تولید محتوا برای سایت دامپزشکی

تولید محتوا برای سایت دامپزشکی

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

تولید محتوا برای سایت دامپزشکی ، یکی دیگر از عناوین بسیاری است که شما میتوان در رابطه با آن تولید محتوا کنید.

اگر مایل به دریافت مشاوره رایگان در زمینه تولید محتوا دامپزشکی هستید می توانید با تیم هشت تماس بگیرید

۰۹۱۲۰۶۴۷۳۴۴

 

 

میدانیم که اخیرا علاقه مردم به آوردن حیوانات خانگی پررنگ تر از قبل جلوه میکند ، اگر شما هم در این زمینه فعال هستید یا برای کلینیک دامپزشکی تولید محتوا میکنید ، در ادامه این مطلب میتواند راهنمای خوبی برای شما باشد.

تولید محتوا برای سایت دامپزشکی

امروزه میدانیم که تولید محتوا در همه زمینه ها درحال گسترش است ، گاهی مدیران وب سایت و گاهی نویسندگانی که برای تولید محتوا استخدام میشوند میخواهند که مطالبی در سایت خودشان منتشر کنند که کمک به بالا رفتن میزان ترافیک سایت خود کنند ، وب سایت های علمی و بخصوص فعال در زمینه پزشکی نیز به همین روال عمل میکنند.

زمینه دامپزشکی هم به مانند دیگر وب سایت هایی که در زمینه علوم فعالیت میکنند ، همواره به دنبال استفاده از محتوایی بهتر و خاص تر هستند تا هم به عنوان یک وب سایت علمی معتبر تر شوند و هم به عنوان یک وب سایت وابسته به کلینیک دامپزشکی به رونق کسب و کار خود کمک کنند.

افراد زیادی امروزه سعی میکنند مشکلات مربوط به حیواناتی که نگهداری میکنند ، چه حیوانات مزرعه و چه حیوانات خانگی را بصورت آنلاین مطرح کنند و با پرسش و پاسخ های غیر حضوری اطلاعات کافی کسب کنند .

همچنین به دلیل آنکه دسترسی به دامپزشکی مناسب در بسیاری از شهر های کوچک تقریبا وجود ندارد و یا اطلاعات کافی و صحیح توسط فروشندگان به مشتریان خود داده نمیشود ، تمرکز بر راه حل های مجازی برای حوزه دامپزشکی بیشتر از قبل شده است .

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد :

برای یک وب سایت دامپزشکی باید چگونه تولید محتوا کنیم؟

تمرکز محتوای شما بر کدام یک از حوزه های دامپزشکی باشد بهتر است؟

و همچنین ، چند ایده برای تولید محتوا در وب سایت دامپزشکی

[/stextbox]

 

 

برای یک وب سایت دامپزشکی باید چگونه تولید محتوا کنیم؟

بگذارید ابتدا مشخص کنیم که وب سایت شما به چه صورت در زمینه دامپزشکی فعالیت میکند ؟

ابتدا باید دسته بندی خودتان را مشخص کنید که آیا شما برای یکی کلینیک دامپزشکی قصد تولید محتوا دارید یا قرار است بصورت یک وب سایت علمی فعالیت کنید.

میشود این دو دسته مختلف را با هم ادغام کنیم ولی تمرکز هرکدام بر نوع محتوای تولید شده متفاوت است .

اگر به عنوان یک وب سایت وابسته به کلینیک دامپزشکی قصد تولید محتوا دارید ، درنظر داشته باشید که شما میتوانید از نزدیک در رابطه با اتفاقاتی که در کلینیک های دامپزشکی اتفاق میوفتد تولید محتوا کنید . این دست از موارد معمولا برای علاقه مندان این حوزه بخصوص دانشجویان این رشته که قصد دارند با روال کاری کلینیک ها و پیچیدگی های شغلی خود آشنا شوند میتواند جذاب باشد.

برای یک وب سایت دامپزشکی باید چگونه تولید محتوا کنیم؟
برای یک وب سایت دامپزشکی باید چگونه تولید محتوا کنیم؟

درکنار این موارد هم میشود تعدادی مقالات مختلف در زمینه دامپزشکی ارائه شود ولی لازمه اینکار بوجود آوردن یک تیم از تولید کنندگان محتواست که بصورت تخصصی به این موضوع بپردازند و تولید محتوای بخش های مختلفی از سایت را بر عهده بگیرند.

این را هم در نظر داشته باشید که محتوای شما اگر بصورت خبری باشد ، برای مخاطبان جذاب تر خواهد بود . بنابراین میتوانید بخش های مختلفی را برای اینکار در وب سایتتان راه بیاندازید و اخبار این حوزه را برای کاربرانتان منتشر کنید .

باید بدانید که این زمینه شغلی به سرعت در حال گسترش است و درصورتی که بتوانید نام خود را به عنوان یک وب سایت فعال در این حوزه بر زبان ها بی اندازید ، شانس موفقیت شما در این بازار رقابتی بسیار بالا تر است.

موضوع دیگری که میتوانید به عنوان یک کلینیک دامپزشکی به آن بپردازید ، آنالیز داروها و لوازم مختلف موجود در بازار انجام دهید . شما شانس آن را دارید که از نزدیک با اثر هرکدام از این موارد بصورت تجربی رو به رو شوید و همچنین امکان درج نظرات دامپزشکان کلینیک برای هرکدام از لوازم و یا دارو های مختلف را دارید .

خیلی از کسانی که در شهر های کوچکتر زندگی میکنند و کمبود و یا حتی نبود دامپزشکی خوب در این شهر ها برای آن ها معضل است ، میتوانند به شما به عنوان یک کلینیک مجازی نیز نگاه کنند.

پاسخگویی به سوالات آن ها در بخش های بخصوصی از سایت ، مخصوصا در بخش نظرات ، یکی از گزینه هاییست که میتواند به شما برای افزایش اعتبارتان کمک کند . البته پاسخگویی به این موارد باید با مشورت دامپزشک انجام شود .

همچنین میتوانید با تولید محتوایی که به معرفی گروه ها و سازمان های مختلف حمایت از حیوانات میپردازد هم به اعتبار وب سایتتان بی افزایید .

انتشار مطالب علمی

اگر قصد دارید که به عنوان یک وب سایت علمی در این زمینه فعالیت کرده و تنها با انتشار مطالب علمی تولید محتوا کنید . بهتر است به سمت ترجمه ی مقالات وب سایت های معتبر و به روز دنیا بروید .

توجه داشته باشید که وب سایت هایی که به این شکل اقدام به تولید محتوا میکنند بیشتر با دامپزشکان و یا دانشجویان و دانش آموختگان و محققان این رشته در ارتباط هستند و مخاطبان عادی کمتر به وب سایت هایی که به صورت تخصصی به این کار اقدام میکنند می آیند .

انتشار مطالب علمی
انتشار مطالب علمی

برای جذب مخاطبان عادی میتوانید با معرفی گونه های مختلف ، بخصوص آن دسته از نژاد هایی که در ایران بیشتر نگهداری میشود ، به اطلاعات مخاطبانتان که در رابطه با نحوه تغذیه و یا رفتار های حیوان خانگی شان به دنبال مطالب مفید میگردند بی افزایید . این موارد اگر به درستی و با استاندارد رعایت شود ، حتما آن ها را به عنوان یکی از کاربران سایتتان برای شما حفظ میکند.

بهتر است بدانید که تمام نژاد های حیوانات خانگی مانند سگ ها ، گربه ها ، ماهی ها و … در ایران پرورش داده نمیشود . پس بهتر است مطالبی که منتشر میکنید برای مخاطبین شما قابل درک و قابل لمس تر باشد .

البته شما میتوانید به عنوان مثال ، تنها و بصورت تخصصی در رابطه با ماهی ها و انواع و لوازم و شرایط نگهداری آن ها تولید محتوا کنید .

این موارد هم برای مخاطبان شما جذاب است چرا که تعداد کسانی که به هرکدام از این دسته ها علاقه مند هستند کم نیست و چون نگهداری از حیوانات خانگی روز به روز بیشتر مورد توجه قرار میگیرد ، افراد زیادی هستند که میخواهند در این زمینه بیشتر اطلاعات کسب کنند .

یک طبقه بندی مناسب و اصولی میتواند شما را تبدیل به یک وب سایت حرفه ای تبدیل کند و همچنین ، مخاطبانتان را هم از سردرگمی میان مطالب پراکنده وب سایت نجات دهد .

البته این موارد بیشتر به تخصص و علاقه خودتان هم بستگی دارد . ممکن است شما از آن دسته ای باشید که با سگ ها و یا گربه ها میانه خوبی ندارند ، پس بهتر است که بیشتر به دسته هایی که مورد علاقه تان هستند بپردازید و بر اساس آن تولید محتوا کنید .

 

تمرکز محتوای شما بر کدام یک از حوزه های دامپزشکی باشد بهتر است؟

همانطور که گفته شد ، میتوانید بصورت تخصصی در رابطه با هرکدام از حوزه های مختلف دامپزشکی و یا هرکدام از گونه های مختلف حیوانات خانگی که بخواهید ، تولید محتوا کنید

ولی در این بین فراموش نکنید که این دسته بندی ها تنها در رابطه با حیوانات خانگی نیست !

در حال حاضر ، تعداد بالایی از مخاطبین فضای مجازی در ایران ، اقشاری هستند که با مشاغل روستایی سر و کار دارند و یا در آن فعالیت میکنند و این به شما یادآور میشود که جای خالی یک وب سایت که به طور تخصصی به این موارد بپردازد شدیدا خالیست.

تمرکز محتوای شما بر کدام یک از حوزه های دامپزشکی باشد بهتر است؟
تمرکز محتوای شما بر کدام یک از حوزه های دامپزشکی باشد بهتر است؟

اگر شما به عنوان یک تولید کننده محتوای حرفه ای ، با ترجمه مقالات خارجی مختلف راهکار های به روز دنیا که البته با امکانات داخلی نیز هماهنگ باشند را به مخاطبانتان ارائه دهید ، قطعا بطور انحصاری این زمینه تولید محتوا را قبضه خواهید کرد .

این موضوع بسیار مهم است چرا که بخش هایی از صنایع کشورمان بر پایه مشاغل روستایی است و در این مشاغل نیز کما بیش همچنان از حیوانات استفاده میشود . همچنین اگر به عنوان یک وب سایت دامپزشکی درحال فعالیت هستید حتما بخش های دیگر صنعتی مانند صنایع دامپروری و یا پرورش دهنده ها را از دست ندهید .

پس همانطور که مشخص شد ، محدودیتی در عناوین و موضوعات مختلف در زمینه دامپزشکی وجود ندارد و شما میتوانید از همین موضوع برای تولید محتوایی نو آورانه استفاده کنید و در این بین حرفی برای گفتن داشته باشید .

نو آوری کمتر موضوعی است که در محتوای دامپزشکی در وب سایت های داخلی به آن پرداخته میشود . برای تولید محتوایی نوآورانه نیاز به ایده هایی در این زمینه دارید ، در ادامه چند ایده مختلف برای محتوای شما ارائه خواهد شد و قطعا شما نیز اگر بخواهید میتوانید با کمی اندیشیدن به ایده های بهتری نیز برسید .

 

چند ایده برای تولید محتوا در وب سایت دامپزشکی

محتوای نو آورانه در این زمینه ، بیشتر برای وب سایت هایی کاربرد دارد که محتوای خود را پیرامون مسائل علمی و پژوهشی منتشر میکنند و کمتر پیش میاید که وب سایت های متعلق به کلینیک ها ، اقدام به تولید محتوایی کنند که نو آورانه باشد .

چند ایده برای تولید محتوا در وب سایت دامپزشکی
چند ایده برای تولید محتوا در وب سایت دامپزشکی

البته این خود برای شما یک فرصت است تا بتوانید با ارائه محتوایی جدید خودتان را در میان وب سایت های مشابه کمی متمایز تر نشان دهید .

ایده هایی برای تولید محتوا در وب سایت دامپزشکی :

 میتوانید بطور تخصصی به محتوایی بپردازید که پیرامون صنعت دامداری و دامپروری باشد ، برای مثال با تحقیق درباره نحوه تغذیه مناسب ، شیوه های نوین نگهداری و ارائه اطلاعات دامپزشکی در باره این دام ها بطور تخصصی بپردازید.

یا بطور مثال میتوانید با ارائه ی محتوایی پیرامون حیوانات خانگی ای خاص که اخیرا هم خیلی مورد استقبال قرار گرفته است ، بطور تخصصی به انتشار اطلاعات دامپزشکی مختلف درباره آنها بپردازید ، مانند انواع مختلف خرگوش ها ، بخصوص خرگوش های مینیاتوری، همستر ها ، لاک پشت ها و دوزیستان و همچنین خزندگان بپردازید .

همچنین میتوانید با ارائه مقالات پژوهشی مختلف در این حوزه و یا ارائه محتوایی که به معرفی گرایش های مختلف دامپزشکی بپردازد ، محتوای خود را به سمت آکادمیک شدن ببرید . کمبود وب سایتی که بصورت تخصصی به محتوای آکادمیک در حوزه دامپزشکی میپردازد احساس میشود و شما میتوانید در این زمینه تولید محتوا کنید و ترافیک بالایی از کاربران کسب کنید .

هر از گاهی میتوانید با محتوایی که نشان دهنده آن باشد که چه حیواناتی برای نگهداری در خانه مناسب تر هستند و یا معرفی و دسته بندی حیوانات خانگی ، محتوای جذابی برای کاربران وب سایتتان فراهم کنید .

همچنین در نظر بگیرید که میتوانید محتوایی منتشر کنید که به نام گذاری حیوانات خانگی بپردازید و با تهیه فهرستی از نام های مختلف حیوانات و حتی دسته بندی کردن آن ها ، مطالب جذابی برای مخاطبین خود منتشر کنید .

 

نتیجه گیری

جامعه امروز توجه بالایی به نگهداری و پرورش حیوانات خانگی نشان داده است و این توجه بالا منجر به رونق در این زمینه شده است.

البته با افزایش تقاضا و نگهداری از حیوانات بخصوص در محیط های خانگی به دلیل کم اطلاعی عموم از نحوه تغذیه و یا نگهداری حیوانات خانگی ، نیاز به دامپزشکی هر روز بیشتر میشود .

شما نیز به عنوان یک تولید کننده محتوا و یا مدیر یک وب سایت فعال در این زمینه ، با ارائه مطالب علمی ، ترجمه شده و به روز ،در این میان برای خودتان جایی باز کنید و بیشتر از قبل کمک به پیشرفت این حوزه انجام دهید.

نتیجه گیری
نتیجه گیری

مهم است که اطلاعاتی که در محتوای خود منتشر میکنید ، حتما به روز و صحیح باشد تا به این صورت اطمینان کاربران خودتان را جلب کنید .

راه اندازی کسب کار در وب سایت های دامپزشکی هم کمک شایانی به رونق وب سایت شما میکند .

شما میتوانید با راه اندازی فروشگاه و انتشار محصولات مختلف مربوط به لوازم مرتبط با حیوانات خانگی وب سایت خودتان را تکمیل تر کنید چرا که بیشتر محصولات مربوط به حیوانات خانگی در وب سایت ها و بصورت آنلاین به فروش میرسد .

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید