تولید محتوا رشت

تولید محتوا رشت

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

در این مقاله قصد داریم به موضوع تولید محتوا رشت بپردازیم.

در این مقاله قصد داریم به طور کامل و مفید شما را با چگونگی نوشتن یک محتوا مناسب و ویژگی های آن آشنا کنیم.

تولید محتوا رشت

اگر مایل به دریافت مشاوره رایگان در زمینه تولید محتوا هدفمند هستید می توانید با تیم هشت تماس بگیرید

۰۹۱۲۰۶۴۷۳۴۴

 

 

 

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:

  • محتوا مناسب چیست؟
  • چطور مناسب ترین محتوا را تولید کنیم؟
  • تولید محتوای سئو فرندلی چیست؟
  • چطور یک محتوای مناسب از نظر سئو داشته باشیم؟

[/stextbox]

 

 

محتوا مناسب چیست؟

محتوا جذابیت وب سایت شما می باشد و احتمالاً مهم ترین ابزار برای کمک به دستیابی به تمامی اهداف بازاریابی، فروش، معرفی و مطرح شدن شرکت شما خواهد بود. این که بخواهید طراحی و برنامه نویسی یک وب سایت جدید را آغاز کنید یا فقط بخواهید به پیشرفت در سایت فعلی خود بپردازید، داشتن یک استراتژی محتوا مناسب و قدرتمند بسیار با اهمیت و مهم می باشد.

یک استراتژی محتوا مناسب برنامه های شما را برای ایجاد، همچنین انتخاب موضوع و زمان تولید راهنمای می کند. محتوا دلیلی مهم است، که افراد از وب سایت شما بازدید می کنند.

محتوا مناسب چیست؟
محتوا مناسب چیست؟

هر طرح و ایده ای هم که داشته باشید، تولید محتوا باید در اولویت کارهای شما باشد ، چرا که درک درست از پیشرفت و محصول و ایده نو شما از طریق محتوا مناسب برای افراد قابل درک می باشد. بنابراین اگر مدتی در فروش و بازدید آنلاین خود تغییر چندانی حس نکردید، احتمالاً نیاز دارید تا محتوا جدید وارد سایت کنید. در اینجا ما چند مرحله و نکته کلیدی را برای ایجاد یک استراتژی قوی و مشتری محور برای محتوای وب سایت شما بیان خواهیم کرد.

شما در حال مطالعه مقاله تولید محتوا رشت هستید

چطور مناسب ترین محتوا را تولید کنیم؟

چطور مناسب ترین محتوا را تولید کنیم؟
چطور مناسب ترین محتوا را تولید کنیم؟

 

  1. محتوا ارزشمند و منحصر به فرد خود را مشخص کنید

وب سایت شما باید به دلیل و چگونگی شرکت شما پاسخ دهد و توضیح دهد که چگونه خدمات و فرآیند شما برای مشتریان شما ارزش مند و مفید هستند یا چه مزیت هایی برای آنان دارند. محتوای تولید شده شما باید با توجه به ارزش های شما باشد و باید به گونه ای باشد، که از محتوا سایر شرکت های این صنعت متمایز، جدید و بی نظیر به نظر برسد، تا بتوانید متمایز از رقبا دیده شوید.

محتوایی که تولید می کنید باید در حوزه تخصص شما و مفید و سودمند برای مشتریان باشد، تا بتوانند با خواندن چند مطلب شما جذب کار شما و یا به راحتی با آن آشنا شوند. محتوا مناسب با هدف و ارزش های شما برای به موفقیت رسیدن سایت شما بسیار مهم می باشد.

  1. جای خالی محتواهای که نیاز هست را پر کنید

قبل از تولید محتوا جدید ، لیستی تهیه کنید و مشخص کنید، که چه محتوایی را قبلاً تولید کرده و در اختیار مخاطب قرار داده اید و جای خالی چه موضوع و محتوایی باید پر شوند. چه مطالبی نیاز دارد تا دوباره نوشته شود؟ چه مطالبی نیاز دارد تا گسترش پیدا کند و بیشتر تولید شود؟

چه بخشی بیشتر احتیاج به تولید محتوا دارد و چه بخشی نیاز کمتری به محتوا جدید دارد؟ تمام مطالبی را که در حال حاضردارید بررسی کنید و سپس مشخص کنید، که چه چیزی هایی می توانند باقی بمانند، چه چیزهایی باید تازه تولید شوند و چه چیزهایی باید پاک شوند. این مسئله یک تصویر مشخص از برنامه تولید محتوا و برنامه آینده سایت به شما خواهد داد.

جای خالی محتواهای که نیاز هست را پر کنید
جای خالی محتواهای که نیاز هست را پر کنید
  1. هدف هر یک از مخاطبان خود را در نظر بگیرید

اکثر شرکت ها و سازمان ها هنگام تولید محتوا برای وب سایت، اغلب به جای توجه به آنچه مخاطبان می خواهند بخوانند، به آنچه که می خواهند بگویند فکر می کنند و نسبت به آن به تولید محتوا می پردازند.

تولید محتوا برای وب سایت شما زمانی ارزشمند و مفید خواهد بود، که پاسخگوی نیاز مخاطبان شما باشد ، چرا که نظر مخاطبان مهم ترین مسئله در پیشرفت سایت شما خواهد بود. این مطالب برای کسانی تولید می شوند، که مشتری و خریدار محصولات و خدمات شما هستند و تنها آگاهی و رضایت آن ها است، که می تواند نتیجه ای مطلوب بر سایت شما داشته باشد.

هدف هر یک از مخاطبان خود را در نظر بگیرید
هدف هر یک از مخاطبان خود را در نظر بگیرید

با تعیین شخصیت های افرادی که مشتری شما خواهند شد، می توانید محتوای مناسب تری ایجاد کنید، که کاملا متناسب با علایق، نیاز ها و اهداف آن ها هدفمند و مرتبط باشد. برخی از محتوا نویسان حرفه ای می گویند که محتوای تولید شده باید به سوالات مخاطبان پاسخ دهد.

منظور از این که مطالب شما برای پاسخ دادن به سوالات و آموزشمخاطبان باید نوشته شود، این می باشد، که شما باید سوالات و مواردی که هر فرد نیاز دارد تا با حوزه کاری و خدماتی که ارائه می دهید آشنا شود را پیدا کرده و کوتاه و مختصر و مفید در قالب محتوا بر روی سایت قرار دهید.

این مورد باعث افزایش بازدید کنندگان وب سایت شما و افزایش رتبه شما در گوگل خواهد شد. باید محتوایی ایجاد کنید، که به نیاز ها و سوالات مشتری ها، کارمندان، شرکای تجاری ، رسانه ها و غیره اختصاص داده شود.

شما در حال مطالعه مقاله تولید محتوا رشت هستید

  1. محتوای تولید شده باید مشتری را وارد چرخه خرید کند

محتوای شما باید به گونه ای باشد، که مخاطب را پس از خواندن به راحتی ترغیب به خرید از شما کند و به قول یکی از برترین محتوا نویسان از قیف فروش پایین ببرد. وب سایت شما باید محتویات متنوعی داشته باشد، که بسته به نیاز و خواسته مخاطبان در زمینه کاری شما در حوزه مسافرت، آگاهی از خرید و مشاوره و … به سوالات یا نگرانی های مختلفی پاسخ دهد. به عنوان مثال تصور کنید وبلاگی مرتبط با ابزارهای کاری دارید. در قسمت تولید محتوا باید آموزشاستفاده و پاسخ به سوالات کلی در مورد موارد استفاده ابزار ها داده شود.

محتوای تولید شده باید مشتری را وارد چرخه خرید کند

5- محتوای اصلی و مرتبط درج کنید

با رعایت یک استرانژی مناسب، هر قطعه از مطالبی که در وب سایت شما قرار می گیرد، باید دارای یک هدف خاص و جلب توجه گروهی ازمخاطبان شما باشد. در حال حاضر اکثر مردم از اینترنت برای انجام تحقیق، کشف اطلاعات و جستجو در موضوعات مختلف استفاده می کنند.

بنابراین مطالب وبلاگ شما باید به گونه ای باشد، که بتوانند از محتوای بارگذاری شده در وب سایت شما به عنوان فرصتی برای آموزشو محیطی مناسب و کامل برای کسب اطلاعات مورد نیاز استفاده کنند. البته از موضوعات دور ازحوزه کاری خود صحبت نکنید، تا جایی که می توانید تنها در مورد کار خود صحبت کنید.

تصور کنید حوزه کاری شما مربوط به فروش لوازم آرایشی باشد و شما مطلب جالبی درباره تکنولوژی آماده  کرده باشید. این باعث بهم ریختگی نظم وب سایت شما خواهد شد.

شما در حال مطالعه مقاله تولید محتوا رشت هستید

  1. کپی کنید، اما قانع کننده این کار را انجام دهید

برای تولید محتوایی که به مخاطبان شما اطلاع می رساند، آموزش می دهد و راهنمایی می کند، تحقیق کنید و وقت بگذارید. با این وجود که مقدار محتوا شما به هدف و پیام شما بستگی دارد، اما حداقل باید 300 لغت باشد، تا با اصول سئو سایت شما را بالا ببرد.

با این حال باید تمرکز اصلی شما بر کیفیت محتوا باشد نه کمیت آن، باید اطلاعات جالب و مرتبطی را برای مخاطبان خود به اشتراک بگذارید.

کپی کنید، اما قانع کننده این کار را انجام دهید
کپی کنید، اما قانع کننده این کار را انجام دهید

آمار، تحقیقات، مطالب، نقل قول ها و روش های موثری برای افزودن مطالب به وب سایت شما وجود دارد، که باید در کنار آن ها از عکس ها و تصاویر با کیفیت بالا، استفاده کنید. البته درست است، که شما احتیاج دارید از این مطالب و عکس ها کپی کنید. وگرنه هر مطلب در حدود چند روز تا چند ماه وقت شما را خواهد گرفت. تنها باید توجه کنید، که در این کپی هوشمندانه عمل کنید و به جای کپی لغت به لغت، مطالب مختلف را جداگانه مطالعه کرده و با روش نوشتاری مخصوص به خود، مطلبی جدید تولید کنید. به این کار کپی هوشمندانه یا قانع کننده گفته می شود.

این مدل کپی هم مخاطب را جذب خواهد کرد و هم از نظر سئو مثبت محسوب می شود.

شما در حال مطالعه مقاله تولید محتوا رشت هستید

  1. یک زبان ساده، خاص و صحیح انتخاب کنید

از لحظه ای که شروع به نوشتن محتوا خود می کنید، مهم است، که به همان زبان مخاطبان خود صحبت کنید یا یک زبان خاص برای ارتباط با مخاطبان خود در نظر بگیرید. در اصل منظور این است، که  یک روش گفت و گو نه عملاً زبانی خاص را انتخاب نمایید. از استفاده از اصطلاحات و مفاهیم سخت و حرفه ای خودداری کنید و در عوض از کلامی استفاده کنید، که مخاطبان شما آن را درک کنند.

اگر مخاطبان فنی و حرفه ای نیز دارید، می توانید محتواهایی نیز از زبان فنی بنویسید. اما اگر تمامی مخاطبان شما افراد حرفه ای می باشند، باید تمامی مطالب را به صورت حرفه ای بنویسید تا برایشان جذاب باشد. در غیر این صورت محتوا حرفه ای مخاطبان شما را کاهش خواهد داد. جدای از مقالات وبلاگ یا سایر محتوا های تولید شده ، مطالب وب سایت شما باید خیلی راحت تر از یک گفت و گو رسمی نوشته شده باشد.

طوری بنویسید که انگار با یک مشتری یک مکالمه رو در رو دارید. به یاد داشته باشید محتوا مربوط به شما نیست، بلکه در مورد مشتریان فعلی و آینده نگر شما و کارهایی است، که می توانید برای کمک به آنها انجام دهید.

8- یک برنامه دقیق محتوایی تولید کنید

وقتی نوع محتوای موردنیاز خود را تعیین کردید ، مهم است، که آن را سازماندهی کرده و یک برنامه استراتژیک برای آن ها تهیه کنید تا اطمینان حاصل کنید، که همه آن هادرست مناسب با خواسته شما به پایان می رسد.

تصمیم بگیرید که آیا می خواهید ابتدا روی یک شخص خاص ، یک صنعت خاص یایک مرحله خاص از چرخه زندگی مشتری تمرکز کنید. پس از تعیین نوع محتوا که می خواهیددر ابتدا تولید کنید ، سپس همه چیز را آماده  کرده و شروع به طراحی و ساخت یک برنامه نمایید.

این شامل موضوعاتی است، که شما پوشش می دهید ، چند بار که منتشر می شوند و تاریخ هایی که باید منتشر شوند. در این برنامه ریزی حداکثر باید برای یک چهارم سال آماده  باشید. بیشتر از آن مناسب نیست.

9- تولید محتوا را به افراد مناسب یا حرفه ای اختصاص دهید

خوب است بدانید محتوا به خودی خود آماده  نمی شود و همچنین هر کس توانایی نوشتن مطلب مناسب شما را ندارد.

شما باید افرادی را در شرکت خود داشته باشید، تا مسئولیت تولید محتوا، برنامه ریزی آن، درک خواسته مخاطب را داشته باشند. چه بهتر که این شخص توانایی یادگیری سریع و کار خلاقانه را نیز داشته باشد، تا بتواند سئو را یاد گرفته و به صورت خلاق محتوا آماده  کند.

مباحثی را که می خواهید روز آن ها کار شود را آماده  کنید و نسبت به آن افراد را استخدام کنید. نگاه کنید، که فرد توانایی درک و یادگیری موضوع کار شما را دارد تا بتواند کامل مناسب خواسته شما عمل کند.

اگر توانایی استخدام فردی جدا را در شرکت خود ندارید ، یک آژانس نویسنده مستقل پیدا کنید، که محتوا مناسب شما را آماده  کنند. البته با با مشخص کردن اینکه چه کسی مسئول تولید محتوای شرکت شماست، می توانید شاهد مسئولیت پذیری و سرعت و نظم بیشتری در این کار باشید. و همین موضوع باعث به نتیجه رسیدن هر چه زودتر خواهد شد.

شما در حال مطالعه مقاله تولید محتوا رشت هستید

  1. اندازه گیری و ارزیابی عملکرد محتوا

نکته کلیدی برای داشتن یک استراتژی محتوای قوی در وب ، مرتبط بودن آن با مخاطبان شماست. این به این مفهوم است، که دائماً  باید ارزیابی و پیگیری عملکرد همه مطالب شما صورت بگیرد. ببینید کدام بخش به اشتراک گذاشته می شود ، کدام صفحات بیشترین بازدید را نشان و بازخورد را دارند، کدام مطالب و صفحات توجه بازدیدکنندگان را زیاد جذب نمیکنند و چه مدت بازدید کنندگان در هر صفحه زمان میگذارند.

این کمک می کند  تا خواسته و زبان مخاطب خود را درک کرده  و با ارزیابی درست و برنامه ریزی براساس آن تا جایی که می شود محتوای ارزشمند به مخاطبتان ارائه کنید و همچنین کمک می کند وب سایت خود را با یک استراتژی تعریف شده برای ایجاد مطالب جدید، تازه و مرتبط به سمت رشد نگه دارید.

آیا داشتن استراتژی محتوای برای وب سایت ضروری است؟

داشتن یک استراتژی محتوا برای محتوای مورد نیاز و تولید شده وب سایت در چشم انداز دیجیتال:  امروزه که در اینجا رتبه بندی وب سایت ها درموتورهای جستجو بسیار مهم و حیاتی است، نه تنها محتوای شما به افراد کمک می کند تا وب سایت شما را پیدا کنند، بلکه کیفیت و اهمیت محتوای شما باعث می شود بازدید کنندگان از سایت شما حمایت کنند.

این حمایت با هر بار بیشتر ماندن و جستجو در وب سایت شما صورت می گیرد. با دنبال کردن این مراحل ، شما در مسیر ایجاد محتوای موفق وب سایت قرار دارید که باعث افزایش ترافیک و تولید مسیرهایی برای تجارت شما می شود. بدون شک پس از آن از رتبه خوبی در گوگل و دیگر موتور های جستجو بهره مند خواهید شد.

 

آیا داشتن استراتژی محتوای برای وب سایت ضروری است؟
آیا داشتن استراتژی محتوای برای وب سایت ضروری است؟

تولید محتوا سئو فرندلی چیست؟

برای درک اینکه منظور بازاریاب ها ازتولید محتوا از نظر SEO چیست، لازم است، که این عبارت را به قسمت های زیر تقسیم کرده و کامل و ساده آن را توضیح دهیم:

“SEO” به بهینه سازی موتور جستجو یا فرایند بهینه سازی وب سایت اشاره دارد تا افراد بتوانند به راحتی آن را از طریق موتورهای جستجو مانند Google پیدا کنند. البته تاکنون توجه بر روی موتور جستجو گوگل بوده و دیگر موتورهای جستجو اهمیت خیلی خاصی ندارند.

محتوا نیز به معنای این می باشد، که هر گونه اصلاعاتی که در وب سایت ما قرار دارد یا قرار است در وب سایت قرار گیرد ، باید برای درک افراد از عملکرد و معرفی کار ما باشد.

بنابراین ، کنار هم قرار دادن این دو مفهوم ( یعنی سئو و محتوا) : محتوایSEO هر محتوایی است، که با هدف جذب ترافیک موتورهای جستجو ایجاد می شود.

شما در حال مطالعه مقاله تولید محتوا رشت هستید

چطور یک محتوا مناسب از نظر سئو داشته باشیم؟

قرار نیست در این مقاله همه چیزهایی را که باید در مورد بهینه سازی محتوای خود در موتورهای جستجو لازم است را بدانید، چرا که این مطلب تنها یک راهنمای کامل برای معرفی یک محتوا خوب می باشد. اما از آن جایی که یک محتوای بی نقص بدون رعایت قوانین سئو نتیجه خیلی مطلوبی نخواهد داشت، در ادامه برخی از کارهای کوچکی که باید در هر مقاله ای  رعایت شود تا از نظر سئو نیز مفید باشد یا به اصطلاح سئو فرندلی باشد را به صورت کوتاه و کارآمد توضیح خواهیم داد.

چطور یک محتوا مناسب از نظر سئو داشته باشیم؟
چطور یک محتوا مناسب از نظر سئو داشته باشیم؟

درباره کلید واژه تحقیق کنید:

اگر می خواهید از نظر جستجو در موتورها، ترافیک و بازدید سایت خود را بالا ببرید، بهتر است از قبل از شروع به تحقیق و نوشتن محتوا، به دنبال کلمات کلیدی مناسب با محتوای خود بگردید. به این ترتیب شما می توانید روی کلمات کلیدی که مخاطبان شما امکان دارد آن ها را جستجو کنند، متمرکز شوید.

البته استفاده از این کلمات کلیدی نیز حدی دارد و استفاده بی مورد و بیش از حد نتیجه کاملا عکس خواهد داشت. حتی می توانید کلمات کلیدی مربوط به حوزه کاری خود را پیدا کرده و محتوا های خود را براساس آن ها تولید کنید. کلمات کلیدی، شاه کلید ورود شما به رقابت در جستجوگر ها می باشد.

بهینه سازی مطالب با کلید واژه:

کلمات کلیدی را بولد و لینک کنید، تا در موتور های جستجو بیشتر دیده شوند. بهتر است در هر 1000 لغت حداقل یک بار از کلمه کلیدی استفاده کنید. برای یافتن کلید واژه ابزار های گوناگونی وجود دارد، که می توانید از آن ها استفاده کنید. هر چند وقت یکبار باید لیست کلمات کلیدی خود را به روز رسانی کنید.

ارتقاء محتوای تولید شده:

با به اشتراک گذاشتن آن در شبکه های اجتماعی و ایجاد لینک هایی از صفحات دیگر به محتوای خود (چه از سایت های داخلی و چه از سایت های خارجی) بازدید را دوبرابر و سرعت پیشرفت در گوگل را چند برابر کنید. با این کار میزان مشاهده محتوای جدیدی که تولید می شود را بسیار افزایش می دهید.

شما در حال مطالعه مقاله تولید محتوا رشت هستید

حرف آخر

مهم است، که به خاطر داشته باشید، که اگر ترافیک موتور های جستجو و بازدید از سایت تنها هدف شما باشد، احتمالاً بسیار سخت به نتیجه خواهید رسید. برای اینکه بتوانید موتورهای جستجوگر (که به مرور زمان رتبه های بالایی را از آن ها دریافت خواهید کرد) و همچنین مشتریان بالقوه و بازدیدکنندگان خود را جذب کنید و نگه دارید، باید ارزش های بیشتری برای تولید محتوا، و بهینه سازی مطالب و بخش های مختلف خود قائل شوید. به عبارت دیگر باید خیلی حساس و دقیق با مسئله تولید محتوا و سئو برخورد کنید.

محتوای مناسب می تواند بازدید کنندگان را به مشتری ثابت و همیشگی شما تبدیل کند. یک بازدید کننده پس از تبدیل به مشتری ثابت، به صورت همیشگی برای شما تبلیغ خواهد کرد و باعث معرفی برند شما خواهد شد.

پس از افزایش رتبه خود در گوگل، تنها باید به مخاطب های خود توجه کنید.

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید