تولید محتوا در زمینه گردشگری

تولید محتوا در زمینه گردشگری

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

در این مقاله قصد داریم به تولید محتوا در زمینه گردشگری بپردازیم :

امروزه بیشتر آموزش ها از طریق  اینترنت به افراد داده می شود  یکی از این آموزش ها  در زمینه گردشگری می باشد ، در این آموزش سعی می شود اطلاعات مفیدی از قبیل آموزش ها لازم برای سفر ، آشنایی با مکان های گردشگری و . . . انجام می شود .

لازم به ذکر است که تولید محتوا مورد نظر کمی دشوار تر از دیگر تولید محتوا ها می باشد ، در کل تولید محتوا مانند یک پازل می باشد که برای کامل کردن آن تسلط کامل بر روی کل پازل داشته باشید تا بتوانید توضیح جامع و کاملی برای آنها تهیه کنید .

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به سوالات زیر پاسخ می دهیم

 تولید محتوا در زمینه گردشگری برای چه سایت هایی استفاده می شود ؟

چه اطلاعاتی در تولید محتوا در زمینه گردشگری استفاده می شود ؟

[/stextbox]

تولید محتوا در زمینه گردشگری
تولید محتوا در زمینه گردشگری

سایت هایی که از تولید محتوا در زمینه گردشگری استفاده می کنند

تولید محتوا  معمولا برای معرفی و آموزش یک سایت استفاده می شود که باید ابتدا شما مشخص کنید که برای چه سایتی می خواهید تولید محتوا را انجام دهید سپس بعد از آن یک نسبت به نوشتن و تهیه آن اقدام کنید . یکی از سایت هایی که در حوزه گردشگری بسیار حرفه ای عمل می کند سایت های آژانس هواپیمایی می باشد ، اینگونه سایت ها باید به صورت قوی و فعال در این زمینه فعالیت داشته باشند تا از رقبای خود عقب نمانند .

یکی از مزیت های این سایت این است که دیگر مانند گذشته قرارا نیست افرادی که بلیط می خواهند به آژانس های مختلف سر بزنند تا بتوانند به بلیت مورد نظر خود برسند ، در نقطه مقابل آژانس ها سعی می کنند که نیازهای مشتری خود را به خوبی برطرف کنند . در این میان تولید محتوا در زمینه مورد نظر باید به گونه ای قوی باشد که اطلاعات مفیدی در آن باشد تا مخاطب بیشتری را جذب کند ، در غیر اینصورت تنها تولید محتوا یک زباله اینترنتی بیش نیست .

سایت هایی که از تولید محتوا در زمینه گردشگری استفاده می کنند
سایت هایی که از تولید محتوا در زمینه گردشگری استفاده می کنند

اطلاعات مفید در تولید محتوا در زمینه گردشگری

یک سایت معتبر باید تولید محتوای باکیفیت و معتبر داشته باشد تا بتواند مخاطبین همیشگی و وفادار داشته باشد به همین دلیل در زیر به یک سری نکات مهم در زمینه اطلاعات مفید در تولید محتوا مورد نظر اشاره کرده ایم :

نکته مهم

یکی از نکاتی که باید در زمینه تولید محتوا گردشگری به آن توجه ویژه ای داشته باشید این است که تمامی نکات ریز و درشت را به صورت دقیق و بدون ابهام بنویسید زیرا مردم معمولا به صورت مداوم به یک مکان خاص به منظور گردشگری سفر نمی کنند .

این نکته را باید دقت کنید که افراد شاید در طول یک ماه دو بار به یک رستوران بروند یا در یک هفته از یک سوپر مارکت چند بار خرید کنید و یا اینکه حتی در طول روز دو بار شارژ بخرید اما سالی یک بار به یک مکان خاص  سفر کنید که احتمالش بسیار کم می باشد ( البته افراد بسیار کمی هستند که به عنوان گردشگر در ماه چندین بار سفر کنند ) . در این زمان است که حساسیت و اهمیت انتخاب سایت گردشگری مشخص می شود به همین دلیل باید حساسیت زیادی در زمینه تولید محتوا گردشگری استفاده شود .

تنوع در تولید محتوا

نکته مهم بعدی در زمینه تولید محتوا گردشگری این است که باید تنوع در آن به خوبی رعایت شود زیرا در این صنعت سلایق بسیار متنوع می باشد . در این قسمت باید به تولید محتوای گردشگری به صورت پازلی اشاره کرد به این صورت که هر قسمت برطرف کننده یک نیاز می باشد و کل در مجموع باید تمامی نیازها را برای سلایق مختلف برطرف سازد . اگر بخواهیم این پازل را به صورت مرحله ای توضیح دهیم باید به مراحل کلی زیر اشاره کرد ( دقت داشته باشید که مراحل زیر به هیچ عنوان به صورت مطلق نیست و ممکن است متفاوت باشد ):

تنوع در تولید محتوا
تنوع در تولید محتوا

در گام نخست باید تصاویر زیبا از مکان های مورد نظر برای سفر را بیاورید . ( جستجو تصاویر زیبا و دیدنی در مورد مکان مورد نظر )

در گام بعدی در مورد تور لیدر ها و تورهای با کیفیت مکان های مورد نظر توضیحات کاملی داده شود ، همچنین توضیح کاملی در مورد مقصد سفر باید داده شود . ( کنجکاوی در مورد سفر که معمولا جاهای دیدنی و مکان هایی که تور لیدرها می برند )

گام بعدی مرحله رزرو است که مخاطب تصمیم جدی تری در مورد سفر خود گرفته است و حال قصد دارد که بلیط خود را رزرو کند . ( جستجو در رابطه با تورهایی با ویژگی های ارزان ، لیست قیمتها ، بوکت ها انجام میشود )

اطلاعات رستوران ها و اماکن دیدنی

در گام آخر تولید محتوا گردشگری باید اطلاعات کاملی از جمله بهترین رستوران های محلی یا ایرانی ، مراکز خرید ، مکان های تاریخی ، مناظر دیدنی و . . . را به صورت کامل دهید . دقت داشته باشید این قسمت باید بسیار کامل و جامع باشد . ( جستجو برای رستوران ها ، موزها ، مناظر دیدنی و . . . )

 

دلیل اینکه تولید محتوا برای گردشگری کمی دشوار است این است که افراد از سایت های بسیار زیادی برای پیدا کردن تور مدنظر جستجو می کند تا به تور مورد نظر خود برسد به همین دلیل شما به عنوان یک تولید محتوا کار باید سعی کنید محتوایی تولید کنید که زمانی که مخاطب به صفحه شما می آید جذب شود و تمامی نیازهای آن برطرف شود که برای رسیدن به این گام باید زمان و هزینه زیادی را صرف کنید .

یک سری نکاتی که معمولا مخاطبین این سایت ها زیاد به آن توجه می کنند نکاتی از قبیل تور لیدر ، حمل و نقل ، اقامت ، زمانبندی ، امنیت ، غذا و نوشیدنی ، هزینه و نکات مهم دیگری که باید به صورت کامل و شفاف توضیح داده شود تا بتوان مخاطب بیشتری را جذب کرد .

نتیجه گیری

این تولید محتوا یکی از تولید محتواهای دشوار می باشد که باید به نکات ریزی و درشتی در این زمینه توجه کرد تا بتوان مخاطب همیشگی و زیادی را جذب کرد .

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه تولید محتوا هدفمند گردشگری می توانید با شماره زیر تماس بگیرید

09120647344

[/stextbox]

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید