تولید محتوا برای سایت پزشکی

تولید محتوا برای سایت پزشکی

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

تولید محتوا برای سایت پزشکی عنوانی است که در این مقاله مورد بررسی قرار می گیرد. سایت های پزشکی بخش های مختلفی دارند، که هر سایت با توجه به موضوع مورد نظر، محتوایش را مشخص می کند و مورد بررسی قرار می دهد.

یکی از تجربیات موفق ما در تیم هشت همکاری با کلینیک دکتر زرگنج فرد بود.

در این همکاری در تولید محتوای هدفمند رشد چمشگیری ایجاد کردیم.

که نمودار رشد سه ماهه آن را مشاهده می نمایید.

این نمودار مربوط به گوگل کنسول است و فقط و فقط ورودی های ارگانیک را نمایش می دهد.

نمودار رشد سئو دکتر زرگنج
نمودار رشد سئو دکتر زرگنج

همان طور که مشخص است ما این وب سایت را تقریبا با ورودی روزانه 2-5 عددی تحویل گرفتیم و حالا با تولیدم حتوای هدفمند روزانه بیش از 200 ورودی ایجاد شده که به سرعت هم در حال رشد است.

شما هم یم توانید وب سایت خود را در هر زمینه ای به ما بسپارید و به صورت تضمین شده شاهد رشد ورودی ارگانیک باشید.

جهت مشاوره با ما تماس بگیرید.

09120647344

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به سوالات زیر پاسخ می دهیم:

مؤسسه ی تولید محتوا یعنی چه؟

مراحل تولید محتوای سایت پزشکی چگونه است؟

یک سایت پزشکی چه خدماتی می تواند داشته باشد؟

[/stextbox]

تولید محتوا برای سایت پزشکی
تولید محتوا برای سایت پزشکی

مؤسسه ی تولید محتوا

موسسه تولید محتوا یا بنگاه تولید محتوا یا حتی شعبه ی کپی رایتینگ به تیمی از نویسندگان کار بلد اطلاق می‌ گردد که وظیفه ی آن ها تولید محتوای سایت به صورت پروژه‌ای است. البته به طور قطع، این یک تعریف آرمانی برای این شرکت ها می باشد و کمی تاسف بر انگیز است که در ایران تعداد کمی از مؤسسات از این شیوه اطاعت می‌نمایند. معمولاً شرکت های تولید محتوا می بایست پست‌های سازمانی مثل مدیر محتوا و سایر قسمت‌ها را داشته باشند که محتوایی قابل قبول و مناسب و در خور، با موتورهای جستجو به وجود آید.

اگر یک مؤسسه ی کپی رایتینگ منطبق با روش ها و مقررات استاندارد شکل بگیرد، دقیقاً سازمان‌یافته مضمونی درست برای سایت مخاطب آماده می‌نماید و در خواست کننده اطمینان حاصل می کند که یک محتوای با کیفیت در دست خواهد داشت. در این آژانس ها مخاطب با رئیس محتوا ارتباط دارد و می‌تواند تغییرات دلخواه خود را با آنها به اشتراک گذارد. پس با خیالی آسوده به کار سایت خود می‌رسد و هیچ گونه نگرانی در ارتباط با آن ندارد.

ارتباط مستقیم با رئیس محتوا در آژانس تولید متن یک امتیاز خیلی خوب به حساب می آید، اما اینکه تقاضا کننده در خواست خود را به شخص دیگر بگوید و این خواسته را او به کارفرما انتقال دهد، احتمال اینکه خطایی رخ دهد زیار است. این اتفاق یک ایراد به مؤسسات تولید محتوا می باشد که امکان رابطه ی مستقیم کارفرما با را مخاطب فراهم نمی کند. بر این اساس، امکان دارد  مخاطب محتوایی را تحویل بگیرد که هدف اساسی و لازمه ی کار او نباشد.

مؤسسه ی تولید محتوا
مؤسسه ی تولید محتوا

محتوای سایت پزشکی

پیشنهاد پزشکی، تئوری حرفه ای و رسمی پزشکی در رابطه با نکاتی است که برای حفظ یا به دست آوردن سلامتی می باشد که اصولاً تشخیص، تجویز و در آخرین مرحله درمان وضعیت موجود است.

این پیشنهاد ها باید گفتگویی بین پزشک و بیمار انجام گیرد چون امکان دارد پیشنهاد های نادرست و غیر علمی و اصولی در موارد خاص تأثیرات بدی به جا بگذارند. دریافت نصیحت های پزشکی به شیوه ی آنلاین روش های مخصوص به خود را دارا می باشد. تعداد بیشتر کاربران اینترنت معمولاً جست و جوی خود را با نوشتن چند کلمه ی کلیدی در موتورهای جست و جو شروع می نمایند، اما این کنکاش را برای رسیدن به منابع روز و درست پزشکی به شیوه ی درست تری می توان انجام داد.

محتوای سایت پزشکی
محتوای سایت پزشکی

مثال

به طور مثال با جست و جوی واژه ی “سرطان” در گوگل به وب سایت های مختلف پزشکی و سلامتی راهنمایی می شود در حالی که اگر فقط  به سایت های ملی و کشوری سلامت، مراجعه شود به اطلاعاتی در مورد درمان قطعی و همیشگی می رسد. با جست و جوی اینترنتی اشخاص می توانند به شیوه های درمانی و متخصصان مختلف دست یابند که احتمالا راه درمان آن ها را به کلی تغییر خواهد داد. ولی دانش جدید مورد بحث می بایست توسط متخصصی آموزش دیده جدا گردد.

با بیان تمامی این موارد، صحبت با یک پزشک متخصص به شکل حضوری اهمیت فراوان دارد زیرا کنکاش اینترنتی و تحقیق در مسائل پزشکی مختلف به اضطراب بیماران می افزاید. مانند وقتیکه برای یک سر درد به سایت های مختلف پزشکی مراجع شود ولی در این جست و جوها به انواع سر دردها حتی تومور های مغزی برسد به جای اینکه به مطالبی ساده، مثلا رفع سر درد با چای، قهوه و یا نکاتی براش کاهس سر درد برسد .

به جای اینکه در اینترنت به دنبال درمان کامل بیماری ها باشد و درد ها و بیماری های آسان را به بدترین بیماری های پزشکی تبدیل کند، از آن برای پیشگیری از بیماری ها بهره ببرد. این بدان معنا است که داشتن اطلاعات درست در مورد مسایل مرتبط با سلامتی مانند ورزش های مناسب، پیشنهاد های رژیمی، کم کردن وزن و ترک سیگار سود بیشتری دارد.

ولی در موارد برای جلوگیری از مریضی های جدی مشورت گرفتن از یک پزشک متخصص برای تشخیص درست و درمان، راه حل منطقی تر و بهتری می باشد. اینترنت فقط یک وسیله است و همه ی افراد به کسی نیاز دارند تا به شکلی منتقدانه این اطلاعات را بررسی کند. اینترنت یک پزشک معالج نمی باشد.

خدمات سایت پزشکی

اگر سایت متعلق به یک مجموعه پزشکی است و تنها جنبه ی اطلاع رسانی نداشته باشد، واجب می شود دو نوع تولید محتوا در دستور کار قرار گیرد. زمان نشر محتوا می بایست با استراتژی درستی انجام شود و اینکار باید با بازار مخاطب بررسی شود.

خدمات سایت پزشکی
خدمات سایت پزشکی

محتوای جذب مخاطب

تولید محتوا باید با بیانی مناسب همراه باشد و بهره از عکس هایی در رابطه با واژگان کلیدی پربازدید و همین طور عنوان های جذاب. مثل: علائم بیماری دیابت چیست؟  5 نکته مهم برای انجام بوتاکس و… برای نوشتن چنین سبکی اول باید منبعی معتبر و قابل قبول را پیدا کرده و از مشورت با پزشک مجموعه استفاده کرد. چنین محتوایی نمی بایست از ۸۰۰ واژه بیشتر شود و پاراگراف ها نیز باید تا جایی که امکان دارد کوتاه باشد.

 

محتوای تبدیل مخاطب به مشتری

در تولید چنین محتوایی به غیر از در اختیار گذاشتن اطلاعات مناسب به مشتری، می بایست به مجموعه ی پزشکی و به خصوص پزشک مربوطه توجه داشت. واژگان مهم این قسمت معمولاً تک جزئی می باشند (مثل پزشک داخلی) ولی اگر مجموعه ای جدیداً به بخش رقابتی گوگل پیوسته باشد، اول باید بر روی واژگان چند بخشی فعالیت کند ( مثل جراح عمومی در شیراز) برای نوشتن این شیوه تولید محتوا می بایست از عکس های اختصاصی همراه با تکنیک های بازاریابی تولید محتوا بهره برد. تعداد کلمات این نوع محتوا ها بر اساس اصول خاصی استخراج می شود.

-تعیین استراتژی نوع تولید محتوا

-تعیین کلمات کلیدی

-بررسی سایت های رقیب

-تولید محتوا متنی و تصویری

-انتشار محتوا در زمینه های مختلف پزشکی

 

نتیجه گیری

برای رسیدن به محتوایی با کیفیت باید، منابعی درست و قابل قبول تهیه کرد تا با بهره گیری صحیح به نتیجه رسید. در وبسایت های مختلف برای موضوع های متفاوت محتوا تولید می شود. برای تولید محتوای پزشکی نیز در یک سایت به غیر از استفاده از منایع معتبر باید با پزشکان متخصص در هر زمینه ای مشورت کرد؛ تا به محتوایی قابل قبول دست پیدا کرد.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

اگر مایل به دریافت مشاوره رایگان در زمینه تولید محتوا هدفمند پزشکی هستید می توانید با شماره زیر تماس بگیرید

09120647344

[/stextbox]

 

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید