تولید محتوای سئو شده

تولید محتوای سئو شده

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

در این مقاله قصد داریم درباره موضوع تولید محتوای سئو شده با شما صحبت کنیم.

تولید محتوای سئو شده
تولید محتوای سئو شده

برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه تولید محتوا هدفمند می توانید با تیم هشت تماس بگیرید

۰۹۱۲۰۶۴۷۳۴۴

ضرورت ایجاد محتواهای سئو شده را در این مطلب قصد داریم مفصلا با شما عزیزان در میان بگذاریم. همچنین فاکتورهای بررسی برای تولید یک محتوای سئو شده را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به سوالات زیر پاسخ می دهیم:

  • منظور از تولید محتوای سئو شده چیست ؟
  • دسته بندی محتواهای تولید شده چیست ؟
  • نکات مهم در تولید محتوای متنی چیست ؟
  • نکات مهم در تولید محتوای صوتی چیست ؟
  • نکات مهم در تولید محتوای ویدیویی چیست ؟
  • نکات مهم در تولید محتوای تصویری چیست ؟

[/stextbox]

تولید محتوای سئو شده
تولید محتوای سئو شده

منظور از تولید محتوای سئو شده چیست ؟

تولید محتوا در بستر اینترنت نیازمند تبعیت از الگوریتم هایی خاص برای دیده شدن مطالب میباشد. محتوا باید به گونه ای تولید شود که اولا کپی تشخیص داده نشود ، و بعد با استفاده از ترفندها و استفاده از کلمات صحیح مرتبط برای موتورهای جست و جو مطلبی سودمند شناخته شود.

این نوع تولید محتوا باید سئو شده و برای مخاطبین سودمند باشد. محتوای تولید شده یا محتوای سئو شده به چندین صورت ممکن است تولید شود. ما میخواهیم در این مقاله مفصلا درباره تولید محتوای سئو شده با شما صحبت کنیم.

منظور از تولید محتوای سئو شده چیست ؟
منظور از تولید محتوای سئو شده چیست ؟

محتواهای تولید شده میتواند به صورت متنی ، صوتی ، تصویری ، و ویدیویی تولید شود. تمامی این محتواها باید به صورتی برای موتورهای جست و جو و مخاطبین شما سودمند باشند.

در ادامه حتما فاکتورهای بررسی موتورهای جست و جو را با شما در میان خواهیم گذاشت. همچنین در تولید محتوا و سئو مطالب لازم است از قوانینی پیروی کنید. تولید محتوا در فضای مجازی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

تولید محتوای سئو شده میتواند منجر به موفقیت یک کسب و کار و یا باعث شکست در یک تجارت الکترونیکی شود. اگر شما خواهان گسترش کسب و کار خود در فضای مجازی اینترنت هستید باید حتما از محتواهای سئو شده و جدید استفاده کنید. شاید بد نباشد از کسانی که در این حوزه مهارت دارند نیز کمک بگیرید. استفاده از افراد حاذق در زمینه تولید محتوا و دیجیتال مارکتینگ میتواند زمینه دستیابی شما به موفقیت در بستر اینترنت را برای شما عزیزان مهیا کند.

 

دسته بندی محتوای تولید شده چیست؟

همانطور که در بالا اشاره کردیم محتواهای تولید شده در چند دسته بندی مختلف ایجاد میشوند.

دسته بندی محتوای تولید شده چیست؟
دسته بندی محتوای تولید شده چیست؟

محتواهای متنی :

یکی از بهترین و متداول ترین شیوه های تولید محتوای سئو شده میباشد. در این نوع تولید محتوا ، شما با تولید متن های جدید و نوآوری در زمینه کاری خود و همچنین رعایت فاکتورهایی برای افزایش سئو مطالب ، میتوانید محتواهای متنی را تولید و از آنها در فضای اینترنت که میتواند شامل وب سایت کاری شما و یا حتی در فضای مجازی ، اینستاگرام و … باشد استفاده کنید ، البته تولید محتوای وب سایت به صورت کلی با تولید محتوای مناسب شبکه های اجتماعی بسیار متفاوت است. در ادامه میخواهیم به تفاوت این دو اشاره کنیم.

محتواهای متنی :
محتواهای متنی :

تولید محتوای متنی وب سایت :

تولید محتوا برای وب سایت نیازمند قوانین خاصی است که باید رعایت شود. اول آنکه برای تولید محتوای وب سایت شما باید از ابزارهای افزایش سئو مطالب کمک بگیرید که از این ابزار میتوان به افزونه های کمک کننده اشاره کرد.

همچنین کسانی که توانایی نویسندگی بالایی داشته میتوانند گزینه مناسبی برای تولید محتوای وب سایت باشند. رعایت کلمات کلیدی پر کاربرد از دیگر ملزوماتی است که باید در تولید محتوای وب سایت از آن استفاده کرد. همچنین متن تولید شده تحت هیچ شرایطی نباید کپی شده یا بی ارزش باشند. باید سعی کنید با حداقل کلمات مورد نیاز مفهوم کلی و جامع کسب و کار خود را شرح دهید.

تولید محتوای متنی وب سایت :
تولید محتوای متنی وب سایت :

تولید محتوای شبکه های اجتماعی :

شبکه های اجتماعی به عنوان یکی از قطب های اصلی توسعه کسب و کارهای اینترنتی محسوب میشوند. شما میتوانید در شبکه های اجتماعی ، با تولید محتوای کمتر و موثر تر کسب و کار و خدمات خود را معرفی کنید. مثلا برای تولید محتوای مناسب در اینستاگرام علاوه بر جنبه های گرافیکی میباید از متن های سئو شده نیست استفاده کنید. محتواهای متنی شبکه های اجتماعی غالبا با تعداد کلمات کمتر و دارای نکات کلیدی بیشتری هستند.

تولید محتوای شبکه های اجتماعی :
تولید محتوای شبکه های اجتماعی :

مثلا در متن های اینستاگرام استفاده صحیح از هشتگ و کلمات کلیدی موثر ، همچنین تگ افراد در حوزه کاری شما ، بسیار موثر واقع خواهد شد. علاوه بر دیدن شدن محتوا در صفحه اکسپلورر اینستاگرام عده ای با استفاده از هشتگ گذاری مناسب ممکن است با کسب و کار شما آشنا شوند. راحتی کار در شبکه های اجتماعی بسیار بهتر است تولید محتوای وب سایت محسوب میشود. همچنین در فضای شبکه هایی نظیر اینستاگرام نتایج کار به سرعت ممکن است خود را نشان دهد. و دردسر کمتری برای تولید محتوا خواهید داشت.

البته باید این نکته را در نظر داشته باشید فعالیت در شبکه های اجتماعی مقطعی است و اگر به هر دلیلی شبکه هایی نظیر ایسنتاگرام و … دچار اختلالی در روند کار خود شوند ممکن است کسب و کار شما با مشکلات زیادی رو به رو شود.

اما این مشکل در تولید محتوای وب سایت به چشم نمیخورد. وب سایت شخصی شما تحت نظر خودتان است و در صورت هر گونه مشکل میتوانید آن را کنترل و مهار کنید. همچنین وب سایت ها ممکن است تاثیرات بسیار طولانی تری در گسترش کار شما داشته باشند.

تولید محتوای صوتی :

تولید محتوای صوتی یا پادکست ها را با موزیک ها و فایل صوتی درون اینترنت اشتباه نگیرید. در واقع محتوای صوتی به این معناست که شما در بستر اینترنت با صدای خود یا هر چه که برای توسعه کار و کسب اینترنتی نیاز دارید. دست به ضبط صدا میزنید و آن را در بستر اینترنت به اشتراک میگذارید. در واقع محتوای صوتی یا همان پادکست ها نیازی به اتصال به اینترنت ندارند. و از حجم اینترنت مخاطبین شما کاسته نخواهد شد.

تولید محتوای صوتی :
تولید محتوای صوتی :

همچنین سهولت در دسترسی کاربران را میتوان از مزایای تولید محتوای صوتی در نظر گرفت. برای ضبط پادکست شما نیازی به ابزارهای تخصصی نداشته و این کار را میتوان با استفاده از یک میکروفن و یا حتی برنامه های ضبط پادکست انجام داد. البته برای ضبط پادکست های حرفه ای شما میتوانید از ابزار تخصصی و حرفه ای تر استفاده کنید. اما برای شروع کار خود بهتر است سخت نگیرید و سعی کنید کار خود را با حداقل امکانات شروع کنید.

تولید محتوای تصویری :

منظور از تولید محتوای تصویری استفاده از عکس ها و گرافیک در کار است. در این نوع تولید محتوا که کارای بسیاری مخصوصا در شبکه های اجتماعی دارد. شما میتوانید عکس هایی برای توضیح و معرفی محصولات خود تهیه و در فضای اینترنت منتشر کنید. استفاده از عکس مخصوصا در فضای اینستاگرام برای شما میتواند بسیار سودمند باشد.

زیرا اساس کار شبکه ای مانند اینستاگرام با تصاویر است. کاربران و مخاطبین شما ابتدا برای شناخت کار نیاز به دیدن عکس های و محتواهای تصویری شما دارند. به همین دلیل بسیاری از صاحبان پیج های پربازدید اغلب در تولید ویدیوهای خود نیز از عکس های محرک برای جذب فالوور استفاده میکنند.

این کار میتواند به منزله موفقیت افراد در توسعه یک پیج و کسب و کارشان باشد. شما نیز برای جذب مخاطب باید از تصاویری که باعث جذب افراد به حوزه کاری شما خواهد شد. استفاده کنید.

تولید محتوای تصویری :
تولید محتوای تصویری :

تولید محتوای ویدیویی یا ویدیو مارکتینگ :

به معنای ساخت کلیپ یا همان ویدیو برای گسترش حوزه کاری شماست. در این مورد شما با استفاده از ویدیوهای متعدد یا سریالی میتوانید به توضیح خدمات و کار خود بپردازید. استفاده از محتواهای ویدیویی میتواند روش کار محصولات شما و یا در غالب ویدیوهای آموزشی به کار آید.

یا حتی با استفاده از کلیپ ها یا فیلم های شما روش اصولی خدمات شما را به تصویر بکشد. برای تولید محتوا در شبکه های اجتماعی میتوانید با ساخت ویدیوهای یک دقیقه ای تمامی نکات مورد نظر کاری خود را به تصویر بکشید.

تولید محتوای ویدیویی یا ویدیو مارکتینگ :
تولید محتوای ویدیویی یا ویدیو مارکتینگ :

همچنین استفاده از محتواهای ویدیویی در وب سایت ها بسیار موثر واقع خواهد شد ، موتورهای جست و جو برای محتواهای ویدیویی یا صوتی امتیازات ویژه ای را در نظر میگیرند. البته ممکن است استفاده از محتواهای ویدیویی در وب سایت ها باعث کندی سایت و افزایش حجم آن شود.

بهتر است برای جلوگیری از آسیب به وب سایت خود ، در کنار تولید محتوای وب سایت ، دست به تولید محتوا در فضای شبکه های اجتماعی مربوطه از قبیل تلگرام و اینستاگرام بزنید. استفاده از شبکه های اجتماعی در کنار وب سایت کاری شما بسیار مثمر ثمر خواهد بود.

 

نکات مهم در تولید محتوای متنی چیست ؟

متن های تولیدی باید دارای ویژگی هایی برای تقویت سئو باشند. در زیر میخواهیم به نشانه های یک محتوای تولیدی سئو شده اشاره کنیم.

نکات مهم در تولید محتوای متنی چیست ؟
نکات مهم در تولید محتوای متنی چیست ؟

خوانایی :

محتوای متنی تولید شده باید دارای زبان ساده و روان باشند. این محتوا باید به گونه ای باشد که قابل فهم برای مخاطبین بوده و با کلمات ساده و روان مفهوم کامل و هدف اصلی محتوا را بیان کنند. محتواهای تولید شده متنی نباید دچار ابهام و یا به چالش کشیدن مخاطب در خدمات شما باشد.

شما باید برای تولید محتواهای خود با ساده ترین کلمات خدمات تخصصی خود را بیان کنید. استفاده از متون تخصصی یا دارای زبان هایی خارجه باعث نامفهومی محتوای شما خواهد شد. باید به گونه ای خدمات یا محصولات خود را شرح دهید که قابل فهم برای اکثریت اقشار جامعه باشد.

در این حالت ممکن است کسانی که با شما و خدمات شما آشنایی ندارند ، به واسطه محتوای مدیریت شده با خدمات شما آشنا شوند ، در تولید محتوا لازم است هدف را بر حفظ مخاطبین فعلی و جذب مخاطبین جدید بگذارید.

با این کار به معنای واقعی موفقیت در توسعه کار و خدمات خود میرسید. همچنین محتوا با الگوریتم های متعدد موتورهای جست و جو پیوسته آنالیز میشود

بهتر است از لحاظ دستوری و قواعدی تمامی نکات لازمه را رعایت کرده و برای موتورهای جست و جو مخصوصا گوگل مطلبی مورد پسند ایجاد کنید.هیچ گاه متنی را از وب سایت یا رقبای دیگر خود کپی نکنید. برای موفقیت لازم است شما یک قدم جلوتر از رقبای خود باشید.

و یا حتی آنان را به چالش بکشید , سعی کنید گفته های رقبای خود را به چالش بکشید ، مثلا اگر آنها از نکات مثبت یک محصول یا خدمات مطلب تولید میکنند ، شما با بیان نکات منفی محصولات آنها را به چالش بکشید. در تولید محتوای متنی لازم است شما صداقت را الویت کار خود قرار دهید.

هیچ گاه بیش از حد از جنبه های مثبت یک محصول ننویسید. رقابت سالم به معنای حفظ صداقت شماست. اگر محصول شما دارای نقاط ضعف است سعی کنید برای کاربران به خوبی نقاط ضعف را توضیح داده و یا برای مشکلات آنان راه حلی پیشنهاد دهید. تمامی این نکات باید به صورت خوانا و روان نوشته شده تا به بهترین شکل با مخاطبین ارتباط برقرار کنید.

کلمات کلیدی موثر :

یکی دیگر از فاکتورهای یک محتوای متنی موثر استفاده صحیح از کلمات کلیدی پر کاربرد است. باید سعی کنید مهم ترین کلمات کلیدی در حوزه کسب و کار اینترنتی خود را پیدا کرده و از آنها در مقالات و محتواهای متنی خود استفاده کنید. محتواهای متنی باید شامل کلمات کلیدی پر سرچ و توضیحاتی کامل برای خوانندگان خود باشد. ابزارهای زیادی برای یافتن کلمات کلیدی پر سرچ وجود دارد.

مثلا موتور جست و جوی گوگل یکی از بهترین گزینه ها برای یافتن کلمات کلیدی موثر است. شما میتوانید با سرچ یک کلمه یا عبارت در موتور جست و جوی گوگل در پایین صفحه کلمات کلیدی مرتبط که دارای سرچ روزانه بسیاری هستند را دیده و از آنان در محتواهای خود استفاده کنید. همچنین ابزارهای زیاد دیگری برای مقایسه کلمات کلیدی با هم وجود دارد.

با ابزار گوگل ترندز یکی دیگر از ابزارهای مورد استفاده صاحبان وب سایت یا مدیران تولید محتواست.  شما با استفاده از این ابزار میتوانید کلمات کلیدی پر کاربرد را با هم مقایسه کرده و بهترین کلمات کلیدی را در متون خود استفاده کنید. همچنین ابزارهای موثر دیگر بسیاری نیز برای یافتن و مقایسه کلمات کلیدی دیگر وجود دارد. باید این نکته را بیان کنیم استفاده صحیح از کلمات کلیدی نقش بسیار موثری در سئو محتواهای متنی خواهد داشت.

عنوان بهینه سازی شده :

استفاده از عناوین تحریک کننده میتواند بازدید بسیاری برای وب سایت شما رقم بزند. استفاده از کلمات کلیدی مرتبط در عناوین یک بخش دیگر برای جذب مخاطبین شماست. سعی کنید با استفاده از کلمات کلیدی موثر یک عنوان تحریک کننده بسازید. البته باید این نکته را گوشزد که عناوین دروغین باعث افت اعتبار وب سایت شما در نزد کاربران و موتورهای جست و جو میشود.

عنوان بهینه سازی شده :
عنوان بهینه سازی شده :

کاربران وقتی عبارات خود را در گوگل یا باقی موتورهای جست و جو سرچ میکنند. در ابتدا عناوین مقالات شما را میبینند. سعی کنید عنوان هایی را انتخاب کنید که دارای بازدهی بالایی باشد. برای مثال آموزش سئو وب سایت با عنوان “دانلود آموزش سئو وب سایت رایگان” تفاوت های بسیاری دارد. در عنوان اول شما یک بازه کلی را در نظر میگیرید اما در عنوان دوم شما علاوه بر آموزش کلمه دانلود به معنای در اختیار کاربران قرار گرفتن مقالات و همچنین واژه رایگان به معنای پولی نبودن آموزش را به عنوان خود اضافه کردید.

کسانی که به دنبال این گونه مطالب هستند فورا وب سایت شما را برای بازدید انتخاب میکنند. قدم بعدی دیگر به دست محتوای شماست. اینکه کاربران را چگونه جذب مطالب شما کند دارای فاکتورهای دیگری نیز هست که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. اما آنچه در اینجا باید بیان کنیم استفاده صحیح از عناوین مرتبط است.

اگر شما برای فروش یک محصول ، از واژه رایگان استفاده کنید ، کاملا از اعتبار خود در نزد مشتریان و کسانی که به دنبال خدمات یا محصولات شما هستند ، کم خواهد شد. عناوین باید حقیقی و مرتبط باشند ، برای جذب بازدید هرگز نباید دست به ساخت عناوین غیر اخلاقی یا دروغین بزنید. آنچه در یک کسب و کار اینترنتی موثر واقع خواهد شد حفظ صداقت و افزایش آن در نزد کاربران اینترنتی است.

به دنبال راه حل مشکلات باشید :

اگر شما فروشنده محصولات یا ارائه دهنده خدماتی باشید. باید بدانید که هیچ محصولی کامل نیست و محصولات شما دارای نواقصی نیز هستند. اینکه فروش دیگر رقبا از شما بیشتر است دلیل نمیشود که شما خود را در این حوزه شکست خورده بدانید. به دنبال ارتقا محصولات خود باشید. تقلید را کنار بگذارید. سعی کنید نیاز کاربران خود را بشناسید. برای رفع نقاط ضعف کار به دنبال راه حل باشید.

 

اگر محصولات شما دارای نقاط ضعف هستند سعی کنید با پیشنهادی دیگر این نقص را برای کاربران خود برطرف کنید. همیشه به دنبال جوابی موثر برای پرسش های کاربران خود باشید. به نظرات آنها پاسخ دهید. با ایجاد نظرسنجی از آنها بخواهید نقاط ضعف و نقاط قوت کار شما را بگویند. باید سعی کنید بازار کاری خود را داشته باشید و آن را در دست بگیرید. برای تولید محتوا نیز به همین گونه است سعی کنید از کاربران سوال کنید کدام مطالب را بیشتر میپسندند.

با نگاهی به آمار وب سایت خود ، عبارات سرچ شده کاربران را حتما زیر نظر بگیرید. سعی کنید از کاربران برای رفع نیازها استفاده کنید. همه چیز به مخاطبین شما برمیگردد. مخاطبین شما اولین عنصر مورد نیاز برای موفقیت شما هستند. هر چقدر به مخاطبین خود اهمیت داده و برای آنها ارزش قائل شوید آنها نیز با شما ارتباط برقرار کرده و از مخاطبین همیشگی شما خواهند شد. همیشه به دنبال جواب سوال ها باشید. خدمات خود را گسترش دهید.

 

نکات مهم در تولید محتوای صوتی چیست ؟

گوینده :

قدم اول برای تولید محتواهای صوتی استفاده از یک فرد با صدایی خوب و رساست. فرد گوینده باید بتوانند بدون هیچ گونه لهجه ای تمامی کلمات را به خوانایی بیان کند. همچنین باید توانایی بیان بالایی داشته و لرزش صدا نداشته باشد.

گوینده پادکست ها علاوه بر ویژگی های بیان شده باید بتواند لحن مناسب بیان را پیدا کرده و به راحتی با مخاطبین ارتباط برقرار کند. در تولید محتوای صوتی داشتن صدایی خوب و دلنشین بر تاثیرگذاری محتوا می افزاید. زیرا مخاطبین ابتدا با صدای گوینده ارتباط برقرار میکنند.

استفاده از لحن صحیح و ایجاد اعتماد در تولید محتوای صوتی میتواند به معنای موفقیت پادکست های شما به حساب بیاید. فرد گوینده حتما باید خود را معرفی و هدف اصلی تولید محتوای صوتی را بیان کند.

استفاده از موزیک های آرام بخش به عنوان پس زمینه صحبت های گوینده میتواند عامل دیگری برای ارتباط بهتر مخاطبین با پادکست های شما باشد. اگر تولید پادکست های شما برای افزایش فروش است باید بدانید یکی از بهترین و موثرترین شیوه های تولید محتوا را برای گسترش کار خود در بستر اینترنت انتخاب کرده اید.

زیرا افراد با صدای شما بهتر از محتواهای متنی ارتباط برقرار میکنند. صدایی خوب میتواند به عنوان بازاریابی اصلی شما شناخته شود. همچنین استفاده از الفاظ صحیح و زیبا برای جذب مخاطبین به سمت محتوای شما بسیار موثر واقع خواهد شد. داشتن لحنی خشن و غیر مناسب ممکن است باعث سلب اعتماد شود.

 

پادکست های دنباله دار :

سعی کنید پادکست های دنباله دار یا سریالی بسازید. اینکه شما فکر کنید با ساخت یک پادکست میتوانید حق مطلب را ادا کنید کاملا در اشتباه هستید. برای ساخت پادکست بهتر است شما پادکست هایی با زمان های کوتاه را در نظر بگیرید هم چنین سعی کنید ادامه مطالب و گفته های خود را در پادکست های بعدی خود بیان کنید. با ساخت پادکست های طولانی با زمان های زیاد افراد ممکن است کلافه شده و به تمامی محتوای شما گوش ندهند.

زمان مناسب برای تولید پادکست را با توجه به مطالبی که قصد دارید ارائه دهید پیدا کنید. همچنین سعی کنید با تولید زیاد محتوا در زمان کوتاه یا وقفه های زیاد در تولید پادکست های بعدی خود به کلافگی کاربران دامن نزنید. شما باید به اندازه در طول یک هفته پادکست تهیه کنید تا کسانی که به هر دلیلی قادر به شنیدن پادکست های شما نشده اند، چیزی را از دست نداده باشند و به راحتی همچنین در زمانی کوتاه مطالب شما را گوش دهند.

یکی از مزایای پادکست ها در این است که نیازی به اتصال به اینترنت ندارند. و مخاطبین شما در هر کجا که باشند میتوانند به محتوای شما گوش دهند. بسیاری از افراد به دلیل مشغله های زیاد زمانی برای دیدن ویدیو یا خواندن محتواهای متنی ندارند. پس شما میتوانید بسیار از تولید محتوای صوتی برای کسب و کار خود بهره ببرید.

مهمان داشته باشید :

سعی کنید از افراد با تجربه در حوزه کاری خود استفاده کنید. از کسانی که در حوزه کاری شما موفق هستند برای تهیه مصاحبه استفاده کنید. با افراد شناخته شده و مطرح در تجارت خود استفاده کنید. سعی کنید از آنان بخواهید از زندگی و تجارب کاری خود برای شما صحبت کنند. با مصاحبه افراد مطرح میتوانید نظر مخاطبین آنان را نیز به حوزه کاری خود جلب کنید ، مخاطبین زیادی برای خود داشته باشید.

طرفداران آنان نیز از طرفداران شما نیز خواهند شد. هیچ گاه ّمصاحبه ای طولانی مدت با افراد نداشته باشید. سعی کنید تجارت افراد حاذق را به کار خود ارتباط دهید. از آنجایی که صدای افراد مهمان شما موثر واقع خواهد شد بازاریابی و تبلیغات گسترده ای را برای شما به همراه خواهد داشت. سعی کنید شنیدن داستان زندگی افراد مشهور را برای کاربران جالب کنید. تجارب آنها میتواند پله ای به سوی موفقیت بیشتر شما باشد.

از کارشناسان دعوت کنید و سعی کنید از آنها بخواهید مزایای کار و خدمات شما را در پادکست ها بیان کنند. اینکه با این کار به افزایش اعتبار خود میپردازید مسئله ای کاملا مشخص است. کاربران شما متوجه میشوند شما برای ارتقا کسب و کار خود به فکر راه حل و استفاده از تجارب دیگر افراد موفق میباشید.

 

نکات مهم در تولید محتوای صوتی چیست ؟

آموزش : برای فروش یک محصول یا معرفی آن از طریق محتوای ویدیویی لازم است که در ویدیویی روش کار محصول را آموزش دهید. یا نسخه رایگان و محدود محصول را در دسترس عموم قرار دهید. تولید محتوای ویدیویی روشی کاملا موثر هم برای جذب مخاطبین و هم برای جلب توجه موتورهای جست و جو است. موتورهای جست و جو امتیازهای ویژه ای را برای محتواهای ویدیویی در نظر میگیرند.

نکات مهم در تولید محتوای صوتی چیست ؟
نکات مهم در تولید محتوای صوتی چیست ؟

استفاده از محتواهای ویدیویی بسیار سئو سایت شما را بهبود می بخشد. در تولید محتواهای ویدیویی لازم است حتما شما شیوه  کار خود را بیان کنید یا تمامی ویژگی های محصولات خود را به نمایش بگذارید. سعی کنید کلیپ های تصویری خود را چند دقیقه بیشتر طول ندهید. ویدیوهایی با زمان بالا باعث میشود کاربران از محتواهای ویدیویی شما دلسرد شده و به آنها توجه نکنند. تمامی نکات قابل ذکر را در ویدیو های خود بیان کنید. از شبکه های اجتماعی برای توسعه محتواهای ویدیویی استفاده کنید.

اگر محتوای شما ویدیویی است سعی کنید یک پیش نمایش کوتاه را به کاربران نمایش داده و برای دانلود فیلم اصلی آنها را راهنمایی کنید. هیچ گاه بدون اجازه کاربر فایل مربوطه را در اختیار یا در معرض نمایش قرار ندهید. این کار سبب میشود کاربران شما بدون توجه به محتوا سعی در بستن فیلم یا قطع مراحل دانلود داشته باشند. با یک محتوای کوتاه بیشترین و مهمترین قابلیت های خدمات و محصولات خود را نمایش دهید. باور کنید با تهیه محتواهای کم حجم میتوانید فروش فوق العاده و شرایط کاری ایده آلی پیدا کنید.

پاسخگو باشید :

سعی کنید با تهیه محتوای ویدیویی سعی کنید به سوالات کاربران پاسخ دهید. تمامی سوالات مطرح شده را پاسخ داده و با قبول نقاط ضعف راه هایی برای کنترل و رفع نقاط ضعف محصولات را پیشنهاد دهید. سعی کنید با کاربران خود ارتباط تنگاتنگ داشته باشید. بیشترین سوالاتی که در زمینه خدمات و محصولات شما مطرح میشود را بیان کنید و سعی کنید بهترین پاسخ را برای آنان پیدا کنید.

پاسخگو باشید :
پاسخگو باشید :

در ویدیوهای خود کاملا صادق باشید و هیچ گاه سعی نکنید با دادن وعده های دروغین یا اغراق در ظاهر یا ویژگی های محصول فروش خود را افزایش دهید. برای فروش محصولات یا خدمات صداقت داشته باشید و کاملا بی طرفانه قابلیت ها نقاط ضعف محصولات را بیان کنید. از تیم پشتیبانی یا بازاریابان خود بخواهید بیشترین سوالاتی که درباره محصولات شما پرسیده میشود را در اختیار شما قرار داده و در طی یک ویدیو به تمامی سوالات مطرح شده پاسخ دهید.

در شبکه های اجتماعی هم این ویدیو را در اختیار کاربران قرار دهید. زمانی که شما به سوالات مهم کاربران پاسخ دهید در واقع برند خود را در ذهن مخاطب برجسته خواهید کرد. برای تمامی محصولات و خدمات خود از شیوه پاسخگویی به سوالات استفاده کنید. اهمیت به نظر و سوالات کاربران یا سرمایه گذاران کاری شما میتواند به جلب اعتماد بهتر به سمت شما و خدماتتان کمک های شایانی کند.

 

توصیف خدمات کاری :

با ساخت یک محتوای ویدیویی تمامی خدمات خود را توصیف کنید. تمامی مزایای کار کردن با خود را بیان کنید. برای مثلا شروع کار تخفیف قائل میشوید و یا با گسترش کار خود برای بعضی افراد تخفیف های ویژه ای را در نظر میگیرید. محتواهای تولیدی شما معرف کار و خدمات شماست هیچ گاه سعی نکنید از کنار آنان ساده بگذرید.

چشم اندازی از موفقیت کاری خود را به مخاطبین نمایش دهید. سعی کنید ایده های خود را برای آنان ملموس کنید. با توصیف پیشرفت کاری خود میتوانید اعتماد کاربران را جلب کنید. از تمامی مراحل کاری خود ویدیو تهیه کرده و در اختیار صاحبان کار و مشتریان خود قرار دهید. تمامی محتواهای ویدیویی را در شبکه های اجتماعی مربوط به شرکتتان منتشر کنید.

با این کار ممکن است افرادی از شبکه های اجتماعی شما را شناخته و از مشتریان شما شوند. سعی کنید محور اصلی کار را بر جذب مخاطبین بیشتر بگذارید. با این کار افراد حاضر در حوزه کاری شما هم میتوانند گسترش کار را دیده و بیشترین تمایل به همکاری با شما داشته باشند. از تجربیات خود و کارمندانتان استفاده کنید سعی کنید با کارمندان خود و مزایایی که در اختیار دارند مصاحبه کرده و از آنها بخواهید برای مخاطبین جدید از جنبه های مثبت و اصلی کار سخن بگویند.

برای ساخت و پخش محتواهای ویدیویی خود از زمان خود هزینه کنید. ساخت ویدیوهای کوتاه و یا عجله ای نمیتواند گویای کار و خدمات شما باشد. در محیطی آرام و با لحنی بسیار مناسب سعی کنید تمامی مراحل کار و پیشرفت کاری خود را توضیح دهید. همچنین با در میان گذاشتن مشکلات کاری خود سعی کنید ارتباط نزدیک تری با مخاطبین خود برقرار کنید.

 

نکات مهم در تولید محتوای تصویری چیست ؟

برند سازی : با تولید محتوای تصویری میتوانید برند خود را جاودانه کنید. با استفاده از تولید محتواهای تصویری میتوانید برند خود را گسترش داده و تبلیغ کنید. با استفاده از تولید محتواهای تصویری میتوانید مستقیما بر احساسات مخاطبین خود تاثیر بگذارید. در واقع اولین عنصری که باعث کشیده شدن افراد و مخاطبین زیاد به کسب و کار شما میشود استفاده از محتواهای تصویری درست و بجاست.

برای برند سازی بهتر سعی کنید در تولید محتواهای تصویری خود از الگوهای خاصی تبعیت کنید. استفاده از یک نوع فرم خاص تصویری ، حاشیه یا استفاده از نام برند شما میتواند محتوا را از آن شما کند.

دیگر در بستر اینترنت در هر فضایی که محتواهای شما منتشر شد همه میدانند استفاده از این الگوی تصویری متعلق به برند و شرکت شما است. البته این به معنای تقلید و روی یک خط تولید محتوا نیست ، سعی کنید با حفظ الگوی کاری خود در تولید محتواهای خود تنوع به خرج دهید.

استفاده از محتواهای خاص تصویری باعث ایجاد صمیمیت مخاطبین به سمت شما خواهد شد. در ایجاد محتواهای تصویری خلاقیت زیادی به خرج دهید. از تمامی مراحل کار تصویر تهیه کرده و با تصاویر تهیه شده ویدیو کلیپ درست کنید. یا از تصاویر خود در کنار هم چیدمان های زیادی را خلق کنید این کار باعث میشود نوآوری را سر لوحه کار خود قرار داده و برای مشتریان خود خسته کننده نباشید.

تصاویر رنگی :

استفاده از رنگ های مختلف باعث تحریک احساسات کاربران میشود. هیچ گاه سعی نکنید فقط از یک سری رنگ آمیزی استفاده و آنها را غالب برند خوب کنید. تنوع پذیری در تولید محتواهای تصویری تاثیری شگفت انگیز دارد. استفاده از رنگ های دلنشین و زیبا باعث خواهد شد توجه افراد به سمت محتواهای تصویری شما جلب شود. همچنین استفاده از رنگ های شاد باعث جلب اعتماد بیشتر مشتریان با شما خواهد شد.

مثلا اگر شما فروشگاه اینترنتی دارید و میخواهید با محتوای تصویری فروش خود را افزایش دهید سعی کنید از تمامی رنگ بندی محصولات خود عکس تهیه کرده و در اختیار کاربران قرار دهید

همچنین استفاده از تصاویر رنگ بندی در وب سایت های شما یا در شبکه های مجازی باعث افزایش سئو و جلب اعتماد مشتریان بیشتری خواهد شد. برای فروش محصولات دارای رنگبندی حتما عکس هایی واقعی از محصولات تهیه کنید و در اختیار مشتریان خود قرار دهید. شاید کسی با دیدن یک عکس از محصولات شما توجهی به محصول و خرید آن نکند اما با نمایش رنگ بندی محصولات و پسند رنگ دیگری از محصول شما قصد خرید داشته باشند.

 

جمع بندی مطلب

تولید محتوای سئو شده اهمیت بسیار زیادی در بهینه سازی وب سایت و برند سازی یک شرکت خواهد شد. با تولید محتواهای بهینه سازی شده ، میتوان موفقیت یک کسب و کار را تضمین کرد. همچنین برای تولید محتوا میتوان به چند گونه ، محتوای موثر تولید کرد. این انواع از قبیل : محتواهای متنی : با تولید محتواهای متنی سئو شده و غیر تکراری میتوان به توضیح و گسترش کسب و کارهای اینترنتی پرداخت.

جمع بندی مطلب
جمع بندی مطلب

محتواهای متنی یکی از متداول ترین شیوه های تولید محتوا هستند. در این گونه تولید محتوا نیاز است از افراد نویسنده و حاذق در این کار کمک گرفت همچنین استفاده از ابزارهای مفید در تولید متن سئو شده بسیار نقش مهمی دارد. اگر از وردپرس استفاده میکنید میتوانید از افزونه های تخصصی وردپرس بهره ببرید و تاثیرات آنها را در افزایش بازدید مشاهده کنید.

در تولید محتوای صوتی شما در واقع با مخاطبین خود سخن گفته و در واقع کار بازاریابی کلامی را انجام میدهید. همچنین در تولید محتوای صوتی مخاطبین شما نیازی به اتصال اینترنت نداشته ، در هر زمان و مکانی قادر خواهند بود پادکست های شما را گوش دهند. همچنین ساخت پادکست های سریال میتواند کمک های بسیاری را به شما و علاقه مندان شما بکند.

در تولید محتوای تصویری شما باید با عکس ها و گرافیک حرفه ای دست به ساخت برند و الگوهای مورد نیاز خود بزنید. شما در واقع قادر خواهید بود با ساخت تصاویر هدف اصلی و محصولات فروشی خود را معرفی کنید

هدف از این کار حفظ مشتریان قبلی و جذب مخاطبین جدید میباشد. همچنین با استفاده از نصاویر به راحتی میتوانید در شبکه های اجتماعی فعالیت کرده ، خدمات خود را معرفی کنید.

در ساخت تولید محتوای ویدیویی شما به راحتی میتوانید با کاربر روابط صمیمی برقرار کرده و یا با بیان مشکلات خود به دنبال راه حلی برای آنان باشید. همچنین محتوای ویدیویی میتواند شما آموزش های مورد نیاز کاری شما نیز باشد. و یا با ساخت یک کلیپ میتوانید به معرفی خدمات شرکت خود بپردازید. البته باید این نکته را مد نظر داشته باشید که ساخت ویدیوهای با حجم بالا باعث دلسردی کاربران شما خواهد شد.

باید محتوا را به گونه ای مدیریت کنید که کاربران از تماشای آنان لذت برده و منتظر محتواهای بعدی شما باشند. همچنین باید با سرمایه گذاران و مخاطبین خود ارتباط صمیمی برقرار کنید. تعامل زیاد با کاربران باعث ماندگاری برند شما خواهد شد البته این تعامل نباید به گونه ای باشد که باعث مزاحمت کاربران شوید. در ساخت تولید محتوای سئو شده باید تمامی جوانب را بسنجید و در نظر بگیرید.

 

شما اگر جای کاربران خود بودید ، با خواندن تولید محتواهای خود چه احساسی به شما دست میداد ؟ یا دوست داشتید صاحبان کار چگونه نیازهای شما را رفع کنند ؟ همچنین با استفاده از محتواهای شبکه های اجتماعی چگونه به کسب و کاری جذب میشدید یا از خدمات یک شرکت استفاده میکردید؟

هیچ گاه تاثیر شبکه های اجتماعی را دست کم نگیرید. شبکه های اجتماعی در دنیای امروز حرف اول را در عرصه توسعه کسب و کارها نیز میزند.

شما با استفاده از تولید محتوای سئو شده میتوانید بسیار به خود کمک کرده و سعی کنید با استفاده از آنها برند خود را ماندگار کنید ، همچنین میتوانید هدف خود را به جذب سرمایه گذاران جدید متمرکز کنید. برای جذب مخاطبین جدید باید حرفی تازه برای بیان داشته باشید. سعی کنید همیشه یک قدم از رقبای خود فاصله بگیرید و تعاملات خود را در کار گسترش دهید.

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید