سئو سایت در ساری

سئو سایت در ساری

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امروز با بررسی « سئو سایت در ساری» در خدمت شما هستیم.

عزیزانی که در شهر ساری هستید و نیازمند سئو سایت هستید می توانید روی تیم هشت که تجربه کافی را در این زمینه دارد حساب کنید برای مشاوره رایگان می توانید با شماره زیر تماس بگیرید

۰۹۱۲۰۶۴۷۳۴۴

 

 

 

افرادی که در سئو سایت تخصص دارند می دانند که امروزه با توجه به سرعت زیاد تغییر دنیای ارتباطات و اطلاعات باید تغییر کنند زیرا الگوریتم ها مانند موجود زنده ای به طور مداوم در حال رشد و تغییر هستند.

سئو سایت در ساری
سئو سایت در ساری

ما سعی داریم شما را با جدیدترین روش ها و تکنیک های سئو سایت آشنا کنیم.

با سرچ کلید واژه سئو به اطلاعات بسیاری در مورد تکنیک های بهبود بخشیدن به موتور های جستجو دسترسی پیدا می کنید، یادگیری و به کار بردن این تکنیک ها برای کارشناسان سئو ضروری است و به مدیران سایت کمک زیادی می کند.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:

آینده سئو چگونه خواهد بود؟

سئو چگونه به پیشرفت کار ما کمک می کند؟

با نرخ پرش یا bounce rate در سئو آشنایی دارید؟

نرخ پرش را چگونه به حداقل برسانیم؟

الگوریتم های گوگل چیست؟

برای حفظ مطالب سایتم از کپی رایت چکاری انجام دهم؟

مهمترین الگوریتم های گوگل را میشناسید؟

ریدایرکت چیست؟

ریدایرکت ها چه انواعی دارد؟

چگونه قابلیت جستجوی تصویری را به سایت خود اضافه کنم؟

[/stextbox]

 

 

آینده سئو چگونه خواهد بود؟

هوشمندانه ترین کار ما آماده کردن خود برای تغییرات گوگل است، این تغییرات را معمولا در ابتدا به صورت یک تکنیک معرفی می کنند و با گذشت زمان تاثیرات خود در بهتر شدن سایت را نشان می دهند و در پی اثبات این تاثیرات همه افراد تلاش دارند سایت های خود را آپدیت کنند.

آینده سئو چگونه خواهد بود؟
آینده سئو چگونه خواهد بود؟

سئو چگونه به پیشرفت کار ما کمک می کند؟

با توجه به رونق سرچ کردن مطالب در اینترنت طی سال های اخیر و استفاده زیاد مردم از تلفن همراه باعث شده دسترسی افراد به مطالب سریعتر و آسان تر از همیشه باشد. عده زیادی از مردم با هدف رفع نیاز های خود از جمله انجام خرید های اینترنتی یا دسترسی به خدمات آنلاین و یا یادگیری مطالب آموزشی از گوگل استفاده می کنند و روزانه میلیارد ها جستجو انجام می دهند.

اگر گوگل، کاربران را به سایت شما هدایت کند و سایت شما جزو اولین پیشنهادات باشد کاربران از خدمات، محصولات، و یا اطلاعات شما استفاده می کنند که این امر باعث ارتباط گیری بیشتر شما با مخاطبان می شود که با اندکی هوشمندی می توانید از این فرصت برای درآمد زایی استفاده کنید.

با نرخ پرش یا bounce rate در سئو آشنایی دارید؟  

نرخ پرش که از 0 تا 100 تعریف می شود نشان دهنده تعداد کاربرانی است که وارد سایت شما می شوند و بدون اینکه از صفحات اشتراک گذاشته شما دیدن کنند از سایتتان خارج می شوند که هرچه این تعداد  برود نشانه بدی است که به شما اخطار می دهد که سایت شما در حال از دست دادن جایگاه خود است و شما به عنوان مدیر سایت باید در پی چاره ای برای رفع این موضوع باشید.

شما در حال مطالعه مقاله سئو سایت در ساری هستید

نرخ پرش را چگونه به حداقل برسانیم؟

  • افزایش سرعت سایت خود:

در دنیای پر سرعت امروز همه به دنبال افزایش سرعت کارهای خود هستند که دسترسی به مطالب هم از این موضوع مستثنا نیست، پس هرچه سرعت سایت شما  باشد نرخ پرش شما پایین تر می آید، کارشناسان بهترین سرعت برای بارگذاری یک سایت را کمتر از 5 ثانیه تعریف کرده اند.

2- طراحی سایت

قابلیت لیزی لود

این قابلیت این امکان را می دهد که ابتدا قسمت هایی که قابل دیدن است بارگزاری شود و کم کم با پایین کشیدن صفحه بقیه مطالب سایت و عکس ها لود شود. این قابلیت باعث افزایش سرعت سایت شما می شود همچنین پهنای باند ماهیانه کمتری استفاده می شود که همین امر باعث صرفه جویی در هزینه ماهیانه شارژ اینترنت شما می شود.

واکنش گرایی سایت

اگر شما سایت خود را به صورت واکنش گرا طراحی کنید افرادی که از موبایل یا دستگاهایی دیگر برای جستجوی مطالب خود استفاده می کنند سایت شما را درست و بدون خطا به صورت تمام صفحه می بینند و نرخ پرش به صورت چشم گیری کاهش می یابد.

کاربران

کاربران به دنبال این هستند که با ورود به سایت شما در کوتاه ترین زمان مطالب به اشتراک گذاشته شما را ببینند، شما با طراحی یک منو در ابتدای مطالب خود می توانید این نیاز کاربران را رفع کنید.

بهترین کار این است مطالب مهم سایت خود را در بالای صفحه در یک منو قرار دهید و مطالب کم ارزشتر را در صفحات پایینتر.

جستجو

اگر کاربر مطلب مورد نیاز خود را در سایت پیدا نکند با اضافه کردن قابلیت جستجو در سایت، این امکان را به کاربر می دهید که با یک جستجو به مطلب مورد نیاز خود دسترسی پیدا کند.

شما در حال مطالعه مقاله سئو سایت در ساری هستید

استفاده از لینک ها

از لینک ها به دو صورت لینک های خارجی و لینک های داخلی استفاده می کنیم،

لینک های داخلی: قسمت های داخلی سایت شما را به هم وصل می کند. شما باید در صورت استفاده از کلماتی که قبلا در مورد آن ها مطلبی نوشته ایداز طریق این کلمه به آن مطلب لینک کنید که کاربر راحت به مطالب قبلی شما دسترسی پیدا کند.

لینک های خارجی: کاربران را به خارج سایت شما هدایت می کند، برخی اوقات شما برای دادن اطاعات بیشتر در زمینه مورد نظر مجبور می شوید کاربران را به سایت های دیگر راهنمایی کنید.

بهتر است برای هدایت کاربران به سایتی دیگر، سایت خارجی در پنجره جدید باز شود زیرا با باز شدن صفحه در همان پنجره کاربر از سایت شما خارج می شود و ممکن است سایت شما را دوباره پیدا نکند.

مطالب

محتوایی که شما در سایت خود قرار می دهید اصلی ترین بخش کار شماست، این مطالب باعث جذب مخاطب و افزایش ارزش سایت شما می شود. بدترین کار استفاده از مطالب کپی شده در سایت است

اگر درباره موضوعی اطلاعات کافی ندارید مطلبی درباره آن موضوع در سایت خود قرار ندهید. با توجه به ازدیاد سایت های مشابه در اینترنت مخاطبان به دنبال مقالات جدید و منحصر به فرد در اینترنت می گردند شما در صورت بهره مندی از امکان استفاده و ترجمه سایت های خارجی معتبر می توانید مطالب به روزی را در اختیار مخاطبان خود قرار دهید.

تبلیغات

استفاده بی رویه از تبلیغات در سایت نرخ پرش شما را تا حد زیادی بالا می برد. اینکه سایت ها برای ادامه فعالیت خود به اسپانسر و تبلیغات احتیاج دارند نکته حائز اهمیتی است اما استفاده زیاد و بیش از اندازه از تبلیغات از حوصله کاربران خارج است.

شما در حال مطالعه مقاله سئو سایت در ساری هستید

برای حفظ مطالب سایت از کپی رایت چکاری انجام دهم؟

هرگز از هیچ سایتی مطلبی را کپی نکنید و اگر چاره دیگری نداشتید تمام سعی خود را برای بازنویسی مطلب به شیوه و زبان خود انجام دهید که مشابه به هیچ سایت دیگری نشود. در صورتی که مشکلی با ذکر منبع ندارید می توانید مطلب را عینا در سایت خود بنویسید.

برای حفظ مطالب سایت از کپی رایت چکاری انجام دهم؟
برای حفظ مطالب سایت از کپی رایت چکاری انجام دهم؟

الگوریتم های گوگل چیست؟

الگوریتم های هسته اصلی:

گوگل را برای رتبه بندی با فاکتور های صحیحتر همواره الگوریتم های خود را آپدیت می کند که به این عمل به روز رسانی هسته گوگل می گویند.

الگوریتم های جانبی:

روی موضوعات جانبی متمرکز است، به طور مثال سعی در پیدا کردن مطالب با کیفیت پایین دارد به عبارت دیگر به صورت حرفه ای باعث بهتر شدن نتایج در هر سرچ را دارد.

 

مهمترین الگوریتم های گوگل را میشناسید؟

مهمترین الگوریتم های گوگل را میشناسید؟
مهمترین الگوریتم های گوگل را میشناسید؟

 

  • الگوریتم پاندا:

الگوریتم پاندا به رتبه بندی سایت ها کمک می کند و باعث تفکیک سایت هایی با محتوای با کیفیت پایین از سایت های با مطالب ارزشمند می شود، این الگوریتم به سایت هایی که از مطالب تکراری، محتوی های کوتاه، تجربه کاربری ضعیف، استفاده بی رویه از کلمات کلیدی و اسپم ها استفاده می کنند نمره های بسیار کمی می دهد.

شما در حال مطالعه مقاله سئو سایت در ساری هستید

  • الگوریتم پنگوئن:

برخی از سایت ها با استفاده از تکنیک کلاه سیاه لینک های مجازی می سازند، کار الگوریتم پنگوئن که در ابتدا یک الگوریتم جانبی بود و سپس به الگوریتم اصلی پیوست شناسایی و از بین بردن این سایت هاست.

  • الگوریتم دزد دریای:

این الگوریتم مخالف شدید نقض قانون کپی رایت است، و به سایت هایی که مطالب را به صورت مجانی در اختیار کاربران قرار می دهند نمره پایینی می دهد.

  • الگوریتم مرغ مگس خوار:

احتمالا برای شما هم پیش آمده که مطلبی که کلمه کلیدی نیست را در گوگل سرچ کنید و گوگل مطلب مورد نیاز شما را ارائه دهد، این وظیفه بر عهده این الگوریتم است. با استفاده از این الگوریتم به کلمه کلیدی احتیاجی نیست و با سرچ هر مطلبی گوگل نزدیک ترین مطلب به موضوع مورد نیاز ما را پیدا می کند.

 

  • الگوریتم کبوتر:

این الگوریتم با توجه به موقعیت مکانی شما مطلبی را که جستجو کردید برای شما پیدا می کند، این امکان باعث می شود شما محل ارائه خدمات مورد نیاز خود را با کمترین فاصله مکانی پیدا کنید.

  • الگوریتم موبایل فرندلی:

این الگوریتم روی وبسایت هایی که با کامپیوتر جستجو می شود اثری ندارد. زمانی که از موبایل برای سرچ مطالب خود استفاده می کنید وظیفه این الگوریتم پیدا کردن سایت هایی است که برای تلفن همراه بهینه سازی شده باشند و در صفحات کوچکی مانند موبایل به درستی نشان داده شوند.

  • الگوریتم رنک برین:

رنک برین در رتبه بندی اثر گذاری در نتایج سرچ گوگل سومین عامل است. این الگوریتم به نوعی هوش مصنوعی گوگل محسوب می شود و همواره در حال یادگیری برای نمایش بهترین نتیجه است. نوع عملکرد این الگوریتم اینگونه است که گزینه هایی که در جستجو ها متفاوت هستند را پیدا کرده و از بین اطلاعات به اشتراک گذاشته شده بهترین گزینه را ارائه می دهد.

  • الگوریتم اپاسوم:

این الگوریتم نزدیک ترین مشاغل مورد نیاز شما را در نتایج گوگل برای شما نمایش می دهد.

  • الگوریتم گوگل فرد:

اطلاعات زیادی درباره این الگوریتم به دلیل پنهان کاری گوگل وجود ندارد ولی گمان ها بر این است که وظیفه این الگوریتم پیدا کردن و حذف سایت هایی است که عملا مطلب ارزشمندی ندارند و فقط برای گرفتن تبلیغات ساخته شده اند.

  • الگوریتم گوگل برت:

گوگل برت جدیدترین الگوریتم گوگل و به روز رسانی شده الگوریتم رنک برین است و قرار است نتایج گوگل را به صورت چشم گیری به مطلب مورد نظر ما با درک بهتر کلمات نزدیک تر کند.

شما در حال مطالعه مقاله سئو سایت در ساری هستید

ریدایرکت چیست؟

در بعضی موارد لازم است شما آدرس سایت خود را تغییر دهید، اما اینکه چگونه به مخاطبان خود این موضوع را اطلاع دهید را باید به ریدایرکت بسپارید. ریدایرکت از این سو بسیار مهم است که آمار بازدید و جایگاه سایت برای مدیران بسیار حائز اهمیت است و همه تلاش ادمین ها برای بالا بردن این دو فاکتور است و در صورت جا به جایی سایت اگر نتوانند مخاطبان را به آدرس جدید هدایت کنند تمامی زحماتشان از بین می رود.

ریدایرکت چیست؟
ریدایرکت چیست؟

ریدایرکت ها چه انواعی دارد؟

301: درصورتی که ما سایتی داشته باشیم که از رتبه بندی خوبی برخوردار باشه و مجبور به تعویض آدرس سایت خود باشیم مهم است که رتبه بندی سایت را نیز انتقال دهیم ریدارکت 301 این کار را برای شما با عنوان link juice انجام می دهد.

302: برای جا به جایی های موقت استفاده می شود و استفاده طولانی مدت از این ریدایرکت ممکن است موجب انتقال همیشگی سایت شما به صفحه جدید شود در این نوع رتبه سایت شما انتقال پیدا نمی کند.

307: ریدایرکت های 302 و 307 بر مبنای HTTP ساخته شده اند و دارای دو نوع 1/0 و 1/1 هستند.

307 فقط روی کد 1/1 عمل می کند در صورتی که 302 بر روی دو کد عمل می کند.

متا رفرش: این روش به دلیل سرعت کم و ارزش پایین سئو به شما پیشنهاد نمی کنیم.

شما در حال مطالعه مقاله سئو سایت در ساری هستید

چگونه قابلیت جستجوی تصویری را به سایت خود اضافه کنم؟

با افزایش سرچ تصویری در میان کاربران گوگل این شرکت تصمیم گرفت بخشی از ترافیک خود را به این بخش واگذار کند.

اگر تصویری از محصول مورد نظر خود را در گوگل بیابید از طریق همان عکس به سایت مربوط لینک می شوید.

در صورتی که عکسی در سایت خود قرار می دهید از کیفیت مناسبی برخوردار باشد و اسم توضیحاتی که برای آن تصویر قرار می دهید بی ارتباط با عکس نباشد و سایت شما از جایگاه مناسبی برخوردار باشد رتبه عکس بالا می رود.

این نکته را نیز در نظر داشته باشید که باید از تگ های مناسبی برای عکس استفاده کنید.

چگونه قابلیت جستجوی تصویری را به سایت خود اضافه کنم؟
چگونه قابلیت جستجوی تصویری را به سایت خود اضافه کنم؟

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید