تولید محتوا برای سایت فروش کاشی

تولید محتوا برای سایت فروش کاشی

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

بسیاری از شرکت های فعال در زمینه مصالح ساختمانی، به تولید محتوا برای سایت فروش کاشی احتیاج دارند. دیجیتال مارکتینگ یکی از موثرترین روش های بازاریابی برای کسب و کارهایی از این قبیل است.

اگر مایل به دریافت مشاوره رایگان در زمینه تولید محتوا هدفمند سایت فروش کاشی هستید می توانید با تیم هشت تماس بگیرید

۰۹۱۲۰۶۴۷۳۴۴

 

 

 
 
برای فروش کاشی از طریق وب، به یک سایت فروشگاهی یا اصطلاحا فروشگاه اینترنتی نیاز دارید. محتوای این سایت باید در راستای جذب مشتری و افزایش فروش محصولات باشد.

تولید محتوا برای سایت فروش کاشی
تولید محتوا برای سایت فروش کاشی

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در این مطلب ضمن بررسی برخی نکات ضروری برای تولید محتوا در چنین سایتی، به پرسش های زیر نیز پاسخ خواهیم داد:

استفاده از سئو (SEO) در تولید محتوای سایت فروش کاشی چه مزایایی دارد؟

چه کسانی مخاطب محتوای سایت فروش کاشی هستند؟

چگونه می توانیم با تولید محتوا برای سایت فروش کاشی درآمدزایی کنیم؟

[/stextbox]

 

استفاده از سئو (SEO) در تولید محتوای سایت فروش کاشی چه مزایایی دارد؟

برای تولید محتوا در چنین سایت هایی، بیشتر از اینکه به دانش و اطلاعات تخصصی در مورد کاشی یا سایر مصالح ساختمانی احتیاج داشته باشید، نیازمند کسب مهارت های فروش و بازاریابی دیجیتال هستید.

تکنیک های ویژه ای برای تولید محتوا در سایت های فروشگاهی وجود دارد که باید به آن مسلط باشید. سئو (بهینه سازی موتورهای جستجو) یکی از همین تکنیک هاست که برای کمک به افزایش بازدید سایت ایجاد شده است.

استفاده از سئو (SEO) در تولید محتوای سایت فروش کاشی چه مزایایی دارد؟
استفاده از سئو (SEO) در تولید محتوای سایت فروش کاشی چه مزایایی دارد؟

از این تکنیک برای پیش برد اهداف خود در بازاریابی اینترنتی استفاده کنید. با بهره گیری از اصول سئو می توانید کاری کنید که سایت شما در لیست نتایج جستجوی گوگل (و سایر موتورهای جستجو) برای عبارت های خاصی، رتبه بالاتری به دست بیاورد. این عبارت ها باید شامل کلمات کلیدی مرتبط با محتوای تولید شده در سایت شما باشد.

در متن و عنوان مطالب سایت از کلمات کلیدی استفاده کنید. این کلمات باید با هدف افزایش فروش انتخاب شود. دقت کنید که کلیدواژه های مربوط به توصیف کاشی به عنوان یک متریال، یا نحوه استفاده از کاشی در طراحی داخلی، برای سایت شما مناسب نیست

استفاده از سئو (SEO) در تولید محتوای سایت فروش کاشی چه مزایایی دارد؟

زیرا این عبارت ها احتمالا برای جستجو در مورد شناخت متریال کاشی و یادگیری نحوه ساخت یا نصب آن مورد استفاده قرار می گیرد. ما استفاده از عبارت هایی نظیر فروش کاشی، کاشی ارزان، خرید کاشی و سرامیک، سایت فروش کاشی و قیمت کاشی و سرامیک را به شما پیشنهاد می کنیم.

این کلمات باید چندین بار در محتوای متنی تکرار شوند. در هر 100 کلمه می توانید از سه الی چهار عبارت کلیدی استفاده کنید.

اگر تعداد عبارت های کلیدی بیشتر شده یا یک عبارت بیش از سه چهار بار در متن تکرار شود، از نظر گوگل بی ارزش تلقی شده و تاثیری در سئو نخواهد داشت.

دومین اصل سئو برای استفاده در تولید محتوای سایت فروش کاشی این است که سایت را در فواصل زمانی نسبتا کوتاه به روز کنید. سعی کنید حداقل هر دو هفته یک بار محصولات جدید یا مطالب تازه ای در وب سایت بارگذاری کنید. افزایش تعداد آپدیت ها به بهینه سازی سایت و کسب رتبه بهتر در جستجوی گوگل کمک می کند.

برای اینکه بتوانید این میزان محتوا را تولید کنید به کار تیمی احتیاج دارید. گروهی از افراد توانمند در این زمینه را انتخاب کرده و بین آن ها نقسیم کار کنید. به هر کس باید بر حسب توانایی هایش وظیفه خاصی را واگذار کنید. در نهایت هم یک یا دو نفر وظیفه دارند محتوای تولید شده توسط این گروه را بازبینی و ویرایش کنند. هیچ گاه اجازه ندهید کمیت محتوا به کیفیت آن غلبه کند.

استفاده از اسم شهر و لوکیشن شرکت شما نیز می تواند مانند کلمات کلیدی به سئو سایت کمک کند. در انتهای عنوان مطالب اسم شهر خود را بنویسید تا مخاطب از همان ابتدا گمراه نشده و بداند که از کدام شهر قرار است خرید کند. هرچند بهترین کار این است که سایت بتواند به عنوان یک سامانه تخصصی فروش کاشی در کشور عمل کند. با این روش می توانید تمام شهرها و مناطق مختلف را پوشش دهید.

چه کسانی مخاطب محتوای سایت فروش کاشی هستند؟

کاشی یک متریال پوشش دهنده سطوح است که در صنعت ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. کاشی معمولا پوشش نهایی حمام و سرویس های بهداشتی است. صنعت تولید کاشی از گذشته تا کنون تحولات زیادی داشته و امروز انواع مختلف کاشی، سرامیک و سنگ های پوشش دهنده در طرح ها، رنگ ها و ابعاد مختلف تولید می شوند.

چه کسانی مخاطب محتوای سایت فروش کاشی هستند؟

برای فروش این محصولات در یک وب سایت به تولید محتوای حرفه ای احتیاج دارید. محتوای وب سایت باید خریدار را قانع کند که کالای شما بهترین، با کیفیت ترین و مقرون به صرفه ترین کاشی موجود در بازار است. برای این کار لازم است خریداران را بشناسید، نیازشان را بدانید و در جهت تامین آن ها بکوشید.

شناخت خریداران کاشی کار چندان سختی نیست. تمام کسانی که در حال ساخت یا بازسازی یک ساختمان باشند، می توانند جز مخاطبین شما باشند. بعضی از آن ها خریداران عمده و برخی به صورت جزیی خرید می کنند. خریداران عمده معمولا افرادی هستند که در حوزه ساخت و ساز فعال اند.

در صورت جلب رضایت این گروه، آن ها به مشتریان دائمی سایت شما تبدیل خواهند شد. ارائه خدماتی نظیر حمل و نقل رایگان، ارسال سریع، کنترل کیفی محصولات و امکان بازپس گرفتن  آن ها می تواند در میزان رضایتمندی این خریداران تاثیرگذار باشد. اگر این تضمین را بدهید که مثلا تا 48 ساعت پس از تحویل محصولات امکان پس گرفتن کالا و برگشت وجه وجود دارد، می توانید مطمئن باشید که مشتری ها با خیال آسوده از شما خرید می کنند.

همچنین می توانید به خریداران عمده خود کمی تخفیف بدهید. مثلا به ازای هر خرید بیش از 100 متر مربع از یک محصول، پنج درصد تخفیف به خریدار بدهید. با این کار افراد بیشتری را به خرید از سایت تشویق می کنید.

با ایجاد امکان ساخت حساب کاربری در وب سایت می توانید به ازای هر خرید به مشتری امتیاز دهید. به این ترتیب پس از مدتی مشتریان وفادار برای شما مشخص می شود. از این فرصت برای ارائه خدمات ویژه به آن ها استفاده کنید. ارائه تخفیف برای استفاده از خدمات نصب کاشی، بن خرید، مشاوره رایگان و شرکت در قرعه کشی می تواند جز این خدمات خاص باشد.

با استفاده از حساب کاربری، از خریداران بخواهید پس از خرید و استفاده از هر محصول نظرات خود را راجب آن در سایت بنویسند. این کار کمک زیادی به خریداران آتی خواهد کرد. وقتی بازدیدکنندگان سایت ببینند که مشتری های قبلی شما از خرید خود رضایت دارند، بیشتر برای ثبت سفارش ترغیب می شوند.

از طرف دیگر برخی از مشتریان شما، خریداران جزیی هستند. این افراد معمولا برای مصرف ملک شخصی به خرید کاشی نیاز دارند و احتمالا از دریافت مشاوره توسط اپراتورهای پشتیبان سایت استقبال می کنند. این گروه کاشی را بیشتر سلیقه ای انتخاب می کنند.

اطلاعات تخصصی در مورد کیفیت و نوع کاشی ندارند و به عکس ها توجه بیشتری نشان می دهند.

ضمن تهیه محتوای غیر متنی برای این گروه، سعی کنید در زمان ارائه مشاوره اطلاعات مفید و مختصری در مورد کیفیت محصولات به آن ها بدهید. در محتوای متنی سایت نیز حتما در رابطه با تحولات این صنعت و مزایای نسل جدید کاشی ها مطالبی بنویسید.

نکته دیگر در مورد خریداران این است که آن ها معمولا به خدمات و محصولات تکمیلی برای نصب کاشی نیز احتیاج دارند. در صورتی که سایت شما بتواند این خدمات و کالاها را تامین کرده یا حداقل لینک هایی برای سفارش آن ها ارائه دهد، کار برای مشتری بسیار آسان می شود. مثلا نصب کاشی ها و فروش ملات لازم برای این کار، خرید چینی های بهداشتی یا آب گرم کن و امثال این ها می تواند مورد استقبال خریداران جزیی و عمده قرار گیرد.

چگونه می توانیم با تولید محتوا برای سایت فروش کاشی درآمدزایی کنیم؟

کاشی (Tile)، نوعی از مصالح ساختمانی است که از یک قطعه سفالین با پوشش لعابی تشکیل شده و ضخامتی در حدود چند میلیمتر دارد. کاربرد کاشی در کف سازی و پوشش های دیواری است. امروزه انواع کاشی با مقاومت های متفاوت برای فضاهای مختلف تولید می شود.

ایجاد یک وب سایت برای فروش این محصولات می تواند ایده خوبی باشد زیرا امکان مشاهده و مقایسه تمام کالاها به صورت یک جا برای مشتری فراهم است. از سوی دیگر با توجه به دشواری های زندگی ماشینی، بسیاری از مردم به خرید اینترنتی تمایل دارند.

با برخورداری از یک استراتژی فروش قوی، قادر به دست یابی به سود اقتصادی شگفت انگیزی خواهید بود. توصیه های زیر می تواند در موفقیت شما در تولید محتوا برای سایت فروش کاشی موثر باشد:

چگونه می توانیم با تولید محتوا برای سایت فروش کاشی درآمدزایی کنیم؟
چگونه می توانیم با تولید محتوا برای سایت فروش کاشی درآمدزایی کنیم؟

در بخش معرفی محصولات دقت زیادی به خرج بدهید. برای هر محصول یک سری عکس و توضیحات تهیه کنید. در توضیحات، بخشی از ویژگی های هر کاشی (مانند ابعاد، درجه کیفی، جنس، ضخامت و امثال آن) می تواند به صورت موردی در جدول ارائه شود به این ترتیب مقایسه کاشی های مختلف برای خریداران راحت تر است.

کاشی علاوه بر اینکه یک لایه پوششی مقاوم و قابل شستشو است، در زیبایی فضاهای داخلی نیز نقش دارد؛ بنابراین از تاثیر زیبایی ظاهری محصولات در میزان فروش غافل نباشید. از هر کاشی حداقل چهار عکس تهیه کنید.

عکس اول و دوم باید نمای نزدیکی از روبرو و وجه کناری محصول بوده و جزئیات و ضخامت آن را به نمایش بگذارد. عکس دوم و سوم بهتر است از نمونه های کار شده کاشی در شو روم یا فضاهای ساختمانی باشد. با این تصاویر می توانید ابعاد کاشی در فضا را به خوبی نشان دهید.

همچنین ترکیب یک کاشی با کاشی های دیگر، هماهنگ کردن رنگ ها، و نتیجه استفاده از کاشی در فضاهای مختلف را می توانید با این تصاویر نشان دهید. چنین عکس هایی مطمئنا تاثیر زیادی در جلب مشتری خواهد داشت. سعی کنید عکس های زیادی از فضاهای داخلی کار شده با کاشی و سرامیک تهیه و در سایت بارگذاری کنید.

توصیه بعدی برای موفقیت در تولید محتوای سایت فروش کاشی این است که محصولات پرفروش و زیباتر را در صفحه اول سایت قرار دهید. قسمتی از این صفحه را به عنوان پرفروش ترین ها اختصاص دهید و با استفاده از المان های گرافیکی کاری کنید که چشم گیرتر شود.

این محصولات می توانند به صورت اسلایدر نمایش داده شوند. برای این منظور در تیم تولید محتوا باید از یک گرافیست حرفه ای استفاده کنید.

همچنین می توانید در بخش دیگری از صفحه اول سایت، محصولاتی را به عنوان پیشنهاد ویژه معرفی کنید. پیشنهاد ویژه باید شامل تخفیف های کوتاه مدت باشد. این تکنیک ها می تواند بازدیدکنندگان سایت را به خرید ترغیب کند.

در قسمت معرفی هر محصول قیمت را ذکر کنید. قیمت کاشی بر اساس متر مربع اعلام می شود. ممکن است برخی از خریداران خانگی در مورد چگونگی محاسبه متراژ مورد نیاز خود اطلاعی نداشته باشند. در قسمتی از سایت نحوه محاسبه مقدار کاشی مورد نیاز برای هر فضا را به زبان ساده و قابل فهم توضیح دهید.

بازار فروش کاشی را بررسی کنید. باید اطلاعات زیادی در مورد شرایط حاکم بر بازار داشته و سلیقه مصرف کننده را بدانید. این اطلاعات به شما کمک می کند بفهمید چه کالاهایی را برای فروش در سایت عرضه کنید. پیش از تولید محتوا برای سایت فروش کاشی، باید بدایند تمایل بازار بیشتر به سمت کاشی های خارجی است یا ایرانی.

در چه ماه هایی از سال بازار رونق پیدا می کند، و با چه کسانی باید در زمینه فروش کاشی و سرامیک رقابت کنید. تحقیق کنید چند فروشگاه اینترنتی این محصولات را عرضه می کنند و تا چه حد در کار خود موفق اند؟ از تجارب و ضعف های آن ها درس بگیرید و سعی کنید با ایجاد نوآوری سایت خود را نسبت به آن ها متمایز کنید.

تنوع محصولات را بالا ببرید. هر چه قدر طیف کالاهایی که برای فروش در سایت عرضه می کنید وسیع تر باشد، مشتری های شما نیز بیشتر خواهد شد. سعی کنید با کارخانه های تولیدی مختلف همکاری کنید.

قیمت عمده

این کارخانه ها معمولا محصولات خود را به قیمت عمده وارد بازار می کنند، اما مصرف کننده مجبور است با قیمت بالاتری کاشی را از واسطه ها خریداری کند. در صورتی که بتوانید کارخانه داران را قانع کنید بخشی از فروش محصولاتشان را به شما بسپارند، معامله پرسودی برای هر دو طرف رقم خواهد خورد.

به این ترتیب تولید کننده می تواند محصولاتش را به قیمت بالاتر بفروشد و مصرف کننده با نرخ مناسب تری از سایت شما خرید می کند. همچنین می توانید با شرکت های وارد کننده برای فروش محصولاتشان قرارداد ببندید.

قیمت عمده
قیمت عمده

رنج قیمتی محصولات شما باید به گونه ای باشد که تمام خریداران کاشی با قدرت مالی متفاوت بتوانند از شما خرید کنند. همچنین باید کاشی هایی برای فضاهای متنوع داشته باشید. مثلا کاشی مورد استفاده برای یک آشپزخانه لوکس باید با کاشی آبدارخانه یک مدرسه دولتی فرق داشته باشد. سعی کنید نیاز تمام گروه ها در نظر بگیرید.

بخشی از خدمات پس از فروش توسط کارخانه تولید کننده کاشی و سرامیک تامین می شود. اما وب سایت شما هم می تواند یک سری خدمات را به مصرف کنندگان ارائه دهد. به این ترتیب مزایای خرید کاشی از سایت شما بر دیگر فروشنده ها پیشی می گیرد. برای تعیین نوع ضمانت و خدمات پس از فروش با متخصصین و مدیران شرکت مشورت کنید.

کاشی یک متریال ساختمانی از جنس سفال و رویه لعابی است که در طرح ها و رنگ های مختلف تولید می شود. از این محصول عمدتا برای پوشش سطوح کف و دیوار در فضاهای داخلی استفاده می شود.

در تولید محتوا برای سایت فروش کاشی باید ضمن به کار بستن تکنیک های عمومی سئو و دیجیتال مارکتینگ، به اصول مرتبط با شرایط بازار و نحوه عرضه کاشی و سرامیک نیز اشراف داشته باشید.

عرضه خدمات و محصولات جانبی، ارائه تخفیف به خریداران عمده، همکاری با شرکت های تولید کننده مختلف و افزایش تنوع محصولات برخی از مهم ترین اصولی است که در حوزه فروش کاشی می تواند موثر باشد.

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید