تولید محتوا صوتی

تولید محتوا صوتی

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

تولید محتوا تنها نوشتن متن و قرار دادن آن در سایت نمی باشد. انواع مختلفی از آن وجود دارد که در این مقاله به معرفی و چگونگی کار با تولید محتوا صوتی ، آشنا خواهیم شد.

از هر کس که درباره تولید محتوا بپرسید تنها درباره نوشتن متنی با یک سری اصول و قواعد خواهد گفت که، باید بر روی وب سایت قرار گرفته و کار های دیگری برای آن انجام  شود. اما باید گفت که تولید محتوا تنها مربوط به نوشتن متنی بلند در وبلاگ یا وب سایت نمی باشد و مربوط به خط خط نوشته های یک وب سایت می باشد.

برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه تولید پادکست و رزرو استودیو تیم هشت می توانید با ما تماس بگیرید

۰۹۱۲۰۶۴۷۳۴۴

 

البته تولید محتوا نوشتاری تنها نیمی از تولید محتوا باشد و باید بدانید که تولید محتوا انواع گوناگونی دارد. تولید محتوا صوتی، تولید محتوا ویدئویی، تولید محتوا متنی، تولید محتوا فتوگرافیک و … .

تولید محتوا صوتی
تولید محتوا صوتی

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:

  • چرا هر کسب و کاری نیاز به به تولید محتوا دارد؟
  • تولید محتوا صوتی چیست؟
  • 0 تا صد تولید محتوا صوتی چیست؟
  • بهترین محتوا های صوتی را چه سایت هایی ارائه می دهند؟

[/stextbox]

چرا هر کسب و کاری نیاز به به تولید محتوا دارد؟

در دنیای امروز که همه چیز به صورت آنلاین خرید و فروش می شود و تمامی تبلیغات به صورت آنلاین صورت می گیرد. تولید محتوا جایگاه ویژه ای پیدا کرده است. به طوری که می توان گفت که، تقریبا به بخشی مهم در تمامی کسب و کار های اینترنتی، تبدیل شده است. در ابتدا این محتوا به صورت نوشتاری انجام می شد، اما هم اکنون انواع گوناگونی وجود دارد. به طور کلی می توان دلایل اصلی تولید محتوا را در 4 مورد زیر خلاصه کرد.

چرا هر کسب و کاری نیاز به به تولید محتوا دارد؟

تولید محتوا مکمل تبلیغات و کسب و کار شما خواهد بود شاید تصور کنید که تولید محتوا نویسی ربطی به فروش و تجارت شما نداشته باشد. اما باید بدانید که یکی از بخش های موثر در تبلیغات و معرفی شما به کاربران خواهد بود.

شما با استفاده از کلمات کلیدی در متن خود این امکان را به کاربر می دهید تا با جستجوی آن در موتور های جستجو، وب سایت شما را پیدا کرده و وارد سایت شما شود. حتی گاهی اتفاق می افتد که کاربر قصد خرید نداشته باشد. اما با خواندن مطلب شما به صورت اتفاقی ترغیب شده و به مشتری شما تبدیل شود.

بازدید کنندگان وب سایت شما را افزایش داده و به مرور زمان آن ها را به مشتری تبدیل می کند. کاربر در ابتدا با جستجوی واژه یا موضوعی وب سایت شما را پیدا کرده و پس از مطالعه و درک محتوای شما، به مشتری تبدیل خواهد شد.حتی می توانید در وب سایت های دیگر، تبلیغاتی برای خود انجام دهید تا کاربران بیشتری وارد وب سایت شما شوند.

هر چه کاربران بیشتری وارد وب سایت شما شوند، وقت بیشتری برای خواندن محتوا شما بگذرانند و از یک قسمت به قسمت دیگر بروند از نظر سئو گوگل مثبت تلقی شده و رتبه بهتری به وب سایت شما تعلق خواهد گرفت. با دریافت رتبه بهتر نیز، به صفحه اول نتیجه جستجو خواهید آمد و به صورت خودکار کاربران بیشتری وارد سایت شما خواهند شد.

تولید محتوا تبلیغاتی

تولید محتوا تبلیغاتی موثر و کم خرج و شاید بدون هزینه برای کسب و کار می باشد. برای هر متن یا لینکی که در وب سایت های دیگر قرار می دهید؛ مجبور به پرداخت مبالغ بسیار زیادی می باشید.

اما تولید محتوا را می توانید به هر میزان که می خواهید، هر چند بار که لازم باشد و در هر صورتی که نیاز داشته باشید، بر روی وب سایت خود قرار دهید. همچنین می توانید هر زمان که لازم داشتید آن را تغییر دهید. تولید محتوا هم هزینه بسیار کمی خواهد داشت ضمن این که ریسک بسیار کمی به همراه دارد.

تولید محتوا تبلیغاتی
تولید محتوا تبلیغاتی

حوزه کاری شما در هر زمینه ای که باشد، رقبای شما در حال تولید محتوا و بازاریابی اینترنتی می باشند. پس شما نباید از این رقابت شدید و حساس دور بمانید. حتما باید همراه آن ها و گاهی جلوتر از بقیه در حرکت باشید.

با هر محتوایی که رقیب شما تولید می کند؛ شما نیز باید محتوایی بهتر و کارآمدتر، بر روی وب سایت خود قرار دهید. شاید این موضوع باور کردنی نباشد اما در حال حاضر بیش از 50 درصد از تمامی کسب و کار ها در حال کار و برنامه ریزی در زمینه بازاریابی محتوایی می باشند.

البته اصلی ترین دلیل برای تولید محتوا ایجاد ارتباط، معرفی کار یا مسئول و ایجاد ارتباط با کار و در نهایت تبدل کاربر به مشتری می باشد.

 

تولید محتوا صوتی چیست؟ ( پادکست)

پادکست ها نوعی محتوا های صوتی است، یا همان کلامی الکترونیکی. که افراد خوش صدا و یا گویندگان با استفاده از ابزار حرفه ای و یا حتی در مواردی با ضبط صوت های ساده و وسایل کاملا ساده، آن را ظبط کرده اند.

تولید محتوا صوتی چیست؟ ( پادکست)
تولید محتوا صوتی چیست؟ ( پادکست)

امروزه دغدغه های مردم باعث شده که فرصتی برای خواندن محتوا های متنی و محتوا های تصویری نداشته باشند و برای یادگیری، از فایل های صوتی به جای محتوا های متنی استفاده کنند.

تولید محتوا صوتی چیست؟ ( پادکست)
تولید محتوا صوتی چیست؟ ( پادکست)

امروزه محتوا های صوتی و یا همان پادکست ها؛ یکی از محبوب ترین روش ها برای یادگیری و هم چنین رشد فردی است. پادکست ها در موضوعات متفاوت ارائه می شوند. افراد از روش تولید محتوا صوتی، برای موضوعات مختلفی استفاده می کنند.

به دلیل آنکه مشغله های کاری افراد اجازه یادگیری از طریق محتوا های متنی و تصویری را از افراد گرفته است؛ پادکست ها بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. بسیاری از سرویس های بزرگ در جهان، پادکست های مختلف و رایگان را در اختیار مردم قرار می دهند؛ تا همه مردم بتوانند از این روش نوین یادگیری بهره ببرند.

پادکست

 در مورادی برخی از افراد میپرسند که تفاوت بین پادکست ها و رادیو یا همان صدا های ضبط شده چیست؟

پادکست ها اساسا شبیه رادیو و یا همان صدا های ضبط شده هستند. ولی چند تفاوت عمده و هم چنین متمایز کننده دارند. تولید محتوا صوتی نوعی روش ارائه محتوا در اینترنت می گویند که، بر مبنای فایل های صوتی کار می کنند.

 در مورادی برخی از افراد میپرسند که تفاوت بین پادکست ها و رادیو یا همان صدا های ضبط شده چیست؟
در مورادی برخی از افراد میپرسند که تفاوت بین پادکست ها و رادیو یا همان صدا های ضبط شده چیست؟

پادکست ها عمدتا با روش های دیگر تفاوت بسیار زیادی دارد. به این صورت که غالبا در آن ها، مصرف کنندگان طبق در خواست های خود کاملا مشخص می باشند؛ تماما به آن ها تحویل داده نخواهد شد. “رادیو” مثال بسیار واضحی جهت این مطلب می باشد. ضمن این که معمولا جهت رفع نیاز های آنان، به افراد تحویل داده می شود.

در این روش، مصرف کننده محتوا های مورد نظر خود را به وسیله دستگاه های پخشی غیر از کامپیوتر استفاده می کنند. هنگامی که می خواهید از پادکست های مورد نیازتان استفاده کنید، نیازی به دسترسی به کامپیوتر ندارید.

معمولا برای استفاده از پادکست ها می توان از دستگاه هایی بهره گرفت که، بسیار کوچک و قابل حمل می باشند. هم چنین کاربر در هر مکان و زمانی که بخواهد، قادر به استفاده از پادکست های مورد نظر خود می باشد.

عموما محتوا های صوتی یا همان پادکست ها، پس از دانلود و دریافت از اینترنت دیگر نیازی به دسترسی به اینترنت برای استفاده از این منابع ندارند؛ پادکست ها بدون نیاز به دسترسی به اینترنت قابل استفاده خواهند بود.

این مورد یکی از مزایای مهم پادکست ها به شمار می رود. زیرا در سایر روش ها برای استفاده از محتوا نیاز به ارتباط اینترنتی است. در این روش امکان شنیدن هر بخش از محتوا که مد نظر است، حتی امکان جلو و عقب بردن آن و شنیدن محدوده خاصی از محتوا، و سایر کنترل ها از طرف کاربر کاملا امکان پذیر می باشد.

کاربر به هر تعداد دفعاتی که بخواهد می تواند محتوا را گوش دهد، در حالی که در رادیو اینترنتی چنین امکانی به خودی خود وجود ندارد. این مورد را نیز می توان به عنوان یکی دیگر از مزایای پادکست ها دانست.

توان تبادل بهتر افکار نویسنده با استفاده از محتوا صوتی

مهم ترین نکته پادکست ها این است که، اگر نویسنده ای مطالب را در سایت می نویسد یا حداقل بخش خاصی از این مطلب را که پیام مهمی را در بردارد؛ به صورت محتوا صوتی تولید کند و در سایت خود قرار دهند.

با استفاده از این روش نویسنده می تواند اطلاعاتی بسیار تکمیلی تر را در اختیار کاربران قرار دهد. چرا که این اطلاعاتی که به صورت نوشته در سایت ها قرار می گیرند؛ ممکن است به اندازه گفتار، مطالب و منظور را برساند.

توان تبادل بهتر افکار نویسنده با استفاده از محتوا صوتی
توان تبادل بهتر افکار نویسنده با استفاده از محتوا صوتی

برای همین در مورد درک منظور استفاده از پادکست ها، بسیار بهتر و مهم تر خواهد بود. جالب تر از همه این مورد است که، تحقیقات و آمار ها نشان می دهند درصد یادگیری مطالب صوتی نسبت به مطالب نوشتاری بیشتر است. زیرا طبق آمار نشان داده شده؛ مطالب صوتی بیشتر از مطالب نوشتاری در خاطر می ماند.

شاید شما با خواندن مطالب بالا به این فکر کرده باشید که پس بهتر است تمامی مطالبی را که می خواهید در سایت قرار دهید به صورت پادکست در آورید؛ این موضوع اصلا درست نیست.

زیرا شما باید تمامی اصول و قواعد لازم برای تولید یک محتوا صوتی را رعایت نمایید. اگر بخواهید تمامی مطالب و مقالات را به صورت صوتی منتشر کنید، باید تمامی اصول لازم را رعایت کنید. زیرا اگر از تمامی اصول پیروی نکنید، می تواند تاثیرات منفی ای را به همراه داشته باشد.

بایستی بسیار توجه داشته باشید که  وقتی در مقاله ای، نکته های مفید یا کلیدی به چشمتان خورد؛ آن را در صفحات مجازی خود مورد استفاده قرار دهید. ضمن این که بسیار بهتر می باشد که اگر قصد ارائه ی مطالب مفید و سود مند، یا خبر های مهمی را داشتید، به صورت پادکست تولید و عرضه نمایید.  نه تمامی مطالب یک نوشته را مثلا مقاله ای 200 کلمه ای را.

 

فواید استفاده از تولید محتوا صوتی

استفاده از فایل های صوتی، به شما در یادگیری هر چه سریع تر و بهتر کمک شایانی می کند. استفاده از فایل های صوتی از اتلاف وقت شما نیز صرفه جویی می کند. پادکست ها این امکان را به شما می دهند تا در هر شرایطی، در هر مکانی و در هر زمانی بتوانید، از فایل های مورد نظر خود استفاده ببرید. البته این امکان را نیز فراهم می کند تا شما در هر شرایطی بتوانید بیاموزید و از اتلاف وقت شما، جلوگیری می کند.

گوش دادن به فایل های صوتی باعث افزایش تمرکز و هم چنین دو چندان کردن مهارت شنیداری شما نیز، می شود. به دلیل تمامی این مزایایی که فایل های صوتی دارند به استفاده از آن ها توصیه فراوانی می شود.

هم چنین یکی دیگر از مزایایی که فایل های صوتی به دنبال دارد؛ کمک به بهبود قوه تخیل شما می باشد. زیرا هنگامی که به فایل های صوتی گوش می دهید؛ قوه تخیل شما به کار می افتد. هم چنین سعی می کند تا تمامی آن چیز هایی را که می شنود را به تصویر بکشد.

این کار سبب افزایش تمرکز شما می شود. هم چنین یکی دیگر از نکات جالبی که گوش دادن به فایل های صوتی به دنبال دارد این است که، تحقیقات نشان داده افرادی که به فایل های صوتی مختلف گوش می دهند؛ عموما درآمد بالایی دارند و از قشر های تحصیل کرده در جامعه هستند. پس این مورد به شما کمک بسیاری می نماید.

بهترین زمان گوش دادن به فایل های صوتی

بسیاری از مردم به دلیل مشغله هایی که در روز دارند، زمان مناسبی برای یادگیری ندارند. از این جهت فایل های صوتی به افراد پر مشغله که به ندرت زمان مناسبی برای یادگیری پیدا می کنند، این امکان را می دهد تا در زمانی بتواند به یادگیری بپردازند.

بهترین و البته مناسب ترین زمان برای استفاده از فایل های صوتی جهت یادگیری صبح ها است. شما می توانید از فایل های صوتی در زمانی که به سر کار و یا دانشگاه می روید، استفاده کنید و فایل های صوتی مورد نظر خود را در این زمان ها گوش دهید.

یکی دیگر از زمان های مناسب برای یادیگری و استفاده از فایل های صوتی، زمان هایی است که در اواسط روز استراحت می کنید.

هنگامی که در ساعات استراحت خود در سر کار یا حتی دانشگاه به سر می برید گوش دادن و استفاده از فایل های صوتی، بسیار مفید خواهد بود. هم چنین گوش دادن به فایل های صوتی در زمان استراحت، می تواند سبب شود تمرکز شما دو چندان شود و بتوانید با تمرکز و آرامش به ادامه باقی روز خود بپردازید.

با توجه به ویژگی پادکست ها و مزیت هایی که شنیدن آن ها برای شما به ارمغان می آورد. گوش دادن به یک پادکست چند دقیقه ای در روز می تواند بسیار مفید باشد. پس سعی کنید گوش دادن به فایل های صوتی مختلف در روز را، جزء برنامه های روزانه خود قرار دهید.

فایل های صوتی در موضوعات ومطالب گوناگونی ارائه می شوند؛ در نتیجه پادکست ها محدودیت سنی ندارد و هر فردی با توجه به علایق خودش می تواند فایل های صوتی مورد نظر خود را، از اینترنت دریافت نموده و به گوش دادن آن ها بپردازد. شما با توجه به گوش دادن به فایل های صوتی مختلف و متعدد می توانید اطلاعات خود را در زمینه های مختلف افزایش دهید.

 

0 تا 100 تولید محتوا

زمانی که شما به عنوان یک تولید کننده محتوا؛ به دنبال تولید کردن یک محتوا خوب می باشید، باید از نکات اصلی برای تولید محتوا خود استفاده کنید. در نتیجه بتوانید یک محتوا خوب را تولید کنید.

هرگز این مورد را فراموش نکنید که اگر می خواهید به عنوان یک تولید کننده محتوا؛ در زمینه تولید محتوا فعالیت داشته باشید. همیشه باید محتوا هایی عالی را طراحی و تولید کنید تا بتوانید نظر همه را به خود جلب کنید و در حوزه تولید محتوا، فعالیت های چشم گیری را داشته باشید.

شما برای یک تولید محتوا صوتی خوب در مرحله اول باید محتوا را بشناسید. مراحل شناسایی برای تولید محتوا به صورت زیر است.

اطلاعات:

ابتدا باید بدانید که چه ایده ای را منتشر می کنید. اطلاعات را میتوان ترکیبی از مهم ترین ایده هایی دانست که تولید کننده محتوا، می خواهد مخاطب اش آن ها را بداند. برای اینکه بتوانید تمامی اطلاعات را به صورت صحیح در محتوا های خود قرار دهید؛ نیاز دارید تا تمامی جزئیات کلیدی را بدانید. این جزئیات را می توان تمامی شواهد، توضیحات و نمونه هایی دانست که از ایده های پشتیبانی می کنند.

هدف:

بخش دوم برای تولید یک محتوا هدف شماست. آن نیز به این معناست که از خود بپرسید برای چه این کار را انجام می دهید؟ مخاطبان شما چه کسانی هستند؟ می خواهید تمامی مخاطبانتان به چه موضوع مشخصی تفکر کنند؟ و بسیاری از موارد دیگر را در برمی گیرد.

محتوا های تولید شده شما زمانی به موفقیت چشم گیری خواهد رسید که، شما برای رسیدن به یک هدف خاص آن را طراحی کرده باشید. هم چنین با تمام منابع مختلفی که در دست دارید بر روی هدف مشخص خود تمرکز کرده باشید.

مخاطب:

هنگامی که شما محتوا خود را تولید می کنید باید این سوال را از خود بپرسید که مخاطب محتوا شما چه کسی خواهد بود؟ بسیاری از مواقع که تولید محتوا ها مشکل رو به رو می شود؛ به دلیل این است که کسب و کار ها و برند های مختلف، بدون شناخت مخاطبان خود و هم چنین شناخت نیاز های گوناگون مخاطبان خود و توجه به آن ها، محتوا را تولید می کنند. در نتیجه مخاطبان که هدف اصلی شما از تولید یک محتوا هستند؛ از محتوای تولیدی شما راضی نخواهند بود و کار شما با شکست رو به رو خواهد شد.

کانال:

به چه صورتی می توان محتوا ها را، در معرض دید کاربران قرا داد؟ آیا قصد دارید این ها را در فضای مجازی و شبکه های مجازی خود نیز، قرار دهید؟ اصلا این محتوا را در سایت خود قرار می دهید یا در سایت هایی که بازدید بسیار زیادی دارند؟ البته لازم به ذکر می باشد که تمامی این نکاتی که ذکر نمودیم، وابسته به این موضوع می باشد که شما به چه صورتی در معرض دید قرار خواهید داد؟

برای مثال اگر مخاطبان شما در اینستاگرام فعالیت بیشتری دارند، سعی کنید تمرکز اصلی شما بر روی فعالیت های خودتان در اینستاگرام باشد. اگر پیدا کرده اید که فعالیت مخاطبانتان در چه قسمت هایی بیشتر است؛ دیگر وقت خود را برای موارد دیگر هدر ندهید.

در بخش آخر باید به چگونگی روابطتان با مخاطبان توجه کنید. در آخرین مرحله از روابطتان با مخاطبان پس از انتخاب کانال ها باید به نوع محتوا هایی که ارائه می دهید، رسیدگی نمایید.

نوع محتوا های شما به ویدئو، پست، مقاله یا حتی پادکست هایی که ارائه می دهید نیز، بسیاربستگی  دارد. این به این معنی است که چگونه می توانید بهترین نوع از محتوا مورد نظر خود را تولید نموده و آن را به بهترین نحو ممکن به گوش مخاطبان خود برسانید.

محتوا های صوتی نسبت به قالب متنی در بازاریابی محتوا، تاثیر بیش تری دارد. در خصوص توجه به همین نکته امروزه تولید محتوای صوتی بسیار رایج تر از محتوای متنی و . . . بوده است.

البته در بین محتوا های صوتی ای که تا کنون منتشر شده است؛ رادیو تاثیر بسیار بیش تری بر مخاطبان داشته است. برای مثال تمام محتوا های صوتی ای که در رادیو از جمله کمدی، درام، اخبار و دیگر مورد ها برای میلیون ها نفر پخش شده است و تاثیراتی را که توانسته بر جای بگذارد، نسبت به فایل های متنی بیشتر بوده است.

بهترین محتوا های صوتی را چه سایت هایی ارائه می دهند؟

دیگر تازگی ندارد که محتوای صوتی و تصویری 69 درصد از ترافیک اینترنت را اشغال کند. بنابراین  اکثر مارک ها، برند ها و کسب و کار ها به دنبال بهینه سازی استراتژی های محتوای ویدئویی و صوتی خود و بهره گیری بیشتر از آن هستند.

بهترین محتوا های صوتی را چه سایت هایی ارائه می دهند؟
بهترین محتوا های صوتی را چه سایت هایی ارائه می دهند؟

چند سالی است که شرکت های متعلق به صنایع مختلف، تصمیم به سرمایه گذاری در فیلم های برند و پادکست ها دارند. با توجه به آمار و نظر کاربران، محتوا های ویدئویی و صوتی بسیار جذاب تر و قابل درک تر خواهد بود.

اما از آنجایی که ضبط ویدئو و آماده کردن پادکست، کار راحتی نمی باشد. هر کسب و کار نمی تواند استودیو ضبط صدا و فیلم برداری تهیه کند. سایت های خارجی بسیاری می باشند که در این زمینه کسب و کار ها را همراهی می کنند.

این وب سایت های محتوای صوتی، می توانند فیلم های شما را به طور غیر قابل باوری جذاب و شگفت آور کنند:

  1. Epidemic Sound

این یکی از محبوب ترین وب سایت های محتوای صوتی است. زیرا می توانید موسیقی با کیفیت بالا را برای فیلم ها پیدا کنید. عملکرد جستجو و پیشنهادات موسیقی آن نیز، بسیار متفاوت است. مجوزهای شما شامل کلیه حقوق قانونی یک برند برای استفاده از آهنگ صوتی است. البته استفاده از آن هزینه کمی دارد و قیمت آنها از 0.99 تا 10 دلار متغیر است .

  1. Audio Jubgle

این برنامه یکی دیگر از وب سایت های مناسب می باشد که، فقط در وردپرس قابل استفاده می باشد. در این برنامه سازنده محتوا صوتی بیش از 750 هزار موسیقی و صوت، از ژانر های مختلف دارد که هزینه استفاده از آن بسیار ارزان قیمت می باشد.

شاید تصور کنید که نمی توانید از این وب سایت ها کمک بگیرید، اما حداقل می توانید از آن ها به عنوان ایده مناسب استفاده کنید.

  1. Free Music Archive

این یکی از پربارترین وب سایت های محتوای صوتی می باشد. زیرا به شما امکان می دهد انواع محتوا را در صوت های mp3 جستجو کنید، و به راحتی و بدون پرداخت هزینه  آن ها را دانلود نمایید. در این برنامه بیش از 1500 محتوا صوتی وجود دارد که همگی رایگان می باشند.

هدف از معرفی این وب سایت ها؛ برای ایده و کمک به شما می باشد. اما اگر می خواهید به طور کامل با محتوا صوتی آشنا شوید، برخی از برنامه های پادکست وجود دارد که می توانید با دانلود آن ها، با نحوه کارکردشان آشنا شوید.

 

بهترین برنامه های پادکست موجود:

  • اپلیکیشن پادکست Pocket Casts
  • اپلیکیشن  Podcast Addict
  • برنامه پادکست  Stitcher
  • برنامه Podcast Republic
  • اپلیکیشن Castbox
  • برنامه پادکست Downcast
  • اپلیکیشن Overcast
  • برنامه پادکست Podbean
  • اپلیکیشن Spotify
  • برنامه Google Podcasts
بهترین برنامه های پادکست موجود:
بهترین برنامه های پادکست موجود:

حرف آخر

امروزه از فایل های صوتی یا همان پادکست ها، می توان در هر مرحله ای از روز استفاده کرد و از اتلاف وقت خود در روز جلوگیری نمایید. پادکست ها امروز به نام رادیوی شخصی افراد نیز، نام برده می شود.

حرف آخر
حرف آخر

امروزه با توجه به اتلاف وقت افراد در مکان ها و زمان های متفاوت؛ مانند زمانی که افراد پشت چراغ قرمز هستند، گوش دادن به انواع مختلف پادکست ها نه تنها اثر بخشی فراوانی بر روی زندگی شما خواهد داشت، بلکه با این کار شما به وقت خود احترام گذاشته اید و از اتلاف وقت خود جلوگیری کرده اید. ضمن این که از تمامی لحظات زندگی خود به خوبی استفاده کرده اید.

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید