دیجیتال مارکتینگ برای رستوران

دیجیتال مارکتینگ برای رستوران

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

اگر شما در مورد استفاده از دیجیتال مارکتینگ برای رستوران خود برنامه ریزی میکنید، قطعا باید از بهترین شیوه ها و استراتژی ها به روز استفاده نمایید. ما در این مقاله چندین مرحله از دیجیتال مارکتینگ به روز را برای رستوران  ها بررسی خواهیم کرد.

اگر شما یک رستوران دار هستید یا صاحب یک سایت رستورات و یا هر گونه خدمات مربوط به انواع خدمات خوراکی هستید و مایلید تا دیجیتال مارکتینگ جهت افزایش فروش برای سایت شما تولید شود، این مقاله را دنبال کنید. همچنین اگر مایلید تا از تمام خدمات سئو و تولید محتوای هدفمند بهره ببرید پیشنهاد می کنیم به صفحه اصلی همین سایت مراجعه کنید و از مشاوره رایگان متخصصین گروه هشت بهره ببرید.

در ضمن اگر هنوز سایتی ندارید و تنها در فکر راه اندازی سایت مرتبط با خدمات خود هستید پیشنهاد  ما به شما این است که قبل از هر اقدامی از مشاوره رایگان متخصصین گروه هشت استفاده کنید به این منظور به صفحه اصلی همین سایت مراجعه کنید.

“” تمامی خدمات گروه هشت با تضمین صد در صد انجام  می شود””

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه سعی می شود تا به سوال های زیر پاسخ  داده شود

مدیریت رسانه های اجتماعی در دیجیتال مارکتینگ رستوران چیست؟

منظور از بازپرداخت مطالب از مشتریان در دیجیتال مارکتینگ رستوران چیست؟

چگونه می توان از یک عکس در صفحات رسانه های اجتماعی استفاده کرد تا مشتری های جدید را به ارمغان بیاورد؟

[/stextbox]

دیجیتال مارکتینگ برای رستوران
دیجیتال مارکتینگ برای رستوران

مدیریت رسانه های اجتماعی در دیجیتال مارکتینگ رستوران

سوال ابتدایی این موضوع است که چه نوع محتوایی باید پست کنیم؟ ما بهترین شیوه ارسال محتوا را در سه مورد پیدا کرده ایم.

پست های نام تجاری

پست فروش

پست مشترک

این پست ها دقیقا باعث چه چیزی می شود؟

پست ها با نام تجاری برند رستوران  قسمتی از محتوا است که اهداف اصلی آن تعامل با مشتریست. این پست ها می تواند هر چیزی از نقل قول های انگیزشی گرفته تا مسابقات و بررسی و توصیفات باشد.پستهایی که با نام تجاری برند رستوران هستند معمولا یک سؤال مطرح می کنند یا به دنبال برقراری ارتباط با مخاطبان هستند.

ان سوالات مربوط به کسب و کار شما هستند و به طور کلی شامل یک تماس برای پاسخ مخاطبین هستند. مانند «نظر خود را با ما از طریق لینک زیر اطلاع دهید» یا سایر درخواستهایی برای برقرار ی ارتیاط با مشتریان.

دیجیتال مارکتینگ رستوران ها، شامل هدایای تبلیغاتی، مسابقات و سایر پست هابی برای برقراری ارتباط، یکی از بهترین راه های افزایش سریع تعامل با مخاطبان در صفحات رسانه های اجتماعی شما از طریق پست های تبلیغاتی است.

پست های اشتراکی معمولا در وبلاگ ها، مقالات و یا بخشی از محتوای خارجیست که ارزش برای مخاطبان شما ایجاد می کند. اگر وبلاگ خود را در وب سایت رستوران خود داشته باشید، ما به شدت توصیه میکنیم وبلاگ خود را در سراسر پستهای خود پیوند دهید!این امر باعث افزایش ترافیک سایت شما و کمک به افزایش رتبه بندی شما در Google در طولانی مدت خواهد شد. پست های به اشتراک گذاشته شده به شما کمک می کند رابطه خود را با مخاطبان خود و اعتماد برند خود را ایجاد کنید، که هدف نهایی یک استراتژی موفق برای بازاریابی دیجیتال برای رستوران هاست.

این پست ها دقیقا باعث چه چیزی می شود؟
این پست ها دقیقا باعث چه چیزی می شود؟

منظور از بازپرداخت مطالب از مشتریان در دیجیتال مارکتینگ رستوران

  1. یک راه فوق العاده برای ایجاد مشتریان وفادار، این است که مطالب را از مشتریان خود بازپرداخت کنید، که باعث رشد بیشتر برند نیز می شود.عکس هایی که مشتریان شما از غذا و یا از اتمسفر در رستوران شما گرفته اند، برای پست های به اشتراک گذاشته شده عالی است و شما می توانید آنها را در صفحات اجتماعی مجازی با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید! اطمینان حاصل کنید که یک علامت در داخل رستوران خود یا یک فضای منحصر به فرد خاص در رستوران قرار دهید و بازدیدکنندگان را تشویق کنید عکس هایی از این قسمت در صفحات اجتماعی خود انتشار دهند. مهم است که نام کاربری Instagram کسب و کار شما را که می توان آن را برای تگ عکس استفاده کرد، در این عکس ها استفاده شود و شما باید هر گونه تصاویر گرفته شده در داخل و اطراف رستوران خود را با مشتریان پیدا کنید و در صفحه خود به اشتراک بگذارید.

محتوای یک برند

92 درصد از مردم از توصیه های دیگران نسبت به محتوای یک برند اعتماد دارند. مردم به همسالان خود اعتماد دارند این یه حقیقته که نمی توان از آن چشم پوشی کرد. بنابراین از محتوایی که مشتریان به اشتراک می گذارند حتما در صفحات خود استفاده کنید.محتوای تولید شده توسط کاربر معمولا نشان دهنده یک برند قابل اعتماد است. اگر یک مشتری رستوران شما را تبلیغ می کند، این معادل آن است که به شما یک بازبینی عالی می دهد!

2.یک راه عالی برای ایجاد مشتریان جدید و تحریک مردم برای بازدید از رستوران خود با به اشتراک گذاری بررسی های مثبت از مشتریان قبلیست. این کار نیز برای پست ها فوق العاده جوابگوست و باعث ایجاد اعتبار در بین مخاطبین جدید می شود.88 درصد از مردم اعتقاد دارند که دوستان و حتی غریبه ها در صفحات اجتماعی مجازی درباره کسب و کار خود تبلیغ  می کنند.. 70٪ از خرید در کسب و کارهای محلی را می توان در رسانه های اجتماعی پیگیری کرد.

3.هنگامی که شما یک بررسی 5 ستاره در Google، فیس بوک، Yelp یا هر مکان دیگر آنلاین دریافت می کنید، مطمئن باشید که این بررسی را در صفحات رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید! به اشتراک گذاری بررسی های مثبت به مشتریان جدید باعث ایجاد اعتماد می شود. به اشتراک گذاری بررسی هایی که اشاره به یک آیتم خاص در منوی شما دارد حتی می تواند منجر به این امر بشود که مشتریان جدید وارد رستوران شما برای امتحان کردن همان آیتم خاص باشد.

 

چگونه می توان از یک عکس در صفحات رسانه های اجتماعی استفاده کرد تا مشتری های جدید را به ارمغان بیاورد

پست های فروش یک فرصت عالی برای نمایش موارد ویژه و اقلام همیشه در دسترس از منوی شما با عکاسی محصولات به صورت زیبا است.بهترین راه جذب مشتریان جدید برای رستوران شما، از طریق عکاسی زیبا از محصولات است.

هنگام ایجاد استراتژی خود برای بازاریابی دیجیتال برای رستوران ها، باید عکاسی با کیفیت بالا از اقلام منویتان را اولویت بندی کنید.، عکاسی با کیفیت بالا از مواد غذایی شما بسیار کار ضروری است.

چگونه می توان از یک عکس در صفحات رسانه های اجتماعی استفاده کرد تا مشتری های جدید را به ارمغان بیاورد
چگونه می توان از یک عکس در صفحات رسانه های اجتماعی استفاده کرد تا مشتری های جدید را به ارمغان بیاورد

به یاد داشته باشید که 93 درصد از مردم تصویر را یکی از مهمترین عوامل تصمیم گیری در خرید می دانند! بنابراین اگر می خواهید مشتری های جدید را وارد کنید، بهتر است عکس های خیره کننده ای از مواد غذایی خود داشته باشید.مردم انتظار دارند که رسانه های اجتماعی برای رستوران ها روزانه به روز شوند.

آنها هر روز چیزی برای خوردن می خواهند. بنابراین آنها دوست دارند تصاویری جدید از منوی رستوران شما را ببینند.از آنجایی که همه چیز مربوط به روش های خلاق رستوران شما و نحوه حضور مخاطب شما است، اما ما برخی از روشهای اساسی را برای اعمال عکس های زیبا از غذا ارائه می دهیم:

از نور طبیعی استفاده کنید

به دنبال کنتراست قوی باشید

از فضای سفید استفاده کنید.

یک پس زمینه را وارد کنید

یک محل منحصر به فرد در عکس داشته باشید

اگر چه ساخت یک استراتژی موفق دیجیتال مارکتینگ برای رستوران ممکن است در ابتدا سخت به نظر برسد ،اما به مرور زمان این راه کارها برای جذب مشتریان جدید بسیار پر منفعت خواهد بود.

تولید محتوای هدفمند برای رستوران

یکی از موثرترین روش ها برای افزایش ورودی وب سایت شما تولید محتوای هدفمند است.

ما با آنالیز دقیق رقبا به شما میگوییم که انها از چه عناوین و کلماتی ورودی میگیند و سپس برای وب سایت شما روی همین عنواین تولید محتوا انجام می شود.

رشد ورودی گوگل شما در این روش تضمین شده است .

این روش یکی از موثرترین و پایدارترین روش های دیجیتال مارکتینگ رستوران است.

برای مشاوره رایگان در این زمینه با ما تماس بگیرید.

09120647344

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید