تولید محتوا سایت پلیمر

تولید محتوا سایت پلیمر

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

اگر شما قصد دارید تولید محتوا سایت پلیمر خود را انجام دهید، یا به عنوان فردی که در زمینه تولید محتوا فعالیت میکند، به دنبال یک راهنمای جامع برای تولید محتوا سایت پلیمر میگردید در این مطلب به شما میگوییم که چگونه میتوانید یک تولید محتوای با کیفیت و بهتر را به عنوان خروجی کار خود داشته باشید.

تولید محتوا سایت پلیمر
تولید محتوا سایت پلیمر

اگر مایل به دریافت مشاوره رایگان در زمینه تولید محتوا هدفمند سایت پلیمر هستید می توانید با تیم هشت تماس بگیرید

۰۹۱۲۰۶۴۷۳۴۴

 

 

 

پیشنهاد ها، ایده ها و مواردی از این دست که کمک شایانی به شما در پیشبرد محتوای شما میکند. همچنین، اگر قصد دارید برای وب سایت فروش پلیمر تولید محتوا کنید اصولی هم بدین منظور هم در نظر گرفته ایم که میتواند برای شما مفید باشد.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:

اگر وب سایت شما فروش پلیمر باشد ، تولید محتوا به چه صورت باید باشد؟

نکاتی برای تولید محتوای علمی وب سایت پلیمر

و همچنین ، چند ایده برای تولید محتوا در وب سایت فروش پلیمر

[/stextbox]

 

اگر وب سایت شما فروش پلیمر باشد، تولید محتوا به چه صورت باید باشد؟

شما ممکن است یک وبسایت علمی در زمینه پلیمر داشته باشید و یا یک وبسایت فروش محصولات پلیمری، چه به عنوان یک فروشنده باشد چه به عنوان تولید کننده. اصول کار فروش در وب سایت ها معمولا به یک صورت است. البته، نوع محصول تعیین کننده است ولی بیشتر در استراتژی فروش و هوش تجاری شماست که تاثیر میگذارد اما تنها یک مسئولیت وجود دارد: جذب مشتری، فروش به مشتری !

اگر وب سایت شما فروش پلیمر باشد، تولید محتوا به چه صورت باید باشد؟
اگر وب سایت شما فروش پلیمر باشد، تولید محتوا به چه صورت باید باشد؟

اگر به عنوان یک وب سایت وابسته به یک کارخانه یا فروشنده پلیمر و محصولات پلیمری، قصد تولید محتوا دارید، درنظر داشته باشید که شما میتوانید از نزدیک در رابطه با نحوۀ تولید انواع پلیمرها، دستگاه های مختلف و بعضی موارد از این دست تولید محتوا کنید. این نوع موارد معمولاً برای علاقه مندان این حوزه بخصوص دانشجویان این رشته که قصد دارند با روال کاری تولید محصولات پلیمر و پیچیدگی های شغلی خود آشنا شوند میتواند جذاب باشد.

اگر وب سایت شما فروش پلیمر باشد، تولید محتوا به چه صورت باید باشد؟
اگر وب سایت شما فروش پلیمر باشد، تولید محتوا به چه صورت باید باشد؟

درکنار این موارد هم میشود تعدادی مقالات مختلف در زمینه شیمی و پلیمر ارائه شود ولی لازمۀ اینکار بوجود آوردن یک تیم از تولید کنندگان محتواست که بصورت تخصصی به این موضوع بپردازند و تولید محتوای بخش های مختلفی از سایت را بر عهده بگیرند.

البته این ها تنها زمانی است که تمرکز شما بر پایه تولید مقالات علمی باشد. در حقیقت، شما میتوانید این موارد را با هم و درکنار هم بصورت تلفیقی پیش ببرید. درواقع شما به عنوان یک فروشنده میتوانید در کنار پرداختن به توضیح محصولات پلیمری، روال تولید و مطالب علمی مختلف این حوزه، سعی کنید استراتژیتان در محتوایتان هم به سمتی باشد که نوعی تبلیغات جهت کسب و کار خود هم داشته باشید.

این را باید در نظر داشته باشید که سایت هایی با چنین محتوایی و به این شکل، از آن جهت میتواند محبوب باشد که تنها به تبلیغات کسب و کار خود بسنده نکند چرا که مخاطبان خود را به مرور از دست خواهد داد.

در واقع هر چقدر هم که پیام های بازرگانی قوی باشند، اگر به تنهایی به کار روند، ذهن مخاطب خسته میشود؛ چون مخاطبان با خواندن متن به دنبال دانش و اطلاعات هستند.

به طور خلاصه ، شما میتوانید برای مثال با ارائه مطالبی شروع کنید همچون توضیح در  مورد میزان مفید بودن و کارایی و الزامات کاربرد این محصول برای مشتریان و بعد به یکباره با توضیحی مختصر و نه خیلی زیاد ، محصول مورد نظر خودتان را به مشتری معرفی کنید به گونه ای که  متوجه شود که همین الان که این محصول به او ارائه شده است، بهتر است از شما تهیه کند.

حتما در نظر داشته باشید که مقالاتی که در رابطه با محصولات پلیمری روز دنیا درج میکنید باید با محصولی که تولید میکنید هماهنگ باشد .

درواقع ممکن است شما از مورد خاصی از تولیدات پلیمر در آلمان صحبت کنید که قابلیت ها و خصوصیات منحصر به فردی دارد و به تازگی اقدام به تولید شده است. این موضوع در ابتدای امر برای مخاطب شما بسیار بسیار جذاب است، ولی زمانی که مخاطب به این فکر میرود که این محصول را با چنین مشخصاتی از کجا میتواند تهیه کند، شما نمیتوانید به عنوان تولید کنندۀ یک نوع پلیمر که ممکن است کلا با موردی که گفته شده متفاوت باشد، نیاز مخاطب خود را برطرف کنید.

در ابتدا قطعاً موضوع و مقاله شما بسیار برای مخاطب جذاب به نظر می آید ولی مسیر محتوا را به سمتی که شما میخواهید و برای کسب و کار شما مفید است پیش نمی برد و باعث ریزش مخاطب از وب سایت شما می شود.

در نظر داشته باشید که ریزش مخاطب وب سایت به مراتب از بی مخاطب بودن وب سایت شما مشکل ساز تر است. چرا که این مسئله منجر میشود که توسط موتورهای جستجو، رفته رفته نادیده گرفته شوید و یا اینکه مشمول جریمه های مختلفی از سمت موتورهای جستجوی شوید.

پس اهمیت تولید محتوایی با کیفیت و جذاب، برای مخاطبان خیلی مهم است. مخاطب شما وقتی وارد ایندکس مطلب شما میشود. باید با این موضوع و مطلب شما درگیر شود و اگر بلافاصله از وب سایت شما خارج شود، برای موتور های جستجو نوعی ریزش مخاطب تلقی میشود.

 

نکاتی برای تولید محتوای علمی وب سایت پلیمر

اگر قصد فعالیت به عنوان یک وب سایت علمی در این راستا را دارید و فقط با ایجاد مطالب علمی تولید محتوا می کنید، بهتر است به سمت ترجمه ی مقالات وب سایت های معتبر و به روز دنیا بروید.

توجه داشته باشید که وب سایت هایی که به این شکل اقدام به تولید محتوا میکنند بیشتر با تولید کنندگان آزمایشگاه ها و یا دانشجویان و دانش آموختگان و محققان این رشته در ارتباط هستند و مخاطبان عادی کمتر به وب سایت هایی می روند که به صورت تخصصی به این کار اقدام میکنند.

برای جذب مخاطبان عادی میتوانید با معرفی دسته بندی های مختلف، بخصوص آن دسته از محصولاتی که در ایران بیشتر مصرف میشود، به اطلاعات مخاطبانتان اضافه کنید و در رابطه با خصوصیات و یا ویژگی های هر محصول و مقایسه آن ها با هم، محتوایی برای مخاطب خود تولید کرده که برای آن ها جذاب و گیرا باشد. انجام این موارد اگر به درستی و با استاندارد رعایت شود، حتما مخاطبانتان را برای شما حفظ میکند.

نکاتی برای تولید محتوای علمی وب سایت پلیمر
نکاتی برای تولید محتوای علمی وب سایت پلیمر

همچنین میتوانید در بعضی از مطالب انتشار داده شده، بصورت تخصصی به انواع حرفه های مختلف که پلیمر در آن ها استفاده میشود و موارد تخصصی با آن حرفه، تولید محتوا کنید.

این موارد هم برای مخاطبان شما جذاب است چرا که تعداد کسانی که به هرکدام از این دسته ها علاقمند هستند و یا فعالیت میکنند کم نیست و افراد زیادی هستند که میخواهند در این زمینه بیشتر اطلاعات کسب کنند.

یک طبقه بندی مناسب و اصولی میتواند شما را به یک وب سایت حرفه ای  تبدیل کند و همچنین، مخاطبانتان را هم از سردرگمی میان مطالب پراکنده وب سایت نجات دهد.

حال ممکن است به عنوان یک وب سایت که تنها با موضوعیت فروش محصولات پلیمر فعالیت میکنید و نه یک تولید کننده بخواهید مطالبی را منتشر کنید ولی توانایی نشان دادن شیوه های تولید و مطالبی از این دست را نداشته باشید.

حالا قضیه فرق می کند. شما در این شرایط باید طرحی داشته باشید که مخاطب شما شیفته مطالب سایت شما شود و هر روز مشتاق باشد برای مطالبی که شما می نویسید به سایت شما سر بزند و از آن استفاده کند.

محتوای شما در چنین شرایطی باید به سمتی پیش برود که مخاطبتان با مطالبی به روز و جذاب شگفت زده شود، البته این مورد چندان هم نمیتواند مشکل باشد چرا که صنعت پلیمر، یک صنعت عظیم و به روز جهانی می باشد و همواره آزمایشها و تحقیقات مختلفی بر پایه آن انجام میشود

پس تولید محتوا در این زمینه از سایت پلیمر چندان مشکل نیست. بلکه نیازمند یک تیم ترجمه مناسب است که بتواند مقالات به روز را بطور روزمره در اختیار شما قرار دهند تا آن ها را برای انتشار آماده کنید. البته، بهتر است توجه داشته باشید که قصد شما فقط ارائه و نوشتن مطالب جذاب و هیجان انگیز نیست.

همچنین، شما میخواهید که مخاطبان خودتان را جذب کنید تا بتوانید کالا و خدمات خودتان را همراه با ترافیک ورودی خود بفروشید و عرضه کنید، درچنین شرایطی شما میتوانید با پیدا کردن محصولاتی مشابه با محتوای خود در بازار، آن ها را در کنار مطالب خودتان به فروش بگذارید و اینجا تفاوت شما به عنوان یک فروشنده با فردی که تولید کننده در این زمینه است مشخص میشود.

 

چند ایده برای تولید محتوا در وب سایت فروش پلیمر

شما میتوانید برای محتوای خود ، ابتدا با بررسی نمونه های خارجی و به روز شروع کنید. میتوانید با ارائه مقاله‌های به روز از تولیدات پلیمر در صنایع مختلف جهان شروع کنید و همچنین با ترجمه مطالب سایت های به روز خارجی به کاربران خود نشان دهید که می توانند برای دریافت مطالب جدید به وب سایت فعال و به روز شما سر بزنند.

چند ایده برای تولید محتوا در وب سایت فروش پلیمر
چند ایده برای تولید محتوا در وب سایت فروش پلیمر

میتوانید درصورت بالا رفتن کاربران سایت، برای حفظ کاربران و جذب کاربران جدید ، با هماهنگی با تولیدی ها و کارخانجات بزرگتر، به آن ها سر بزنید و درکنار آنکه میتوانید محصولاتشان را تبلیغ کنید، شیوه های تولید آن را هم به مخاطبان خود نشان دهید.

البته این در شرایطی است که شما تنها یک فروشنده محصولات پلیمری باشید، درصورتی که تولید کننده باشید، این موضوع برای شما راحت تر است چرا که میتوانید با توضیحاتی در رابطه با روال تولید، هم محصولات خود را تبلیغ کنید و هم مخاطب خود را بیشتر جذب کنید.

چند ایده برای تولید محتوا در وب سایت فروش پلیمر

همچنین، بررسی محصولاتی که به تازگی در بازار آمده است، مزایا و معایب آن ها، کیفیت و کارکرد آن ها و به طور کلی، بررسی دیگر رقبای بازار هم یکی از دیگر مواردیست که میتواند به دریافت ترافیک ورودی مناسب به وب سایتتان کمک کند.

شما همیشه بهتر است در پاسخ ها و نظراتی که برای محتوایتان می گذارند، زمانی را برای پاسخ به سوالات کاربرانتان اختصاص دهید و آن ها را در ادامه محتوای خود راهنمایی کنید. در این صورت مخاطبهای شما زمان بیشتری را در صفحه محتوای شما سپری می کنند و محتوای شما محتوای شناخته شده خواهد شد.

البته، همواره این موضوع که محصولات پلیمری بخشی از صنایع بزرگ است هیچوقت نباید فراموش شود، به این خاطر که به شما کمک میکند تا به بررسی تولیدات و شاخه ها و زیر شاخه های مختلف آن بپردازید و مخاطبانتان را از حرفه ها و شاخه های مختلف این صنعت به سمت محتوای خود جلب کنید.

ممکن است عده ای باشند که به تازگی سعی در آشنایی با این صنعت دارند و یا میخواهند مطالب علمی برای ارائه های کلاسی جمع آوری کنند. جذب این مخاطبان درکنار کمکی که به تبلیغ برند شما میکند، میتواند به تولید محتوای جذابی منجر شود که به بررسی تاریخ استفاده از پلیمر در صنعت میپردازد و یا از ویژگی های خوب و متنوع و شیوه های درست کردن محصولات پلیمری در کارخانه های مختلف بگوید.

بررسی دستگاه ها و تجهیزات به روز این صنعت فراموش نشود! این درواقع بخشی از صنعت و کسب و کار شماست و میتواند به جذب مخاطبانِ علاقمند به این صنعت و این حرفه منجر شود. تنها کافیست از دستگاه های به روز دنیا اطلاعاتی جمع کنید و ارائه دهید و یا به معرفی کاربرد دستگاه های مختلف این صنعت بپردازید.

همانطور که گفته شد، ممکن است بخشی از محتوای وب سایت شما، جهت ارائه در کنفرانس های کلاسی استفاده شود. پس شما میتوانید با تعداد زیادی از دانشجویان این رشته و محققان آن در ارتباط باشید. پس حتماً آن ها را دریابید و مطالب علمی بیشتری در اختیار آن ها بگذارید.

نتیجه گیری

در حرفه ی شما ، چه به عنوان یک وب سایت محتوا محور و موضوعی و چه به عنوان یک کسب و کار اینترنتی، همواره ایده و ایده پردازی حرف اول را میزند.

این موضوع برای شما ماموریتی سنگین است چرا که شما را ملزم میکند تا برای آنکه به وب سایتی موفق در این زمینه تبدیل شوید، حتماً و همواره با ایده پردازان ارتباطی تنگاتنگ داشته باشید.

از به روز بودن پرهیز نکنید ، این از تاکیدات من در اکثریت مطالب پیشنهادی بوده است ، محتوای ترجمه شده همیشه در نگاه مخاطبان یک محتوای ارزشمند به حساب می آید و دلیل آن، هرچه باشد برای شما و وب سایتتان فرصتی است برای دیده شدن بیشتر و درنهایت، دیده شدن همان چیزیست که در تولید و فروش محصولات شرط اول است.

نتیجه گیری
نتیجه گیری

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید