سئو سایت تهران

سئو سایت تهران

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

در این مقاله قصد داریم شما را با موضوع «سئو سایت تهران» آشنا نماییم، سئو دانشی است که کارایی آن در بازاریابی اینترنتی بسیار دیده می شود، برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص موضوع بیان شده، با ما همراه باشید.

سئو سایت تهران
سئو سایت تهران

عزیزانی که در شهر تهران هستید و نیازمند سئو سایت هستید می توانید روی تیم هشت که تجربه کافی را در این زمینه دارد حساب کنید برای مشاوره رایگان می توانید با شماره زیر تماس بگیرید

۰۹۱۲۰۶۴۷۳۴۴

 

 

 
 
[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:

سئو سایت و خدمات سئو چیست؟ و چه ارتباطی با طراحی سایت دارد؟

اهمیت سئو در چیست و تا چه اندازه از خدمات سئو بهره گیری می شود؟

اهداف سئو به چه مواردی خلاصه می شود؟

در خصوص خدمات سئو چه هزینه ای باید پرداخت شود و این امر معادل با چه گزینه ای در کسب و کار معرفی شده است؟

سئو و خدمات سئو  با چه روشی می توانند تأثیر محتوای سایت را ارزشمند نموده و سایت را به یک سایت بهینه سازی شده تبدیل نمایند؟

اصول جدید سئو چیست و چگونه استفاده می شود؟

آیا اصول سئو قابل تغییر است یا نیاز به ثبات در آن دیده می شود؟

بهینه سازی سایت توسط چه کسی انجام می شود و با چه تکنیکی روش خود را به اثبات می رساند؟

در واژه های سئو، اصطلاح کلاه سفید و کلاه سیاه نشان از چیست؟

انواع معیار ها در بهینه سازی موتور های جستجو چیست؟

الگوریتم گوگل چیست و انواع آن کدام است؟

نام برخی از الگوریتم های گوگل چیست و با چه هدفی ایجاد شده اند؟

از الگوریتم های گوگل، الگوریتم پاندا چه ویژگی خاصی دارد و از چه سایت هایی فراری است؟

کدام سایت ها از دید الگوریتم های گوگل در سئو نا دیده گرفته می شود و کار اصلی را کدام الگوریتم انجام می دهد؟

[/stextbox]

 

سئو سایت و خدمات سئو چیست؟ و چه ارتباطی با طراحی سایت دارد؟

امروزه بسیاری از کسب و کار ها سعی دارند از روش های جدید و تکنولوژی های روز دنیا استفاده نمایند تا از طریق آن بتوانند بازاریابی فعالیت کاری خود را افزایش داده و میزان فروش بیشتری را برای خود به دست آورند.

در حقیقت نیاز امروز بازار کار به ابزار های جدید بستگی دارد، این ابزار ها باعث می شود تا کسب و کار ها در مرحله بسیار خوبی قرار گیرند و از فعالیت های انجام شده خود رضایت داشته باشند به عبارتی می توان گفت که این ابزار ها به صدر نشین کردن کسب و کار در میان سایر کسب و کار ها کمک بسیار زیادی خواهد کرد.

یکی از مواردی که منجر به چنین پدیده ای برای انواع کسب و کار ها می شود، واژه سئو یا سئو سایت است، سئو دانشی است که امروزه نیاز بسیار زیادی به آن وجود دارد و بدون آن نمی توان یک کسب و کار اینترنتی را رونق بخشید.

سئو سایت و خدمات سئو چیست؟ و چه ارتباطی با طراحی سایت دارد؟
سئو سایت و خدمات سئو چیست؟ و چه ارتباطی با طراحی سایت دارد؟

خوب است بدانید سئو در بستر یک سایت کسب و کار معنا پیدا می کند، در واقع سئو همراه با طراحی سایت به کار می رود و منجر می شود تا خدماتی خاص را ارائه دهد، به خدمات ارائه شده توسط سئو سایت، خدمات سایت گویند.

خدمات سایت یک نوع خدمت به سایت به شمار می آید که برای سایت بسیار حائز اهمیت است، از آن جا که سئو دامنه وسیعی در فعالیت های کسب و کار دارد نمی توان آن را محدود کرد زیرا خدمات آن بسیار و الگوریتم های به کار رفته در آن نیز بسیار زیاد خواهد بود.

شما در حال مطالعه مقاله سئو سایت تهران هستید

اهمیت سئو در چیست و تا چه اندازه از خدمات سئو بهره گیری می شود؟

همان طور که در پاراگراف های قبلی بیان کردیم سئو یک نیاز بسیار ضروری برای تمامی سایت ها به شمار می آید، به گونه ای که از خدمات ارائه شده آن نمی توان چشم پوشید و از آن صرف نظر نمود.

در بازار امروز تنها بازار یابی های سنتی نمی تواند میزان فروش فعالیت ها و تولیدات آن کسب و کار را عرضه نماید و منجر به ثروت اندوزی شود، در حقیقت هر مدیر کسب و کاری سعی دارد هزینه ای در قبال افزایش فروش خود بپردازد.

این هزینه با توجه به آن که در عصر فناوری ها قرار داریم به مباحثی چون تکنیک ها و فناوری های روز بازار یابی و تجارت الکترونیکی بر می گردد، در واقع می توان گفت که بازار یابی هر کسب و کار اینترنتی با بستر اینترنت و از روش های نوین قابل ارتقاء است.

اهمیت سئو در چیست و تا چه اندازه از خدمات سئو بهره گیری می شود؟
اهمیت سئو در چیست و تا چه اندازه از خدمات سئو بهره گیری می شود؟

کسب و کار های اینترنتی در فضای مجازی اینترنت به فعالیت های مختلفی نیاز دارد تا دوام و پایداری خود را حفظ کرده و آن را استمرار بخشد، این امر منجر می شود که کسب و کار حتی در صورت توقف موقت آن نیز به گونه ای ادامه یابد و سکون و قطع فعالیت در آن ایجاد نشود و مدیر آن نیز رضایت خاص از شرایط اقتصادی پیش آمده را در خود احساس نماید.

به طور کلی هر نوع فعالیت و کسب و کاری در جامعه امروز، یک سایت را برای معرفی فعالیت های خود طراحی می کند، در سایت طراحی شده سعی دارد تا فعالیت های خود را معرفی و گسترش دهد، در حقیقت روش یک سایت با خدمات سئو عجین می شود و منجر به کارایی سایت و معرفی بیشتر آن می شود.

منظور از خدماتی که برای یک سایت طراحی شده ارائه می شود در خصوص روش های به کار گرفته شده توسط گوگل است که با روش های خدمات سایت ترکیب شده است و خروجی خاص خود را طلب می کند.

زمانی که یک سایت برای کسب و کار طراحی می شود تنها با تکنیک های سئو قابل دیده شدن است، از آن جا که یک سایت در تمام ساعات شبانه روزی در اینترنت فعال است، هر کاربری می تواند در هر ساعتی که اختیار کند، وارد سایت کسب و کار شده و درخواست های خود را ارسال یا نتایج آن ها را دریافت نماید.

در حقیقت فعالیت های دو طرفه برای کاربر در هر سایتی امکان پذیر است و روش آنلاین سایت منجر شده تا سهولت بیشتری در استفاده از آن وجود داشته باشد، این شرایط به خصوص در زمانی که کاربر قرار است خریدی انجام دهد، تراکنش های مالی رخ می دهد و تراکنش مالی در میان سایر فعالیت های یک کسب و کار بسیار مهم و ضروری تر است.

انجام تراکنش

اگر یک تراکنش در سایت با موفقیت انجام شود رضایت مشتری و در غیر این صورت نارضایتی مشتری را در پی خواهد داشت، همواره مشتری می تواند نیاز خود را از هر سایت اینترنتی مرتبط با حوزه درخواستی خود دنبال نماید.

پس توصیه می شود تا خدمات ارائه شده در سئو سایت خود را افزایش دهید تا همواره بتوانید رضایت مشتریان را جلب نمایید و از این طریق بر میزان فروش خود بیفزایید و در میان سایر رقبای کاری خود در رتبه بالاتری قرار گیرید.

جالب است بدانید که خدمات سئو در زمان حال به قدری زیاد شده که آن را به یک دانش مجزا در بخش سئو سایت تبدیل کرده است و این تغییر باعث شده تا هر کسب و کار اینترنتی و یا هر استارت آپ نوینی، خدمات سئو را به عنوان ضرورت اصلی کار خود قرار دهد و اولویت آن را با اهمیت فوق العاده آن در جایگاه بسیار بالایی قرار دهد.

از این رو می توان گفت همه سایت های طراحی شده قدیم و سایت های جدید باید بتوانند از تکنیک های سئو سایت و خدمات سایت به نحو احسن استفاده نمایند و این امر باعث می شود تا مزایای سئو بیش از قبل مشاهده و درک گردد.

شما در حال مطالعه مقاله سئو سایت تهران هستید

اهداف سئو به چه مواردی خلاصه می شود؟

با توجه به اهمیت سئو می توان اهداف خاص و جالبی از آن را نیز بیان نمود که منجر می شود تا گسترش آن نیز افزایش یابد، با این تفاسیر می توان در نظر گرفت که اهداف سئو می تواند به این موارد نیز خلاصه گردد که عبارت هستند از:

اولین هدف از اهداف سئو باعث می شود تا بازدید وب سایت طراحی شده بسیار شود و این اولین و بهترین اثر از اثرات سئو می باشد که توسط سئو کار اعمال می شود.

اهداف سئو به چه مواردی خلاصه می شود؟
اهداف سئو به چه مواردی خلاصه می شود؟

دومین هدف، ایجاد برند برای یک سایت است، زمانی که یک سایت برند شود می تواند بسیاری از اهداف برنامه ریزی شده خود را پوشش دهد، به عنوان مثال می توان گفت که سایت های فروشگاهی بعد از برند شدن با سئو می توانند بیشترین فروش را داشته باشند و به سود قابل ملاحظه ای برسند، این ویژگی تنها با به کار گیری سئو رخ داده است که هدف برنامه ریزی شده مدیر سایت بوده است.

هدف سوم در خصوص ترافیک سایت است، در زمانی که ترافیک سایت افزایش یافته باشد تعداد بازدید کنندگان سایت نیز افزایش یافته است و یا به عبارت دیگر می توان گفت که سایت بیشتر شناخته می شود و با این پدیده اینترنت آن را به عنوان بهترین نتیجه جستجو در صفحه نخستین آن به نمایش می گذارد.

هدف چهارم سئو آن است که وب سایت نمایش داده شده در رتبه بسیار خوبی قرار داده شود و در صفحات اولین و چه بسا اولین لینک در اولین صفحه به نمایش در آید.

هدف بسیار عالی سئو آن است که می توان فروش محصولات را افزایش داد با این تفسیر می توان هدف مدیر سایت را از طراحی سایت به حقیقت واقعی کسب و کار رساند.

بهترین ابزار برای تبلیغ سایت های اینترنتی با سئو در اینترنت فراهم می شود که سئو کار سعی می کند با تکنیک های جالب آن را راه اندازی کرده و به کار ببرد.

شما در حال مطالعه مقاله سئو سایت تهران هستید

در خصوص خدمات سئو چه هزینه ای باید پرداخت شود و این امر معادل با چه گزینه ای در کسب و کار معرفی شده است؟

از آن جا که طراحی سایت های اینترنتی بسیار ضروری است، به کار گیری انواع تکنولوژی های آن نیز حائز اهمیت است، با این تفسیر توصیف می شود در قبال هر تکنیک یا خدمتی می بایست هزینه ای نیز پرداخت شود.

در خصوص هزینه باید به این نکته اشاره نمود که پرداخت هزینه برای موضوعی که مدیران را نسبت به افزایش میزان فروش ترغیب نماید به عنوان یک هزینه نخواهد بود و جلوه آن به یک امتیاز در کسب و کار معرفی می شود، این بدان معناست که هزینه پرداخت شده برای خدمات سئو معادل با واژه «افزایش فروش» خواهد بود.

در خصوص خدمات سئو چه هزینه ای باید پرداخت شود و این امر معادل با چه گزینه ای در کسب و کار معرفی شده است؟
در خصوص خدمات سئو چه هزینه ای باید پرداخت شود و این امر معادل با چه گزینه ای در کسب و کار معرفی شده است؟

افزایش فروش و افزایش سود و ثروت خواسته حقیقی و هدف اصلی هر مدیر در کسب و کار به شمار می آید با این حساب، هر هزینه ای که در این راستا پرداخت شود رضایت کاملی از سوی مدیر دیده می شود و با اختیار کامل حاضر به پرداخت هزینه خدمات سئو است زیرا می داند با هر پرداختی می تواند در آینده نزدیک چندین برابر آن را به دست آورد و این نکته همان معیاری است که مدیران به دنبال آن هستند.

با این فعالیت یعنی افزایش فروش از طریق قوانین و فعالیت های سئو و خدمات سئو می توان سایت طراحی شده و فعال روی اینترنت را به عنوان یک سایت اکتیو در گوگل به شمار آورد و به بیانی دیگر نوعی سرمایه گذاری پر سود برای مدیر سایت شکل گیری شده است که آینده مالی آن کسب و کار را تضمین شده قلمداد کرده است.

سئو و خدمات سئو با چه روشی می توانند تأثیر محتوای سایت را ارزشمند نموده و سایت را به یک سایت بهینه سازی شده تبدیل نمایند؟

به طور کلی افراد در زمان مراجعه به اینترنت به دنبال یک نیاز می گردند که آن نیاز با تایپ یک یا چند واژه قابل جستجو خواهد بود، از آن جا که واژه ها در گوگل نماد اصلی سرچ هستند باید به بهترین شیوه و امکان منجر به نمایش پاسخ کاربر شوند.

پاسخ کاربر نمایش سایتی است که واژه جستجو شده در آن وجود دارد، در نمایش سایت اولین نکته ای که به ذهن خطور می کند مربوط به آن می شود که این سایت بهترین پاسخ برای سئوال کاربر بوده است ولی واقعیت آن است که ممکن است سایت های بسیار بهتری که متناسب با واژه جستجو باشد نیز وجود داشته باشد و بر اساس آن تنها سایت هایی دیده می شوند که بتوانند از خدمات سئو به درستی استفاده نمایند.

به روش به کار گرفته شده در فوق تأثیر گذاری محتوای سایت گویند که ارزشمندی سایت و سئو سایت را بیش از پیش نشان می دهد، در واقع موتور جستجو گر مانند گوگل در زمان جستجو بیشتر سعی دارد تا سایت هایی که محتوای ارزشمندی دارند را بشناسد و آن ها را نیز به کاربران اینترنتی خود نمایش دهد.

شما در حال مطالعه مقاله سئو سایت تهران هستید

استفاده از الگوریتم های بسیار کار آمد گوگل

روشی که گوگل برای امر بیان شده به کار می برد آن است که از الگوریتم های بسیار کار آمد گوگل استفاده نماید، به کار گیری درست و دقیق این الگوریتم ها باعث می شود تا نتایج بسیار باور نکردنی از نتایج واژه جستجو مربوط به نمایش سایت های محتوایی واژه مشاهده و درک گردد.

بهینه سازی سایت نیز نیز با استفاده از روش های نوین و خلاقانه همراه است و سبب می شود تا مشتری هرچه بهتر به سایت جذب شده و فعالیت های مورد نیاز خود را در سایت به انجام برساند، در نظر داشته باشید استفاده از این روش ها، برای سایت های مهم از جمله تمام سایت هایی که مربوط به فروش است از جمله سایت های آموزشی، سایت های فروشگاهی و سایت های فروش کالا بسیار حیاتی است.

توصیه می شود سایت های مذکور از سئو سایت و خدمات سئو با توجه به اصول سئو و خدمات جدید آن قابلیت های سایت خود را افزایش دهند و از طریق آن در فضای مجازی و اینترنت نمود عینی نتایج جستجو را به نمایش بگذارند.

استفاده از الگوریتم های بسیار کار آمد گوگل
استفاده از الگوریتم های بسیار کار آمد گوگل

در واقع می توان گفت کاری که الگوریتم های گوگل برای سایت های اینترنتی انجام می دهند بسیار فراتر از آن چیزی است که در محتوای سایت دیده می شود، کارایی الگوریتم های گوگل تا حدی است که محتوای سایت را ارزش دهی کرده و تأثیر آن را بیشتر جلوه می دهد.

شما در حال مطالعه مقاله سئو سایت تهران هستید

اصول جدید سئو چیست و چگونه استفاده می شود؟

سئو دنیای بزرگ از محتوا های ارزشمند است که امروزه به یک دانش بزرگ در سایت نیز تبدیل شده است، استفاده از سئو و خدمات آن روشی است تکه تمامی سایت ها سعی دارند از آن استفاده نمایند.

یکی از خاصیت های اصلی سئو در نمایش بهتر سایت است که باعث بیشتر دیده شدن سایت می شود، این ویژگی باعث می شود تا از روش های خاص برای به کار گیری آن استفاده شود و منجر به پدیده زیبای اثر بخشی و تأثیر محتوا گردد.

اصول جدید سئو چیست و چگونه استفاده می شود؟
اصول جدید سئو چیست و چگونه استفاده می شود؟

در خصوص اصول سئو می توان گفت که سئو باید جزئیات خوبی را در خود به نمایش بگذارد و از طریق آن بتواند فعالیت های خارجی خود را بروز دهد، این تکنیک با خدمات سئو و اصول سئو خوانده می شود که امروزه دارای بیشترین اثر در طراحی سایت و فضای اینترنتی آن است.

اصول سئو در خدمات سئو منجر می شود تا روش های بسیار خوبی از آن به نمایش در آید، این اصل برای اجرا نیاز دارد تا با تکنیک های خود ترکیب شده و نتایج خروجی را به نمایش در آورد.

دنیای سئو بسیار فراتر از آن است که تصورش را بکنید، فضای مجازی اینترنت باعث می شود تا دنیای سئو گستردگی زیادی داشته باشد و این گستردگی با پهنای خدمات سئو نیز همراه شود، در حقیقت خدمات و اصول سئو دنیای سیگنال های سئو را با روش های ترکیبی انواع الگوریتم های سئو می توان شناخت.

تنوع الگوریتم های سئو منجر می شود تا واژه های به کار گیری شده با قابلیت های بالایی نمایش داده شود و از طریق آن بتوان نیاز اصلی سایت را در فضای اینترنت به تحقق واقعی آن رساند.

در حقیقت هدف از طراحی سایت آن است که پیج های آن با هر نوع محتوایی که هست در نتایج جستجو های گوگل دیده شود و این نتایج درست مطابق با واژه های جستجو باشد، در واقع تنها با الگوریتم هایی می توان یک سایت را با تمام پیج های آن در سایت گوگل به نمایش در آورد که اصول سئو در آن به درستی به کار رفته باشد.

نظر بر این که یک سایت دارای محتوا و ظاهری بسیار مناسب باشد، در اینترنت کافی نیست و نمی توان اطمینانی برای نمایش آن در صفحات نخستین گوگل به شمار آورد، در حقیقت می توان گفت که این سایت تنها با بهره گیری درست از محتوای داخل سایت می تواند خود را در نتایج جستجوی گوگل نشان دهد.

در خصوص واژه تکنیکال سئو می توان به این نکته اشاره نمود که اصول اولیه سئو به خدمات  سئو و اصول سئو ارتباط دارد و در هر زمان که نیاز باشد می توان آن را به کار گرفت و یا تغییر داد.

شما در حال مطالعه مقاله سئو سایت تهران هستید

آیا اصول سئو قابل تغییر است یا نیاز به ثبات در آن دیده می شود؟

سئو دانشی فراتر از علوم در طراحی سایت به شمار می آید و امروزه با وجود تعدد بسیار زیاد آن استفاده از اصول سئو یک نیاز حتمی به شمار می آید، توجه داشته باشید نیاز های امروز با توجه به نیاز های بازار کار و انواع کسب و کار های اینترنتی در حال تغییر است.

با این تفسیر می توان نتیجه گرفت که نیاز های سئو برای بهتر دیده شدن یک سایت مهم است و باید مطابق با فعالیت ها و احتیاج اصلی سایت به روز شود، از این گذشته ثبات فقط تا زمانی خواهد بود که نیاز بازار کار تغییر نداشته باشد ولی در صورت هر گونه تغییر مشاهده می شود که سئو نیز باید تغییر کرده و محتوا، اثر، روش، اصول و الگوریتم های خود را کار آمد نماید.

بنابر این می توان گفت که یکی از نیاز های اصلی سایت های اینترنتی همان سئو، خدمات سئو و اصول سئو است که باید به صورت کار آمد و جذاب برای نمایش بهتر در گوگل یا هر نوع موتور جستجوگر دیگری دیده شود.

آیا اصول سئو قابل تغییر است یا نیاز به ثبات در آن دیده می شود؟

شما در حال مطالعه مقاله سئو سایت تهران هستید

بهینه سازی سایت توسط چه کسی انجام می شود و با چه تکنیکی روش خود را به اثبات می رساند؟

بهینه سازی سایت روشی جدید در سئو سایت است که توسط سئو کار انجام می شود، این تفسیر بیان می کند که تکنیک  های جدید در طراحی سایت به کار برده می شود و منجر می شود تا بهینه سازی سایت رخ دهد.

منظور واقعی از واژه بهینه سازی سایت آن است که سئو کار به صورت حرفه ای بتوانید روش های نوین را در تدوین محتوای داخل سایت انجام دهد، شاید در ابتدا به نظر آید که بهینه سازی سایت ساده باشد، اما واقعیت آن است که می توان آن را به گونه ای در نظر داشت که تغییر و تحول آن سبب بسیاری از تفکرات ایده آل در طراحی یک سایت می شود.

به عنوان مثال، یک مدیر کسب و کار آنلاین را در نظر داشته باشید که محصولات متنوع و با کیفیتی را در شرکت خود تولید می کند، این مدیر قصد دارد محصولات خود را در سایت مربوطه به گونه ای معرفی نماید که مشتریان زیادی برای خرید آن درخواست نمایند.

اگر متخصص سئو که به عنوان یک فرد سئو کار در تدوین محتوای سایت اقدام به استفاده از ابزار های جدید و به روز نماید می توان امید وار بود که نتایج خوبی نیز از آن دریافت می شود و بهینه سازی سایت بر طبق زمان پیش رفته و بهترین اثر را از محتوای تدوین شده داخل سایت برای نمایش در موتور جستجوگری مثل گوگل نمایش می دهد.

بهینه سازی سایت توسط چه کسی انجام می شود و با چه تکنیکی روش خود را به اثبات می رساند؟
بهینه سازی سایت توسط چه کسی انجام می شود و با چه تکنیکی روش خود را به اثبات می رساند؟

شما در حال مطالعه مقاله سئو سایت تهران هستید

در واژه های سئو، اصطلاح کلاه سفید و کلاه سیاه نشان از چیست؟

سئو دنیایی گسترده با قوانین متعددی است که هر روزه در حال تغییر و تحول های خاصی می باشد، از واژه های سئو می توان به دو واژه یا اصطلاح «کلاه سفید» و «کلاه سیاه» اشاره نمود.

واژه کلاه سفید معنایی خاص دارد و در طراحی سایت و سئو نویسی بسیار کاربرد دارد، این کلاه سفید با روش ها، تکنیک ها و استراتژی های موتور های جستجو گر موافق است و از قوانین و راهنمایی هایی انواع موتور های جستجوگر تبعیت می کند.

کار اصلی کلاه سفید اجرای بلند مدت از دستور العمل ها و سیاست های صحیح است که آن را با اخلاق سئو هماهنگ کرده است، سئو اخلاقی ویژگی اصلی کلاه سفید است و به هیچ عنوان واژه فریبنده ای نخواهد بود.

در واژه های سئو، اصطلاح کلاه سفید و کلاه سیاه نشان از چیست؟

واژه کلاه سیاه از دیگر واژه های سئو می باشد که با روش های خوبی به فریب کاری، بازی و دستکاری تمامی الگوریتم های موتور های جستجو می پردازد، در حقیقت هدف اصلی از رتبه بندی های آن عبارت است از غیر اخلاقی کردن سایت های اسپمی که از نتایج جستجو توسط الگوریتم های اصلی و جانبی گوگل ترد شده اند.

در حقیقت توصیه ای به استفاده از این روش نمی شود زیرا به مرور زمان باعث می شود تا دیگر سایت شما در هیچ موتور جستجو کننده ای نمایش داده نشود و از لیست انواع پایگاه داده ها برای همیشه حذف گردد.

شما در حال مطالعه مقاله سئو سایت تهران هستید

انواع معیار ها در بهینه سازی موتور های جستجو چیست؟

طبق اطلاعاتی که از موتور های جستجو شده است، روش های بهینه سازی متعددی با معیار های خاص در موتور های جستجو قرار داده شده است که از نظر مایکروسافت و شرکت های گوگل به عنوان مهم ترین معیار ها معرفی شده اند، در حقیقت معیار های بهینه سازی شده موتور های جستجو در اثر آنالیز تکنیک های سئو صورت گرفته است که عبارت هستند از:

انواع معیار ها در بهینه سازی موتور های جستجو چیست؟
انواع معیار ها در بهینه سازی موتور های جستجو چیست؟
  • اولین معیار برای بهینه سازی مربوط به اضافه کردن Allow یاDisAllow است که به نقشه سایت اضافه خواهد شد.
  • معیار دوم مربوط به واژه URL است که آن هم به نقشه سایت اضافه می شود.
  • معیار سوم هم مربوط به نقشه سایت است که بهtxt شناخته شده است.
  • معیار آخر هم به ابزار های تحلیل و آنالیز جهت Crawl مربوط می شود.

با توجه به معیار های بیان شده در فوق می توان به این نقطه رسید که محققین سئو کار سعی می کنند بهینه سازی سایت را با معیار های فوق به انجام برسانند، در واقع روشی که الگوریتم های گوگل را به کار می اندازد منجر می شود که سایت مقبولیت بیشتری یابد.

از این رو تحلیلگران سئو بعد از آنالیز محتوا مطالعات خود را افزایش داده و سعی دارند تا با تکنیک های خاص آن را مورد پیاده سازی قرار داده و مشکلات احتمالی آن را کاهش دهند، این واقعیت بیان می دارد که تعداد بازدید کنندگان بیشتری از سایت بهینه سازی شده بازدید خواهند داشت و تاک تیک های افزایش لینک خارجی، تغییر اسم فایل، لینک های یک طرفه، استفاده از محتوا های متا تگ یا صحیح و یا کلمات کلیدی را به منظور بهینه سازی محتوای تولید شده به کار می برند.

شما در حال مطالعه مقاله سئو سایت تهران هستید

الگوریتم گوگل چیست و انواع آن کدام است؟

الگوریتم گوگل یعنی روال جنگ در دنیای سئو، این واژه بهترین واژه ای است که در طراحی الگوریتم های گوگل از آن یاد می شود، در واقع می توان گفت که الگوریتم گوگل  شامل موراد متعددی است که هر یک از آن ها به روشی خپاص وارد دنیای سئو شده و در مقابل سایت های اسپمی مبارزه می کنند.

این مبارزه باعث می شود تا انواع خاصی از الگوریتم های گوگل نمایان شود و دو دسته اصلی را تشکیل دهد، از این رو انواع الگوریتم های گوگل را می توان به الگوریتم های اصلی و الگوریتم های جانبی تقسیم نمود.

الگوریتم گوگل چیست و انواع آن کدام است؟
الگوریتم گوگل چیست و انواع آن کدام است؟

الگوریتم های اصلی، الگوریتم هایی هستند که به صورت اساسی روی پارامتر های اصلی سایت های اینترنتی تمرکز کرده و و قوانین اصلی آن را هر روز مورد بررسی قرار می دهند تا هسته و شالوده اصلی گوگل را پایه ریزی نمایند.

در حقیقت می توان گفت که متخصصین سئو سعی دارند که از روش های فناورانه امروز در بهینه سازی کردن سایت استفاده نمایند و از این روش خود را برای حضور در یک رقابت پیروزمندانه در گوگل آماده سازند.

با این تفاسیر معنای الگوریتم های جانبی نیز پیدا می شود، این الگوریتم سعی دارد تا به جای کار روی هسته گوگل، تنها روی یک موضوع تمرکز کرده و به نمایش محتوای آن بپردازد، از این رو می توان گفت که الگوریتم بیان شده باعث می شود تا متد های جدید و فناورانه نیز روی آن عملی گردد، به عنوان مثال یک الگوریتم های جانبی وجود دارد که بر روی محتوا های بی کیفیت تمرکز می کند.

مبارزه ای که الگوریتم های گوگل انجام می دهند حاکی از آن است که قرار است سایت های اینترنتی با هدفی بسیار فراتر از جستجو های گوگل انجام دهند و این روش تنها با بکار گیری الگوریتم های گوگل انجام می شود.

شما در حال مطالعه مقاله سئو سایت تهران هستید

نام برخی از الگوریتم های گوگل چیست و با چه هدفی ایجاد شده اند؟

موتور جستجوی گوگل و یا هر مرورر دیگری برای نمایش سایت های مختلف در فضای اینترنت به کار می رود، از آن جا که سایت محبوب گوگل سعی دارد قابلیت های خود را هر روز افزایش دهد الگوریتم های تازه ای را در خود به کار می برد.

یکی از کار هایی که توسط سایت گوگل انجام می شود آن است که سعی دارد تکنیک های به وجود آورنده خود را افزایش دهد و بدین وسیله آن ها را به نمایش بگذارد یکی از این روش ها نوشتن الگوریتم های خاصی است که به نام های زیر معروف هستند، این نام ها عبارتند از:

نام برخی از الگوریتم های گوگل چیست و با چه هدفی ایجاد شده اند؟
نام برخی از الگوریتم های گوگل چیست و با چه هدفی ایجاد شده اند؟
  • الگوریتم پاندای گوگل.
  • الگوریتم پنگوئن گوگل.
  • الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل.

لازم است بدانید که الگوریتم های بیان شده در راستای مقابله با سایت های اسپم بوده و کارایی خود را به خوبی نشان داده است

در واقع الگوریتم های بیان شده با محتوایات جالب خود سعی دارند تا به تولید محتوا دست زده و نیاز اصلی سایت را با دو هدف اصلی ارتقاء نمایند، در واقع دو هدف سرنوشت ساز الگوریتم های گوگل بر اساس دو مورد زیر ایجاد شده است که عبارت هستند از:

  • اولین هدف از ایجاد الگوریتم های گوگل مربوط می شود به کاهش رتبه در سایت های بی کیفیت و اسپم، این قابلیت باعث می شود تا سایت های اسپم دیگر ظاهر نشوند و تنها سایت های با کیفیت به نمایش در آیند.
  • دومین هدف از طراحی الگوریتم های گوگل آن است که رتبه سایت های با ارزش افزایش یافته و نیز به همین روش سایت های کاربر محور نیز بیشتر دیده شوند، با این قابلیت می توان مشاهده نمود که سایت های دیگر نتوانند به خوبی خود را برتر از سایت های با ارزش و کاربر محور نمایند.

با دو تفسیر بیان شده می توان به این جایگاه رسید که فعالیت های گوگل منجر می شود تا حوزه گوگل بیش از قبل نشان داده شود و  قدم های بعدی در راستای گسترش گوگل نمایان گردد.

شما در حال مطالعه مقاله سئو سایت تهران هستید

از الگوریتم های گوگل، الگوریتم پاندا چه ویژگی خاصی دارد و از چه سایت هایی فراری است؟

الگوریتم های گوگل بسیار اند و الگوریتم پاندا یکی از این موارد می باشد، الگوریتم پاندا یک الگوریتم بسیار مهربان، درس خوان و آرام است، از این رو می توان گفت که پاندا به خواندن و مطالعه نیز علاقه مند است.

همین علاقه به پاندا باعث می شود تا برای صفحات سایت ها در اینترنت نیز به خواندن ادامه دهد، در واقع الگوریتم های پاندا منجر می شود تا خزنده های پاندا به دنبال ویژگی های خاصی گشته و آن را بیابند.

با این تفسیر بیان می شود که پاندا در سایت های اینترنتی به دنبال اطلاعات مورد نظر خود است و در صورتی که آن ها را بیابد سعی دارند آن را به دیگران نیز معرفی نماید، چنانچه بر عکس این اطلاعات را متناسب با نیاز و دلخواه خود نیابد به هیچ عنوان نمی تواند آن را به دیگران معرفی نماید از این رو از این دسته از سایت ها فراری می شود.

از الگوریتم های گوگل، الگوریتم پاندا چه ویژگی خاصی دارد و از چه سایت هایی فراری است؟
از الگوریتم های گوگل، الگوریتم پاندا چه ویژگی خاصی دارد و از چه سایت هایی فراری است؟

کدام سایت ها از دید الگوریتم های گوگل در سئو نا دیده گرفته می شود و کار اصلی را کدام الگوریتم انجام می دهد؟

به عنوان مثال در دنیای اینترنت و در داخل سایت ها به وفور دیده شده است که سایت های اینترنتی دارای مطالب مشابه و کپی شده هستند، از این رو پیدا کردن اولین سایت یا سایت اولیه این مطلب بسیار سخت و دشوار است تا بتوان آن را در میان سایر سایت ها یافت، در این زمان پاندا به کمک این سایت ها آمده و سعی می کند تا سایت اولیه را پیدا کند و سایت های بعدی که از کپی مطالب آن استفاده کرده اند از نتایج جستجوی گوگل حذف نماید.

کدام سایت ها از دید الگوریتم های گوگل در سئو نا دیده گرفته می شود و کار اصلی را کدام الگوریتم انجام می دهد؟
کدام سایت ها از دید الگوریتم های گوگل در سئو نا دیده گرفته می شود و کار اصلی را کدام الگوریتم انجام می دهد؟

با بیان موارد فوق می توان 5 نوع محتوای سایت را به عنوان سایت های ترد شده از گوگل شناسایی نمود که الگوریتم پاندا این کار را انجام می دهد، این ویژگی به سایت های زیر نسبت داده می شود که عبارت هستند از:

سایت هایی که در محتوای آن ها مطالب به صورت خلاصه شده و ناقص وجود دارد از جمله سایت هایی هستند که الگوریتم های گوگل آن را ترد کرده و نمایش نمی دهند، در واقع در سایت هایی که متن های کوتاه دارند و به جملات کوتاه دو یا سه جمله خلاصه می شوند نمی توان بسنده نمود زیرا محتوای خوب و جامعی از این دسته از سایت ها دیده نخواهد شد.

در برخی از سایت های اینترنتی ممکن است حرف های قبلی با محتوا های مختلف خود، کپی داشته باشد، به عبارت دیگر زمانی که در محتوای یک سایت مطالب تکراری وجود داشته باشد، خواننده مطلب دیگر رغبتی برای ادامه خواندن آن نخواهد داشتف در این زمان الگوریتم های گوگل آن پیج را از گوگل حذف می نماید.

شما در حال مطالعه مقاله سئو سایت تهران هستید

خزندگی الگوریتم

جالب است ویژگی سوم نیز از دید الگوریتم های گوگل مخفی نخواهد ماند و با روش های خزندگی الگوریتم در زمان جستجو دیده می شود که این ویژگی نیز پنهان نمانده و سایت را از رده خارج می سازد، ویژگی بیان شده در زمانی که محتوا های مختلف از هر بخش جمع آوری و گلچین شده باشد مورد مقبولیت قرار نخواهد گرفت.

سایت های دیگری که آگهی یک صفحه بر محتوای آن غالب باشد نیز مورد قبول الگوریتم های گوگل نیست، به عنوان مثال زمانی را تصور نمایید که در یک سایت اینترنتی دلخواه خود مشغول خواندن مطالب آن است به ناگهان یک آگهی تبلیغاتی ظاهر شده و باعث می شود تا نظر مخاطب از خواندن محتوای آن پرت شده و تمرکز خواندن از بین رود، این حالت را الگوریتم گوگل نمی پسندد و آن را یک روش غیر متعارف می پندارد.

سایت هایی که ناهماهنگی های محتوایی دارند نیز در گوگل مورد قبول نیستند زیرا پراکندگی موضوع باعث می شود تا هدف خواننده به درستی محقق نشود و باعث شود تا انسجام مطلب به درستی یافت نشود.

موارد بیان شده از نکاتی بودند که توصیه می شود در زمان طراحی سایت و تدوین محتوا به دقت مورد بررسی قرار گیرند تا مقبولیت شناخته شده را برای خود کسب کرده و به عنوان سایت های پر بازدید کننده نمایش داده شوند.

از اینکه تا انتهای مقاله همراه ما بودید، متشکریم و امیدواریم که از خواندن مطالب آن بهره لازم و کافی را کسب کرده باشید.

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید