تولید مقاله برای سایت

تولید مقاله برای سایت

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

تولید مقاله برای سایت یک از ارکان اصلی برای هر سایت می باشد .

مقدمه :

در نظر بگیرید وارد یک سایت می شوید و هیچ محتوایی در آن وجود ندارد این دقیقا مانند این است که وارد یک اتاق خاموش می شوید و هیچ نوری وجود ندارد که شما را راهنمایی کند تولید مقاله برای سایت در اصل حکم همان نور است  و به شما کمک میکند که زمانی که وارد سایت می شوید بیشترین بهره وری را از آن سایت داشته باشید .

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به سوالات زیر پاسخ می دهیم

نکات مهم در تولید مقاله برای سایت چیست ؟

چگونه یک مقاله برای سایت تولید کنیم که دارای رتبه خوبی در گوگل داشته باشد ؟

[/stextbox]

تولید مقاله برای سایت
تولید مقاله برای سایت

نکات مهم که باید در زمان تولید مقاله بدانید :

معمولا مقالات برای جذب مخاطب در سایت ها گذاشته می شوند به همین دلیل این مقالات مطابق با خواسته کاربران باشد و برای اینکه بتوانید مقاله ای تولید که مطابق با نیاز کاربر باشد باید به نکات مهمی در این رابطه دقت کنید ، به طور معمول این نکات به صورت زیر می باشد :

انتخاب یک عنوان جذاب و موضوع :

قبل از هرکاری شما باید ابتدا موضوع مقاله تان را مشخص کنید و این موضوع باید مطابق با هدف سایت نیز باشد . دقت داشته باشید که موضوعی را انتخاب کنید که با مخاطب شما هم خوانی داشته باشد ، اگر مخاطبین شما افراد متخصص نیستند سعی کنید از موضوعاتی انتخاب کنید که تخصصی نیستند .بعد از اینکه موضوع را با دقت انتخاب کردید سعی کنید یک عنوان جذاب انتخاب کنید تا کاربر را ب خواندن کل متن تشویق کنید . در انتخاب عنوان باید نکاتی از قبیل : طول کاراکتر که نباید از 75 کاراکتر بیشتر باشد ، و استفاده نکردن از پرانتز ، کاما ، نقطه و دیگر نشانه های نگارشی باید رعایت شود .

یک مقاله رسمی و مشخص برای سایت باید با یک مقدمه شروع شود ، دقت داشته باشید درست است که با مقالات محاوره ای می توانید صمیمیتی بین خود و مخاطب ایجاد کنید اما به همان اندازه اطمینان کاربر از سایت شما کمتر می شود ، مثلا اگر فرد تصمیم به خرید از یک سایت را داشته باشد صد در صد سایتی را انتخاب می کند که رسمی باشد و تمامی موارد در آن از قواعد خاص و اصولی رعایت شده باشد . همیشه این را به یاد داشته باشید واژه های رسمی تاثیر بیشتری بر روی مخاطبین دارد .

تاثیر مقدمه در مقالات را هیچ وقت دست کم نگیرید

شما با استفاده از مقدمه می توانید مقاله خود را به صورت رسمی جلوه دهید . در زمان نوشتن مقدمه دقت داشته باشید که یک مقدمه مناسب نباید خیلی کوتاه و خیلی طولانی باشد ، به طور معمول یک مقاله خوب دارای مقدمه ای در حد سه یا چهار خط می باشد و بعد از آن به صورت کلی به موضوع مقاله بپردازید البته این بین باید یک ارتباط مفهومی بین مقدمه و بحث اصلی وجود داشته باشد . یک مقدمه ای خوب است که ذهن مخاطب را برای خواندن ادامه مطلب آماده کند .

یک مقاله خوب برای سایت مقاله است که در آن علائم نگارشی در آن به درستی استفاده شود . یک مقاله زمانی رسمی می شود که علائم نگارشی به درستی در جای خود قرار بگیرد و اگر به خوبی رعایت نشود کیفیت مقاله کاسته می شود و دیگر بین کاربران ارزش چندانی ندارد .

یکی از دلایلی که بر استفاده از علائم نگارشی پافشاری می شود این است که اگر این علائم به درستی استفاده نشود ممکن است از متن شما سوء برداشت شود و راه ارتباط شما همین دستور زبان مشترک می باشد که باید از آن بهترین استفاده شود .

یکی از راه های تولید محتوا برای سایت ها این است که از ترجمه در سایت ها استفاده شود اما در زمان تولید محتوا با استفاده از ترجمه در سایت ها باید دقت شود که از یک ترجمه روان و سلیس استفاده شود تا تاثیر بیشتری بر روی مخاطب داشته باشد .

سعی کنید در مقاله ایم که می نویسید از تیترهای مشخصی استفاده کنید که خواننده در زمان خواندن مطلب دچار سردرگمی نشود و مطلب شما را به خوبی متوجه شود .

تاثیر مقدمه در مقالات را هیچ وقت دست کم نگیرید
تاثیر مقدمه در مقالات را هیچ وقت دست کم نگیرید

 استفاده از یک مقاله خوب برای رتبه بالا در گوگل

شما زمانی می توانید بگویید مقاله خوبی برای سایت خود تولید کرده اید که در گوگل و موتورهای جستجو رتبه خوبی داشته  باشد ، با توجه به این هدف باید یک مقاله با کیفیت خوب تولید کنید تا رتبه در گوگل رشد سریعی داشته باشد و از این طریق می توانید بهترین تبلیغ را برای کسب و کار خود داشته باشید . در زیر به چند نکته در این زمینه اشاره کرده ایم :

  • کلمات کلیدی بهینه ای استفاده شود یعنی کلماتی استفاده کنید که بیشترین جستجو را دارد و می توانید از طریق آن مخاطبان زیادی را به سمت خودتان بکشانید . البته استفاده از این کلمات کلیدی در طول متن بسیار مهم می باشد و بهتر است در مکان های مشخص و مناسب از کلمات کلیدی استفاده کنید ، دقت داشته مکان استفاده از کلمات کلیدی در متن بسیار مهم است و همیشه این جمله در ذهنتان باشد که شما قرار است برای انسان مطلب بنویسید نه کامپیوتر برای همین لازم است که متنی روان و قابل فهم بنویسید .
  • راه دیگر برای اینکه در گوگل رتبه خوبی داشته باشید این است که از کلمات مرتبط با کلمات کلیدی استفاده کنید ، برای اینکه بتوانید راحت تر کلمات کلیدی را پیدا کنید می توانید به آخر لیست موارد جستجو در گوگل و یا موتورهای جستجو بروید و لیستی از کلمات مرتبط را مشاهده کنید . در این رابطه اکیدا پیشنهاد می کنیم با مشاوران گروه هشت در تماس باشید
  • سعی کنید کلمات کلیدی را در دو سه تیتر ابتدایی بیاورید با این کار می توانید رتبه خود را در گوگل بالاتر ببرید .
  • نکته مهم بعدی این است که کلمات کلیدی را در عنوان جذابی که انتخاب کرده اید استفاده کنید . شما با این راهکار می توانید رتبه خوبی در رتبه بندی گوگل بگیرید .
 استفاده از یک مقاله خوب برای رتبه بالا در گوگل
استفاده از یک مقاله خوب برای رتبه بالا در گوگل

 نتیجه گیری

امروزه هر سایت موفق باید از مقالات خوب استفاده کند تا مخاطب بیشتری جذب کند ، قبل از تولید مقاله برای سایت باید به نکات مهمی توجه شود مثلا مخاطب و هدف خود را به خوبی بشناسید و طبق آن مقاله بنویسید ، همچنین در هنگام نوشتن مقاله از کلمات کلیدی به صورت یکنواخت و مناسب استفاده کنید .

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید