تولید محتوا برای سایت فروش کابینت

تولید محتوا برای سایت فروش کابینت

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

برخورداری از مهارت کافی در تولید محتوا برای سایت فروش کابینت ، تاثیر بسزایی در بازاریابی اینترنتی این محصول خواهد داشت. بسیاری از کارگاه ها و شرکت های سازنده کابینت که از مزایای سودآور دیجیتال مارکتینگ مطلع اند، به ساخت وب سایت، کانال و پروفایل های شبکه اجتماعی تمایل دارند. در این مقاله سعی داریم نکات کاربردی لازم برای تولید محتوای سایت های فروشگاهی کابینت را تشریح کرده و به سوال های زیر در این زمینه پاسخ دهیم.

تولید محتوا برای سایت فروش کابینت
تولید محتوا برای سایت فروش کابینت

اگر مایل به دریافت مشاوره رایگان در زمینه تولید محتوا هدفمند سایت فروش کابینت هستید می توانید با تیم هشت تماس بگیرید

۰۹۱۲۰۶۴۷۳۴۴

 

 

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:

تولید محتوا برای سایت فروش کابینت شامل چه نوع داده هایی می شود؟

محتوای سایت فروش کابینت باید چه بخش هایی داشته باشد؟

در تولید محتوا برای سایت فروش کابینت از کدام تکنیک های بازاریابی می توان بهره مند شد؟

[/stextbox]

 

 

تولید محتوا برای سایت فروش کابینت شامل چه نوع داده هایی می شود؟

در صورتی به عنوان طراح سایت با یک یا چند شرکت سازنده کابینت همکاری می کنید، می توانید با کسب مهارت در تولید محتوا از مزایای بازاریابی دیجیتال بهره مند شوید. هدف اصلی از محتوا در این سایت ها، جذب مشتری و افزایش فروش است.

شما باید بتوانید بازدیدکنندگان سایت را به مشتری تبدیل کنید. برای این کار به ترکیب هوشمندانه ای از محتوای متنی و غیر متنی (عکس، ویدیو، گرافیک و …) نیاز دارید. برخی توصیه ها در زمینه تولید محتوا برای سایت فروش کابینت عبارتند از:

تولید محتوا برای سایت فروش کابینت شامل چه نوع داده هایی می شود؟
تولید محتوا برای سایت فروش کابینت شامل چه نوع داده هایی می شود؟

استفاده از عکس:

بدون استفاده از تصویر، توقع فروش حتی یک محصول را نداشته باشید. اکثر مشتری های شما به دنبال اطلاعات بصری هستند و در مورد ویژگی ها و کیفیت مصالح تخصصی ندارند. زیبایی عکس ها در فروش کمک زیادی به شما خواهد کرد. بهتر است به جای عکاس های معمولی، از یک عکاس حرفه ای در زمینه معماری برای این کار استفاده کنید. از هر محصول باید چندین عکس در زوایا و مقیاس مختلف در سایت بارگذاری کنید.

حداقل یکی از این عکس ها باید نمایی از یک آشپزخانه کامل و واقعی باشد. منظور از این حرف، این است که تمام وسایل معمولی آشپزخانه یک منزل مسکونی مثل یخچال، قابلمه و گلدان ها در عکس وجود داشته باشد.

به این ترتیب مشتری ضمن ایده گرفتن، می تواند تصور بهتری از نتیجه نهایی سفارش خود داشته باشد. سعی کنید یک یا دو عکس با کیفیت نیز از مقیاس نزدیک تهیه کنید، به طوری که تمام جزئیات طرح کابینت و حتی ضخامت آن قابل دیدن باشد. شاید بارگذاری چنین عکسی از نظر کسانی که در حرفه کابینت سازی فعالیت دارند، عجیب به نظر برسد؛ اما باید بدانید که افراد عادی که در زمینه کابینت تخصصی ندارند به دیدن جزئیات تمایل نشان می دهند.

نکته دیگر در استفاده از عکس این است که سعی کنید نمونه هایی که از آن ها عکاسی می کنید، در رنگ ها و طرح های مختلف باشند تا بازدیدکنندگان سایت تمام رنگ ها و طرح ها در هر جنس کابینت را در سایت ببینند. این کار احتمالا کمی وقت گیر و حتی پر هزینه است، اما مطمئن باشید نتیجه ای که در بازاریابی اینترنتی به دنبال دارد، برای شما رضایت بخش خواهد بود.

 

ارائه توضیحات:

ایجاد محتوای متنی برای هر عکس الزامی است. این توضیحات باید شامل تمام مشخصه های جنس، رنگ و طرح کابینت باشد. ممکن است بخواهید توضیحات بیشتری در مورد تعداد و چیدمان کابینت ها و سبک های خاص موجود در عکس بنویسید. در هر حال باید از زبانی ساده، صریح و قابل فهم استفاده کنید.

سعی کنید توضیحات را دسته بندی کنید. یعنی توضیحات هر عکس دارای چند بخش باشد. چکیده توضیحات و قیمت می تواند به طور خلاصه زیر عکس درج شود. مطالب بیشتر شامل مشخصات، ابعاد و ویژگی های کمی و کیفی در قسمتی تحت عنوان “توضیحات بیشتر در مورد این کابینت” ارائه شود.

به این ترتیب بازدیدکننده سایت ابتدا عکس را می بینید، قیمت و مشخصات را مشاهده می کند و بعد در صورت تمایل روی توضیحات بیشتر کلیک می کند. البته حجم مطالب نباید به قدری زیاد باشد که مخاطب از مطالعه آن منصرف شود. کم گویی و گزیده گویی بهترین روش برای فروش است. به جای ارائه اطلاعات بیش از حد و غیر ضروری، سعی کنید با جلب اعتماد مشتریان آن ها را به خرید ترغیب کنید.

 

کاربرد سئو (SEO):

از مزایای سئو در تولید محتوای سایت فروش کابینت غافل نشوید. سئو می تواند ضروری ترین گام در بازاریابی دیجیتال باشد. بدون برخورداری از سئو، حتی تولید بهترین و باکیفیت ترین محتواها هم نتیجه ای در بر ندارد

زیرا وب سایت بدون آن بازدیدکننده ای نخواهد داشت. سئو، یا بهینه سازی موتورهای جستجو (Search Engine Optimization)، تکنیکی است که به بالا بردن رتبه سایت در جستجوهای گوگل کمک می کند.

کاربرد سئو (SEO):

مثلا زمانی که شخصی عبارت خرید کابینت های گلاس را در گوگل یا دیگر موتورهای جستجو- سرچ می کند، لیستی از نتایج جستجو برای او نمایش داده خواهد شد. سئو به شما کمک می کند سایت فروشگاهتان جز اولین نتایج این لیست باشد.

تحقیقات نشان داده است که سئو می تواند تا بیش از 50 درصد در میزان فروش یک فروشگاه اینترنتی تاثیر گذار باشد. خوشبختانه یادگیری اصول بهینه سازی سایت کار دشواری نیست. اگرچه به تمرین و کسب مهارت احتیاج دارد. مهم ترین اصل سئو این است که برای هر محتوا، یک سری کلمات و عبارات کلیدی مرتبط با آن انتخاب کرده و در عنوان و متن از این عبارات استفاده کنید.

تعداد دفعات تکرار کلیدواژه ها در انتخاب موتورهای جستجو تاثیر دارد. این میزان نباید خیلی کم یا خیلی زیاد باشد. سعی کنید در یک متن به طور معقول و مناسبی از این کلمات استفاده کنید. انتخاب کلمات درست هم به دقت زیادی احتیاج دارد.

زیرا ممکن است کلمات کلیدی متعددی در مورد کابینت وجود داشته باشد اما فقط به آن هایی احتیاج دارید که در زمینه فروش کابینت شما را یاری کنند. مثلا یکی از کلمات کلیدی مهم در حرفه کابینت می تواند اسم شهر باشد.

از عبارت فروش کابینت در شیراز (یا هر شهر دیگر) استفاده کنید تا مشتری در نگاه اول تشخیص دهد که می تواند از خدمات شما بهره مند شود یا خیر. البته اگر سایت شما خدمات ساخت
کابینت را در تمام شهرها ارائه می دهد، دیگر به معرفی موقعیت مکانی نیازی ندارید.

 

محتوای سایت فروش کابینت باید چه بخش هایی داشته باشد؟

طبقه بندی اطلاعات در سایت های فروشگاهی کار بسیار حساسی است. محتوای این سایت ها باید به گونه ای در بخش های مختلف دسته بندی شود که نقشه کلی سایت گویای تمام خدمات باشد.

بازدید کننده باید بتواند به آسانی تمام بخش ها را شناخته و اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا کند. سعی کنید محتوای کلی را به صورت ساده و قابل فهمی تدوین کنید. عناوین بخش های مختلف را در صفحه اول سایت قرار دهید تا مخاطب بتواند به یک کلیک به داده های لازم دسترسی پیدا کند. اصلی ترین بخش هایی که در تولید محتوای یک سایت فروش کابینت به آن احتیاج دارید عبارتند از:

محتوای سایت فروش کابینت باید چه بخش هایی داشته باشد؟
محتوای سایت فروش کابینت باید چه بخش هایی داشته باشد؟

معرفی محصولات:

انواع مختلف کابینت را در این بخش معرفی می کنید. سعی کنید دسته بندی های مجزایی برای هر نوع ارائه دهید. ممکن است مجبور شوید کابینت ها را بر اساس هر ویژگی در چند طبقه کلاس بندی کنید. مثلا محصولات می تواند در طبقه بندی هایی بر اساس جنس، رنگ، شرکت های سازنده و شهرها باشد.

این طبقه بندی باعث می شود که اطلاعات به طور دقیق تری در اختیار مشتری قرار گیرد. یعنی مشتری می تواند محصول دلخواه خود را بر اساس شهر یا شرکت یا رنگ یا جنس انتخاب کند. علاوه بر این ممکن است یک کابینت در بیش از یک دسته بندی قرار گیرد.

در طراحی ساختار سایت باید به این نکات توجه کنید. در معرفی هر کابینت حتما به موضوع قیمت نیز بپردازید. با توجه به عرف منطقی این حرفه اقدام به قیمت گذاری کنید. مشتری ها به خرید محصولاتی که از ابتدا قیمت آن را بدانند تمایل بیشتری نشان می دهند

زیرا این کار بسیار آسان تر از این است که بخواهند مدام با پشتیبان سایت تماس گرفته و قیمت را از او بپرسند. البته قیمت گذاری در سایت ممکن است کمی زحمت شما را بیشتر کند چون باید هم راستا با تغییرات بازار، سایت را آپدیت کنید، اما اجازه ندهید دردسر آپدیت مداوم شما را از مزایای نمایش قیمت ها منصرف کند.

 

خرید اینترنتی:

مهمترین بخش یک فروشگاه اینترنتی، سیستمی است که به وسیله آن سفارش و پرداخت ها صورت می گیرد. اگرچه کابینت کالایی است که به سفارش، طراحی و ساخت نیاز دارد اما برخی از کابینت های آماده یا حتی دیگر محصولات مثل جاکفشی را می توانید از این قسمت به فروش برسانید برای این کار باید ساز کار لازم برای ثبت سفارش و پرداخت از طریق درگاه های بانکی را فراهم کنید.

مشتری هایی که تمایل به سفارش کابینت دارند را باید از طریق تشویق به تماس تلفنی و مراجعه حضوری به نمایشگاه یا دفتر، جلب کنید. اطلاعات تماس و آدرس شرکت شما باید در تمام صفحات نوشته شود.

خرید اینترنتی:
خرید اینترنتی:

پشتیبانی:

هر سایت فروشگاهی باید از پشتیبانی 24 ساعته یا حداقل 18 ساعته برخوردار باشد. پشتیبان سایت باید ضمن رسیدگی به سفارش های ثبت شده و پاسخ به سوالات و رفع مشکل ها؛ بتواند مشتری ها را به ؛ بتواند تماس مشتری ها را به مشاوران متصل کند. تعداد افراد بخش پشتیبانی و مشاوره به میزان حجم فروش وب سایت بستگی دارد.

مقالات مختصر در زمینه دکوراسیون و طراحی داخلی:

ارائه این مقالات هدف اصلی شما نیست اما می تواند مکمل کارتان باشد. یک بخش مجزا برای این نوع اطلاعات اختصاص دهید و در آن به بررسی سبک های مختلف دکوراسیون داخلی بپردازید. لازم نیست این نوع محتوا را خودتان بنویسید. می توانید با ذکر منبع از مطالب تخصصی سایت های معماری استفاده کنید.

مقالات مختصر در زمینه دکوراسیون و طراحی داخلی:
مقالات مختصر در زمینه دکوراسیون و طراحی داخلی:

پیوند با سایت های دیگر:

این پیوند های متقابل با سایت های دیگری که در سایر زمینه های صنعت ساختمان تخصص دارند، می تواند به نفع هر دو طرف بوده و نوعی تبلیغ برای شما به حساب بیاید. مطمئنا کسی که قصد خرید کابینت دارد به هود، اجاق گاز، شیرآلات و لوستر هم احتیاج دارد. پیوند بین سایت ها به مشتری ها کمک می کند تمام خدمات مورد نیازشان را یک جا در اینترنت پیدا کنند.

سایر خدمات:

ممکن است شرکت شما در ارائه خدمات یا فروش محصولات مرتبط با این حرفه نیز فعالیت داشته باشد. اگرچه هدف اصلی این سایت فروش کابینت است اما می توانید سایر محصولات و خدمات خود را در یک بخش دیگر معرفی کرده و لینک های دسترسی به آن را به اشتراک بگذارید.

نمونه کارها:

حتما به خاطر دارید که در مورد اهمیت استفاده از توانمندی های یک عکاس حرفه ای در بخش قبل صحبت کردیم. از عکاس خود بخواهید با کسب اجازه از صاحب ملک، از نمونه کارهای اجرا شده شما عکس بگیرد و تصاویر را در سایت خود تحت عنوان نمونه کار بارگذاری کنید.

این نمونه کارها به مشتری جدید شما اطمینان می دهد که از توانایی لازم برای اجرای حرفه ای کابینت برخوردارید. سعی کنید از پروژه های تکراری و مشابه پرهیز کرده و کارهای متفاوت و جدید را در این بخش به نمایش بگذارید.

نمونه کارها:
نمونه کارها:

تبلیغات:

تبلیغات هم یکی از شیوه های کسب درآمد از سایت های پرترافیک است. در صورتی که مایلید از این روش در سایت تان درآمدی به دست بیاورید، سعی کنید حتی الامکان موضوعات مرتبط با حرفه کابینت (مانند طراحی دکوراسیون، فروش شیرآلات، کاشی و سرامیک، پرده، مبلمان، لوازم منزل و امثال آن) را انتخاب کنید. تعداد تبلیغات نباید زیاد باشد تا مخاطب را خسته نکند.

 

در تولید محتوا برای سایت فروش کابینت از کدام تکنیک های بازاریابی می توان بهره مند شد؟

هدف اول سایت های فروشگاهی، افزایش فروش و دست یابی به سود اقتصادی است. برای کسب موفقیت در بازاریابی از طریق محتوا، باید به جای اینکه صرفا به دنبال آگاهی دادن به مشتریان باشید، برای آن ها اعتماد سازی کنید. گفتیم که با به کار بستن اصول سئو می توانید ترافیک سایت را بالا ببرید تا بازدیدکننده بیشتری داشته باشید. گام بعدی این است که با جلب اعتماد این مشتری های بالقوه، آن ها را به خریداران بالفعل تبدیل کنید. برای این کار استفاده از یک سری تکنیک های آزموده شده در فروش اینترنتی را به شما توصیه می کنیم:

صفحه اول:

هوم پیج، خانه یا صفحه اول هر وب سایت نقش مهمی در جلب مخاطب دارد. اطلاعاتی که در این صفحه به نمایش می گذارید باید به قدری جذاب باشد که بیننده را به بازدید از دیگر صفحات سایت وادار کند. بهتر است در این قسمت از محتوای گرافیکی بیشتر استفاده کنید.

مثلا قراردادن یک اسلایدر برای نمایش عکس های منتخب از آشپرخانه های طراحی شده توسط تیم شما در صفحه اول سایت، ایده خوبی است. مهم ترین خبرها و تخفیف ها را به طرز چشم گیری در هوم پیج بیان کنید که توجه تمام مخاطبان را به خود جلب کند. برای این کار می توانید از گرافیک های متحرک در کنار عکس و عنوان درشتی با مضمون تخفیف استفاده کنید.

 

فعالیت در شبکه های اجتماعی:

داشتن پروفایل های حرفه ای در شبکه های اجتماعی مختلف مانند فیسبوک می تواند کمک زیادی به فروش سایت شما کند. سعی کنید محتواهای تولید شده در سایت را در شبکه های اجتماعی هم به اشتراک بگذارید. تبلیغات در فضای مجازی می تواند بازدید وب سایت شما را افزایش دهد. در صورتی که لینک سایت را در پروفایل خود کپی کنید، دنبال کنندگان شما در این شبکه ها می توانند به آسانی از سایت دیدن کنند.

معرفی محصولات، تصاویر نمونه کار، برگذاری مسابقه ها و اخبار تخفیف های فصلی را در شبکه های اجتماعی پرطرفدار منتشر کنید. سعی کنید در شبکه هایی فعالیت کنید که در کشور ما مخاطبین بیشتری دارد. مثلا اینستاگرام و تلگرام در ایران کاربران بیشتری نسبت به توئیتر دارد.

 

تخفیف های لحظه ای و کوتاه مدت:

یکی از بهترین روش های ترغیب مشتریان ارائه تخفیف های شگفت انگیز در زمان کوتاه است. این تخفیف ها می تواند در مناسبت های مختلف مثل اعیاد ملی و دینی، عرضه شود. مثلا فرصت خرید کابینت با 10 درصد تخفیف در هفته وحدت می تواند برای خیلی از افرادی که به کابینت احتیاج دارند ترغیب کننده باشد. بنا بر استراتژی فروش خود می توانید تصمیم بگیرید که از این تخفیف ها در ایام شلوغ بازار استفاده کنید یا در ماه هایی که کسب و کار معمولا از رونق می افتد.

تخفیف خریدهای گروهی و عمده:

از این تخفیف ها برای افزایش تعداد مشتریان استفاده کنید. خریدارن کابینت برای استفاده از این تخفیف تشویق می شوند دوستان و آشنایان خود را هم به خرید از شما ترغیب کرده و از مزایای خرید گروهی استفاده کنند. با مدیر کسب و کار در مورد این تخفیف ها مشورت کرده و درصد مناسبی برای آن اختصاص دهید.

تخفیف خریدهای گروهی و عمده:
تخفیف خریدهای گروهی و عمده:

تخفیف خرید بعدی:

یک راه خوب برای تشویق مردم به خرید از شما این است که با هر خرید به آن ها اعتباری برای خرید بعدی اهدا کنید. اگر فکر می کنید همه تخفیف به ضرر شرکت شما است، سخت در اشتباهید. با هر تخفیف ممکن است درصد کمی از سود خود را از دست بدهید اما در عوض سفارش های بسیار بیشتری خواهید گرفت. در حال حاضر بسیاری از کسب و کارها در حوزه های مختلف از مزایای این نوع تخفیف ها بهره مند می شوند. به این روش اعتماد کنید.

باشگاه مشتریان:

تاسیس باشگاه مشتریان سیاستی است که بسیاری از کمپانی های بزرگ تولیدی در کشورمان از مزایای آن بهره مند می شوند. این باشگاه علاوه بر برگذاری جشنواره و مسابقات می تواند خدمات ویژه ای به اعضای خود هدیه دهد. وفاداری مشتری های شما با عضویت در باشگاه دوچندان خواهد شد. می توانید بخشی از تخفیف ها را فقط به اعضای باشگاه مشتریان اختصاص دهید.

شناخت مخاطبین سایت:

آشنایی با گروه های مختلف خریداران، نقش مهمی در انتخاب استراتژی فروش شما دارد. برخی از مشتری های شما مصرف کنندگان خانگی هستند که ممکن است هر ده سال یک بار به خدمات ساخت کابینت احتیاج داشته باشند.

گروه دوم افرادی هستند که در زمینه طراحی دکوراسیون و معماری مشغول به کار اند. این افراد با خریداران خانگی در تماس بوده و بر اساس سلیقه و انتخاب آن ها به شما سفارش می دهند. اما بهترین مشتری های شما انبوه سازان اند.

شناخت مخاطبین سایت:
شناخت مخاطبین سایت:

کسانی که در زمینه ساخت مجتمع های مسکونی فعالیت می کنند. همیشه باید بهترین و باکیفیت ترین محصولات خود را به تمام مشتری ها ارائه دهید، اما فراموش نکنید که تامین نیاز گروه دوم و سوم، می تواند در آینده هم برای شما همکاری های پرسودی به دنبال داشته باشد. در تعیین استراتژی سایت
به نیازهای این مخاطبان توجه کنید.

تبدیل مشتریان به مشتری های دائمی:

گفتیم که انبوه سازان و طراحان دکوراسیون بهترین مشتریان شما هستند. با ارائه خدمات به نحو احسن سعی کنید این گروه را به مشتری های دائمی خود تبدیل کنید. با افرادی که در زمینه ساخت مجتمع های مسکونی فعالیت می کنند مدارا کرده و آن ها به همکاری های بعدی ترغیب کنید.

خدمات رایگان:

با ارائه برخی خدمات به صورت رایگان می توانید حس خوبی در بازدیدکنندگان ایجاد کرده و آن ها به خرید تشویق کنید. این خدمات می تواند جز نیازهای اصلی یا جانبی ساخت کابینت باشد. حمل و نقل، نصب کابینت، ارائه مشاوره و طراحی سه بعدی جز خدمات ضروری برای هر سفارش است. برخی از این ها را به صورت رایگان عرضه کنید.

مشاوره حضوری:

امکان بازدید حضوری از شو روم و برخورداری از مشاوره رایگان را برای کاربران سایت خود فراهم کنید. فروش حضوری به مراتب آسان تر از فروش اینترنتی است. در صورتی که از فضای مناسبی برخوردارید سعی کنید مشتری های عمده را برای نوشتن قرارداد به نمایشگاه بکشانید.

برای مشتری وقت بگذارید و با او همدلی کنید. سعی کنید به او بفهمانید که دغدغه هایش را درک کرده و بهترین راه حل ها را برای او دارید. از کسانی که مسئول مشاوره حضوری در نمایشگاه هستند بخواهید با تکنیک های فروش و زبان بدن لازم در این حرفه آشنایی پیدا کنند.

خدمات پس از فروش:

تضمینی که در مورد کیفیت کالا به مشتری می دهید، مهمترین روش برای جلب اعتماد او است. مشتری را قانع کنید که محصولات شما از بالاترین کیفیت و استاندارد برخوردار است و برای این کار، محصول خود را تا چند ماه پس از تحویل به مشتری گارانتی کنید. در مورد خدمات پس از فروش و نحوه انجام آن با مدیر شرکت گفتگو کنید. خدمات شما می تواند شامل گارانتی تعمیر یا تعویض کابینت در بازه زمانی مثل 6 الی 24 ماه باشد.

پکیج تخفیفات مشترک:

با شرکت های فعال در سایر بخش های ساختمان وارد گفتگو شده و نظر آن ها را برای همکاری مشترک جلب کنید. با این کار می توانید یک پکیج از تخفیفات مختلف به مشتری ها عرضه کرده و از مزایای بازاریابی گروهی بهره مند شوید.

شما باید با چند کمپانی که در حوزه تولید یا فروش سرامیک، لمینت، شیرآلات، آجر، بتن و دیگر محصولات مورد استفاده در صنعت ساختمان و دکوراسیون فعال اند، صحبت کرده و برای ارائه تخفیف های گروهی برنامه ریزی کنید.

معمولا این تخفیف ها به این شکل است که با هر خرید از شرکت اول می توانید از تخفیف خرید از شرکت دوم استفاده کنید. مثلا در صورتی که از وب سایت الف کابینت بخرید، می توانید برای تهیه شیرآلات از سایت ب و برای خرید پرده از سایت ج ده درصد تخفیف بگیرید.

برای حفظ سود خود می توانید در این تخفیف ها سقف و کف خرید را مشخص کرده و بازه های زمانی خاصی برای آن تعریف کنید. در هر صورت مطمئن باشید عده زیادی از مردم از این معاملات پرسود استقبال کرده و کسب و کارهایی که در این طرح شرکت می کنند، با رونق و رشد روبرو خواهند شد.

تولید محتوا برای سایت فروش کابینت، نیازمند برخورداری از مهارت در سئو و دیجیتال مارکتینگ است. برای موفقیت در بازاریابی کابینت از طریق وب می توانید از توصیه های مربوط به فروش اینترنتی استفاده کنید.

استراتژی های فروش گروهی برای همکاری با دیگر شرکت های فعال در عرصه ساختمان نیز می تواند در میزان فروش موثر باشد. برای رونق این کسب و کار بهتر است به مشتری های عمده توجه ویژه ای داشته باشید. انبوه سازان، یا سازندگان مجتمع های مسکونی می توانند به مشتریان دائمی شما تبدیل شده و در آینده سود سرشاری برایتان به ارمغان بیاورند.

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید