دیجیتال مارکتینگ در معماری

دیجیتال مارکتینگ در معماری

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

مقاله ای که امروز قصد داریم برای شما عزیزان مورد بررسی قرار دهیم راجع به دیجیتال مارکتینگ در معماری است.

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی نوعی جدیدی از بازاریابی است که توسط ابزارهای دیجیتالی  و از طریق اینترنت اداره می شوند . دیجیتال مارکتینگ را می توان برای هر نوع کسب و کاری اعمال کرد. در ادامه به دیجیتال مارکتینگ در معماری می پردازیم با ما همراه باشید تا بیشتر در این خصوص اطلاعات کسب کنید.

دیجیتال مارکتینگ در معماری
دیجیتال مارکتینگ در معماری

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه می خواهیم به تعدادی از سوالاتی که ممکن است در این باره برای شما پیش آمده باشد پاسخ دهیم:

  1. دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی چیست؟
  2. آیا بازاریابی اینترنتی می تواند با معماری ارتباطی داشته باشد؟
  3. دیجیتال مارکتینگ چگونه می تواند برای معماری موثر واقع شود؟
  4. مزیت هایی که دیجیتال مارکتینگ دارد شامل چه مواردی است؟
  5. خدماتی که در دیجیتال مارکتینگ برای معماری ارائه می شود چه بخش هایی را شامل می شود؟
  6. در دیجیتال مارکتینگ تعرفه ها شامل چه مواردی می شوند؟

[/stextbox]

 

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی چیست؟

دیجیتال مارکتینگ یا Digital Marketing به مجموعه ای از فعالیت ها گفته می شود که برای تبلیغات انواع کسب و کارها توسط ابزارهای دیجیتال انجام می گیرد این ابزارها همگی با استفاده از اینترنت کار می کنند.

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی چیست؟
دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی چیست؟

مزیتی که دیجیتال مارکتینگ به نسبت بازاریابی سنتی دارد این است که به مشتری بیش از هر چیزی اهمیت می دهند. بر همین اساس شرکت های مختلفی که با استفاده از دیجیتال مارکتینگ بازاریابی می کنند، در شبکه های اجتماعی رفتار مشتریان را مد نظر قرار می دهند تا بتوانند تبلیغات خود را در بهترین زمان برای تعداد زیادی از مشتریان به نمایش بگذارند، این فرآیند اگر با برنامه ریزی درستی پیش برود قطعا نتیجه ی بسیار خوبی خواهد داشت.

اینترنت به ابزاری تبدیل شده است که تقریبا تمامی افراد در طول روز با آن سروکار دارند، شرکت ها نیز از این موضوع بیشترین استفاده را برده اند، بدین معنا که محصولات خود را در فضای مجازی و اینترنت منتشر می کنند، با این روش می توان بازاریابی اینترنتی را به بهترین شکل تحقق بخشید.

آیا بازاریابی اینترنتی می تواند با معماری ارتباطی داشته باشد؟

تمامی صنعت ها و کسب و کارها می توانند با دیجیتال مارکتینگ به نقطه ی اوج خود برسند، این رونق در واقع با کمک بخش مهمی به نام بازاریابی آنلاین انجام می شود. بهره گیری از این پتانسیل عظیم به گونه ای است که می تواند باعث پیشرفت در هر صنعتی شود، اما در این میان برخی از صنایع مثل معماری یا چیدمان داخلی بیشتر با این موضوع می توانند همسو باشند و این تنها به دلیل ماهیتی است که دارند.

در گذشته تنها افراد متخصص می توانستند در زمینه ی عکاسی، چاپ یا انتشار ژورنال های چیدمان و معماری داخلی فعالیت داشته باشند به نحوی که این کار برای مردم نوعی شغل تداعی می شد، اما امروزه مردم به ابزارهای عکاسی دسترسی بیشتری دارند و به راحتی آن را در فضای مجازی منتشر می کنند، به نحوی که حتی اگر عکسی توسط یک فرد که در معماری و دکوراسیون تخصصی ندارد گرفته شود بارها و بارها در فضای مجازی انتشار پیدا خواهد کرد.

این موضوع برای اشخاصی که در زمینه ی معماری یا طراحی داخلی تجربه کسب کرده اند می تواند ناخوشایند باشد زیرا امروزه افراد غیر حرفه ای نیز می توانند به همان میزان افراد حرفه ای درآمد کسب کنند و همه ی این موضوع با دیجیتال مارکتینگ میسر می شود.

آیا بازاریابی اینترنتی می تواند با معماری ارتباطی داشته باشد؟
آیا بازاریابی اینترنتی می تواند با معماری ارتباطی داشته باشد؟

دیجیتال مارکتینگ چگونه می تواند برای معماری موثر واقع شود؟

همان طور که گفته شد دیجیتال مارکتینگ می تواند برای انواع کسب و کارها مفید واقع شود معماری نیز از این قاعده مستثنا نیست، اما معماری برای موفقیت در دیجتال مارکتینگ به چه فاکتورهایی نیاز دارد که بیشتر مورد توجه قرار بگیرد، در ادامه به بررسی هر یک از آن ها می پردازیم.

دیجیتال مارکتینگ چگونه می تواند برای معماری موثر واقع شود؟
دیجیتال مارکتینگ چگونه می تواند برای معماری موثر واقع شود؟

 

  • دیجیتال مارکتینگ یا ساخت صفحه و کانال

بسیاری از اشخاصی که در زمینه ی معماری و دکوراسیون داخلی فعالیت می کنند بر این باورند که داشتن یک کانال در تلگرام، یک صفحه در اینستاگرام و یک وب سایت برای حرفه ی خود و معرفی خدمات یا محصولات کفایت می کند، اما بهتر است بدانید که داشتن تمامی این موارد جز الزامات محسوب می شود، شما باید به دنبال راهی باشید که از دیگران پیشی بگیرید داشتن یک صفحه، کانال یا وب سایت چیزی نیست که سایرین از آن محروم باشند.

پیشنهاد ما به شما دیجیتال مارکتینگ است، شما می توانید با دیجیتال مارکتینگ فرآیند های کاری خود را به صورت مداوم به کاربران معرفی کرده و از این طریق به سرعت مشتریان خود را بیابید علاوه بر آن می توانید هر چه بهتر مزیت های کار خود را بیان کنید

از دیگر مزایایی که بازاریابی اینترنتی می تواند برای شما به ارمغان آورد می توان به ارزیابی بهتر رقبا و حضوری حرفه ای تر در بازار کار اشاره کرد. صفحاتی که در فضای مجازی ایجاد کرده اید مثل یک ویترین برای شما عمل می کند که از طریق این ویترین می توانید به تعاملی دو طرفه برسید.

  • نیاز بازار، رصد رقبا و تعیین چشم انداز بازار

یکی از حرفه هایی که به سمت صنعتی شدن پیش می رود چیدمان و معماری داخلی است، در زمان های نه چندان دور تنها منازلی که بسیار لوکس بودند از طرح های خاص معماری استفاده می کردند

اما امروزه دیگر شاهد چنین چیزی نیستیم، با روی کارآمدن پیش ساخته های صنعتی مثل سقف‌های کاذب سبک، چوب و سنگ مصنوعی و… بازار چیدمان به شکل خاصی دچار دگرگونی شد به نحوی که بیشتر مردم با توجه به بودجه ای که دارند می توانند از این معماری خاص بهره ببرند.

این مورد سبب گسترش و رونق گرفتن کسب و کارهای حوزه ی معماری داخلی و دکوراسیون می شود، با کمک گرفتن از دیجیتال مارکتینگ می توانید شخصیت و کلاس کاری جدیدی را در حرفه ی معماری به وجود آورید.

  • بازاریابی متمرکز به کمک دیجیتال مارکتینگ

معماری و دکوراسیون داخلی زیر شاخه های زیادی دارد به شکلی که وسعت زیادی پیدا کرده اند و بسیاری از شرکت ها توانایی اجرا و رقابت در تمامی این زمینه ها را به صورت دائم ندارند. یکی از دلایلی که برخی از مجریان یک صنعت( مثل معماری) نمی توانند در یک شاخه اهداف خود را پیش ببرند عدم تمرکز در کار است.

دیجیتال مارکتینگ این اجازه را به شما می دهد تا در هر لحظه آمار به دست آمده را مورد بررسی قرار داده و آن ها را ارزیابی کنید، در واقع شما در کار خود تمرکز خواهید داشت زمانی که بتوان با تمرکز فرآیند ها را مورد ارزیابی قرار داد توان رقابت بالا رفته و قیمت ها نیز به شیوه ی خاص خود کاهش پیدا می کنند.

اگر جز اشخاصی هستید که برای اعمال کردن دیجیتال مارکتینگ در کار خود دچار شک و تردید بودید و از کارا بودن آن اطمینان نداشتید با خواندن این مطالب طبیعتا باید به آسودگی خاطر رسیده باشید.

بازاریابی متمرکز به کمک دیجیتال مارکتینگ
بازاریابی متمرکز به کمک دیجیتال مارکتینگ

مزیت هایی که دیجیتال مارکتینگ دارد شامل چه مواردی است؟

دیجیتال مارکتینگ هم مثل هر چیز دیگری می تواند مزیت هایی داشته باشد، از جمله این مزایا می توان به موارد فوق اشاره کرد:

مزیت هایی که دیجیتال مارکتینگ دارد شامل چه مواردی است؟
مزیت هایی که دیجیتال مارکتینگ دارد شامل چه مواردی است؟

 

  • دسترسی جهانی

با توجه به تعاریفی که برای دیجیتال مارکتینگ گفته شد حالا دیگر می دانید که به تمامی رسانه ها ارتباط دارد، شما می توانید با استفاده از این ویژگی کسب و کار خود را در سطح جهانی به دیگران بشناسانید، در واقع این کمپین های تبلیغاتی دیجیتال مارکتینگ هستند که برای شما این امکان را فراهم می کنند.

  • تبدیل شدن به حالت رقابتی

دیجیتال مارکتینگ کسب و کار شمار را همان گونه هست معرفی می کند، به بیان دیگر در توصیف حرفه ی شما می کوشد آن چه که انجام می دهید و برنامه هایی که برای آینده دارید را بیان کند. اگر می خواهید در زمینه ی کاری خود به پیشرفت های شگرفی برسید لازم است تا در زمینه ی بازاریابی رقابتی  دیجیتال مارکتینگ حضور پیدا کنید، به شما اطمینان می دهیم تا زمانی که در این عرصه فعالیت نداشته باشید آن طور که باید و شاید از رقبا پیشی نخواهید گرفت.

  • هزینه ی کم

اگر به درستی برنامه ریزی کرده باشید می توانید با هزینه های بسیار کمی ترفندهای دیجیتال مارکتینگ را در جهت رسیدن به اهداف خود به کار بگیرید، با بررسی هزینه های بازاریابی سنتی و بازاریابی دیجیتال این موضوع قابل قیاس خواهد بود.

  • افزایش سود دهی

اگر تکنیک ها و ابزارهایی که در دیجیتال مارکتینگ وجود دارد را به کار ببرید بدون شک کسب و کارتان به سود دهی بیشتری خواهد رسید.

  • نتایج قابل اندازه گیری و قابل پیگیری

با استفاده از دیجیتال مارکتینگ می توانید تمامی فرآیندهای  کسب و کار خود را بررسی کرده و مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید از این طریق میزان موثر بودن کسب و کار مشخص خواهد شد. مواردی که دراین ارزیابی مورد بررسی قرار می گیرند شامل میزان درآمد، تعداد بازدید کنندگان، مدت زمان ماندن یک شخص در سایت ، ترافیک سایت، نرخ پیگیری درسایت و… می باشد.

نتایج قابل اندازه گیری و قابل پیگیری
نتایج قابل اندازه گیری و قابل پیگیری

 

  • بهینه سازی آسان

طبق توضیحاتی که برای قسمت قبلی گفته شد دیجیتال مارکتینگ از تمامی لحظه های اجرای فرآیند ها گزارش تهیه می کند، از همین موضوع می توان در جهت پیشرفت کسب و کار خود استفاده کنید بدین صورت که تمامی فرآیند های انجام نشده را پیدا کرده و به صورت دلخواه انجام داده یا در روند آن ها تغییراتی را به وجود آورید که به بهینه سازی آن منجر شود.

  • به اشتراک گذاری آسان

اکثر کانال های دیجیتال مارکتینگ برای بهتر شدن نتایج فروش فاکتورهای خاصی در نظر می گیرند، یکی از آن ها اشتراک گذاری است، با اشتراک گذاری آسان میزان فروش بیشتر خواهد شد.

  • ارزهای اجتماعی

شما می توانید با استفاده از دیجیتال مارکتینگ و رسانه های موجود کمپین های مفیدی را در سایت خود به وجود آورید، باز نشرهایی که کمپین های شما در پی دارد می تواند ارزهای اجتماعی با به بیان دیگر تبلیغات ویروسی را راه اندازی کند.

  • نرخ تبدیل بهبود یافته

داشتن وب سایت می تواند مزیت هایی را برای مشتری و سپس برای شما داشته باشد. یکی از آن ها این است که در طول روز کاربران بسیاری از سایت شما دیدن می کنند و با محصولات و خدمات ارائه شده آشنا می شوند و هم این که خود مشتریان می توانند در هر زمان و مکان از امکانات شما برخوردار شوند، در حالی که این اقدامات اگر حضوری باشد هم میزان بازدید کنندگان زیاد نخواهد بود و هم این که مشتریان وقت زیادی را از دست می دهند.

خدماتی که در دیجیتال مارکتینگ برای معماری ارائه می شود چه بخش هایی را شامل می شود؟

زمانی که دیجیتال مارکتینگ به تازگی روی کار آمده بود تنها خدماتی که داشت در زمینه ی طراحی سایت بود، اما این خدمات رفته رفته بیشتر شدند به نحوی که امروزه طیف عظیمی را دربر می گیرد البته تمامی آن ها با پیشرفت هایی که در زمینه ی سرعت اینترنت، گوشی های هوشمند و… به وجود آمدند ایجاد شدند. برخی از این خدمات که طی چند سال اخیر به سایر خدمات بازاریابی دیجیتال افزوده شدند را در ادامه شرح داده ایم:

خدماتی که در دیجیتال مارکتینگ برای معماری ارائه می شود چه بخش هایی را شامل می شود؟
خدماتی که در دیجیتال مارکتینگ برای معماری ارائه می شود چه بخش هایی را شامل می شود؟

 

  • طراحی سایت Web Design

سایت ها را می توان یکی از مهم ترین عنصرهای هویتی هر شرکتی دانست به همین جهت داشتن یک سایت معتبر و با کیفیت با طراحی منحصر به فرد برای تمامی کسب و کار ضروری دیده می شود.

  • تبلیغات بنری Display Advertising

تبلیغات بنری از آن دسته تبلیغات است که به صورت همیشگی مورد استفاده تمامی شرکت ها در فضای آنلاین قرار گرفته است، عموما تبلیغات بنری را به دو صورت می توان انجام داد، یک روش به صورت CPC است و یا اینکه اجاره ی آن به صورت ثابت پرداخت شود.

به تازگی نوع جدیدی از تبلیغات بنری به وجود آمده است که بر روی نرم افزارهای موبایلی انجام می شود این کار خلاقانه می تواند بسیار موثر واقع شود زیرا استفاده از تلفن همراه روز به روز در حال افزایش است و شرکت ها از این موضوع می توانند به نفع خود استفاده کنند.

  • تبلیغات همسان Native Ads

زمانی که شما برای یک سایت در حال جستجو هستید و سایت های دیگری با همان محتوا برای شما بالا می آید در واقع شما با یک سایت تبلیغات همسان برخورد کرده اید، به طور کلی به هر نوع تبلیغی که با سایت مورد جستجو ارتباط و پیوستگی داشته باشد تبلیغات همسان گفته می شود. کاربران عموما از این نوع تبلیغات استقبال می کنند. تقریبا دو سال است که تبلیغات همسان وارد عرصه ی تبلیغات شده است.

  • تبلیغات در برنامه های موبایل Mobile Ads

تبلیغات در برنامه های موبایلی نیز از دیگر تبلیغاتی است که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، تلفن همراه به یکی از واجبات زندگی هر شخصی تبدیل شده است و این موضوع شرکت ها را به فکر وا داشت تا از این موضوع به بهترین شکل استفاده کنند.

  • بهینه سازی موتور جستجو SEO

هر چه زمان به جلو پیش می رود تعداد شرکت هایی که در یک زمینه فعالیت می کنند نیز بیشتر می شود به طبع تعداد سایت ها نیز افرایش پیدا خواهد کرد، در این میان برای آن که سایت شما در بالاترین سطح موتورهای جستجو قرار بگیرد باید از بهینه سازی سایت یا همان سئو استفاده کرد. هر چه سئوی سایت شما قوی تر باشد در سطح بالاتری از موتورهای جستجو قرار خواهد گرفت.

  • تبلیغات در شبکه های اجتماعی Social Media Advertising

بسیاری از شرکت ها علاوه بر داشتن سایت، در شبکه های اجتماعی نیز به تبلیغات می پردازند، از آن جایی که بسیاری از مردم در شبکه های اجتماعی فعالیت دارند در نتیجه شرکت ها از این موضوع به نفع خود استفاده می کنند و تبلیغات را در عرصه ی شبکه های  اجتماعی انجام می دهند. برای مثال شرکت ها تبلیغات خود را  به صفحاتی که در اینستاگرام دنبال کننده های بیشتری دارند می سپارند، آن ها نیز پیج این شرکت ها را در استوری یا پست خود قرار می دهند به این ترتیب افراد بسیار زیادی از پیج آن شرکت ها بازدید می کنند.

یکی از محیط هایی که عموم شرکت ها برای تبلیغات به آن روی آورده اند بازاریابی در شبکه های اجتماعی است، در بین تمامی شبکه های اجتماعی پر طرفدارترین آن ها اینستاگرام است که 25 میلیون کاربر ایرانی دارد، یکی از دلایل این محبوبیت محدود نکردن کاربران است برخی از شبکه های اجتماعی برای کاربران محدودیت هایی ایجاد می کنند.

 

  • اینفلوئنسر مارکتینگ Influencer Marketing

ابتدا در خصوص اینفلوئنسر توضیحی می دهیم تا بهتر آن را درک کنید. به طور کلی به اشخاصی که معروف و معتبر هستند و کار تبلیغات انجام می دهند اینفلوئنسر گفته می شود، تبلیغاتی که اینفلوئنسر ها انجام می دهند اینفلوئنسر مارکتینگ نامیده می شود. این کار بیشتر در اینستاگرام انجام می شود.

  • بازاریابی محتوا Content Marketing

خدماتی که برای بازاریابی محتوایی دیجیتال مارکتینگ مورد استفاده قرار می گیرد شامل عکس، فیلم و متن می باشد البته موارد دیگری مثل محتوای بلاگ و کتاب های الکترونیکی  نیز می توان زیر مجموعه ی این مورد قرار داد. امروزه بازاریابی محتوایی اهمیت خاصی پیدا کرده است به این خاطر که با کاربران ارتباط دارد.

  • ویدئو مارکتینگ Video Marketing

در ویدئو مارکتینگ ها هر آن چه که به کسب و کار یا خدمات شما مربوط است ارائه می شود، شرکت ها با این کار می توانند بهتر نحوه ی کار یا خدمات خود را معرفی کنند، با گسترشی که در شبکه های اجتماعی دیده می شود اهمیت ویدئو مارکتینگ ها نیز بیشتر شده است.

  • رپورتاژ آگهی Reportage

از دیگر راه هایی که می توان به پیشرفت سئوی سایت کمک کرد بک لینک است، به لینک هایی که در سایت های دیگر وجود دارند و به سایت شما اشاره می کنند بک لینک گفته می شود، رپورتاژ آگهی بهترین راه اعمال بک لینک ها به شمار می آیند. بیشتر رپورتاژها در سایت های معتبر خبر منتشر می شوند.

  • ایمیل مارکتینگ Email Marketing

ایمیل مارکتینگ نیز می تواند در نوع خود در ارتباط داشتن با مشتریان موثر واقع شود با ایمیل مارکتینگ می توان به بهترین شکل اطلاع رسانی ها را در خصوص خدمات ارائه شده انجام داد.

در دیجیتال مارکتینگ تعرفه ها شامل چه مواردی می شوند؟

در قسمت قبلی خدماتی که در دیجتال مارکتینگ ارائه می شد را بیان کردیم، اما این خدمات طبیعتا هزینه هایی را شامل می شوند، هزینه های برآورد شده را در لیست زیر شرح داده ایم:

در دیجیتال مارکتینگ تعرفه ها شامل چه مواردی می شوند؟
در دیجیتال مارکتینگ تعرفه ها شامل چه مواردی می شوند؟

تعرفه ی مشاوره ی دیجیتال مارکتینگ

تعرفه ی مشاوره ی کسب و کارهای اینترنتی

تعرفه ی مشاوره ی رسانه های اجتماعی

تعرفه ی مشاوره ی بهینه سازی سئو

تعرفه ی مدیریت شبکه های اجتماعی

تعرفه ی مدیریت سایت های شرکتی

تعرفه ی مدیریت فروشگاه های اینترنتی

تعرفه ی مدیریت لینکدین

تعرفه ی مدیریت اینستاگرام

تعرفه ی مدیریت آپارات

تعرفه ی مدیریت تلگرام

تعرفه ی تولید محتوا

تعرفه ی تولید محتوای متنی

تعرفه ی تولید محتوای ویژه ی شبکه های اجتماعی

تعرفه ی تولید محتوای تصویری و ویدئو

تعرفه ی تولید محتوای وایرال

تعرفه ی تولید محتوای خلاقانه

تعرفه ی دیجیتال مارکتینگ

تعرفه ی تبلیغات بنری در سایت ها

تبلیغات همسان

تعرفه ی تبلیغات کلیکی گوگل

تعرفه ی بهینه سازی سایت

تعرفه ی فعالیت های روابط عمومی

تعرفه ی تبلیعات از طریق اینفلوئنسرها

تعرفه ی تبلیغات در صفحات پر بازدید

تعرفه ی رپورتاژ در سایت ها

تعرفه ی تبلیغات در شبکه های اجتماعی

هر یک از تعرفه های بالا قیمت مختص به خود را دارند حتی ممکن است برخی از شرکت های ارائه دهنده ی خدمات قیمت جداگانه ای برای هر یک تعریف کرده باشند در نتیجه نمی توان مبلغ دقیقی را در نظر گرفت و عنوان کرد، نکته ی دیگری که در این باره وجود دارد و می تواند بر تعرفه ها تاثیر داشته باشد نیازهای مشتریان و میزان وسعت یک پروژه است، هر چه پروژه در سطح وسیع تری انجام شود این تعرفه ها نیز به طبع قیمت بالاتری را خواهند داشت پس می توان گفت که نوسان قیمت در این مورد وجود دارد.

از صبوری شما صمیمانه سپاسگذاریم. هدف از گردآوری مطالب فوق آشنایی بیشتر شما با موضوع مربوطه بود امیدواریم رضایت مند بوده باشد.

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید