روبیکا برای ویندوز

روبیکا برای ویندوز

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

در مقاله امروز می خواهیم در رابطه با موضوع روبیکا برای ویندوز اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی شاهد اپلیکیشن های فراوانی هستیم که مخصوص گوشی وکامپیوتر تولید می شوند وهرکدام سعی دارند در یک زمینه خاص نیازهای بشر رارفع نمایند. این اپلیکیشن ها با خدمات متنوع وبی نظیرشان توانسته اند جایگاه خود را در بین مردم پیدا کنند وطرفداران زیادی دارند.

روبیکا یکی از این اپلیکیشن های هوشمند می باشد که به تازگی وارد بازار شده است وطرفداران زیادی دارد.این اپلیکیشن کاربران را به دنیایی پر از فیلم وسریال وموسیقی می برد وافراد می توانند از طریق آن برنامه های مورد نظر خود را دنبال نمایند. در این مقاله با ویژگی های این اپلیکیشن ونحوه نصب آن بر روی ویندوز آشنا خواهیم شد.

روبیکا برای ویندوز
روبیکا برای ویندوز

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به سوالات ذکر شده در این قسمت پاسخ خواهیم داد.

  • روبیکا چیست؟
  • چگونه می توان اپلیکیشن ها را دریافت نمود؟
  • در اپلیکیشن هایی که در زمینه فیلم وموسیقی فعالیت دارند معمولا چه خدماتی ارائه می شود؟
  • نصب اپلیکیشن ها برروی ویندوز برای چه کسانی مناسب است؟
  • آیا اپلیکیشن های موجود در بازار هزینه ای دارند؟
  • چگونه یک اپلیکیشن را برروی ویندوز نصب نماییم؟

[/stextbox]

 

روبیکا چیست؟

تمامی دارندگان گوشی های هوشمند می توانند با نصب این اپلیکیشن بسیاری از نیازهای خود را برطرف نمایند واز نصب اپیلیکیشن های مختلف در این زمینه که هرکدام یک خدمت را ارائه می دهند بی نیاز شوند زیرا این اپلیکیشن به قدری جامع وکامل است سطح وسیعی را پوشش می دهد.کار نمودن با این برنامه بسیار ساده وراحت می باشد ودارای منوی ساده وروانی است که به راحتی شما را برای استفاده از تمامی امکانات آن راهنمایی می کند.

از طریق این اپلیکیشن شما می توانید تمامی فیلم ها وسریال ها را دنبال کنید ونکته مثبتی که در مورد آن وجود دارد این است که این برنامه با اینترنت رایگان کار می کند وشما نیاز نیست همانند سایر برنامه ها که بسیار مصرف اینترنت بالایی دارند همیشه حجم بالایی اینترنت داشته باشید.این ویژگی موجب شده است که روبیکا طرفداران زیادی داشته باشد.

 

چگونه می توان اپلیکیشن ها را دریافت نمود؟

تمامی دارندگان گوشی های هوشمند می توانند با مراجعه به برنامه کافه بازار ویا سایت گوگل برنامه مورد نظر خود را دانلود نمایند.همچنین دارندگان سیستم عامل هایiosمی توانند با مراجعه به فروشگاه Sib App اپلیکیشن های مورد نیاز خود را دریافت کنند.

چگونه می توان اپلیکیشن ها را دریافت نمود؟
چگونه می توان اپلیکیشن ها را دریافت نمود؟

در اپلیکیشن هایی که در زمینه فیلم وموسیقی فعالیت دارند معمولا چه خدماتی ارائه می شود؟

در این اپلیکیشن ها می تواند شاهد بخش های مختلف وکاربردی زیادی باشیم که در زیر به تعدادی از آن ها اشاره خواهیم کرد.

1.بخش پرداخت آنلاین که مخصوص برنامه هایی می باشد که بخش هایی از آن ها پرداخت درون برنامه ای دارند.

2.بخش ارتباط با برنامه های مختلف که می توانید در آنجا در با مهمان های برنامه های مختلف درارتباط باشید وبرای آن ها کامنت بگذارید یا سوالات خود را بپرسید.

3.بخش موسیقی آنلاین که می توانید در آنجا جدیدترین موسیقی های روز را دریافت کنید.

4.بخش آموزشی که شما با مراجعه به این بخش می توانید ازتمامی فیلم های آموزشی که در این بخش قرار داده شده اند استفاده نمایید وهمچنین امکان مشاهده زنده بخش های آموزشی برنامه های تلویزیون وجود دارد.

5.شبکه سلامت . دراین بخش مقالات وکلیپ های مختلفی در رابطه با بیماری ها وسلامت قرار داده شده است .

6.پخش همزمان تمامی برنامه های تلویزیون.

با مراجعه به این بخش شما می توانید به صورت زنده برنامه های تلویزیون را مشاهده کنید ویا اگر در شرایطی قرار داشتید که نتوانستید در زمان پخش آن برنامه به تماشای آن بپردازید می توانید در هرساعتی از شبانه روز به این قسمت مراجعه کنید وبرنامه مورد نظر خود را تماشا کنید.

نصب اپلیکیشن ها برروی ویندوز برای چه کسانی مناسب است؟

نصب اپلیکیشن ها بر روی ویندوز می تواند مزایایی داشته باشد ومفید باشد زیرا افرادی وجود دارند که دارای گوشی های اندروید هوشمند نیستند وهمچنان از گوشی های ساده استفاده می کنند،بنابراین با نصب این برنامه ها بر روی ویندوز می توانند از آن ها استفاده نمایند ولذت ببرند.

همچنین افرادی وجود دارند که اندروید گوشی آن ها پایین است و کمتر از4.2 می باشد، این افراد نیز مجبورند برنامه ها را بر روی ویندوز نصب نمایند واز آن ها استفاده کنند زیرا معمولا تمامی اپلیکیشن های جدید برای گوشی هایی با اندروید 4.2 به بالا طراحی وتولید شده اند.

البته در این میان افرادی نیز وجود دارند که علاقه ای به نصب این برنامه ها بر روی گوشی هوشمند خود ندارند وترجیح می دهند با نصب آن ها بر روی کامپیوتر از آن ها استفاده نمایند.

نصب اپلیکیشن ها برروی ویندوز برای چه کسانی مناسب است؟
نصب اپلیکیشن ها برروی ویندوز برای چه کسانی مناسب است؟

آیا اپلیکیشن های موجود در بازار هزینه ای دارند؟

در بازار ایران اپلیکیشن های متنوع وفراوانی وجود دارند که تعدادی از آن ها به صورت رایگان عرضه می شوند البته اینترنت مورد نیازبرای استفاده از آن ها رایگان نمی باشد، تعدادی از اپلیکیشن ها نیز پولی هستند وباید مبلغی را بپردازید تا لینک دانلود آن برای شما ارسال شود.گروهی دیگر از اپلیکیشن ها وجود دارند که مجهز به پرداخت درون برنامه ای هستند یعنی اگر بخواهید از تمامی امکانات آن استفاده نمایید باید مبلغی را واریز نمایید که اپلیکیشن به طور کامل در اختیار شما قرار گیرد.

اخیرا شاهد تولید اپلیکیشن هایی هستیم که علاوه بر اینکه دانلود آن ها رایگان می باشد دارای اینترنت رایگان نیز هستند واین سری تحول بزرگی در دنیای اپلیکیشن ها ایجاد نموده اند وطرفداران زیادی پیده کرده اند.

چگونه یک اپلیکیشن را برروی ویندوز نصب نماییم؟

ابتدا باید فایل شبیه ساز را دانلود نمایید  که برروی هر سیستمی قابل اجرا می باشد.

پس از آن اخرین نسخه منتشر شده از برنامه را برای اندروید دریافت کنید.

سپس در صفحه باز شده برروی APKبروید وبرنامه خود را انتخاب نمایید وبه ترتیب مراحلی که یکی پس از دیگری ظاهر می شود را ادامه دهید تا اینکه به مرحله پایان برسید و آیکون اپلیکیشن برروی صفحه شما ظاهر شود که نشان دهنده نصب اپلیکیشن می باشد.حالا می توانید به راحتی وارد آن شوید واز آن استفاده کنید.ظاهر اپلیکیشن بر روی ویندوز کاملا مطابق نسخه اندرویدی می باشد وهیچگونه محدودیتی ندارد وشما می توانید از امکانات بی نظیر آن استفاده نمایید.

چگونه یک اپلیکیشن را برروی ویندوز نصب نماییم؟
چگونه یک اپلیکیشن را برروی ویندوز نصب نماییم؟

از اینکه تا انتهای مقاله روبیکا برای ویندوز با ما همراه بودید از شما متشکریم و امیدواریم از مقاله روبیکا برای ویندوز نهایت استفاده را برده باشید

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید