خدمات تولید محتوا

خدمات تولید محتوا

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

هرآنچه که  باید در رابطه با خدمات تولید محتوا بدانید در ان مقاله برای شما آورده شده است.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به سوالات زیر پاسخ می دهیم

خدمات تولید محتوا چیست؟

چگونه از محتوای خود بیشترین عملکرد را دریافت کنید و به بالاترین ROI دست یابید؟

[/stextbox]

 

خدمات تولید محتوا
خدمات تولید محتوا

خدمات تولید محتوا

شرکت ها و بازاریابان نیاز به تولید محتوای با کیفیت برای ایجاد و جذب مخاطبان خود دارند. شرکت های بزرگ و کوچک اغلب فاقد استعداد فنی برای تولید محتوا با حجم و کیفیت مورد نیاز هستند. سازمان های بزرگتر راه حل های کلیدی را توسط تولید کنندگان محتوا برای استراتژی بازاریابی خود ارائه می دهند. تولید محتوای برند شما باید شامل موارد زیر باشد:

گردش مالی بازاریابی محتوا

هر گردش مالی در هر شرکت کمی متفاوت است، اما همه آنها یک قالب مشابه دارند.

تصمیم گیری در مورد انواع محتوا

چه موضوعاتی را در محتوای خود پوشش دهید و چه فرمتی را انتخاب کنید؟ این تصمیمات مهم بر بقیه استراتژی شما تاثیر می گذارد. به عنوان مثال، اگر شما قصد دارید ویدیوهای بیشتری از پست های اجتماعی تهیه کنید، درک کنید که باید با جدول زمانی بیشتری کار کنید.

ایجاد تقویم محتوا

همه ما می دانیم که زمان دقیق ایجاد محتوا برای اطمینان از تکمیل پروژه بسیار مهم است. از آنجا که محتوا در زمان پیش می رود، عقب افتادن در تحویل می تواند عملکرد یک بیزینس را به خطر بیندازد.

ایجاد و انتشار محتوا

بخشی از اطلاعات که برای پیشرفت پروژه مهم است مانند گرفتن تمام اطلاعاتی که شما در ابتدا کامپایل کرده اید و شروع به کار در پروژه خود کرده اید وجود دارد. گفتنی است، ایجاد محتوا می تواند طولانی ترین زمان را برای شما داشته باشد، به خصوص اگر چندین متخصص بخواهند قبل از اینکه آنرا انتشار دهند، محتوا را بررسی کنند.محتوای خوب نیاز به زمان دارد، و شما می توانید در بخش های دیگر فرآیند تولید را ساده تر کنید تا ساعاتی را که در اینجا صرف می کنید را تحت کنترل بازه زمانی پروژه خود داشته باشید.

نتایج

این تنها قدم در روند است که نمی تواند عجله ای اتفاق بیوفتاد. محتوای شما زمان می برد تا واقعا تاثیر خود را نشان دهد. فقط صبور باشید و  به بررسی و تجزیه و تحلیل خود را ادامه دهید.

و موارد دیگر که شامل:

تولید ویدئو

تولید پادکست

کپی رایت وبلاگ

طراحی گرافیک

تصاویر

خدمات بازاریابی

و.. است.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

جهت تولید محتوای هدفمند با کمترین هزینه و بیشترین کارایی با ما در تماس باشید.

09120647344

[/stextbox]

یادآور می شویم که نتیجه در همکاری با ما کاملا تضمین شده است و در صورتیکه ورودی ارگانیک یا همان ورودی موتورهای جستجوی شما از طریق محتواهای هدفمند ما افزایش نیابد هیچ هزینه ای دریافت نمی گردد و کل هزینه عودت خواهد شد.

به دست آوردن مزیت رقابتی برند شما،در تولید محتوای شما بسیار مهم است. شما نیاز به یک مشاوره استراتژیک تولید محتوا دارید که با کسب و کار شما آشنا باشد، و یک خط تولید ، و کمپین های تبلیغاتی که با روند اثبات شده و الهام گرفته از نیازهای مشتریان شما هماهنگ است ایجاد کند.

نتایج
نتایج

01. استراتژی و تحقیق

استراتژی جامع به شما این امکان را می دهد که مزیت رقابتی شما افزایش پیدا کند.اگر دقیقا بدانید که چرا محتوا را ایجاد می کنید و چه کسانی مخاطبان شما هستند و چه تأثیری بر آن خواهید داشت – بودجه شما به خوبی ذخیره خواهد شد.داده ها در قلب پروژه های تحقیقاتی و استراتژی ما قرار دارند، به این معنی که تصمیمات باید آگاهانه، متشکل و متمرکز بر روی عملکرد شما باشد. باید بدانید که کدام مؤلفه ها به خوبی عمل می کنند، در زمانی که تمرکز بر تاثیر گذاری نحوه محتوا برای مشتریان شما ایجاد می شود.

02. تولید محتوا

برندهای جهانی، مستحق تجربه های تولید محتوای دیجیتال خیره کننده ای هستند که اطلاع رسانی، تعامل و لذت بردن از آن را شامل باشد.هنگامی که شما یک تصویر واضح از بزرگترین فرصت های تجاری خود داشته باشید، کمپین های خلاقانه ای را ارائه می دهید که نتایجی شگفت انگیزی  را ارائه می دهد.

03. ارتقاء محتوا

سرمایه گذاری برای تولید محتوای شما هدر می رود، مگر اینکه محتوای خود را به خوبی ارتقا دهید.ارتقاء استراتژیک و فرایند تنها راه برای دریافت محتوای شما در نشریات، انجمن ها و مخاطبان اجتماعی است که به اهداف کسب و کار شما کمک می کند.

بودجه و منابع برندها به ندرت با رشد کانال افزایش می یابد. واقعیت روزانه برای بازاریابان دیجیتالی دنیایی از افزایش هزینه ها و از دست دادن سرعت و چابکی است.

برای غلبه بر این چالش ها، برندها باید ایجاد، تطبیق و تولید محتوا را به حداکثر برسانند.

04.بهینه و کارآمد

خدمات تولید محتوا برای به حداکثر رساندن تولید و استفاده از محتوا در بازارهای جهانی، برای برند ها است.ما محتویات در بازار آنلاین را بهینه سازی می کنیم، که باعث افزایش کارایی و کاهش هزینه می شود. که می تواند به طور مقرون به صرفه مشاوره، برنامه ریزی، سازگاری، مدیریت و ارائه تمام دارایی های بازاریابی و مبارزات انتخاباتی شما را تضمین کند، اطمینان حاصل کند که آنها در هر کانال بازاریابی کار می کنند و باقی خواهند ماند.

کارشناسان تولید محتوای از فرمت های ارائه، چاپ، تبلیغات دیجیتال و تلویزیون، محتوای وب و محتوای اجتماعی را ارائه می دهند.

 

چگونه از محتوای خود بیشترین عملکرد را دریافت کنید و به بالاترین ROI دست یابید؟

هنگامی که شما فقط برای دریافت محتوا بدون راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از آن تصمیم می گیرید، احتمال استفاده کامل از مطالب را بسیار کاهش می دهید.  امروزه کسب و کارهای مدرن می دانند که بازاریابی محتوا بر روی تبلیغات سنتی پیروز می شود. با این حال، ایجاد محتوای جذاب برای سیستم عامل های جدید رسانه ها می تواند یک چالش باشد. ما این چالش را با تولید محتوا حل می کنیم و به شما یک استراتژی ارائه می دهیم تا از آن بهتر استفاده کنید.

این استراتژی ها می تواند شامل:

استراتژی بازاریابی دیجیتال

بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی

تیم بازاریابی

آموزش تولید محتوا برای تیم فروش

تصویر

محتوای کسب و کار

یک جلسه برای برنامه ریزی مارک تجاری و استراتژی تولید محتوا

نیاز به یک شریک در  تولید رسانه دیجیتال

نیاز به استراتژی بازاریابی دیجیتال

نیاز به تولید ویدیو خلاقانه

پهنای باند برای بازاریابی تضعیف شده

نیاز به تولید جریانات محتوا

نیاز به تقویت محتوای وبلاگ خود

نیاز به استراتژی رسانه های اجتماعی

نیاز به تولید پادکست

نیاز به محتوای رسانه های اجتماعی

افرادی که دنبال می کنند …

برای تبدیل شدن به یک تاثیرگذار در صنعت خود

برای تقویت شغلی

برای تقویت حضور اجتماعی

برای حفظ وضعیت

مشارکت بیشتر در  سخنرانی ها

و .. باشد.

در حالت کلی خدمات تولید محتوا دیجیتال بررسی خدمات و نمونه کارها را ارائه می دهد که قابلیت هایی برای تولید، ارائه، مدیریت، پیگیری و بهینه سازی محتوا را در بازاریابی به طور موثر در سراسر شبکه ها ارائه می دهد که همراه با فن آوری های پیشرو و تجربه دیجیتال است که نتیجه در بهبود یکپارچگی بازاریابی و بازگشت سرمایه گذاری را تضمین می کند.

چگونه از محتوای خود بیشترین عملکرد را دریافت کنید و به بالاترین ROI دست یابید؟
چگونه از محتوای خود بیشترین عملکرد را دریافت کنید و به بالاترین ROI دست یابید؟

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

جهت مشواره رایگان در حوزه تولید محتواهای هدفمند و تضمین شده با ما در تیم هشت تماس بگیرید.

09120647344

[/stextbox]

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید