تولید محتوا برای دورکاری

تولید محتوا برای دورکاری

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

در این مقاله قصد داریم به تولید محتوا برای دورکاری بپردازیم :

با توجه به اهمیت تولید محتوا بیشتر سایت ها و صفحات شبکه های اجتماعی از افراد خبره برای تامین تولید محتوا استفاده می کنند و بیشتر به صورت دورکاری اینکار انجام می شود . دلیل استفاده از افراد خبره برای دورکاری این است که شاید شما به قدر کافی در کسب و کار خود حرفه ای باشید اما تولید محتوا نکات ریز و درشت زیادی دارد که یک فردی که خبره در این زمینه است تمامی موارد را به صورت دقیق رعایت می کند .

تولید محتوا برای دورکاری
تولید محتوا برای دورکاری

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به سوالات زیر پاسخ می دهیم

نکات مهم برای تولید محتوای دورکاری چیست ؟

آیا تولید محتوا  دارای انواع مختلفی می باشد ؟

[/stextbox]

 

 

نکات مهم برای تولید محتوای دورکاری

گاهی افراد تصمیم می گیرند که  خود برای صفحه و یا سایت شان محتوایی را تولید کنند اما باید قبل از اقدام به هر کاری اصول و قواعد آن را به خوبی بدانند در زیر سعی کرده ایم به نکات مهم برای تولید محتوای دور کاری بپردازیم :

اولین نکته مخاطب را دوست خود بدانید و اگر در راهی که رفته اید شکست خورده اید آن را به عنوان یک نکته طلایی با مخاطب در میان بگذارید تا دیگر مخاطب آن راه اشتباه را نرود .به عبارت دیگر هیچ گاه در روند کاری خود را پاک و معصوم نشان بدهید و بگذارید دیگران از اشتباه های شما درس گیرند شما با این کار می توانید خودتان را قوی تر نشان دهید . دقت داشته باشید اگر شما بخواهید خود را همه چیز دان و پاک نشان دهید افراد کمتری به شما توجه می کنند .

نکات مهم برای تولید محتوای دورکاری
نکات مهم برای تولید محتوای دورکاری

تعیین اصول در تولید محتوا

همیشه برای تولید محتوای خود یک اصولی را در نظر بگیرید اگر شما بدون توجه به اصول محتوایی را تولید کنید محتوای شما نامفهوم می شود اما اگر مثلا برای محتوای متنی یک اصول و چار چوبی را مشخص کنید می توانید همه مسائل را بدون کوچکترین جا افتادگی توضیح دهید . مثلا یک محتوای طولانی را در نظر بگیرید با یک متن و پاراگراف هایی که هیچ تیتر ندارند کاملا عاقلانه است که این محتوا خسته کننده است و خواننده خیلی سریع از خواندن آن پشیمان می شود .

سعی کنید برای آموزش خود یک محتوای هدفمند تولید کنید ، زیرا اگر هدفی در تولید محتوا نداشته باشید هیچ گاه نمی توانید محتوای با کیفیتی تولید کنید . یک بازاریابی موفق باید یک تولید محتوای با کیفیت داشته باشد .

رعایت قواعد نگارشی

سع کنید اگر قرار است یک تولید محتوای متنی داشته باشید تمامی قواعد نگارشی و دستور زبان را به درستی رعایت کنید ، زیرا در این صورت می توانید ابهام کمتری در متن داشته باشید . بسیاری از مواقع محتوا های متنی بسیار با کیفیت هستند و دارای مطالب با ارزشی می باشند اما به دلیل رعایت قواعد دستور زبانی باعث ایجاد ابهام برای خوانند می شود . به همین دلیل معمولا یک تولید محتوا کار حرفه ای سعی می کند از علائم نگارشی در مکان ها درست استفاده کنند .

اگر قصد دارید یک تولی محتوای دورکاری را قبول کنید همیشه اید های که در سر دارید را در نظر بگیرید و سعی کنید تا پایان ایده ادامه دهید و طی بررسی های زیادی که بر روی آن انجام می دهید به آن شاخ و برگ بدهید و طبق یک موضوع و هدف مشخص آن را ادامه دهید . دقت داشته باشید شما می توانید بهترین ایده ها و محتواهای را با این روش تولید کنید و از آن لذت ببرید ، همچنین مخاطب بیشتری را جذب کنید زیرا مخاطبان در فضاهای مجازی به دنبال مطالب جدید و خلاق می گردند .

از کپی کردن بپرهیزید

در تولید محتوای دور کاری باید سعی شود که هیچ گاه سبک شخص دیگری را دنبال نکنید .شما تنها مجاز هستند مطالب و محتواهای زیادی را بخوانید و مورد بررسی قرار دهید اما نباید از سبک فرد کپی کنید زیرا با این روش محتوای خود را بی کیفیت نشان میدهید و حتی در شروع کار ممکن است مطالب و محتواهای شما با نام همان فرد معروف که سبکش را دنبال کرده اید شناخته شود .

پیشنهاد ما به شما این است که از سبک های موفق ایده بگیرید و از آنها برای تولید محتوای خود استفاده کنید با این روش می توانید یک محتوای خلاقانه تولید کنید که مخاطب بیشتری را به خود جذب می کند . دقت داشته باشید شاید در گام نخست سبک جدید برای خود پیدا کردن کمی سخت باشد اما با تمرین و گذشت زمان می توانید به بهترین ورژن از خود برسید و یک محتوا با کیفیت و زیبا تولید کنید .

کیفیت محتوا را حفظ کنید

گاهی در تولید محتواهای دورکاری برای اینکه مطالب و تعداد کلمات زیاد شود از محتوا نامربوط به هدف استفاده می شود اما این روش باعث می شود که از کیفیت محتوای شما زده شود به همین دلیل یک محتوا کار حرفه ای سعی می کند که از محتواهای مرتبط با موضوع و هدف خود استفاده کنند .

مخاطب شما برای یک هدف خاص به محتوای شما توجه کرده است و در حال خواندن محتوای شما می باشد حال این را در نظر بگیرید که شما از تمامی موضوعات غیر مرتبط و مرتبط با هدفتان نوشته اند به جز موضوع اصلی ، شما با این کار مخاطب خود را برای همیشه از دست می دهید حتی به مرور زمان مخاطبان همیشگی و وفادار خود را نیز از دست می دهید .

یک محتوا کار حرفه ای باید سعی کند تا آخرین کلمه ای که در محتوای خود استفاده می کند پیرامون موضوع خود باشد برای اینکه در این زمینه موفق باشید سعی کنید بعد از تمام کردن هر پاراگراف آن را چند بار بخوانید و هر جایی از آن که به موضوع ربطی نداشت را حذف کنید .

توجه به طول کلمات

در تولید محتوا دورکاری باید به طول کلمات توجه شود ، برای مشخص شدن طول کلمات شما باید به موضوع نیز توجه کنید مثلا اگر شما قرار است در مورد موضع (( در مورد ما )) در یک سایت مطلبی بنویسید بهتر است از کلماتی با طول چهار صد یا حتی کمتر استفاده کنید

زیرا این مطلب اگر به صورت طولانی باشد مخاطب را خسته می کند و بر عکس اگر شما در حال تولید محتوای آموزشی می باشید به هیچ عنوان نباید به طول محتوا توجه کنید برای اینکار یک موضوع یا مبحث آموزشی را انتخاب کنید و تمامی نکات ریز و درشت آن را بنویسید البته باید بدانید که در محتوای آموزشی نباید از کلمات زیاد استفاده کنید زیرا مخاطب را خسته می کند ، حال اگر مبحث آموزشی شما بیش از اندازه طولانی است سعی کنید از محتواهای صوتی و ویدیویی استفاده کنید زیرا محتواهای متنی تاثیر زیادی بر روی مخاطب نمی گذارند و باعث میشود فرد سریع خسته شود .

 

انواع مختلف تولید محتوا

محتوا راهی است برای ارتباط شما از این طریق می توانید خود را به دیگران معرفی کنید حال برای این کار می توانید از روش های مختلف استفاده کنید مثلا شما می توانید برای تولید محتوا آموزشی از ویدیو های که خود برای موضوع و هدف خود تولید کرده اید استفاده کنید . در زیر به چندین مورد از تولید محتوا پرکاربرد پرداخته ایم :

انواع مختلف تولید محتوا
انواع مختلف تولید محتوا

تولید محتوای متنی :

تولید محتوای متنی اولین محتوا و پر کاربرد ترین محتوا می باشد . شما سایتی را در نظر بگیرید که وارد آن می شوید شاید در گام نخست محو زیبایی سایت شوید و از آن لذت ببرید اما در کسری از ثانیه این زیبایی برای چشمان شما عادی می شود و به دنبال پیدا کردن مطالبی می کردید که با هدف شما هم راستا باشد اگر شما متنی را پیدا کنید خیلی سریع از این سایت خارج می شوید .

مثال ذکر شده یک نمونه کوچک از اهمیت محتوای متنی بود . محتواهای متنی می تواند به صورت کوتاه یا طولانی باشد که این کاملا به شرایط و هدف شما بستگی دارد اگر مثلا شما قرار است در مورد یک عکس کوچک توضیحی بدهید خیلی طبیعی است که از تعداد کلمات کمی استفاده کنید اما اگر قرار است در مورد یک عکس تاریخی مطلبی بنویسید نیاز به توضیح بیشتری در این باره دارید .

تولید محتوای بصری :

منظور از تولید محتوای بصری این است که از چندین عکس استفاده کنید ، شما از این طریق می توانید یک موضوع جالب را به تصویر بکشید . یکی از پرکاربرد ترین تولید محتواهای بصری اینفوگرافی می باشد .

تولید محتوای اسلاید شیر:

این تولید محتوا در اروپا و آمریکا طرفداران زیادی دارد و به این صورت است که از تلفیق چند عکس استفاده می شود . در ایران کمتر کسی از این محتوا استفاده می کند .

تولید محتوای ویدیویی :

تولید محتوای ویدیویی یکی از تولید محتوا های پرکاربرد است که طرفداران زیادی دارد و حتی شصت برابر محتوای متنی مخاطب جذب می کند زیرا تاثیر بسیار زیادی بر روی مخاطب دارد .

در دنیا بیشتر شرکت های بزرگ از محتواهای ویدیویی استفاده میکنند . نکته مهمی که در این زمینه وجود دارد این است که باید به طول زمان ویدیو توجه کنید زیرا در بیشتر مواقع مخاطبین از تولید محتواهای ویدیویی طولانی استقبال چندانی نمی کنند .

تولید محتوای صوتی :

تولید محتوای صوتی یا پادکست امروزه طرفداران زیادی دارد زیرا افراد کمتر زمان برای مطالعه و یا تماشا فیلم دارند به همین دلیل می توانند در زمان هایی مانند رانندگی و یا استراحت از این محتوا استفاده کنند . میتوانید از محتواهای آموزشی کوتاه مانند فراگیری زبان ، داستان های طولانی و یا خبرها از این محتوا استفاده کنید .

تولید محتوای تلفیقی :

تولید محتوای تلفیقی یکی از پرطرفدار ترین محتواهای می باشد که درآن از محتواهای دیگر به صورت ترکیبی استفاده می شود به عنوان مثال از محتوای متنی با بطری ، محتوای متنی با تصویری ، محتوای ویدیویی با متنی و در آخر ترکیب کلی که محتوای متنی ، صوتی ، تصویری و ویدیویی است استفاده کنید . البته این تولید محتا بیشتر برای سایت ها استفاده می شود .

تولید محتوای کپی رایتینگ :

کپی رایتینگ یک تولید محتوایی است که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است البته این محتوا بیشتر در سایت هایی که فروش کالا دارند استفاده می شود .، نکته مهم در ای محتوا این است که بیشتر از تولید محتوای متنی و تصویری در کنار یکدیگر استفاده میشود .

تولید محتوای آموزشی :

این تولید محتوا از حساس ترین ها در زمینه تولید محتوا می باشد و برای اینکه در این حوزه مشغول شوید باید زمان زیادی بگذارید که در کار خود حرفه ای شوید زیرا اگر بی گدار به آب بزنید باعث می شود که مخاطبین زیادی را از دست بدهید و سریع با شکست مواجه شوید .

تولید محتوای خبری :

تولید محتوای خبری زمانی موفق می شود که اخبار موثق و دقیق در آن نوشته شود . در این محتوا شما می توانید از کپی استفاده کنید و دغدغه ای نداشته باشید .

نتیجه گیری

امروزه تمامی بیشتر کسب و کارها برای اینکه بتوانند خود را به دیگران معرفی کند از سایت و یا  صفحات مجازی استفاده می کنند . برای اینکه بتوانند مدیریت خوبی در این زمینه داشته باشند باید بتوانند محتوای خوبی را تولید کننند و درون سایت یا صفحه خود بگذارند به همین منظور باید به نکات مهمی از جمله صادق بودن با مخاطب ، دقت به طول کلمات ، مرتبط بودن مطالب ، رعایت کردن یک سبک خوب برای سایت و . . . توجه کنید .

منظور از تولید محتوا با طول کلمات مناسب این است که شما بتوانید مطالب را به گونه ای بنویسید که تمام نکات مهم در مورد موضوع را پوشش دهد اما به هیچ عنوان باعث خسته شدن مخاطب نشود و اگر مطالب شما زیاد است باید حتما آن را به صورت محتواهای صوتی و با ویدیووی تولید کنید .

محتوا راهی است برای ارتباط شما از این طریق می توانید خود را به دیگران معرفی کنید حال برای این کار می توانید از روش های مختلف استفاده کنید مثلا شما می توانید برای تولید محتوا آموزشی از ویدیو های که خود برای موضوع و هدف خود تولید کرده اید استفاده کنید .

تولید محتواها می تواند به صورت متنی ، صوتی ، تصویری ، ویدیویی ، تلفیقی باشد که در بیشتر مواقع از تولید محتوای متنی استفاده می شود اما برای اینکه بتوانید مخاطب بیشتری جذب کنید می توانید از تولید محتوای ویدیویی با طول زمان مناسب استفاده کنید .

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

جهت دریافت مشاوره رایگان در زمینه تولید محتواهای هدفمند و تضمین شده با ما در تیم هشت تماس بگیرید.

09120647344

[/stextbox]

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید