تولید محتوا برای فروشگاه اینستاگرامی

تولید محتوا برای فروشگاه اینستاگرامی

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

در این مطلب درباره روش های تولید محتوا برای فروشگاه اینستاگرامی مفصلا صحبت میکنیم.

اگر مایل به دریافت مشاوره در زمینه تولید محتوا اینستاگرام هستید می توانید با شماره زیر تماس بگیرید

۰۹۱۲۰۶۴۷۳۴۴

تولید محتوا برای فروشگاه اینستاگرامی
تولید محتوا برای فروشگاه اینستاگرامی

تولید محتوا همیشه موضوعی پر از سوال و ابهام برای کاربران و صاحبان وب سایت ها بوده است. ما در این مقاله قصد داریم درباره انواع تولید محتوا برای اینستاگرام و روش های تولید محتوا برای فروشگاه اینستاگرامی با شما صحبت کنیم.

تولید محتوا برای فروشگاه اینستاگرامی
تولید محتوا برای فروشگاه اینستاگرامی

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:

  • انواع تولید محتوا برای اینستاگرام چیست ؟
  • تکنیک‌ هایی برای ارسال پست‌ هایی با بازدید بیشتر
  • روش هایی برای موفقیت بیشتر در اینستاگرام
  • نکاتی که پیج های شما را با شکست رو به‌ رو می‌کند
  • جمع بندی مطلب

[/stextbox]

 

انواع تولید محتوا برای اینستاگرام چیست ؟

انواع تولید محتوا در اینستاگرام شامل عکس، ویدیو، صوت و متن می باشد.

انواع تولید محتوا برای اینستاگرام چیست ؟
انواع تولید محتوا برای اینستاگرام چیست ؟

تولید محتوای عکس در اینستاگرام :

اگر شما دارای یک فروشگاه اینترنتی باشید حتماً می‌دانید که اصلی‌ ترین نوع تولید محتوا برای یک فروشگاه اینترنتی مخصوصاً در اینستاگرام تولید محتوای عکس است

شما به وسیله تصاویر و عکس محصولات می‌توانید، محصولات خود را معرفی کرد و حتی ویژگی‌ های آن‌ها را درون عکس لحاظ کنید. حتماً می‌دانید که شبکه مجازی اینستاگرام را در ابتدا برای ارسال تصاویر کاربران ساخته شده و با عکس بازدهی بالایی خواهد داشت. به همین دلیل شما به راحتی می‌توانید با ثبت تصاویر محصولات خود یک بیزینس اینترنتی موفق راه‌ اندازی کنید.

تولید محتوای ویدیو در اینستاگرام :

یکی دیگر از انواع تولید محتوا در اینستاگرام تولید محتوای ویدیویی است. البته این فرمت بسیار مورد توجه کاربران اینستاگرام قرار گرفته است، شما می‌توانید برای فروشگاه اینترنتی خود از محصولات و عملکرد آن‌ها فیلم تهیه کرده و یا فیلم نحوه استفاده از محصولات خود را برای کاربران به اشتراک گذاشته و محصولات خود را معرفی کنید.

تولید محتوای ویدیو در اینستاگرام :
تولید محتوای ویدیو در اینستاگرام :

تولید محتوای صوتی در اینستاگرام :

این نوع تولید محتوا در اینستاگرام زیاد مرسوم نیست، اما عده‌ای از این نوع تولید محتوا استفاده می‌کنند، برای مثال تصویری ثابت درون یک فایل ویدئویی قرار داده و از صدای خود یا دیگران برای معرفی محصولات یا هر چیز دیگری استفاده می کنند، این نوع تولید محتوا زیاد جالب نیست و اصلی‌ ترین نوع تولید محتوا در اینستاگرام به صورت تصاویر و ویدئوها انجام می‌شود.

تولید محتوای متنی در اینستاگرام :

آخرین نوع تولید محتوا در اینستاگرام به وسیله متن انجام می‌شود. البته باید این را بدانید که برای ارسال پست درون پیج اینستاگرام خود باید حتماً از یک فایل ویدئویی یا تصویری استفاده کنید، زیرا تا از این‌ گونه فایل‌ها استفاده نکنید نمی‌توانید پستی را به اشتراک بگذارید.

تولید محتوای متنی در اینستاگرام :
تولید محتوای متنی در اینستاگرام :

همان‌ طور که می‌دانید ارسال پست به صورت تصاویر یا ویدیویی می‌تواند دارایی کپشن یا توضیحات متنی در پایین پست باشد، لزوم استفاده از یک فایل تصویری یا ویدئویی این است که خود به‌‌ عنوان نوعی تبلیغ کار شما استفاده می شود. بدین صورت که کاربران به محض این‌ که فایل تصویری شما را باز کنند، می‌توانند تشخیص دهند که این پست ارزشمند خواهد بود یا خیر؟

در واقع فایل تصویری شماست که موجب جذب بازدید کننده و افزایش فالوور شما خواهد شد.

تولید محتوای متنی در اینستاگرام :
تولید محتوای متنی در اینستاگرام :

 

ایده‌ هایی برای تولید محتوا در اینستاگرام :

پست‌ های آموزشی تولید کنید :

تولید پست‌ های آموزشی همیشه برای مخاطبان جالب و کارآمد بوده است. این‌ که شما بتوانید از محصولات خود پست‌ های آموزشی تولید کنید و نحوه کار با محصولات خود را به کاربران خود آموزش دهید، بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد شما حتی می‌توانید از انواع محصولات خود ویدئو تهیه کرده و مخاطبان خود را با انواع محصولات خود آشنا کنید. پست های آموزشی بیشترین بازدید را در اینستاگرام کسب میکنند.

محصولات خود را معرفی کنید :

اگر کسب‌ و کار شما کسب و کاری جدید و خلاق است. شما نیاز دارید که محصولات و خدمات خود را به مخاطبین خود معرفی کنید، برای این کار یکی از بهترین روش‌ ها استفاده از تبلیغات کار خود در اینستاگرام می‌باشد. شما می‌توانید محصولات خود را از تمام زوایا با تمام نقاط ضعف و نقاط قوت آن معرفی کرده و به کاربران خود معرفی کنید.

البته باید این نکته را گوشزد کنیم که در این کار به‌ هیچ‌ وجه از ابهام یا اغراق در ویژگی‌ های مثبت محصولتان استفاده نکنید، زیرا اینکار باعث عدم اعتماد مشتریان شما خواهد شد.

نمایش نظرات مخاطبین و کسانی که از خدمات یا محصولات شما استفاده کرده‌ اند :

شما برای توسعه کسب کار خود در فضای اینترنت مخصوصاً در اینستاگرام احتیاج به جلب اعتماد مشتریان و مخاطبین خود دارید. یکی از بهترین روش‌ ها برای جلب اعتماد کاربران این است که از نظرات دیگر افراد مطلع باشند، برای این‌ کار شما می‌توانید از نظرات کسانی که از محصولات شما خرید کرده‌ اند و یا از خدمات شما استفاده کرده‌ اند در پست‌ ها استفاده کنید و یا به وسیله استوری آن را با دیگر مخاطبین خود به اشتراک بگذارید.

شما در حال مطالعه مقاله تولید محتوا برای فروشگاه اینستاگرامی هستید

تولید محتواهای مناسبتی در این اینستاگرام :

برای تعامل بیشتر با مخاطبین و مشتریان خود احتیاج دارید که به پست‌های  مناسبتی روی بیاورید. کاربران همواره دوست دارند با شما بیشتر تعامل داشته باشند و یا از محصولات شما در این حالت بیشتر استفاده می‌کند. به همین منظور شما می‌توانید به وسیله پست های مناسبتی تعامل خود را با کاربران و مشتریان خود بیشتر کنید.

مثلاً برای تبریک روز پدر پستی به مناسبت تبریک قرار داده و یا برای مناسبت های وفات یا شهادت پیام‌ های تسلیت در اینستاگرام ارسال کنید. شما حتی می‌توانید به وسیله پست‌ های مناسبتی تخفیفات یا امکاناتی را برای مخاطبین خود قرار دهید. مثلاً به مناسبت میلاد حضرت علی می توانید تخفیف بیشتری در خرید محصولات خود لحاظ کنید.

تولید محتواهای مناسبتی در این اینستاگرام :
تولید محتواهای مناسبتی در این اینستاگرام :

پست‌ هایی از پشت صحنه کار خود ارسال کنید :

اگر کار شما یک فروشگاه اینترنتی است و یا حتی یک رستوران یا آشپزخانه می‌توانید از نحوه تهیه محصولات و حتی بسته‌ بندی آن‌ها برای مخاطبین خود پست‌ هایی به‌صورت عکس یا فیلم تهیه کرده و در اختیار آنان قرار دهید. این کار باعث جلب اعتماد بیشتر در بین مخاطبین شما می شود در واقع شما با ارسال پست‌ هایی در پشت صحنه کار خود می‌توانید تعامل بیشتری با کاربران و خریداران خود داشته باشید.

شما در حال مطالعه مقاله تولید محتوا برای فروشگاه اینستاگرامی هستید

پست‌ های انگیزشی ارسال کنید :

انسان همیشه برای حرکت احتیاج به انگیزه دارد. شما می‌توانید در حوزه کاری خود از نقل قول ها و جملات انگیزشی استفاده کنید. مثلاً اگر کار شما یک گل‌ در فروشی یا یک پیج ورزشی است می‌توانید از سخنان انگیزشی درباره ورزش‌ کاران یا کسانی که در کار شما شناخته‌ شده هستند استفاده کنید. پست های انگیزشی همیشه مخاطبین زیادی را به خود جذب می‌کند.

به نظرات و سوالات کاربران خود اهمیت بدهید :

یکی دیگر از شیوه‌ های جلب اعتماد مخاطبین خود این است که به نظرات و سوالات آن‌ها پاسخ بدهید. در واقع برای این کار شما احتیاج دارید به سوالات کاربران جواب داده و یا حتی در مواقع لزوم از نظرات آن‌ها استفاده کنید. می‌توانید از مخاطبین خود درخواست کرده که از کدام نوع محصولات شما بیشتر استفاده می‌کنند و مایل هستند که کدام خدمات شما را بیشتر دریافت کنند؟ همچنین می‌توانید از آن‌ها درخواست کنید که سوالات خود را برای شما ارسال کرده و به‌ صورت لایو و یا به صورت یک ویدئو به سوالات کاربران خود پاسخ دهید.

 

تکنیک‌ هایی برای ارسال پست‌ هایی با بازدید بیشتر :

هیچ‌ گاه از تاثیر هشتگ ها در افزایش بازدید پست‌ های خود غافل نشوید. همان طور که موتورهای جستجو برای پیدا کردن بهترین نتیجه با کلمات کلیدی کار می‌کنند، در اینستاگرام کاربران می‌توانند با استفاده از هشتگ گذاری پست‌ های شما را پیدا کرده و جزئی از مخاطبین شما شوند.

حتماً در پایین پست های خود هشتگ‌ های مرتبط با موضوع محتوای کاری خود را استفاده کنید. البته هیچ‌ گاه در این کار زیاده‌ روی نکنید. زیرا باعث می‌شود که نتیجه عکس از آن بگیرید معمولاً به‌ صورت متداول حدود پنج یا هشت هشتگ در پایین پست های خود استفاده کنید.

حتماً از ادیت عکس در اینستاگرام مطلع هستید، اینستاگرام عکس‌ هایی که سایز های غیر استاندارد دارند را ادیت کرده و به صورت برید یا کوچک‌ تر نمایش می دهند. شما برای نتیجه بهتر در کار خود بهتر است قبل از این‌ که اینستاگرام این قابلیت خود را به اجرا درآورد، خود تصویری با سایز استاندارد منتشر کنید. همچنین این کار برای مخاطبین شما نیز می تواند بسیار  خوشایند باشد.

شما در حال مطالعه مقاله تولید محتوا برای فروشگاه اینستاگرامی هستید

از قابلیت کپشن در پست‌ های خود نهایت استفاده را ببرید.

یکی از قابلیت‌های بسیار کاربردی اینستاگرام استفاده از محتوای متنی یا همان کپشن نویسی است. شما با استفاده از کپشن های مرتبط به حوزه کاری خود می‌توانید مخاطبین بیشتری را جذب کنید. البته در این کار زیاد زیاده‌ روی نکنید

زیرا ممکن است نتیجه عکس بدهد. مثلاً درباره کسب و کار خود محتواهای منحصر به‌ فرد تولید کنید و یا با محتوای متنی خود کمی شوخی کنید. برای کاربران سوالی مطرح کنید و از آنان جواب را در کامنت‌ها بگیرید. استفاده از محتوا یا کپشن یکی از بهترین ویژگی‌ های شبکه اجتماعی اینستاگرام است که روزانه تأثیرات فوق‌ العاده‌ ای بر روی بازدید و افزایش فالوور پیج ها می‌گذارد.

هر شبکه اجتماعی بعد از دسترس مخاطبین خود بررسی‌ هایی را انجام می‌دهد، در طی این بررسی‌ ها زمان ارسال پست در اینستاگرام بسیار مهم است. مثلاً در ساعات شلوغی یا اوقات بیکاری افراد افزایش بازدید پیج ها بسیار بیشتر خواهد بود.

همین‌طور لایک‌ ها و کامنت‌ های دریافتی بسیار بیشتر خواهد شد. در طی این تحقیق بیشترین ساعت بازدید برای پیج ها و پست‌ ها ساعت نه شب به بعد است. که افراد بیشتری در ساعات فراغت خود هستند و وقت آزاد بیشتری برای گشت‌ و گذار در اینترنت دارند.

 

روش هایی برای موفقیت بیشتر در اینستاگرام

پروفایل خود را جذاب کنید :

داشتن پروفایلی جذاب برای کاربران اینستاگرام همیشه بسیار مهم بوده است. در واقع مخاطبین شما در ابتدا فقط تصویر پروفایل شما را می بینند و بر اساس آن تصمیم می‌گیرند که از مخاطبین شما باشند یا خیر؟

پروفایل شما در واقع ویترین کاری شماست استفاده از تصاویر پروفایل مبهم و نامشخص و اطلاعاتی نامعتبر می تواند به راحتی فالوور های شما را فراری دهد.

استفاده از تصاویر جذاب و خلاقانه در پروفایل شما می تواند به راحتی و با سرعت بیشتری کاربران را به سمت شما جذب کند. البته نباید از تاثیر یک بیویی جذاب غافل شویم، تصویر پروفایل خلاقانه و جذاب در کنار بیویی معتبر و جذب کننده می تواند سرعت بیشتری به محبوبیت شما در اینستاگرام بدهد. بعد از انتخاب یک تصویر پروفایل و یک بیویی جذاب برای مخاطبین خود شما قدم اول را برای جذب فالوور های بیشتر برداشته اید.

با پیج های مرتبط به حوزه کاری خود در تعامل باشید :

داشتن تعامل با پیج هایی که مرتبط با حوزه کاری شما هستند می تواند قدم دیگری برای افزایش فالوور های بیشتر باشد، از طریق دایرکت اینستاگرام با پیج های مرتبط با حوزه کاری خود در تماس باشید از فعالیت آنها آگاه باشید و از آنها بخواهید برای شما تبلیغاتی داشته باشند.

این که شما با پیچ های مرتبط به کار خود در تماس باشید دارای مزایای بسیاری است. شما می توانید از فالوور های آن پیدا استفاده کرده و روزانه تاس در کوهستان‌ها بدهید افرادی که به حوزه کاری شما آشنا هستند و می‌توانند پیگیر کار و خدمات شما باشند. همچنین شما می توانید در لیست suggestion آنها قرار گرفته و کسان بیشتری با خدمات شما آشنا شود.

با پیج های مرتبط به حوزه کاری خود در تعامل باشید :
با پیج های مرتبط به حوزه کاری خود در تعامل باشید :

شما در حال مطالعه مقاله تولید محتوا برای فروشگاه اینستاگرامی هستید

وبسایت تخصصی کاری خود را داشته باشید :

یکی دیگر از راه های موفقیت در اینستاگرام استفاده از وب ‌سایت کاری شماست. شما می توانید در وبسایت خود در قسمت تماس با ما آدرس پیج اینستاگرام خود را گذاشته و بازدیدکنندگان وب سایتتان را به فالو پیج تان دعوت کنید. روزانه کسانی هستند که در موتورهای جستجو به دنبال شما و خدمات شما می گردند، کافیست شما با کمی هوشمندی این افراد را به پیج اینستاگرام خود دعوت کرده و از آنان بهره ببرید. البته این کار همیشه مثمر ثمر واقع نمی شود.

در واقع شما باید برای پیج فعال یک وب سایت فعال هم داشته باشید. به محض اینکه وب سایت شما فعال شود افراد زیادی آن را پیدا کرده و به آن دسترسی پیدا می‌کنند، این نشانه‌ای از موفقیت شما در حوزه کاری تان است. شما همچنین می توانید به وسیله خبرنامه های ایمیلی وب سایت خود، روزانه ایمیل هایی را ارسال کنید که افراد را به فالو پیج تان در اینستاگرام دعوت می کند.

در جوامع مجازی دیگر فعالیت داشته باشید :

از تاثیر دیگر جوامع مجازی هیچ گاه غافل نشوید کسانی که شما را در اینستاگرام دنبال می‌کنند. می‌ توانند در دیگر وب سایت ها و شبکه های مجازی دیگر هم نیز به دنبال کنند. همچنین افرادی که در دیگر وب سایت ها فعال هستند می توانند با خدمات و محصولات شما آشنا شده و به فالوور های شما تبدیل شود.

در جوامع مجازی دیگر فعالیت داشته باشید :
در جوامع مجازی دیگر فعالیت داشته باشید :

در پروفایل دیگر وب سایت ها حتماً از کاربران خود بخواهید که پیج اینستاگرام شما را دنبال کنند. اگر در لینکدین فعال هستید می توانید از آن به عنوان اهرمی برای افزایش فالوور های خود استفاده کنید. همچنین شما می توانید آدرس پیج اینستاگرام خود را در وبلاگ خود منتشر کرده و از کاربران بخواهید که شما را فالو کند.

در ویدیو ها یا تصاویر خود حتماً آدرس پیج اینستاگرام خود را لحاظ کرده و از کسانی که در حوزه کاری شما فعال هستند بخواهید که با فالو شما از شما حمایت کند. اگر شما کار خود را به خوبی انجام داده باشید، افرادی هستند که ویدیوها و تصاویر شما را سیو می کنند و در جوامع مجازی دیگر و با دیگر افراد به اشتراک می‌گذارند. در این حالت شما با تبلیغ آدرس پیج اینستاگرام به خود اقدام به افزایش فالوور رایگان کرده‌اید.

شما در حال مطالعه مقاله تولید محتوا برای فروشگاه اینستاگرامی هستید

از پست های چالشی استفاده کنید :

به وسیله پست‌ های خود نهایت تلاش را داشته باشید تا بتوانید افراد بیشتری را به سمت خود جذب کنید. برای این مثال می توانیم به پست های چالشی و ویروسی اشاره کنیم، شما با طرح یک سوال می توانید افراد زیادی را به سمت خود جذب کرده و وارد چالش های بسیاری کنید.

افراد در اینستاگرام به شدت تعامل بیشتر روی میاورند و دوست دارند در چالش‌ های بسیاری شرکت کنند، همچنین با این روش می‌توانید فالوور های خاموش بیشتری را به سمت خود جذب کنید. به این صورت که افراد پست های شما را از طریق دایرکت برای هم ارسال کرده و یا به وسیله تگ دوستان خود در پایین پست شما می‌تواند به افزایش فالوور های شما کمک بسیاری کند.

کمپین‌ های حمایتی راه اندازی کنید :

مثلاً چالشی را در نظر بگیرید و با استفاده از خدمات و محصولات خود از دیگر افرادی که از این محصولات و خدمات استفاده کرده‌اند، بخواهید که در این طرح ها و کمپین ها شرکت کرده و نظرات خود را با شما به اشتراک بگذارد. همچنین می توانید با هشتگ گذاری مناسب کاربران را در این کمپین ها همراهی کرده و از آنها بخواهید با هشتگ و تگ شما در روی پست ها و نظرات خود شما را یاری کند.

تبلیغات خود را گسترده تر کنید :

اگر شما برای تبلیغات کار خود از روش هایی مانند تراکت پخش کردن یا کارت ویزیت استفاده می کنید. می توانید آدرس پیج های خود را در روی تراکت های یا کارت ویزیت لحاظ کرده و از افراد بخواهید که پیج شما را فالو کنند.

پیج خود را پابلیک کنید :

پیج های خصوصی اطلاعاتی از خود نمایش نمی دهند، در نتیجه هشتگ گذاری تاثیر چندانی بر آنها نخواهد گذاشت. شما باید حتماً پیج خود را باز کرده و با روش‌ هایی مانند هشتگ گذاری یا قرار گرفتن در صفحه اصلی اینستاگرام برای خود مخاطبین بیشتری جذب کنید.

نا امید نشوید :

یکی از شیوه‌ های رسیدن به موفقیت در این کار این است ست که هیچ‌ گاه ناامید نشوید، شما برای رسیدن و موفقیت باید حتماً از زمان و اندوخته‌ های خود هزینه کنید. تا به موفقیت برسید این‌ که پیج هایی غیرفعال به موفقیت بیشتری رسیده‌ اند. دلیل نمی‌شود که شما به موفقیت خود نرسید، هدفمند باشید و برای هدف خود تلاش کنید.

شما در حال مطالعه مقاله تولید محتوا برای فروشگاه اینستاگرامی هستید

سبک خود را داشته باشید :

سعی کنید خلاق باشید و سبک شخصی خود را داشته باشید. برای ایجاد پست یا فروش محصولات خود از خلاقیت خود استفاده کنید و سعی کنید از محتوای تکراری و یا شبیه به دیگر پیج های همکار شما استفاده نکنید. این کار باعث می‌شود که فالوور هایی شما خسته شده و شما را آنفالو کنند. در واقع شما برای کسب فالوور های بیشتر و محبوبیت خود باید از خلاقیت بسیار بالایی استفاده کنید و خود را یک برند معرفی کنید.

از عکس‌ های باکیفیت استفاده کنید :

همان‌ طور که در بالا ذکر شد اساس کار اینستاگرام در واقع با تصاویر و ویدیوهای شماست. از عکس‌ های باکیفیت استفاده کنید. اگر شما در پست‌ های خود از عکس‌ های بی‌ کیفیت و یا ویدیوهایی با کیفیت بسیار پایین استفاده کنید، این کار فالوور های شما را بسیار خسته خواهد کرد و یا اصلاً رغبتی برای دنبال کردن شما پیدا نمی‌کنند سعی کنید از برنامه های ادیت تصاویر و اپلیکیشن‌ های مربوط به این حوزه کاری استفاده کنید.

از تبلیغات اینستاگرام استفاده کنید :

از تبلیغات در اینستاگرام استفاده کنید. حتماً پیج های زیادی هستند که مایلند تبلیغات شما را در ازای دریافت وجهی بر روی استوری ها یا پیج های خود قرار دهند. از این امکانات استفاده کنید و با پیج های موفق در حوزه کاری خود تعامل داشته باشید. از آنان بخواهید که شما را تبلیغ کرده و خدمات شما را به فالوور های خود معرفی کنند. در واقع با این کار شما علاوه بر افزایش اعتبار خود به افزایش بازدید کنندگان و مخاطبین خود کمک خواهید کرد.

شما در حال مطالعه مقاله تولید محتوا برای فروشگاه اینستاگرامی هستید

نکاتی که پیج های شما را با شکست رو به‌ رو می‌کند

نکاتی که پیج های شما را با شکست رو به‌ رو می‌کند
نکاتی که پیج های شما را با شکست رو به‌ رو می‌کند

استفاده از فالوور های فیک :

حتماً شما هم دیده‌ اید که سایت‌ ها و پیج های زیادی تبلیغاتی به این‌ گونه ارائه می‌دهند، که می‌توانند در یک شب فالوور های شما را افزایش داده و از فالوور های فیک استفاده کنند.

در واقع این کار باعث می‌شود که شما با شکست روبرو شوید فالوور های فیک مجموعه‌ای از اکانت های غیرفعال و یا غیر مرتبط به حوزه کاری شماست. توسط شرکت‌ ها یا پیج های بسیاری با پیج شما آشنا شده و در ازای امتیاز یا جوایزی شما را فالو می‌کنند. این کار در دراز مدت باعث ضرر شما خواهد شد زیرا این فالوور ها هیچ‌ گونه فعالیتی نداشته و جوابگوی انتظارات شما نخواهند بود .

استفاده از ربات‌ های نامعتبر :

شاید با ربات‌ های اینستاگرام آشنا باشید. این ربات‌ها که احتیاج به دسترسی کامل به اکانت شما دارند. در واقع می‌توانند بر اکانت شما مسلط شده و یا از آن سوء استفاده کنند. پیشنهاد ما به شما این است که به‌ هیچ‌ عنوان از این ربات‌ها استفاده نکنید و یا حتماً نسبت به نوع کار این ربات‌ها اطمینان حاصل کنید و بعد یوزر نیم و پسورد خود را در اختیار آنان قرار دهید.

توجه داشته باشید که بسیاری از شرکت‌ها به دنبال هک اکانت های اینستاگرام هستند، تا بتوانند از آنان برای کسب درآمد و فالو پیج هایی که مد نظرشان است استفاده کنند.

 

جمع بندی مطلب

در سال های  اخیر اینستاگرام به‌‌ عنوان یکی از موفق‌ ترین شبکه‌ های اجتماعی توانسته جای خود را در بیزینس های اینترنتی بسیار پررنگ کند و نقش بسزایی در توسعه کسب‌ و کارهای مجازی ایفا می‌کند. اینستاگرام مانند بسیاری از شبکه‌ های اجتماعی دارای انواع مختلفی برای تولید محتوا است. تولید محتوا در اینستاگرام بیشتر به‌ صورت تصاویر ویدیو و صوت یا متن ایجاد می شود.

در تولید محتوایی به صورت عکس یا تصاویر شما عکسی از محصول یا خدمات خود را با مخاطبین و کاربران خود به اشتراک گذاشته این عکس‌ها که باید طبق استاندارد اینستاگرام باشند. و اندازه ابعاد و کیفیت بالایی باید در دسترس عموم قرار بگیرند. در غیر این صورت این کار نتیجه عکس برای افزایش بازدید و فالوور شما خواهد داشت.

جمع بندی مطلب
جمع بندی مطلب

تولید محتوای ویدیویی شما می‌توانید با تولید محتواهای آموزشی از محصولات یا خدمات خود ویدیو تهیه کرده و در اختیار کاربران خود قرار دهید این کار بسیار برای شما سودمند خواهد بود. زیرا کسانی که در حوزه کاری شما فعالیت دارند و به دنبال نحوه خدمات شما و آموزش‌ های شما هستند از مخاطبین درجه یک شما خواهند شد.

تولید محتوای صوتی در اینستاگرام

تولید محتوای صوتی در اینستاگرام شاید در وهله اول زیاد جالب نباشد، شما برای این کار احتیاج به یک عکس یا یک ویدیو دارید که روی آن بتوانید صحبت کنید و محتوای صوتی خود را بارگذاری کنید. چون قالب این نوع محتوا بیشتر شبیه محتواهای ویدئویی است نمی‌شود، آن را در دسته بندی جداگانه قرار داد به‌ طور کلی شما می‌توانید ویدیویی ایجاد کرده و روی آن صحبت کنید.

تولید محتوای صوتی در اینستاگرام
تولید محتوای صوتی در اینستاگرام

تولید محتوای متنی از دیرباز مورد استقبال مشاغل و صاحبان وب سایت‌ ها و کسب و کارها بوده است. این نوع تولید محتوا در اینستاگرام نیز موجود است، شما می‌توانید در ادامه پست‌ های ویدیویی یا تصاویر خود محتوای متنی بارگذاری کرده و به وسیله آن افزایش بازدیدکننده یا فالوور بسیاری داشته باشید.

تولید محتوای متنی در اینستاگرام که بیشتر به اسم کپشن شناخته می شود، شامل توضیحات و سئویی مخصوص به خود است. شما می‌توانید در عین محتوای متنی خود از هشتگ گذاری صحیحی استفاده کرده و به وسیله هشتگ گذاری مناسب کسانی که حتی با خدمات و کار شما آشنایی ندارند را به سمت خود جذب کنید و از این افزایش بازدیدکننده به سود خود استفاده کنید.

در ادامه به توضیحات ایده‌ هایی برای تولید محتوا در اینستاگرام می‌پردازیم.

شما در حال مطالعه مقاله تولید محتوا برای فروشگاه اینستاگرامی هستید

شما می‌توانید پست‌های آموزشی تولید کرده و به وسیله آن‌ها خدمات و نحوه کار با محصولات خود را آموزش دهید.

همچنین می‌توانید محصولات خود را معرفی کنید و همین‌طور نحوه کار و ارزیابی کاملی از محصولات خود را به دسترس مخاطبین خود برسانید.

همچنین شما می‌توانید از تولید محتواهای مناسبتی در اینستاگرام بهره برده و مخاطبینی از این نظر به خود جذب کنید. شما باید اعتماد مخاطبین خود را جلب کنید  و این ممکن نیست مگر با افزایش صداقت خود در کار، برای این منظور می توانید از نظرات مثبت مخاطبین خود استفاده کنید، همین‌طور پیشنهاد می‌شود که نظرات منفی و انتقادات را به اشتراک بگذارید. با این کار شما صداقت خود را به کاربران خود انتقال داده و جلب اعتماد بیشتری می کنید.

به نظرات کاربران خود اهمیت بدهید و به سوالات آن‌ها پاسخ بدهید. کاربران با این روش تعامل بیشتری با شما خواهند داشت و همین‌ طور اعتماد بیشتری به شما خواهند کرد.

در ادامه تکنیک‌ هایی برای افزایش بازدید مطالب و لایک‌ های شما بیان می شود. یکی از بهترین تکنیک‌ها می‌توانیم به مؤثرترین آن که هشتگ گذاری است اشاره کنیم در واقع شما با هشتگ گذاری مطالب خود را دسته‌ بندی کرده و کاربرانی که از اینستاگرام به‌‌ عنوان یک موتور جستجو استفاده می‌کنند، به راحتی می‌توانند مطالب شما را پیدا کرده و یا از کاربران شما شوند.

به عکس‌های خود اهمیت بدهید در واقع  ادیت عکس‌ ها به شما این قابلیت را می‌دهد که از تصاویر خود به حالت بهتر و بهینه‌ تر استفاده کنید، تصاویر شما در وهله اول ویترین کار شما در اینستاگرام است.

حتماً پست های خود را با محتوای متنی ادغام کنید. البته در واقع محتوای متنی معرف کلامی و گفتاری شما از پست‌ های شماست همین‌ طور زمان ارسال مطالب خود را زیر نظر بگیرید و در اوج ساعات شلوغی مطالب خود را ارسال کنید.

شما باید پروفایل خود را جذاب کنید و از تصاویر و همچنین بیو های خلاقانه استفاده کنید، تا کاربران کنجکاو شوند و شما را دنبال کند. همچنین با پیج هایی که به حوزه کاری شما ارتباط دارند، تعامل داشته باشید و در صورت نیاز از آن‌ها درخواست کنید که حتماً تبلیغات کار شما را انجام دهند. در دیگر موارد می‌توانیم از تاثیر وب‌ سایت بر افزایش بازدید و فالوور های شما اشاره کنیم. درواقع پیج شما به وب‌سایت شما بستگی دارد و اگر شما وب‌ سایتی پویا داشته باشید، می‌توانید به راحتی پیج های خود را با افزایش بازدید روبرو کنید.

در آخر باید اشاره کنیم که موفقیت پیج شما و کسب‌ و کارتان در جوامع مجازی کاملاً به خود شما برمی‌گردد و این پروسه‌ ای است که زمان زیادی را باید صرف کند. پیشنهاد می‌کنیم که در این کار صبور باشید

و هیچ‌ گاه ناامید نشوید از بهترین و مؤثرترین روش‌ ها برای موفقیت پیج اینستاگرام خود استفاده کنید و به دنبال راه های نامعتبر نباشید. روش های بسیاری هستند که با دریافت اطلاعات شما قصد سو استفاده از حساب های کاربری شما را دارند. قبل از اطمینان از شیوه کار آنان به هیچ وجه اطلاعات خود را در دسترسشان قرار ندهید.

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید