دیوار کرمانشاه ماشین

دیوار کرمانشاه ماشین

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

اگر به دنبال خرید و یا فروش هستید در دیوار کرمانشاه ماشین و هر مورد دیگری را می تواند در سایت جستجو کرده و انتخاب های زیادی را پیش و رویتان قرار دهد. خریدی که به این شکل می باشد یک خرید بی واسطه و مستقیم است که این ویژگی برنامه دیوار خود باعث شده است که همه روزه طرفدارانش جهت خرید و فروش مناسب از دیوار استفاده کنند.

دیوار کرمانشاه ماشین
دیوار کرمانشاه ماشین

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در این مقاله به سوالاتی پیرامون دیوار و خرید و فروش ماشین و رعایت نکات ایمنی جهت معامله در این سایت می پردازیم:

  • در خرید خودرو از دیوار، چونه می توان ایمن معامله کرد؟
  • رعایت نکات مهم جهت گرفتن عکس از ماشین برای درج آگهی در دیوار
  • نکات مهم و کاربردی برای گرفتن عکس از ماشین:

[/stextbox]

دیوار کرمانشاه ماشین
دیوار کرمانشاه ماشین

در خرید خود رو از دیوار، چگونه می توان ایمن معامله کرد؟

تصور کنید به دنبال یک ماشین دست دوم در سایت دیوار که یک مرجع مناسب برای خرید و فروش کالاهای دست دوم است، می باشید. بعد از مدتی، دقیقا همان ماشینی را که در فکرش بودید و جستجو می کردید پیدا می کنید آن هم با یک قیمتی بسیار مناسب و شگفت انگیز.

در آگهی خرید و فروش ماشین مورد نظر حتماً یک عکس گذاشته شده است، یک شماره تماس و مقداری توضیح درمورد ماشین. اما در این لحظه سوال پیش می آید که چطور مطمئن شویم معامله ای که از طریق آگهی های سایت دیوار می بینیم یک معامله ی واقعی و درست است؟

متقلبان و کلاهبردارن همیشه برای همه چیز در کمین هستند که سایت دیوار از این امر مستثنی نیست و کلاهبرداران تا اینجا هم نفوذ کرده اند، به این شکل که جریمه هایشان را در پشت آگهی مثل آگهی واقعی پنهان می دارند که معمولاً خیلی از خریداران را به دام خود می اندازد. اما با رعایت نکاتی که در زیر به ذکر آنها می پردازیم تا حدی زیادی می توان یک خرید مطمئن داشت:

در خرید خود رو از دیوار، چگونه می توان ایمن معامله کرد؟
در خرید خود رو از دیوار، چگونه می توان ایمن معامله کرد؟
  • ارزش واقعی خودروی موردنظر را بررسی کنید چون قیمت خیلی پایین می تواند یک زنگ خطر و هشداری برای شما باشد.

مقایسه ی قیمت ها با همدیگر یکی از ویژگی های خرید وفروش در سایت دیوار می باشد و از طرفی هم می توان با نمایشگاه ماشین محل زندگیتان صحبت کرد وارزش واقعی ماشین را از او پرسید. اگر زمانی در یک آگهی به ماشینی خیلی کمتر از قیمت موجود در بازار برخورد کردید، هیچگاه عجله نکنید و حتماً دلیلش را از فروشنده بپرسید.

  • حتماً با کسی که می خواهید ماشین را از او بخرید ملاقات حضوری داشته باشید.

بازدید از ماشین یک امر غیر ممکن می باشد. از ویژگی های سایت دیوار این است که می توان شهر را طبق امکان فیلتر این برنامه جدا کرد. مثلا اگر در شهر کرمانشاه  هستید می توانید تنظیم کنید که آگهی فروش ماشین در شهر خودتان فقط نمایش داده شود. از فروشنده ای که شماره تماسی در آگهی ذکر نکرده است و یا اینکه تلفنش را پاسخگو نیست ولی در آگهی عنوان می کند که تماس نگیرید فقط پیام جواب می دهم واقعاً دوری کنید.

در گام بعدی قبل از هر تصمیمی ماشین را حتماً از نزدیک ببینید، با شخص فروشنده به تعمیرگاه بروید، از او برگه معاینه را بخواهید و با چشم خود سند ماشین را هم حتماً ببینید. همچنین از فروشنده مدارک شناسایی را بخواهید که به شما نشان دهد و به غیر از فروشنده با هیچ شخص دیگری مثلا برادر و یا خواهر یا … قرار نگذارید. قبل از اینکه ماشین را بخرید حتماً با صاحب ماشین در شهر دوری بزنید. تا جایی که امکان دارد با یک کارشناس هماهنگ کنید که در زمان خرید قطعی با شما بیاید.

  • قبل از خرید قطعی ماشین پیش پرداخت بدهیم یا ندهیم؟

بعضی مواقع فروشندگان از خریدار درخواست بیعانه و یا پیش پرداخت می کنند به این دلیل که اطمینان کنند که شما حتماً ماشین را می خرید. سوال پیش می آید آیا پیش پرداخت بدهیم؟ که قطعاً جواب خیر می باشد. تا وقت خرید قطعی ماشین به هیچ عنوان هیچ مبلغی به فروشنده پرداخت نکنید. در زمان خرید نهایی است که باید پول پرداخت کنید نه قبل از آن.

  • قدم آخر، مراجعه به محضر و خرید قطعی

هنگام خرید نهایی ماشین همه ی اطلاعات آن مانند شماره شاسی، سر سیلندر و موتور را با سند و برگ سبز مطابقت دهید. بعد از انجام این کارها یا خیال راحت می توانید با در دست داشتن مدارکی مثل سند اول یا سند قطعی ماشین، عوارض شهرداری و …  به مرکز تعویض پلاک بروید.

  • رسید حتما گرفته شود. گرفتن رسید برای محکم کاری نیست و جزء ملزومات معامله می باشد.

حتماً بعد از اینکه معامله صورت گرفت و پول پرداخت شد از فروشنده رسید و یا امضاء و اثر انگشت داشته باشید. « مبلغ … بابت معامله ی خودروی مدل …. از طرف “نام فروشنده” به “نام خریدار” پرداخت شد. »

رسید حتما گرفته شود. گرفتن رسید برای محکم کاری نیست و جزء ملزومات معامله می باشد.
رسید حتما گرفته شود. گرفتن رسید برای محکم کاری نیست و جزء ملزومات معامله می باشد.

رعایت نکات مهم جهت گرفتن عکس از ماشین برای درج آگهی در دیوار

خیلی پر اهمیت است که در هنگام گذاشتن آگهی در سایت حتماً از ماشین خود چندین عکس از زاویه های متفاوت در آگهی خود قرار دهید. البته این را بدانید هر عکسی مناسب آگهی نمی باشد چون خریدار در نگاه اول و بررسی که انجام می دهد با توجه به عکس و ظاهر ماشین تصمیم می گیرد.

 

نکات مهم و کاربردی برای گرفتن عکس از ماشین:

  • ماشین را خیلی خوب بشوئید. اولین نکته برای اینکه عکسی خوب داشته باشید این است که به تمیزی ماشین توجه کنید. یعنی حتماً قبل از عکس گرفتن از ماشین آن را خیلی خوب تمیز و پولیش کنید تا جذابیت بصری ماشینتان بالا رود.
  • ماشین را در محل خلوتی پارک کنید تا هیچ چیز اضافه ی دیگری در عکس نباشد. و از آنجاییکه کادر عکس در برنامه دیوار مربع است شما هم دقت کنید که کادر عکس ماشینتان مربع باشد. و طوری عکس بگیرید که تمام قسمت های ماشین در عکس وجود داشته باشد.
  • در هنگام عکاسی در نور مناسب عکس بگیرید رعایت این نکته خیلی مهم می باشد. در نور مستقیم آفتاب عکس نگیرید. بهتر است ماشین را در سایه پارک کنید و عکس بگیرید چون نور به اندازه ی کافی وجود دارد.
  • از زوایای مختلف عکس بگیرید. این جزئیات باعث می شود که توجه بازدید کنندگان را بیشتر کند.
  • انتخاب عکس اصلی برای درج در آگهی: زمانیکه می خواهید عکس را بارگذاری کنید سعی کنید حتماً اولین عکس از نمای کلی ماشین باشد و بعد عکس های دیگر در زاویه های مختلف را بارگذاری کنید.
نکات مهم و کاربردی برای گرفتن عکس از ماشین:
نکات مهم و کاربردی برای گرفتن عکس از ماشین:

با رعایت نکات بالا می توانید با خیالی آسوده عکس های آگهی تان را بر روی دیوار قرار دهید و ماشین خود را با یک قیمت مناسب بفروشید.

امیدواریم با خواندن این مقاله اطلاعات لازم را در زمینه خرید ماشین از سایت دیوار به شما داده باشیم.

 

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید