تولید محتوا برای سایت فروش تجهیزات شبکه

تولید محتوا برای سایت فروش تجهیزات شبکه

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

در این مقاله می خواهیم به بررسی تولید محتوا برای سایت فروش تجهیزات شبکه بپردازیم.

تولید محتوا برای سایت فروش تجهیزات شبکه
تولید محتوا برای سایت فروش تجهیزات شبکه

اگر مایل به دریافت مشاوره رایگان در زمینه تولید محتوا هدفمند سایت فروش تجهیزات شبکه هستید می توانید با تیم هشت تماس بگیرید

۰۹۱۲۰۶۴۷۳۴۴

 

 

یکی از عوامل موثر بر فروش محصولات شما در فضای اینترنت, سئو سایت است. سئو و بهینه سازی سایت باعث می شود تا آن سایت به رتبه های برتر در گوگل منتقل شود و این موضوع باعث بیشتر دیده شدن سایت شما می شود. همان طور که می دانید اولین جایی که افراد برای جستجو یک موضوع یا محصول در اینترنت به آن مراجعه می کنند, گوگل است.

بنابراین هر چقدر رتبه سایت شما در این موتور جستجو بهتر و بالاتر باشد, افراد بیشتری به سایت شما وارد می شوند و در نتیجه فروش شما بیشتر می شود. یکی از موارد تاثیرگذار بر سئوی یک سایت, تولید محتوا است. در این مقاله می خواهیم موضوعات و زمینه های لازم برای تولید محتوا برای سایت فروش تجهیزات شبکه بپردازیم.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:

آیا تولید محتوا در جذب مشتری یک شرکت تاثیرگذار است؟

تجهیزات شبکه چه کاربرد و مزایایی دارند؟

موضوعات تولید محتوا برای سایت فروش تجهیزات شبکه کدام ها هستند؟

[/stextbox]

 

تاثیر تولید محتوا در جذب مشتری

احتمالا شما نیز برای یک محصول یا خدماتی در گوگل جستجو کرده اید. گوگل یک موتور جستجو است که در زمان کمتر از یک ثانیه چندین هزار نتیجه را به شما نشان می دهد که با آن محصول ارتباط دارند. با این وجود از بین تمامی این نتایج شما فقط چند سایت اول را باز می کنید.

طبق اعلام خود شرکت گوگل سایت هایی که دارای رتبه یک در یک کلمه کلیدی هستند, 50 درصد افراد را جذب خود می کنند و رتبه های یک و دو و سه هم 97 درصد را جذب خود می کنند. بنابراین داشتن رتبه های بالاتر یک سایت باعث می شود تا افراد زیادی وارد آن سایت بشوند. اگر سایت شما خوب طراحی شود ولی سئو نشود و در نتایج گوگل در صفحه اول نباشد, احتمال اینکه کشی وارد سایت شما شود, بسیار پایین است.

به همین دلیل شما برای معرفی شرکت و محصولات خود در فضای اینترنت, نیاز به سئو کردن سایت خود دارید تا در موتورهای جستجو مخصوصا گوگل در رتبه های بالاتر نشان داده شود.

تاثیر تولید محتوا در جذب مشتری

این امر برای تمامی محصولات و خدمات صدق می کند و مهم نیست که سایت شما چه خدماتی را ارائه می دهد یا اینکه چه محصولاتی را برای فروش گذاشته است.

مسلما اگر سایت شما در رتبه های بالاتر باشد, افراد زیادی وارد سایت می شوند و با شرکت و خدمات شما آشنا می شوند.

این موضوع وقتی که سایت شما فروشگاهی باشد, اولویت بالاتری نیز دارد. سئو کردن یک سایت ابزار های مختلفی دارد و می توان از روش های گوناگون برای رشد سئو سایت خود استفاده کرد.

یکی از روش های موثر و کم هزینه, تولید محتوا است. یک محتوای خوب و با کیفیت علاوه بر رشد پایدار سئو سایت شما باعث جذب مشتری نیز می شود. البته باید توجه کنید که محتوای شما نباید کپی شده و تکراری باشد. همچنین محتوای شما در عین داشتن قواعد سئو باید جذاب نیز باشد تا بتواند تاثیر خوبی بر روی مخاطب بگذارد و آن ها را به مشتری تبدیل کند.

با در نظر گرفتن موارد ذکر شده می توان تولید محتوا را یکی از روش های جذب مشتری دانست. در این روش مخاطب متن شما را خوانده و با شما هیچ ارتباطی ندارد. به همین دلیل بهتر است تمامی موارد را که احتمال دارید در زمینه کاری شما برای مشتری سوال باشد و اطلاعات خوبی را به او بدهد, در محتوای خود بیان کنید تا جای هیچ سوالی را در ذهن مشتری نگذارید. مطمئن باشد یک محتوا خوب و جذاب تاثیر خوبی بر روی جذب مشتری و فروش شما خواهد گذاشت.

معرفی تجهیزات شبکه

برای برقراری ارتباط بین چند کامیپوتر و تبادل اطلاعات بین آن ها در انواع شرکت ها و ادارات, تجهیزات شبکه به کار می روند. این تجهیزات کاربرد های زیادی دارند که مهمترین آن ها توماسیون اداری است که در ادارت کوچک و بزرگ هر روز مورد استفاده قرار می گیرند.

همچنین یکی از مکان های پرکاربرد این تجهیزات در بانک ها است. این تجهیزات انواع مختلفی دارند که بر اساس نوع کار و مشخصات ویژه خود تقسیم بندی می شوند. همچنین هر یک از انواع تجهیزات شبکه نیز دارای یک تقسیم بندی دیگر که بر اساس اندازه و ابعاد است.

معرفی تجهیزات شبکه
معرفی تجهیزات شبکه

به عنوان مثال یکی از تجهیزات شبکه مهم و کاربردی سوئیچ است که خود به سوئیچ های دو و چهار و 8 و 16 و32 و 64 پورت تقسیم می شود. همین تقسیم بندی ها باعث شده است تا تجهیزات شبکه دارای دامنه کاربرد وسیعی باشند و برای هر مکان و مصرفی, استفاده شوند.

شاید به ندرت شرکتی وجود داشته باشد که از تجهیزات شبکه استفاده نکند. طی چندین سال گذشته این تجهیزات به یکی از ارکان اصلی شرکت و ادارات مختلف تبدیل شده است.

حتی گاها در برخی آپارتمان ها و ساختمان های مسکونی نیز از این تجهیزات استفاده می شود که دارای اینترنت مرکزی هستند.

البته این موضوع هنوز در ایران زیاد مرسوم نشده است ولی با توجه به پیشرفت سریع تکنولوژی در و یا سه سال آینده شاهد حضور این تجهیزات در منازل مسکونی نیز باشیم. تجهیزات شبکه, مشکل کاغذ بازی در ادارات و شرکت ها را که کاری وقت گیر بود, را برطرف کردند.

این موضوع باعث شد تا کارمندان یک شرکت به راحتی به اطلاعات لازم برای کار در سیستم خود دسترسی داشته باشند و نیازی به مراجعه به سیستم کارمندان دیگر را نداشته باشندو همچنین برخی تجهیزات شبکه پیشرفته از جمله آنتن های رادیویی باعث شده است تا شما بتوانید به راحتی بین دو یا سه دفتر که در نقاط مختلف یک شهر هستند ارتباط برقرار کنید.

علاوه بر این مورد یک مزیت مهم دیگر این تجهیزات توانایی برقرار ارتباط با دوربین های مدار بسته شرکت ها و کارخانجات است. بدین صورت که صاحبان شرکت ها و کارخانجات به راحتی می توانند از خانه خود و از طریق اینترنت و دسترسی به دوربین های مدار بسته محل کار خود را بررسی کنند و همچنین با این کار امنیت و ایمنی انبار ها نیز بالا می رود.

موضوعات تولید محتوا برای سایت فروش تجهیزات شبکه

با توجه به گستردگی و تنوع تجهیزات شبکه, زمینه ها و موضوعات زیاد و مختلفی وجود دارد که این باعث راحتی کار تولید محتوا برای این گونه سایت های می شود. موردی که در مورد موضوعات تولید محتوا برای سایت فروش تجهیزات شبکه مهم است, انتخاب موضوعات جالب و غیرتکراری است زیرا افراد علاقه ای به خواندن مطالب و موضوعات تکراری ندارند و همواره به دنبال مطالب جدید هستند. در ادامه به زمینه های تولید محتوا برای سایت فروش تجهیزات شبکه اشاره می کنیم :

موضوعات تولید محتوا برای سایت فروش تجهیزات شبکه
موضوعات تولید محتوا برای سایت فروش تجهیزات شبکه

معرفی و آشنایی با انواع تجهیزات شبکه

تجهیزات شبکه دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام کاربرد مخصوص به خود را دارد. این تجهیزات در حالت کلی به دو بخش پسیو و اکتیو تقسیم بندی می شوند. دسته اکتیو تجهیزاتی هستند که برای انجام کار خود نیاز به برنامه ریزی دارند و با برق کار می کنند مثل سوئیچ و روتر. در مقابل تجهیزات پسیو نیازی به برق ندارند و قابل برنامه ریزی نیز نیستند و فقط یک بار نصب می شوند و کار خود را انجام می دهند.

از تجهیزات شبکه پسیو می توان به انواع کابل ها, رک و کیستون اشاره کرد. هر کدام از این بخش ها نیز خود دارای تقسیم بندی جزئیتری هستند که هر کدام دارای مشخصات و ابعاد مخصوص خود هستند که با توجه به این ویژگی ها و مشخصات در مکان های مختلف به کار می روند.

به عنوان مثال کابل که خود در زیر مجموعه تجهیزات پسیو قرار می گیرند, دارای انواع مختلفی هستند مثل کابل کواکسیال , کابل فیبر نوری و کابل های UTP که این کابل ها نیز از CAT1 تا CAT7  موجود هستند. تمامی این دسته بندی ها باعث می شود تا شما موضوعات مختلفی برای تولید محتوا داشته باشید.

 

مقایسه بین انواع تجهیزات شبکه

با توجه به تنوع تجهیزات شبکه در انواع و کاربرد های مختلف, بدیهی است که این تجهیزات در مقایسه به یکدیگر معایب و مزایایی نیز داشته باشند. به عنوان مثال کابل های CAT1 با CaT5 تفاوت هایی نیز دارند.

همچنین روتر و سوئیچ نیز گاها با اینکه طرز کار یکسانی دارند و در بیشتر موارد هم در مشخصات و ویژگی ها مشابه هم هستند ولی در سوئیچ دست برنامه نویس برای برنامه نویسی این سخت افزار بازتر از روتر است.

مقایسه بین انواع تجهیزات شبکه

همین زمینه مقایسه بین انواع تجهیزات شبکه که دارای تفاوت های جزئی هستند می تواند به موضوعات جالب تولید محتوا برای سایت فروش تجهیزات شبکه باشد. همچنین می توان مزایا و معایب یکی از تجهیزات شبکه را نیز به عنوان موضوع یک تولید محتوا انتخاب کرده و اقدام به نوشتن مزایا و معایب آن بکنید

ولی در نظر داشته باشید مقالات دارای موضوع رقابتی که به مقایسه بین دو محصولات می پردازند, همواره طرفداران و مخاطبین بیشتری نسبت به بررسی یک محصول دارند. مهم نیست که بررسی شما تخصصی باشد یا فقط به بیان کلیات بپردازید, موضوعات مقایسه محبوب تر از موضوعات بررسی هستند.

راهنمای خرید تجهیزات شبکه

یک مطلب که در آن به صورت صحیح و کامل به افراد برای خرید تجهیزات شبکه مشاوره و راهنمایی می دهد, می تواند به یک مقاله و مطلب محبوب تبدیل شود. مردم چه برای خرید اینترنتی و چه غیراینترنتی به یک مشاوره قبل از خرید, نیاز دارند تا برای آن ها توضیح دهد که به چه چیزی نیاز دارند و چه وسیله ای برای آن خوب است که در عین داشتن کارایی خوب و انجام کار آن ها, برای آن ها مقرون به صرف نیز باشد.

ممکن است یک سوئیچ بسیار قدرتمند و دارای عملکرد فوق العاده باشدکه صد در صد قیمتی بالایی هم خواهد داشت ولی به درد یک شرکت کوچک که فقط دو یا سه کامپیوتر دارد, نخورد و برای آن شرکت کمی گران باشد.

راهنمای خرید تجهیزات شبکه
راهنمای خرید تجهیزات شبکه

به همین دلیل در بیشتر مواقع افراد قبل از خرید تجهیزات شبکه مخصوصا تجهیزات تخصصی از جمله سوئیچ , کارت شبکه و Acsess Point (اکسس پوینت) برای کسب اطلاعات به اینترنت و فضای آنلاین مراجعه می کنند. به همین دلیل راهنمای خرید موضوع همواره محبوب است.

این زمینه می تواند به صورت کلی همان راهنمای خرید تجهیزات شبکه باشد و یا به صورت جزئی و برای هر دسته باشد , مثل راهنمای خرید سوئیچ , راهنمای خرید رک و … البته توصیه می شود تا به روش دوم یعنی جزئی تر در سایت تولید محتوا کنید زیرا در این مورد هم مخاطبین شما دقیق تر و تخصصی تر می شوند و هم اینکه شما می تواند اطلاعات خود کامل تر و جامع تر بنویسید.

 

قیمت تجهیزات شبکه

تجهیزات شبکه نیز همانند دیگر وسایل دیجیتالی دارای برند های مختلفی هستند که قیمت های مختلفی نیز دارند. التبه این زمینه را می توان عوامل تاثیرگذار بر قیمت تجهیزات شبکه نیز در نظر گرفت. در حالت کلی طبق بررسی و تحقیقی که متخصصین سئو بر روی کلماتی که افراد مختلف در اینترنت جستجو کرده اند , انجام شده است , قیمت یک محصول نیز دارای میزان جستجوی مشابه معرفی همان محصول می باشد. به همین دلیل قیمت نیز می توانید یکی از زمینه های تولید محتوا برای سایت فروش تجهیزات شبکه باشد.

نتیجه گیری

یکی از عوامل تاثیرگذار بر دیده شدن شما در اینترنت و جذب مشتری از این روش , تولید محتوا است. این روش رابطه مستقیمی با سئو سایت دارد و همین موضوع باعث می شود تا در صورت تولید محتوا , سایت شما به رتبه های برتر گوگل بیاید. این مورد باعث می شود تا افراد زیادی داخل سایت شما بشوند و در نتیجه احتمال جذب مشتری و فروش شما بیشتر می شود.

تجهیزات شبکه دارای انواع مختلفی هستند که هرکدام نیز به صورت جزئی تر و تخصصی تر به دسته های متنوعی تقسیم می شوند. این دسته بندی ها و مشخصات و مزایا و معایب هرکدام می تواند موضوعی مناسب برای تولید محتوا برای سایت فروش تجهیزات شبکه باشد.

علاوه بر معرفی و آشنایی محصولات , می توان در یک مطلب به مقایسه این محصولات با یکدیگر پرداخت و برتری هر یک از این تجهیزات را بر تجهیزات دیگر بیان کرد. قیمت یک محصول نیز در کنار معرفی آن محصول دارای جستجو بالایی است و در صورت امکان بهتر است برای این موضوع نیز تولید محتوا کرد.

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید