خرید محتوا برای سایت

خرید محتوا برای سایت

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

فروشگاه اینترنتی تولید محتوا از نمونه کسب و کارهای اینترنتی­ست که « خرید محتوا برای سایت » از این راه انجام می­شود یعنی سایت فروشگاهی که محتواهایی تولید می­کند و برای فروش در اختیار مصرف ­کنندگان قرار می­ دهد. برخی سایت­ها در کنار فروش،‌ محتوای سفارشی شما را نیز تولید می­کنند.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به سوالات زیر پاسخ می دهیم

سایت تولید محتوا چیست؟

چگونه محتوا بخریم؟

چه محتوایی را برای سایت خود بخریم؟

[/stextbox]

خرید محتوا برای سایت
خرید محتوا برای سایت

سایت تولید محتوا

امروزه کسب و کارهای اینترنتی از بهترین راه­ های کسب درآمد است. کالاهای فیزیکی، ‌نیاز به مکانی برای فروش محصولات، رفت و آمدها و غیره حذف شده و در نتیجه هزینه برای فروشنده را کاهش داده است.

در میان این کسب و کارها، ‌سایت ­هایی که تولید محتوا کرده و در اختیار مخاطبانشان قرار می­دهند،‌ بسیار کم دردسرتر هستند. چون حتی کالای فیزیکی هم ندارند تا به فروش برسانند. وقتی محصول فیزیکی نباشد،‌ انبار برای نگهداری کالا نیاز نیست. هم­چنین مشکلات رساندن محصول به مشتری از طریق پیک و پست و دردسرهای مرجوعی را نخواهند داشت.

سایت تولید محتوا
سایت تولید محتوا

سایت ­های تولید محتوا چه هستند؟

سایت­های تولید محتوا سایت­هایی هستند که محتواهای اینترنتی را تولید می­کنند. محتواهای اینترنتی شامل نوشتاری (نوشته­های متنی سایت­ها و PDFها)،‌ صوتی (پادکست­ ها یا رادیویی)، ‌تصویری (عکس­ها،‌ عکس ­نوشته­ ها و اینفوگرافیک ­ها)، فیلم و موشن­ گرافیک­ ها، محتواهای خبری و تلفیقی می­باشند. بعضی سایت­ ها ممکن است در هر گونه از قالب­های گفته شده، محتوا تولید کنند. برخی نیز تخصصی روی یک یا دو نمونه کار می­کنند مثلاً سایت­های تولید پادکست.

برخی سایت­ها محتواهایشان را رایگان در اختیار افراد قرار می­دهند اما سایت­هایی هم هستند که کارشان تولید محتواست و از این راه کسب درآمد می­کنند. البته این سایت­ها هم بخش­های رایگان نیز برای خود در نظر می­گیرند. حال با شیوه کسب و کار سایت­های تولید محتوای فروشی آشنا خواهیم شد.

سایت ­های تولید محتوا چه هستند؟
سایت ­های تولید محتوا چه هستند؟

فروش محتوا

برخی از محتواهایی که ما به دنبال آن هستیم، ‌از طریق سایت­های تولید محتوا به فروش می­رسند. مثلاً یک کتاب نسخه PDF یا یک فیلم و …. محتواهایی که در سایت­ها به فروش می­رسند از تمام انواع قالب­های محتوا می­توانند باشند. شما هر آنچه را که به صورت نسخه دیجیتالیِ فروشی در دسترس باشد،‌ می­توانید از طریق سایت­ها خریداری نمایید اما شیوه خرید از این سایت­ها چگونه است؟ هر محتوا با توجه به قالب ارائه آن می­تواند شیوه فروش متفاوتی داشته باشد و برخی از انواع محتوا را با هر نوع از شیوه ­های فروش می­توان به فروش رساند.

  • روش دانلود در ازای پرداخت آنلاین هزینه
  • روش اشتراک با سایت
  • اشتراک مدت­دار
  • فروش محتوای آمورشی

روش دانلود در ازای پرداخت آنلاین هزینه :

در این روش، محتوایی که مخاطب قصد خرید آن را دارد،‌ وقتی هزینه آن را واریز کرد،‌ از طریق ایمیل در اختیارش قرار می­گیرد. این روش معمولاً برای فروش نسخه­های الکترونیکی کتاب­ها مورد استفاده قرار می­گیرد. همچنین یک فیلم را نیز می­توان به این روش به فروش رساند. به این صورت که بعد از پرداخت هزینه، ‌فایل فشرده فیلم به ایمیل ارسال روش اشتراک با سایت می­شود.

روش اشتراک با سایت: در این روش بعد از پرداخت هزینه یا عضویت در سایت، ‌همان صفحه مورد نظر یا محتوای درخواستی را به صورت آنلاین می­توان استفاده کرد. در این روش نمی­توان محتوا را دانلود کرد. این روش معمولاً برای ارائه فیلم انجام می­شود.

اشتراک مدت­ دار:

در این روش بعد از پرداخت حق عضویت برای مدت معین می­توانید از محتوای سایت استفاده کنید؛ مثلاً دانلود یا تماشای فیلم، خرید کتاب و دانلود نسخه­های PDF. در این روش بعد از اتمام دوره اشتراک،‌دوباره می­توانید حق اشتراک پرداخت کرده و آن را تمدید کنید.

فروش محتوای آموزشی:

در این روش مشتری بعد از ثبت ­نام در سایت،‌یک دوره آموزشی دروس را می­گذراند و در انتها باید آزمون بدهد.

راه­اندازی این روش­ها با نرم­افزارهای مختلفی امکان­پذیر است. معروف­ترین آن نرم­افزار «وردپرس» است که از تمام این روش­ها حمایت کرده و راه­اندازی هر کدام از راههای فوق به راحتی در آن امکان­پذیر است.

چگونگی خرید محتوا برای سایت

شما هر سایت یا کسب و کاری که در اینترنت داشته باشید،‌ نیاز به محتوا دارید،‌ اما محتوا را از کجا تهیه می­کنید؟ شما می­توانید این محتوا را خودتان تولید کنید؛‌ اما سایت­های تولید محتوا می­توانند کار شما را راحت­ تر و در زمانتان صرفه­ جویی کنند.

شما با توجه به هدف سایت و محتواهایی که به آن نیاز دارید باید اقدام به خرید محتوا کنید. بعضی سایت­ها محتوای آماده دارند و شما می­توانید با رفتن در آنها و واریز هزینه محتوای مورد نیاز سایت­تان را خریداری کنید اما سایت­ هایی هم هستند که محتوا را بر اساس خواسته­ تان تولید می­کنند. در این سایت­ها شما وارد شده،‌ با درج اطلاعات مربوط به محتوا،‌ نیازتان را ثبت می­کنید و آنها در مدت زمانی کوتاه محتوا را به شما تحویل می­دهند.

نکته ­ای که باید به آن دقت کنید این است که محتواهای ارائه شده توسط سایت­ها را ارزیابی کنید و مطمئن شوید که محتواهایشان را با رعایت استانداردها به خصوص استاندارهای سئو تولید محتوای سایت تهیه می­کنند. اگر محتواهای استاندارد را برای سایت خود خریداری کنید،‌مطمئن باشید که ترافیک سایت­تان را بالا خواهد برد.

نتیجه­ گیری

سایت­های تولید محتوا، سایت­هایی هستند که انواع محتواهای اینترنتی در آنها تولید می­شود. محتواها شامل محتوای نوشتاری و PDF، محتوای شنیداری و پادکست­ها،‌ فیلم و ویدئو، موشن­گرافیک و اینفوگرافیک­ها، محتواهای آموزشی و خبری و غیره می­باشند. برخی از سایت­ها محتواهایشان رایگان است اما برخی از آنها از طریق محتوا کسب درآمد می­کنند. برخی از هر نوع محتوایی را به فروش می­رسانند اما برخی تخصصی روی یک قالب تولید محتوا کار می­کنند. روش­های مختلفی با توجه به نوع محتوا برای فروش وجود دارد مثل اشتراک مدت­دار یا فروش مستقیم و …

برخی از سایت­ها نیز تولید محتوا را با توجه به خواسته شما انجام می­دهند. در این سایت­ها محتوای مورد نظر را سفارش داده و در بازه زمانی معلوم به شما تحویل می­دهند. اگر چه شما می­توانید محتواهایتان را خودتان تولید کنید اما سفارش و خرید محتوا باعث صرفه­جویی در هزینه و وفت می­شود.

برای خرید محتوای سایت­تان هدف و قالب محتوایی خود را مشخص، سایت معتبری را شناسایی و محتوایتان را خریداری کنید یا سفارش دهید. از این موضوع مطمئن شوید که محتواهای ارائه شده بر روی سایت­های فروش یا تولید محتوا،‌ استانداردهای سئو سایت را رعایت کرده باشند تا از بازخورد خوب محتواها و سایت­تان اطمینان حاصل کنید.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

برای انجام مشاوره رایگان در زمینه ی تولید محتوای هدفمند می توانید با شماره زیر تماس بگیرید

09120647344

[/stextbox]

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید