت هایی هستند که کاربران را به سایت شما دعوت می کنند .

در عناوین می توان از عبارات کلیدی  اصلی ، عبارت های کلمه کلیدی فرعی ، اعداد ، نام برندها و عبارت های جذاب کننده استفاده کرد تا بتوان مخاطب را به سمت سایت خود جذاب کرد . معمولا افراد برایشان سوال پیش می آید که طول عنوان ها باید در چه حدی باشد با کمی جستجو میتوان متوجه شد که عنوان های که گوگل پیشنهاد می دهد حداکثر بین 50 تا 60 کلمه کاراکتر است

طول عنوان سئو سایت
طول عنوان سئو سایت

حال اگر عنوان شما از این 60 کاراکتر کمتر باشد گوگل به صورت کامل شما را به کاربر نشان می دهد . البته باید بدانید که هیچ کجا در مورد اندازه دقیق برای عنوان ها صحبت نشده است اما معمولا گوگل حدود 600  کلمه برای عناوین در نظر می گیرد .

با توجه به مواردی که در بالا ذکر کردیم متن و طول عناوین در سئو  بسیار مهم است و دلیل آن این است که  از آن به عنوان یک فاکتور اساسی و مهم در رتبه بندی استفاده می کند . گوگل معمولا از طریق عنوان متوجه می شود که موضع شما در چه زمینه است  و از آنها در سه قسمت مهم  مانند مرورگر وب ، شبکه های اجتماعی  و صفحات نتایج جستجو استفاده می شود ، در زیر به اختصار به هرکدام از این موضوعات اشاره کرده ایم :

صفحات نتایج جستجو :

تگ عنوان همان کلماتی را باید در دل خود داشته باشد که قرار است در نتایج موتور جستجوگر گوگل نمایش داد شود البته بهتر است بدانید که این موضوع استثنا نیز دارد . گاهی ممکن است سایت رتبه بسیار خوبی کسب کند اما یک عنوان مناسب ندارد در این صورت است که نرخ کلیک افزایش پیدا نمی کند و کاربری را به سمت خود جذب نمی کند . به همین دلیل باید بهترین و جذاب تری عنوان را برای متن خود انتخاب نمایید .

شما در حال مطالعه مقاله سئو سایت در قزوین هستید

مرورگر وب :

قسمت دیگری که عنوان دیده می شود مرورگر وب است معمولا بیشتر افراد در مرورگر خود تب های زیادی را باز نگه می دارند . حال یک عنوان جذاب کاربر را تشویق می کند که با اشتیاق وارد صفحه شما شود . معمولا عنوان هایی که یونیک، مختصر و جذاب است در این زمینه موفق تر هستند .

شبکه های اجتماعی :

طول عناوین تنها برای گوگل مهم نیست بلکه از این طریق می توانید خود را بهتر در شبکه های اجتماعی معرفی نمایید و آن مخاطبین تشویق می شوند که به صورت منظم شما را دنبال کنند . نقش شبکه های اجتماعی در میزان بازدید سایت ها نیز زیاد است زیرا می توانید از طریق بالا بردن مخاطبین صفحه آنها را تشویق کنید که وارد سایت شما شوند و از این طریق نرخ کلیک خود را بالا ببرید .

برای اینکه بتوانید یک عنوان خوب برای صفحه خود انتخاب نمایید باید به یک سری از نکات مهم و کلیدی توجه نماید که این نکات عبارتند از :

طول عنوان های بهینه :

همانطور که ذکر کردیم گوگل معمولا عناوینی که بیش از 60 کاراکتر است به صورت کامل نمایش نمی دهد و بخشی آن را در زمان پیشنهاد نمایش نمی دهد حال ممکن است در این حذف مهم ترین قسمتی که مد نظر شما است حذف شود و به دلیل اینکه کاربر آن را نمی بیند در نتیجه وارد صفحه شما نمی شود . به همین دلیل همیشه سعی کنید کلمات مهم و جذاب را در ابتدای عناوین بیاورید و همچنین عناوینی انتخاب کنید که طول کمتر از 50 کاراکتر دارند .

طول عنوان های بهینه :
طول عنوان های بهینه :

استفاده از کلمات کلیدی :

باید در عنوان از کلمه کلیدی استفاده شود تا میزان اهمیت آن دیده شود اما باید دقت کنید قرار نیست عنوان را با کلمه کلیدی بمباران کنید زیرا در برخی از موارد افراد به اشتباه برای نشان دادن اهمیت کلمه کلیدی در عنوان از کلمه کلیدی  اصلی و فرعی در کنار یکدیگر استفاده می کنند که این کار بسیار اشتباه است .

برند در عنوان :

سعی کنید در عنوان از برند خود استفاده کنید از این طریق می توانید میزان معتبر بودن محتوا را نشان دهید این تکنیک باعث می شود که علاوه بر بالا رفتن نرخ کلیک می توانید اعتبار کسب  کار خود را بالا ببرید .

شما در حال مطالعه مقاله سئو سایت در قزوین هستید

تغییرات سئو سایت

در چندین سال اخیر که موضوع سئو بسیار باب شده است سئو تغییرات زیادی داشته است و گوگل به صورت مداوم فرآیندهای جستجو را برای رضایت مخاطب بهبود داده است . بیشتر این تغییرات بیشتر شامل افزایش اهمیت موضوع محتواهای ، کاهش اهمین لینک بلندینگ ، تعریف جستجوهای محلی، تغییر نتایج صفحات جستجو ، نسخه موبایل و بروزرسانی های مداوم است . که در زیر در مورد هر کدام از این موضوعات به اختصار توضیح داده ایم :

اهمیت محتوا :

در این چند سال گذشته موضوع کلمات کلیدی و محتواهایی که دارای اسپم هستند بسیار به چشم می خورد و این مسئله نشان دهنده این است که موتور جستجوگر قوی گوگل هنوز بر روی اهمیت کلمات کلیدی در موتورهای جستجوگر تاکید دارد . البته میزان تاثیر کلمات کلیدی از سال 2011 با استفاده از الگوریتم های جدید گوگل مانند الگوریتم پاندا کمتر شد و بیشتر سعی شد که اهمیت کلی آن به سمت  محتوای با کیفیت برود .

اهمیت محتوا :
اهمیت محتوا :

الگوریتم پاندا یکی از معروفترین الگوریتم های گوگل است که از زمان معرفی آن تغییرات زیادی را ایجاد کرده است . این الگوریتم با با جریمه کردن سایت هایی که از کلمات کلیدی نامرتبط در سایت خود استفاده می کنند به سایت هایی که کلمات کلیدی را به صورت دقیق استفاده می کنند جایگاه بسیار بهتری داده است .

از اینرو با الگوریتم پاندا بیشتر سایت ها مجبور شدند که محتواهای با کیفیت تولید کند زیرا قبل از این بیشتر سایت ها برای اینکه بیشتر دیده شوند تنها از کلمات کلیدی جذب استفاده می کردند اما زمانی که مخاطب وارد سایت می شد هیچ رد پایی از موضوع مرتبط با کلمه کلیدی پیدا نمی کرد .

کاهش اهمیت لینک بیلدینگ :

لینک بلدینگ از روش های مرسوم برای پیدا کردن رتبه در گوگل است اما به دلیل تغییرات اساسی که گوگل داشته است اهمیت آن به نسبت قبل بسیار کمتر شده است. در سال 2000 اهمیت  این موضوع به اوج خود رسید اما در همان سال گوگل اهمیت آن را تا حد قابل توجهی کم کرد و البته با یک دستورالعملی که ارائه داد نحوه ی استفاده از آن را بسیار کمرنگ تر کرد

به این صورت که در حال حاضر لینک بیلدینگ برای استفاده از لینک های طبیعی و محدود استفاده می شود و بیشتر به این منظور استفاده می شود که سایت بتواند در موتورهای جستجوگر جایگاه بهتری پیدا کند .

شما در حال مطالعه مقاله سئو سایت در قزوین هستید

تعریف جستجوهای محلی :

با به روز شدن الگوریتم های گوگل به خصوص الگوریتم پنگوئن معنای اصلی جستجو های محلی تغییر چشمگیری پیدا کرد . در این به روز رسانی ها سایت هایی که به نسبت سایر سایت های دیگر به خوبی و به صورت حرفه ای بهینه شده اند پاداش می دهد

این پاداش به این صورت است که در جستجوهای محلی یک رتبه مناسب تری را به سایت می دهد . با به روز رسانی های الگوریتم پنگوئن پارامترهای قدیمی که برای رتبه بندی های سایت ها انجام می داد را کنار بگذارد و الگوریتم های داخلی خود را یکپارچه نماید .

تعریف جستجوهای محلی :
تعریف جستجوهای محلی :

تغییر نتایج صفحات جستجو :

یکی از تغییرات چشمگیر دیگر در سئو این است که صفحات جستجو با تغییراتی همراه است در بعضی از تغییرات می توان تغییرات جزئی و در برخی دیگر تغییرات بزرگی را مشاهده نمود .

نسخه موبایل :

امروزه موبایل یکی از وسایل شخصی لازم و ضروری برای هر فرد است به صورتی که ممکن است یک فرد کامپیوتر شخصی نداشته باشد اما حتما یک موبایل هوشمند دارد به همین دلیل گوگل با توجه به این ویژگی سعی کرده است که در راستای بهینه سازی پیشنهادهای خود این مورد اساسی از لحاظ نماید .

به همین اساس گوگل در سال های گذشته تاکید زیادی بر روی بهینه سازی سایت ها داشته طبق تلفن های همراه داشته است و این روند تا حدی است که سایت هایی در همین زمینه فعالیت خود را آغاز کردند .

بروز رسانی مداوم :

در این چند سال اخیر گوگل چند الگوریتم قوی مانند الگوریتم مگس خوار، پاندا و پنگوئن را ارائه داده است و به صورت مداوم سعی کرده است که این الگوریتم ها را به روز کند ، البته این به روز رسانی ها تا حدی نگران کننده شده است زیرا این به روز رسانی ها بر روی نتایج جستجو تاثیر می گذارد و شاید در نگاه اول این تغییرات بسیار کم و ناچیز باشد اما نتایج جستجو را تغییر می دهد و نتایج چندین سایت را که طبق نسخه قبلی سایت خود را بهینه کرده اند را نابود می کند .

شما در حال مطالعه مقاله سئو سایت در قزوین هستید

افزونه های سئو سایت

افرادی که برای طراحی سایت خود از وردپرس استفاده می کنند می تواند خیلی راحت از افزونه هایی که برای سئو طراحی شده است استفاده کنند و سایت خود را از طریق آنها بهبود دهند البته باید دقت داشته باشید که این افزونه ها تا حدودی می تواند به شما کمک کند و نباید تمام تکیه خود را برای سئو سایت بر روی این افزونه ها بگذارید. در زیر به مهم ترین افزونه های سئو سایت اشاره کرده ایم :

افزونه های سئو سایت
افزونه های سئو سایت

Seo framework :

این افزونه یکی از افزونه های مشهور در سئو سای است و دارای عملکرد بسیار خوبی در این زمینه است و امتیاز آن  4.9 از هر 175 بازبینی موجود است. این افزونه از دسته افزونه هایی است که کارکردن با آنها بسیار ساده و روتین می باشد و هر فرد با یکبار امتحان می تواند به صورت کامل بر روی آن تسلط پیدا کند.

در قسمت متاباکس که در این افزونه قرار دارد می توان مواردی مانند عنوان ، تگ های canonical  ، متا دیسکریپشن  و . . .  را به راحتی کنترل و تنظیم نماید. پیشنهاد ما به شما این است که اگر می خواهید یک نگاه اجمالی به کل سئو سایت خود داشته باشید  حتما از این سئو سایت استفاده نمایید .

افزونه رنک مت :

یکی از جدیدترین افزونه هایی است که با عمر بسیار کم خود توانسته است محبوبیت چشمگیری کسب نماید . اگر فرد بتواند به خوبی نحوه کار کردن آن را یاد بگیرد و تسلط کامل و کافی بر روی آن داشته باشد می تواند خیلی راحت از آن برای روند بهینه سازی سایت خود استفاده نماید .

این افزونه مانند افزونه دیگری به نام یاست می تواند دارای یک رابط کاربری بسیار خوب است و شما می توانید به راحتی با آن ارتباط برقرار کنید . . در قسمت پلاگین بهینه سازی سایت شما می توانید فایل هایی مانند فایل robot.txt را ویرایش نمایید .

همچنین می توانید به راحتی اطلاعاتی که باید در مورد سئو سایت در سایت خود استفاده کنید را بررسی نمایید و همچنین مواردی که در خوانایی محتوا تاثیر گذار است را در نظر داشته باشید.

شما در حال مطالعه مقاله سئو سایت در قزوین هستید

افزونه yoast seo:

بی شک این افزونه سئو سایت از محبوب ترین و قدرتمند ترین افزونه ها برای سئو سایت است و امتیاز آن 4.9 از هر 23000 بازبیبی است که برای این افزونه انجام می شود  . تنها عیب این افزونه این است که بیشتر امکانات پلاگین به صورت پولی است در حالیکه افزونه های دیگر همان امکانات پیش پا افتاده خود را به صورت رایگان در اختیار کاربران خود قرار می دهند .

اما اگر فردی می خواهید سایت حرفه ای داشته باشید و سئو سایت در آن به خوبی اجرا شود حتما این افزونه را انتخاب نمایید . از ویژگی های این افزونه محبوب می توان به تمرکز بالای آن بر روی تحلیل های عملکرد وب سایت اشاره کرد . بعد از اینکه این افزونه تحلیل ها را به صورت دقیق انجام داد می توانید به راحتی از طریق همان موارد سئو سایت خود را ارتقاء دهید .

افزونه yoast seo:
افزونه yoast seo:

اهمیت کلمه کلیدی در سئو

استفاده کلمه کلیدی در محتوا مانند یک قسمت مهم در خودرو است که برای راه افتادن باید همیشه درست و دقیق انتخاب شود . الگوریتم های رتبه بندی گوگل به صورت مداوم و منظم در حال به روز رسانی است و افرادی که می خواهند سایتی موفق داشته باشند باید بتوانند به این موضوع تسلط کامل داشته باشند . به دلیل اهمیت این موضوع در زیر به نکات کلیدی در خصوص کلمه های کلیدی در سئو سایت اشاره کرده ایم :

اهمیت کلمه کلیدی در سئو

همیشه سعی کنید کلمات کلیدی خود را طبق هدف مخاطب انتخاب کنید . به عبارت دیگر زمانی که میخواهید کلمه کلیدی انتخاب کنید خود را به جای مخاطب بگذارید و در نظر بگیرید که در مرحله اول برای دسترسی به محتوای شما چه کلمه کلیدی در ذهن آن نقش می بندد .

این موضوع بیشتر در سایت های فروشگاهی دیده می شود . معمولا کاربرانی که وارد سایت فروشگاهی می شوند در زمان جستجوی خرید از عبارت اصلی  استفاده نمی کنند به عنوان مثال شما یک سایت در خصوص فروش کولر گازی دارید در این مورد کاربر قطعا از کلماتی مانند عیب یابی کولر گازی، تکنسین های خبره کولر گازی ، قطعات اصلی کولر گازی، گاز کولر گازی و مواردی از این دست استفاده می کنند . شما با این روش می توانید مخاطب را بهتر درک کنید و به هدف خود نیز برسید .

اگر شما فردی هستید که دورهای آموزشی سئو سایت را دیده اید قطعا چندین بار به شما تاکید کرده اند که برای انتخاب کلمه کلیدی یک لیستی از کلمه های کلیدی متناسب با موضوع خود انتخاب نماید.

اما پیشنهاد ما به شما این است که در زمان تهیه این لیست سعی کنید بهترین ساختار را انتخاب نمایید . که برای اینکار باید به صورت زیر عمل کنید :

  • در گام نخست سعی کنید تحقیقات خود را به صورت ویژه برای عبارت های کلیدی انجام دهید تا بهترین ها را انتخاب کنید .
  • به یک لیست برای کلمه کلیدی بسنده نکنید و چندین لیست را با ساختارهای مختلف از کلمه کلیدی های مدنظر انتخاب نمایید .
  • سپس تمامی مواردی که در لیست ها به آنها اشاره کرده اید را با یکدیگر مقایسه نمایید .
  • کار شما به پایان نرسیده است برای موفقیت باید بعد از چند ماه کلمه کلیدی مدنظر را بهبود دهید .

در این قسمت باید عبارت کلیدی که قبلا استفاده کرده اید را بررسی کنید و از این طریق از رقبای خود پیشی بگیرید زیرا خیلی از افراد هنوز از اهمیت این موضوع غافل هستند و نمی دانند که باید هر چند ماه یکبار موضوعات و کلمات کلیدی  بهبود یابد .  برای این کار یک ابزار مناسب برای سئو سایت خود انتخاب نمایید سپس با استفاده از  آن میزان ورودی کلمات کلیدی قدیمی خود را به دقت بررسی کنید .

در این مرحله باید دقت کنید که برای این کلمه کلیدی چه رنکی دریافت کرده اید سپس کلمات کلیدی که موفق نبوده و نتیجه خوبی نداشته است را جدا کنید و بهترین عبارت های کلیدی مناسب را برای آنها انتخاب نمایید و در نهایت طبق اصول سئو  جابه جایی های لازم را انجام دهید . معمولا بیشتر کارشناسان خبره معتقدند که باید هر شش ماه این ویرایش ها انجام شود تا سایت ها به خوبی روند بهینه سازی را انجام دهند .

یکی از مواردی که باید در کلمات کلیدی آنها را نادیده نگیرید استفاده از کلمات کلیدی طولانی است .

شما از این طریق می توانید سئو سایت خود را به صورت  چشمگیری ارتقا دهید . عبارات کلیدی طولانی باید دو ویژگی اصلی دارد که ابتدا برای جستجوهای صوتی بسیار مفید است و همچنین خیلی راحت تر می تواند به رتبه یک دست پیدا کنند .

امروزه بیشتر کاربران از گوشی های هوشمند استفاده می کنند و از طریق همان جستجوهای خود را انجاام می دهند به همین دلیل این افراد به جای تایپ از جستجو های صوتی استفاده می کنند. حال شما می توانید به عنوان یک فرد خبره با استفاده کلمات کلیدی از این ترفند استفاده کنید و مخاطب بیشتر یا جذب سایت خود نمایید.

سعی کنید با استفاده  کلمات کلیدی که انتخاب می کنید تحلیل های خوبی را برای جستجو های داخلی انجام دهید . به عنوان مثال فرد یک کلمه کلیدی را انتخاب می کند و شما احتمال می دهید که شاید فردی که این کلمه کلیدی برایش مهم بوده از کلمات کلیدی مرتبط با آن هم استقبال کنند در این زمان بهتر است درون سایت خود به مخاطب پیشنهاد دهید که این موضوعات را بررسی نمایید .

شما در حال مطالعه مقاله سئو سایت در قزوین هستید

نتیجه گیری

امروزه اهمیت موضوع سئو سایت بر هیچ کسی پوشیده نیست و افراد برای رسیدن به این موضوع مهم باید با تمامی نکات ریز و دشت پیرامون این مسئله آشنا شوند.

نتیجه گیری
نتیجه گیری

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید