سئو سایت در بابل

سئو سایت در بابل

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امروز با بررسی موضوع « سئو سایت در بابل » در خدمت شما کاربران گرامی خواهیم بود. همانطور که می دانید امروزه برای گسترش کسب و کارها و فروش محصولات از بازاریابی و تبلیغات متعددی استفاده می شود. اگر شما صاحب یک سایت بوده و در فکر افزایش دادن بازید کاربران از آن هستید، باید از خدمات سئو استفاده کنید. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

سئو سایت در بابل
سئو سایت در بابل

عزیزانی که در شهر بابل هستید و نیازمند سئو سایت هستید می توانید روی تیم هشت که تجربه کافی را در این زمینه دارد حساب کنید برای مشاوره رایگان می توانید با شماره زیر تماس بگیرید

۰۹۱۲۰۶۴۷۳۴۴

 

 

 

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:

در رابطه با سئو و سئو کردن سایت چه می دانید؟

اهمیت سئو کردن سایت در چه چیزی است؟

سئو کردن سایت چگونه انجام می شود؟

آیا از اصول های جدید سئو و الگوریتم های گوگل اطلاع دارید؟

سئو کلاه سیاه و سئو کلاه سفید چیست؟

تا چه اندازه در رابطه با سئو داخلی و سئو خارجی اطلاعات دارید؟

[/stextbox]

 

در رابطه با سئو و سئو کردن سایت چه می دانید؟

برای رسیدن به پاسخ این سؤال بهتر است در ابتدا بگوییم که سئو SEO مخفف Search Engine Optimization بوده که معنای لغوی آن بهینه سازی برای موتورهای جستجو می باشد. در توضیحی واضح تر باید بگوییم سئو انجام عملیاتی با استانداردهای مشخص بر روی سایت ها است که سبب می شود امتیاز آن سایت در گوگل  بالا رفته بازدید از آن بیشتر شود.

باید بدانید که نباید از اهمیت کاربرانی که در گوگل مشغول جستجو هستند غافل شد. زیرا هدف نهایی گوگل رضایت کاربرانی است که برای جستجو و پاسخ سؤالات خود به آن مراجعه کرده اند و لیستی از نتایج را که دارای محتوا و کیفیت بالا هستند در اختیار آنان قرار می دهد.

هر کسب و کاری امروزه برای خود وب سایتی دارد. اما این مسئله به تنهایی کمکی به پیشرفت آن نمی کند. سئو سایت می تواند در این رابطه کمکی بزرگی باشد و به هر کسب و کاری در مسیر جهانی شدن کمک کند.

در رابطه با سئو و سئو کردن سایت چه می دانید؟
در رابطه با سئو و سئو کردن سایت چه می دانید؟

اهمیت سئو کردن سایت در چه چیزی است؟

با افزایش کاربران و جستجوی آن ها در سایت هایی مانند بینگ و گوگل، سئو کردن می تواند به شما کمک کند که موضوع خود را در دسترس آن دسته از کاربرانی که در رابطه با آن جستجو می کنند قرار گیرد. این روش در مقایسه با دیگر روش های تبلیغات در اینترنت برای کاربران قابل اعتمادتر بوده و در نتیجه مشتریان زیادی برای بازدید به سایت شما مراجعه خواهند کرد.

استفاده از گوگل برای معرفی کسب و کار شما، یکی از اصلی ترین روش هاست و در صورتی که بتوانید معیارهای مشخص شده گوگل را رعایت کرده و در جایگاهی مناسب در صفحه ای که نتایج جستجو شده را لیست می کند قرار بگیرید، می توانید پیشرفت چشمگیری را برای خود رقم بزنید.

سئو کردن سایت اگر به صورت کاملا صحیح و طبق قوانین صورت بگیرد، می تواند حتی در دراز مدت برای سایت شما مؤثر باشد. در صورتی که اگر بخواهید از دیگر روش های تبلیغات در اینترنت استفاده کنید باید هزینه های اضافی دیگری نیز پرداخت کنید.

شما در حال مطالعه مقاله سئو سایت در بابل هستید

سئو کردن سایت چگونه انجام می شود؟

برای این فرایند در ابتدا باید بدانیم کسانی که در جستجوی محصولات و یا خدمات ما هستند چه کلماتی را برای جستجوی آن ها در گوگل انتخاب کرده اند. این کار با دسترسی به دیتا بیس ها ممکن است. در این صورت معلوم می شود چه کلماتی جستجو شده است.

حال نوبت به پیدا کردن عبارت های متداول جستجو می باشد. یعنی عبارت هایی که توسط کاربران بیشتر جستجو شده و هرچه استفاده از آن بیشتر بوده باشد سبب می شود ترافیک اینترنتی که به وب سایت ما فرستاده می شود بیشتر باشد.

سئو کردن سایت چگونه انجام می شود؟
سئو کردن سایت چگونه انجام می شود؟

برای اینکه بتوانیم در وب سایت هاتمان رتبه خوبی داشته باشیم، باید بدانیم نقاط قوت سایت های مشابه که در رابطه با عبارت های متداول جستجو رتبه خوبی را دارا هستند در چیست؟ به این صورت می توان به این نکته رسید که رقیب های ما چه کسانی هستند.

اکنون زمان آن است که از کلمات و عبارت هایی که پیدا کرده ایم و می خواهیم توسط آن ها در گوگل رتبه به دست آوریم، در وب سایت خود از آن ها استفاده کنیم. به یاد داشته باشید که این موضوع را با عملیات تگ متا اشتباه نگیرید. زیرا به دلیل سوء استفاده های فراوان، گوگل دیگر از آن برای رتبه دادن استفاده نمی کند.

باید مطمئن شویم که کلمات کلیدی انتخابی ما در قسمت های درستی از وب سایت قرار می گیرند.

برای به دست آوردن رتبه 1 گوگل ما باید از معیارهایی که گوگل برای ارزش دادن به وب سایت ها قرار داده اطلاع داشته و بتوانیم آن ها را بهبود ببخشیم. از جمله این معیارها تعداد صفحات وب سایت و یا مدت زمانی است که وب سایت فعالیت دارد. اما از همه این موضوعات مهم تر سایت هایی هستند که به ما لینک داده اند. این مسئله به گوگل می فهماند که سایت ما مهم و معتبر است.

در نتیجه ی تمام این نکات می توان به طو خلاصه گفت که سئو کردن سایت شامل استفاده از کلماتی است که در رابطه با موضوع و یا محصولات ما بیشترین جستجو در گوگل را داشته اند و جای گذاری آن ها در بخش های درستی از وب سایت و گرفتن لینک هایی است که به گوگل می فهماند سایت ما مهم و معتبر است.

 

آیا از اصول های جدید سئو و الگوریتم های گوگل اطلاع دارید؟

در ابتدا نیاز است بدانیم که الگوریتم گوگل چیست؟

به مجموعه ای از قواعد که توسط گوگل تعیین شده اند تا نتایج جستجو طبق آن ها نشان داده شوند، الگوریتم گوگل گفته می شود. این الگوریتم ها تقریبا هرروز آپدیت شده و باعث به وجود آمدن تغییراتی در نتایج قابل ارائه در سایت ها می شوند.

در آخرین آپدیت گوگل و الگوریتم هایش می توان این نکته را دید که گوگل در تلاش است نتایج جستجو را طبق خواسته هر کاربر دسته بندی کرده و نشان دهد. حتی اگر وب سایتی رتبه بالایی نداشته باشد اما کاربران بیشتر به آن مراجعه کرده باشند

آیا از اصول های جدید سئو و الگوریتم های گوگل اطلاع دارید؟

همین مسئله سبب می شوند که وب سایت بتواند رتبه بالا برای خود کسب کند. از نمونه الگوریتم های گوگل می توان به الگوریتم پاندا، الگوریتم پنگوئن، الگوریتم مرغ مگس خوار، الگوریتم رنک برین، الگوریتم موبایل و… اشاره کرد که در ادامه به توضیح در رابطه با هر کدام می پردازیم.

شما در حال مطالعه مقاله سئو سایت در بابل هستید

الگوریتم پاندا

این الگوریتم برای بررسی نتایج جستجو استفاده می شود. توضیح ساده تر آن به این معناست که الگوریتم پنگوئن وظیفه بررسی سایت هایی که مطالب آن ها کپی شده، از کیفیت مطلوب برخوردار نیستند ویا متن های کوتاهی دارند را جریمه می کند.

در صورتی که وب سایتی توسط الگوریتم پاندا جریمه شود، باید محتوایی که سبب جریمه شده را تصحیح کرده و یا آن را به کل حذف کند.

 

الگوریتم پنگوئن

همانطور که می دانید بک لینک ها، لینک هایی هستند که سایت ما می تواند از سایت های دیگر دریافت کند. این بک لینک ها می توانند امتیاز سایت ما را در گوگل بالا برده و سایت ما را صاحب رتبه کنند.

وظیفه ی الگوریتم پنگوئن جریمه کردن سایت هایی است که اقدام به گرفتن بک لینک های تقلبی و بالا بردن اعتبار سایت می کنند. همچنین سبب می شوند که اسپم ها در صفحه نتایج نشان داده نشوند.

شما در حال مطالعه مقاله سئو سایت در بابل هستید

الگوریتم مرغ مگس خوار

در صورتی که در متن خود از کلمات هم معنی و یا مترادف استفاده کرده باشیم، الگوریتم مرغ مگس خوار آن را تشخیص داده و سبب می شود حتی سایت هایی که در آن ها از کلمات کلیدی استفاده نشده اما کلمات مترادف در آن ها وجود دارد را در نتایج جستجو نشان داده شود.

از آن جایی که در گوگل میلیون ها صفحه وب وجود دارد، این الگوریتم وظیفه دارد آن ها را مرتب کرده و به محض آن که کاربر جستجو را شروع کرد، بهترین نتایج یافت شده را نشان دهد. همچنین استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی و باکیفیت نبودن محتوای هر متن سبب می شود که وب سایت توسط این الگوریتم جریمه شود.

الگوریتم رنک برین

به طور کلی می توان گفت الگوریتم رنک برین یکی از روش های جدید گوگل بر پایه هوش مصنوعی است که داده های ورودی را پردازش کرده، نتایج به دست آمده را رتبه بندی کرده و بهترین آن ها را نشان می دهد. بررسی در این الگوریتم توسط کامپیوترها انجام می شود.

از آنجا که در این الگوریتم از هوش مصنوعی استفاده شده، دیگر سئوی کلاه سیاه کاربردی نخواهد داشت و توسط الگوریتم رنک برین تشخیص داده خواهد شد. همین موضوع سبب شده تا کاربران هنگام جستجو بتوانند نزدیک ترین و بهترین نتیجه را دریافت کنند.

الگوریتم موبایل

یکی دیگر از الگوریتم های گوگل، الگوریتم موبایل نام دارد که تنها بر روی نسخه های موبایل و تبلت اثر می گذارد. زبان موبایل شما هر چه که باشد این الگوریتم بر روی آن قابل اجرا خواهد بود. در هر صفحه ریسپانسیو بودن بررسی می شود در صورتی که در بقیه الگوریتم ها در کل سایت انجام می شود.

اگر این الگوریتم بر روی وب سایت شما اجرا شد اما رتبه آن پایین آمد، باید هرچه زودتر در وب سایت خود نسخه ریسپانسیو را طراحی کنید.

شما در حال مطالعه مقاله سئو سایت در بابل هستید

سئو کلاه سیاه و سئو کلاه سفید چیست؟

در تعریف سئو کلاه سیاه می توان گفت در صورتی که بخواهید موتورهای جستجوی گوگل را فریب داده و از تکنیک هایی که با معیارها و استانداردهای گوگل مطابقت ندارد سئو کلاه سیاه گفته می شود. با استفاده از این تکنیک ها می توان جایگاهی سریع در گوگل به دست آورد اما در صورتی که توسط الگوریتم ها شناخته شوند، رتبه وب سایت پایین خواهد آمد.

سئو کلاه سیاه و سئو کلاه سفید چیست؟

سئو کلاه سفید دقیقا مخالف با سئو کلاه سیاه است. در این سئو از تکنیک هایی که مورد تأیید گوگل است استفاده خواهد شد. از سئوی کلاه سفید در کسب و کارهایی که می خواهند ماندگار باشند استفاده می شود اما برای کارهایی که مدت زمان کوتاهی در سایت ها قرار دارند سئو کلاه سیاه انتخاب مناسب تری است.

در صورتی که از سئو کلاه سفید استفاده می کنید باید این نکات را به یاد داشته باشید:

  • برای سایت خود محتوایی تولید کنید که از کیفیت بالا برخوردار بوده و استانداردهای لازم را دارا باشد.
  • سعی کنید تا حد امکان از کلمات کلیدی و تگ ها درست و به اندازه استفاده کنید.
  • اگر در شبکه های اجتماعی دیگری عضو هستید مطالب سایت را در آن جا هم نشر دهید.
  • شما باید از لینک سایت هایی که معتبر و واقعی هستند استفاده کنید.
  • به یاد داشته باشید لازم است کسب و کار شما در گوگل ثبت شده باشد.
  • حتما باید استانداردهای تعیین شده توسط گوگل را رعایت کرده باشید.
  • بهتر است که سایت شما از سرعت بارگذاری بالایی برخوردار باشد.

شما در حال مطالعه مقاله سئو سایت در بابل هستید

تا چه اندازه در رابطه با سئو داخلی و سئو خارجی اطلاعات دارید؟

در رابطه با سئو می توان به این نکته اشاره کرد که به دو دسته سئو داخلی و سئو خارجی تقسیم می شوند. اگر بخواهیم به طور واضح سئو داخلی را توضیح دهیم باید بگوییم به مجموعه عملیاتی که بر روی سایت به منظور استاندارد سازی و بهینه کردن سایت، از جمله بالا بردن ترافیک و بازدید سایت انجام می شود سئو داخلی می گویند. در این عملیات تمرکز بر روی ساختار و محتوای سایت است.

تا چه اندازه در رابطه با سئو داخلی و سئو خارجی اطلاعات دارید؟
تا چه اندازه در رابطه با سئو داخلی و سئو خارجی اطلاعات دارید؟

برای توضیح در رابطه با سئو خارجی به نظر می رسد ساده ترین توضیح این باشد در صورتی که شما بخواهید اقداماتی روی خارج از سایت خود انجام دهید و شاهد بهبود پیدا کردن رتبه سایت باشید باید سئو خارجی را انجام دهید. به طور مثال می توانید برای تبلیغ سایت خود به برنامه ها، شبکه های اجتماعی و… مراجعه کنید و یا لینک سایت خود را در سایت های معتبر دیگر قرار داده تا به این صورت برای سایت خود امتیاز کسب کرده و مخاطبان جذب وب سایت شما شوند.

در آخر می توان گفت تفاوت سئو داخلی و سئو خارجی در این مسئله است که ما در سئو داخلی اقداماتی را برای بهبود ظاهر و محتوای سایت اعمال می کنیم که سبب می شود بازدید از سایت افزایش پیدا کند. حال آن که سئو خارجی شامل تمام کارهایی می شود که با انجام آن ها در خارج از وب سایت، رتبه خود را در گوگل افزایش داده و با دادن لینک به وب سایت های دیگر، سایت خود به کاربران معرفی کنیم.

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید