تولید محتوای گردشگری

تولید محتوای گردشگری

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

در این مقاله قصد داریم به تولید محتوای گردشگری بپردازیم :

قبل از هر چیز توصیه میکنم به بخشی از تجربیات ما در حوزه تولید محتوای هدفمند در زمینه گردشگری  نگاهی اجمالی بیاندزید.

مقدمه :

یکی از موضوعات در تولید محتوا ، تولید محتوا گردشگری می باشد . امروزه یکی از حوزه های کسب و کار که در شبکه ها اجتماعی و اینترنت فعالیت زیادی دارند ، صنعت گردشگری و هتل داری می باشد و از اینرو تولید محتوا باید در این حوزه به صورت حرفه ای و هدفمند انجام شود تا مخاطب بیشتری را به سمت خود جذب کند .

محتوا مهم ترین تاثیر را بر روی مشتری می گذارد این را در نظر بگیرید که شما برای طراحی و زیبایی سایت خود هزینه بسیار زیادی کرده اید اما سایت شما محتوای کاملی ندارد که خواننده را به خود جذب کند اما در نقطه مقابل شاید یک صفحه بسیار ساده داشته باشید اما محتوای بسیار آموزنده ای داشته باشید که با استفاده از آن بتوانید یک بازدید کننده معمولی را به یک مشتری ثابت تبدیل کنید .

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به سوالات زیر پاسخ می دهیم

نکات مهم در تولید محتوای گردشگری چیست ؟

آیا تولید محتوای گردشگری موضوعات مختلفی دارد ؟

[/stextbox]

تولید محتوای گردشگری
تولید محتوای گردشگری

نکات مهم و آموزنده در تولید محتوا گردشگری

در زیر قصد داریم به نکات مهم در تولید محتوا برای گردشگری اشاره کنیم :

توجه داشته باشید تمامی نکاتی که در مرود تولید محتوا در این زمینه درج می شود مرحله پس از انتخاب عنوان محتواست و عنوان محتوا حتما باید به روش هدفمند و با استراتژی و انالیز بسیار دقیق انجام شود که تیم هشت با الگوریتم های اختصاصی خود در حوزه دیپ لرن می تواند رشد و موفقیت شما در این حوزه را تضمین کند.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

لطفا جهت مشاوره در زمینه استراتژی تولید محتوای هدفمند با ما در تیم هشت در تماس باشید.

09120647344

[/stextbox]

کار با موبایل

امروزه اکثر افراد با موبایل های خود کار میکنند و شما به این نکته توجه کنید که محتوای خود را به صورتی تهیه کنید که با موبایل ها سازگاری داشته باشد . برای همین منظور شما باید دقت کنید فونت انتخابی ، عکس ، فیلم و هرچیزی که استفاده می کنید در تمامی موبایل های با هر امکاناتی قابل مشاهده باشد و خواننده برای خواندن این مطالب دچار سردرگمی و اذیت نشود .

دقت داشته باشید همیشه برگه برنده خود را خیلی سریع رو نکنید و هر نکته مهم را به جا و سر بزنگاه منتشر کنید .

برای این نکته باید کمی هوشیار ، خلاق و دارای زاویه دید مناسبی داشته باشید . یک نمونه از مثالی که می توانید در این مورد بزنیم این است که مثلا فردا روز گردشگری است و شما امروز باد یک امتیاز ویژه ای را برای کاربران خود در نظر بگیرید یا حتی یک عکس زیبا با یک شعار زیبا و پرمعنا را در صفحه خود قرار دهید .

این دو مثالی ساده بود در این زمینه شما می توانید با خلاقیت بیشتر کاری کنید که صفحه شما همیشه در ذهن کاربر بماند و حتی هر سال در روز گردشگری از آن دیدن کند .

یکی از موفقیت ها در تولید محتوا این است که شما در مورد محتوایی که تولید می کنید پاسخگو باشید شما با این کار اعتماد کاربران را جلب می کنید و آنها می دانند پشت محتوایی که می خوانند یک انسان مسئول و آگاه می باشد . دقت داشته باشید همیشه صفحه هایی که ارتباط دو نفره در آنها قوی می باشد بیشتر در لیست پیشنهادی ها قرار میگیرد .

نکات مهم و آموزنده در تولید محتوا گردشگری
نکات مهم و آموزنده در تولید محتوا گردشگری

دروغ نگویید

یکی از ارکان اصلی در تولید محتوا این است که سعی نکنید برای جذب مشتری بیشتر دروغ بگویید . این را همیشه بدانید که مخاطبین خیلی راحت می توانند متوجه راست و دروغ مطلبی شوند . یک مثال در مورد دروغگویی در تولید محتوا گردشگری این است که برای شما یک پیام با موضوع سفر رایگان به اصفهان  می آید اما وقتی وارد آن صفحه می شوید موجه می شوید که نه تنها از سفر رایگان خبری نیست بلکه هزینه این سفر از هر آژانس گردشگری دیگری گرانتر می باشد ،

در این زمان است که کاربر سعی می کند خیلی سریع از صفحه شما خارج شود و دیگر هیچگاه وارد صفحه شما نشود . دقت داشته باشید دروغ کوچک و بزرگ ندارد شما با یک دروغ کوچک می توانید تمامی مطالب با ارزش خود را بی ارزش نشان دهید ، پس هیچ گاه به خاطر جذب مشتری دروغ نگویید و آینده شغلی خود را به خطر نیندازید .

سعی کنید در صفحه خود مطالب مرتبط بگذارید و همچنین این مطالب را به صورت یکجا خسته کننده منتشر نکنید . همیشه یک پلی بین مطالب قدیمی و جدید تان بگذارید تا کاربران از صفحات بیشتری از سایتتان بازدید کنند ، دقت داشته باشید که این امر نباید به صورتی باشد که کاربر را سردرگم و خسته کند . همیشه مطالب کوتاه و آموزنده احتمال اشتراک گذاری بیشتری دارد .

همیشه سعی کنید مطالب را با دقت و حوصله منتشر کنید . علائم نگارشی ، قواعد دستوری و . . . در تولید محتوا بسیار مهم می باشد

برای اینکه در حوزه تولید محتوای گردشگری موفق باشید از محتواهای سمعی بصری بیشتر استفاده کنید ، اینگونه محتواها تاثیر بیشتری بر روی مخاطب دارند . یک نمونه از این محتوا که مناسب با محتوای گردشگری می باشد ، موسیقی سنتی هر منطقه میباشد .

موضوعات مختلف تولید محتوای گردشگری

گردشگری موضوعات مختلفی دارد در زیر به صورت جداگانه برای هر کدام از این موضوعات پرداخته ایم :

  • ایرانگردی : یکی از موضوعاتی که در تولید محتوای گردشگری وجود دارد ایرانگردی می باشد . ایران به دلیل وجود اقلیم و فرهنگ های مختلف می تواند موضوعات بسیار خوبی برای تولید محتوای گردشگری داشته باشد مثلا : فرهنگ ، رودخانه ها ، آب و هوا ، وسایل نقلیه و رفت و آمد ، جنگل ، مناظر طبیعی ، موزه ها ، میراث فرهنگی و . . .
  • دانستنی های سفر : یکی از موضوعات تولید محتوای گردشگری این است که افراد در مورد دانستنی های سفر اطلاعاتی را کسب کنند این اطلاعات از قبیل : برنامه ریزی سفر ، داروهای مورد نیاز ، مسیر ، لباس های مورد نیاز و . . .
  • بوم گردی : یکی از موضوعات تولید محتوای گردشگری این است که افراد در مورد بوم گردی اطلاعاتی را کسب کنند این اطلاعات از قبیل : محیط زیست ، روستا ، مناظر طبیعی ، اکوسیستم و . ..
  • جهانگردی : یکی از موضوعات تولید محتوای گردشگری این است که افراد در مورد جهانگردی اطلاعاتی را کسب کنند این اطلاعات از قبیل : کشور انتخابی ، فرهنگ ها ، واحد پول و . . .
  • هتلداری : یکی از موضوعات تولید محتوای گردشگری این است که افراد در مورد هتلداری اطلاعاتی را کسب کنند این اطلاعات از قبیل : مدیریت ، زمان اقامت ، کیفیت هتل و . . .
موضوعات مختلف تولید محتوای گردشگری
موضوعات مختلف تولید محتوای گردشگری

 نتیجه گیری

یکی از موارد تولید محتوا تولید محتوا برای گردشگری می باشد . برای اینکه بتوانید یک محتوا مفید در این زمینه داشته باشید باید نکات مهم و آموزنده پیرامون آن را به خوب بدانید .

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

لطفا جهت مشاوره در زمینه استراتژی تولید محتوای هدفمند با ما در تیم هشت در تماس باشید.

09120647344

[/stextbox]

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید