تولید محتوا برای سایت در و پنجره

تولید محتوا برای سایت در و پنجره

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

در این مقاله سعی کرده ایم، به طور کامل چگونگی تولید محتوا برای سایت در و پنجره را با توجه به نکات سئو توضیح دهیم.

اگر مایل به دریافت مشاوره رایگان در زمینه تولید محتوا هدفمند برای سایت در و پنجره هستید می توانید با تیم هشت تماس بگیرید

۰۹۱۲۰۶۴۷۳۴۴

 

 

 
 
تولید محتوا و سئو دو معقوله کاملاً مرتبط هستند، چرا که بهترین ترین محتوا از نظر موتور جستجوگر گوگل، محتوایی می باشد ، که براساس سئو نوشته و آماده شده باشد. حال می خواهد سایت و محتوا شما درباره در و پنجره باشد، یا هر چیز دیگری که بر روی آن کار می کنید.

تولید محتوا برای سایت در و پنجره
تولید محتوا برای سایت در و پنجره

شاید بتوان گفت: اصول تولید محتوا برای تمامی مطالب یکسان است. اما در هر کاری مواردی مورد توجه می باشد، که باید آن ها را در محتوا خود جای دهید، تا بتوانید نظر خوانندگان را نیز جلب کنید.اگر می خواهید با صفر تا صد این کار یعنی ، تولید محتوا برای سایت در و پنجره آشنا شوید ، سوالاتی از قبیل موارد زیر برایتان به وجود می آید، که ما با پاسخ به آن ها در زمینه تولید محتوا برای سایت  در و پنجره ، کار را برایتان آسان خواهیم نمود .

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:

  • سئو چیست؟
  • اهداف سئوکار ها چیست؟
  • سئو درون سایت چیست؟
  • ویژگی های یک محتوای خوب؟
  • اهمیت کلید واژه در محتوا؟
  • چطور کلید واژه مناسب را پیدا کنیم؟
  • کلید واژه های مناسب برای تولید محتوا برای سایت در و پنجره، چیست؟

[/stextbox]

 

سئو چیست؟

سئو که به عنوان بهینه کردن موتورهای جستجو شناخته می شود، در اصل یک راه حل کاملا مناسب و کاربردی در جهت بهبود ارتباط و عملکرد وب سایت شما، در تمامی موتورهای جستجو و در نتیجه رسیدن به یک رتبه بندی مطلوب می باشد.

سئو، فرآیندی تقریبا پیچیده و تخصصی می باشد ، که توسط سئو کارها انجام می شود، چرا که فرد در این زمینه نیاز به علم و دانش آموخته های بسیاری دارد، تا بتواند سایت را به نتیجه مطلوب برساند.

برای موفق شدن، مهندسین سئو یک وظیفه ی کاملا مشخصی دارند و آن مسئله این است، که بتوانند تمامی اطلاعات خود را در زمینه های مورد نیاز بروز نگه دارند. روش کار این افراد به این گونه است، که باید در تمامی موارد و زمان ها به تغییر مداوم الگوریتم های خود بپردازند، تا در نتیجه بتوانند در بین رتبه بندی ها از جایگاه خوبی بهره مند شوند.

البته مهم ترین نکته وشاید در برخی از موارد سخت ترین نکته در جهت کار با سئو، صبور بودن است.

سئو چیست؟
سئو چیست؟

اهداف سئوکار ها چیست؟

هدف سئو این است ، که وب سایت شما جایگاه برتری در موتورهای جستجو بدست بیاورد. این فرآیند بسیار سخت و در بسیاری از موارد بسیار زمان گیر و طولانی است، زیرا باید افراد از علم و دانش آموخته های خود در زمان های مناسب و هم چنین در موقعیت هایی که نیازمند استفاده از دانش های افراد است، استفاده کنند.

زمان را می توان به عنوان بزرگ ترین سرمایه گذار در جهت بهینه شدن یک سایت و یا یک صفحه دانست. سئو کار از زمان هایی که در اختیار دارد، به بهترین نحو استفاده می کنند و علم و دانش خود در مواردی که لازم می شود،  استفاده می کنند. پیاده سازی درست و به موقع علم و دانش سئوکار ها در این فرآیند، می تواند در لیست مهم ترین عوامل رشد و پیشرفت یک شرکت و یا یک سایت قرار گیرد.

سئوها هفته ها و ماه ها طول می کشند تا به نتیجه برسند، زیرا این فرآیند بستگی به این دارد که چگونه کلمات مهم و کلیدی در رقابت بهینه سازی مورد استفاده قرار می گیرد و در اصل رسیدن به یک نتیجه ی مطلوب در این زمینه، تنها بستگی به میزان مهارت و دانش آموخته های یک سئوکار دارد، هر چه شخص سئو کار با تجربه تر باشد، نتیجه ی بدست آمده مطلوب تر خواهد بود.

اهداف سئوکار ها چیست؟
اهداف سئوکار ها چیست؟

شاید در ابتدای فعالیت  یک سئوکار ، نتوان پیشرفت های چشم گیری را دید و افراد متوجه تغییرات در این فرآیند نشوند، اما با صبر و در مدت طولانی تری می توان متوجه پیشرفت یک سیستم سئو شد.

در دراز مدت رسیدن به یک نتیجه ی مطلوب و به وجود آمدن تغییرات مفید در یک فرآیند سئو، می تواند سبب افزایش نتیجه گیری در رتبه بنده های جستجو های طبیعی و هم چنین افزایش بازدید کنندگان یک سیستم سئو شود. برای صفحه ها و سایت های مختلف، بسیار اهمیت دارد، که بتوانند در بین لیست اولین نتایج پیدا شده ی جستجوی گوگل باشند. حضور سایت های مختلف در بین سه نتیجه ی بدست آمده حاصل از یک جستجو، بسیار حائز اهمیت است.

این مورد اصلا جای تعجب ندارد، که سایت ها، بر سر یک کالا و محصولی که به فروش می رسانند، در رقابت هستند، زیرا هر چه که یک سایت در نتایج رتبه بندی بالا تر باشد، در نتیجه میزان بازدید کنندگان آن افزایش می یابد.

حضور سایت ها در بالاترین نتایج جستجو ها، مخصوصا برای سایت هایی که با افزایش ترافیک سایت، به مشتریان آن ها نیز افزوده می شود، بسیار اهمیت دارد.

بطور کلی تمامی اهداف یک سیستم سئو و یک شخص سئو کار را می توان به چند بخش اصلی دسته بندی کرد ، که به صورت زیر می توان بیان کرد:

  1. رسیدن به یک نتیجه ی مطلوب می تواند، باعث افزایش ترافیک سایت ها شود.
  2. می تواند باعث ایجاد یک برند شود و یا حتی یک برند قدیمی را به مقبولیتی در بین مردم برساند.
  3. در نتیجه ، افزایش بازدید کنندگان از سایت نقش بسزایی دارد.
  4. با افزایش ترافیک سایت ها، باعث افزایش فروش آن ها می شود.
  5. بهترین و یکی از کاربردی ترین عوامل ، در راستای تبلیغات است.
  6. باعث می شود تا سایت ها در نتیجه گیری های رتبه بندی های جستجو های طبیعی، در بین عنوان های اصلی و اول لیست قرار بگیرند.

 

سئوی درون صفحه چیست ؟

سئوی درون صفحه، به کنترل کامل  تمامی کد ها و هم چنین تمامی محتویات درون یک صفحه گفته می شود. این محتویات می تواند، شامل تمامی متن ها، تصاویر مختلف و هم چنین تمامی پیوند ها باشد.

به طور کلی ، شما تمامی مواردی را که درون پیج خود بارگذاری می کنید، مربوط به سئوی درون صفحه می باشد و شما می توانید، کنترل کامل و دقیقی را ، روی تمامی موارد بارگذاری شده داشته باشید.

تمامی تغییراتی را که شما روی پیج خود انجام می دهید،  قبل از سئوی بیرون صفحه، مهم ترین دلیل در جهت بالا رفتن پیج شما در نتایج جستجو های طبیعی است. بنابرین یکی از مهم ترین دلایل پیشرفت پیج شما ،دفت به تمامی مواردی است که، شما در تغییرات سایت خود انجام می دهید.

شاید یک سری از محتویاتی که شما در صفحه و یا پیج خود قرار می دهید، از نظر شما اهمیت چندانی نداشته باشد، اما در اصل تمامی محتویاتی که درون پیج قرار می دهید، دلایل پیشرفت و ترقی شما در نتایج جستجو ها می باشد.

محتوای خوب نیز، یکی از موارد بسیار مهم سئو درون سایت می باشد.

البته بخش دیگری از سئو مربوط به سئوی بیرون از سایت می باشد، که در اینجا کاری با آن نداریم.

چطور یک محتوای مناسب تولید کنیم؟

محتوای شما باید به گونه ای باشد، که به غیر از جذاب و کارآمد بودن برای مخاطب، باعث افزایش زمان حضور او در سایت شما شود. همچنین باید به موارد سئویی توجه داشته باشید، که از نظر گوگل هم محتوایی مناسب تلقی شود.

همیشه باید به دنبال مطالب جدید و معرفی خدمات و محصولات شرکت خود باشید. خوب است هر کدام از محصولات خود را در محتوایی جداگانه بر روی سایت خود، معرفی کنید. با این کار هر گاه کاربر کلید واژه ای متناسب با کار شما را جستجو کند، وارد مطلب مورد نظر شده و در صورت تمایل و رضایت از ویژگی های شرکت شما، مشتریتان خواهد شد.

چطور یک محتوای مناسب تولید کنیم؟
چطور یک محتوای مناسب تولید کنیم؟

یک نفر را برای تولید محتوا انتخاب کنید، تا به طور مرتب مطالب جدید بر روی سایت شما قرار دهد. به روز بودن و حضور همیشگی شما در دنیای اینترنت، یکی از نکاتی است که، از نظر گوگل مثبت تلقی می شود. البته توجه داشته باشید، که کار شما تولید در و پنجره می باشد و لزومی ندارد از هر موضوعی مطلب بر روی سایت قرار دهید.

به سایت رقبا سری بزنید و به غیر از ایده گرفتن، سعی کنید، مطالب جدید تر برای سایت خود پیدا کنید. استفاده از سایت های خارجی، ایده ای بسیار خوب می باشد

مطالبتان را مفید و کامل تهیه کنید و سعی کنید از عکس های مناسب یا حتی اینفوگرافیک های ساده، استفاده کنید.

عنوان خوب داشته باشید. عنوان مناسب اولین قدم و همچنین مهم ترین عامل برای انتخاب مقاله شما، از طرف کاربران می باشد. در عنوان خود مشخص کنید، که درباره چه چیزی می خواهید صحبت کنید.

کلید واژه مناسب انتخاب کنید و در بین هر 300 لغت حداقل یک بار از آن استفاده کنید.

 

اهمیت کلید واژه در محتوا

هدف گوگل، ارائه نتایج هر چه نزدیک تر به کلید واژه هایی است، که کاربر جستجو می کند. وب سایت شما نیز که در حال ارائه مطالبی درباره در و پنجره می باشد، پس هر لغتی که امکان دارد کاربر آن را جستجو کند، باید در لیست کلید واژه های شما قرار گیرد.

البته استفاده از کلید واژه نیز محدودیت خاصی دارد، چرا که در صورت استفاده بیش از حد نتیجه عکس در جستجوگر گوگل خواهد داشت.

بنابراین شما احتیاج دارید، که همیشه محتوایی جدید با چند کلید واژه در سایت خود بارگذاری کنید. البته به روز بودن و همچنین مفید بودن اطلاعات نیز تاًثیر بسزایی خواهد داشت.

در واقع کلید واژه، محتوای سایت و منظور مطالب شما را تعریف می کند، که به غیر از گوگل می تواند توجه کاربران زیادی را نیز به خود جلب کند. همانطور که می دانید، با بالا رفتن تعداد افرادی که از سایت شما دیدن می کنند یا محتوای تولید شده شما را می خوانند، هم گوگل رتبه بهتری به شما خواهد داد و هم اینکه برند و نام شما مشهور تر خواهد شد.

 

چطور کلید واژه مناسب را پیدا کنیم؟

بنا به دلایل کلی که در بالا گفته شد ، سایت و محتوای شما نیاز به پشتیبان محتوایی با کلید واژه های مناسب دارد ، اما باید کلید واژه مناسب با تولید در و پنجره را از کجا پیدا کنیم؟

شاید تصور کنید کار سختی است که به دنبال کلید واژه مناسب بگردید. اما خوشبختانه سایت ها و روش های بسیاری وجود دارند، که برای این کار طراحی شده و در پیدا کردن کلید واژه مناسب با تولید در و پنجره،  به شما کمک خواهند کرد.

چطور کلید واژه مناسب را پیدا کنیم؟
چطور کلید واژه مناسب را پیدا کنیم؟
  1. گوگل ادورز کی ورد

این برنامه متعلق به شرکت گوگل می باشد و جزء اولین و مهم ترین ابزارها، برای پیدا کردن کلید واژه مناسب می باشد، که مورد استفاده تمامی سئو کاران می باشد.

از دیگر مزیت های این ابزار رایگان بودن آن می باشد، تنها برای استفاده از گوگل ادورز کی ورد، لازم است وارد حساب کاربری گوگل خود شوید، تا بتوانید از تمام امکانات آن استفاده کنید. به طور مثال کلمه پنجره یو پی وی سی یا درب ضد سرقت را وارد کنید، تا کلید واژه های مناسب از مهم ترین به شما نشان دهد.

  1. کی ورد تول

یکی دیگر از این ابزارهای پرطرفدار KEY WORD TOOL می باشدف که قسمتی از آن رایگان و قسمتی دیگر پولی می باشد. اگر نمی خواهید که برای پیدا کردن کلید واژه هزینه ای کنید، می توانید از این ابزار تنها برای فهمیدن ارزش و تعداد سرچ های یک کلید واژه استفاده کنید.

  1. گوگل کورلیت

گوگل کورلیت یکی دیگر از ابزارهای مناسب برای پیدا کردن کلید واژه می باشد، که همانند دیگر صفحات گوگل استفاده از آن رایگان می باشد. با وارد کردن موضوعی که می خواهید درباره آن محتوا تولید کنید، مانند درب چوبی ساختمان، درب ضد سرقت، درب سرویس و … کلید واژه های مرتبط، به شما نمایش داده خواهد شد.

به غیر از این موارد ابزار های دیگری نیز وجود دارد، اما این چند مورد معرفی شده، محبوب ترین در میان سئوکاران و تولید کنندگان محتوا می باشد.

کلید واژه های مناسب برای تولید محتوا برای سایت در و پنجره چیست؟

برای سهولت کار شما برخی از کلید واژه های مناسب با در و پنجره را آورده ایم.

  • پنجره دوجداره
  • پنجره آلومینیومی
  • پنجره پی وی سی
  • قیمت در ضد سرقت
  • در چوبی
  • در چوبی اتاق
  • در سرویس
  • در داخل
  • در کنترلی
  • در دولنگه
  • و …
کلید واژه های مناسب برای تولید محتوا برای سایت در و پنجره چیست؟
کلید واژه های مناسب برای تولید محتوا برای سایت در و پنجره چیست؟

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید