تولید محتوا برای سایت حسابداری

تولید محتوا برای سایت حسابداری

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

در این مقاله قصد داریم به تولید محتوا برای سایت حسابداری بپردازیم :

با پیشرفت تکنولوژی و فراگیر شدن استفاده از اینترنت اکثر افراد سعی بر این دارند که برای معرفی خود از سایت ها و صفحات در شبکه های اجتماعی استفاده کنند . یکی از مشاغلی که برای آموزش و یا کسب و کارها از این تکنولوژی استفاده می کند حسابداری می باشد .

ما با تولید محتوای هدفمند می توانیم به صورت تضمین شده حجم ورودی شما از موتور جستجوی گوگل را افزایش دهیم .

این تولید محتوا در حوزه کاری حسابرسی و حسابداری خواهد بود و با آنالیز دقیق عناوینی استخراج می شوند که پس تولید محتوا بر روی انها در صفحات اول ،دوم یا نهایتا سوم گوگل نمایش داده خواهند شد و موجب افزایش ورودی ارگانیک خواهند شد.

جهت دریافت مشاوره رایگان اولیه با ما در تماس باشید.

09120647344

تولید محتوا برای سایت حسابداری
تولید محتوا برای سایت حسابداری

حال نکته مهمی به وجود می آید که آیا هر فردی که در حسابداری خبره است آیا می تواند خودش برای سایت و یا صفحه های اجتماعی تولید محتوا انجام دهد ؟ برای اینکار افراد باید این نکته را بدانند که برای تولید محتوا فقط شناخت و تسلط بر روی مطلب کافی نیست و شما باید با نکات و مسائل ریز پیرامون این مسائل آشنا باشید .

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به سوالات زیر پاسخ  می دهیم:

 محتوا چیست ؟

چگونه یک تولید محتوا برای سایت حسابداری داشته باشیم ؟

[/stextbox]

 

 

محتوا

از دیرباز انسان ها برای ارتباط برقرار کردن با یکدیگر سعی می کردند راهی را انتخاب کنند و از راه های مختلف از محتواها استفاده میکردند . امروزه نیز این استفاده از محتوا شکل ها جدید به خود گرفته است و با توجه به پیشرفت ارتباطات اکثر افراد از اینترنت  استفاده می کنند به همین دلیل محتوا ها به صورت متنی ، صوتی ، تصویری و یا ویدیویی تولید می شود .

تولید محتوا امروزه شاید در ابتدا  کاری آسان باشد به عنوان مثال ممکن است یک خانم که در منزل مشغول کار است از هنر و غذاهایش تصاویری تهیه کند و بعد از آن دستور کامل آن را در صفحه خود بگذارد و یا یک نوجوان عکسی از تفریحات که انجام داده است بگذارد و در زیر آن توضیحی مختصر از آنها بنویسد و . . . تمام این ها ممکن است در نگاه اول محتواهای جالب باشد اما برای اینکه افراد بتوانند در کار خود قوی تر باشند و مخاطب بیشتری جذب کنن لازم دارند که به نکات ریز و درشت پیرامون آن توجه کنند .

محتوا
محتوا

محتوای جدید

دقت داشته باشید با توجه به این که تمامی افراد در شبکه های مجازی به خصوص اینستاگرام فعال هستند می توانند هر روز محتواهای جدیدی تولید کنند اما در این زمینه افرادی موفق می شوند که بتواند دنبال کننده و لایک بیشتری را بدست بیاورند . این افراد کسانی هستند که سعی می کنند محتوای قوی را تولید کنند .

اگر در محتوایی یک مبحث را توضیح دهید و نیمه راه افراد را رها کنید تا مجبور شوند از ادامه مطالب شما استفاده کنند از دید آنها شما فردی سودجو هستید و ممکن است از خواندن مطالب شما منصرف شود .همچنین برای تولیدی محتوا باید کمی خلاقیت بکار ببررید مثلا اگر قرار است شما ضرر یک لیوان پاپ کورن را به مخاطب بگویید

هیچ گاه با اعداد و ارقام نمی توانید ضرر آن را نشان دهید زیرا شاید در گام نخست از خورد آن پشیمان شوند اما کمتر از چند ساعت آن را فراموش میکنن اما شما می توانید با یک تولید محتوای خلاقانه مثلا نشان دادن میزان چربی آن برای یک میز پر از غذاهای چرب نشان دهید قطع این محتوای تصویری و خلاق بهتر در ذهن مخاطب می ماند تا یک محتوای خشک و پر از ارقام می باشد .

 

تولید محتوا با کیفیت برای سایت حسابداری

برای اینکه یک تولید محتوای باکیفیت داشته باشید بهتر است به نکات کلیدی و مهم زیر اشاره کرده ایم :

سعی کنید برای تولید محتوا از اصلی ساده نویسی استفاده کنید . شاید در نگاه اول از اینکه قرار است یک محتوای ساده تولید کنید خوشحال شوید و بگویید که خودتان از پس آن برمی آید ولی باید به این نکته توجه کنید سادگی به معنای بی کیفیت بود مطالب نیست و شما باید یک محتوای قوی و ساده تولید کنید که این امر بسیار سخت و پیچیده می باشد . معمولا افرادی که هدف خود را در گام نخست مشخص کنند می توانند تسلط کامل و کافی بر روی محو داشته باشند به همین دلیل باعث می شود که مطالب را هر چند سنگین راحتتر توضیح دهند .

تولید محتوا با کیفیت برای سایت حسابداری
تولید محتوا با کیفیت برای سایت حسابداری

نکته مهم بعدی در تولید محتوای حسابداری این است که شما باید رقبای خود را زیر نظر داشته باشید و مطالبی که مورد نیاز مخاطب است را پیدا کنید و طبق آن مطالب جدید را تولید کنید .

در تولید محتواهای حسابداری باید اصل معتبر بودن ودقیق بود را رعایت کنید زیرا هر نکته ی اشتباهی ممکن است مخاطب شما را گمراه کند و مشکلات زیادی را برای شما به وجود آورد .

مطالب پیچیده و سنگین

در تولید محتوای حسابداری باید دقت داشته باشید که به هیچ عنوان مطالب را سنگین و پیچیده نکنید زیرا این مطالب باید ساده و قابل فهم باشد تا مخاطب راحت تر آن را درک کند . شما برای اینکه مطالب را دقیق تر توضیح دهید می توانید از داستان های ساده استفاده کنید با استفاده از این داستان ها می توانید مطالب را قابل فهم تر توضیح دهید .

در تولید محتوای حسابداری سعی کنید هدفتان یا موضوعی که انتخاب کرده اید را مشخص کنید و در آن مبحث فقط به همان موضوع بپردازید و اگر قرار است مبحث دیگری را توضیح دهید از یک دسته بندی دیگر استفاده کنید

زیرا اگر بخواهید تمامی مطالب را در یک مبحث توضیح دهید محتوای شما را کسل کننده می کند و خیلی سریع مخاطب خود را از دست می دهید . به همین دلیل مشخص کردن هدف یک نکته بسیار مهم در هر محتوایی می باشد .

در تولید محتوای حسابداری نیازی نیست که احساسی عمل کنید باید مطالب را دقیق و بدور از احساس عمل کنید زیرا مطالب حسابداری مسائلی است که احساس در آن دخالتی ندارد و مطالب از فرمول های ریاضی استفاده می شود .

 

نتیجه گیری

امروزه بیشتر افراد برای معرفی کسب و کارهای خود از تولید محتوا برای سایت و یا صفحه های شبکه های مجازی خود استفاده می کنند . یکی از این حرفه ها تولید محتوا برای سایت های حسابداری می باشد که برای تولید محتوای آن نکات و مسائل مهمی وجود دارد یکی از مهم ترین این مسائل این است که شما هدفتان را مشخص کنید و در هر قسمت به یک مبحث از آن بپردازید .

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

جهت مشاواره رایگان در زمینه تولید محتواهای هدفمند با ما در تیم هشت تماس بگیرید.

09120647344

[/stextbox]

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید