تولید محتوای دیجیتال

تولید محتوای دیجیتال

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

هر آنچه که در سایت ها تولید می شود محتوا محسوب می شود. تولید محتوای دیجیتال نیز یکی از انواع محتوا است که در مقاله ی پیش رو مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

 

اگر شما تولید کننده محتوا هستید می توانید به تیم هشت ایمیل بزنید و از این طریق با ما همکاری کنید و همچنین اگر به دنبال تولید کننده محتوا می گردید تیم هشت در خدمت شماست.

برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه تولید محتوا هدفمند می توانید با تیم هشت تماس بگیرید. این نکته را در نظر داشته باشید که سفارش تولید محتوا در تیم هشت صد در صد تضمین شده است. به این معنی که اگر محتوای تولید شده توسط تیم هشت باعث افزایش ورودی ارگانیک سایت شما نشد، ما از شما هیچ پولی دریافت نمی کنیم!

۰۹۱۲۰۶۴۷۳۴۴

تولید محتوای دیجیتال
تولید محتوای دیجیتال

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به سوالات زیر پاسخ می دهیم:

تولید محتوا چیست؟

تولید محتوای دیجیتال چیست؟

ابزار تولید محتوای دیجیتال چیست؟

[/stextbox]

 

تعریف محتوا

محتوا شکلی از اطلاعات می باشد که ساختار مشخصی دارد و باید برای مخاطبان قابل درک و فهم باشد. امکان ویرایش مطالب و به روز کردن آن ها نیز وجود داشته باشد. محتوا انواع مختلفی دارد که در قالب های متفاوتی مانند: متن، تصویر، ویدئو، پادکست و… به کاربران ارائه می شود.

تعریف محتوا
تعریف محتوا

محتوای دیجیتال

امروزه محصولات دیجیتال در بین مردم طرفداران بسیاری دارد و تعجب ندارد که فروشکاه هایی که روزانه فایلی را می فروشند، درآمد قابل توجهی دارند. برای شناخت محتوای دیجیتال و اینکه با چه نرم افزاهایی تولید می شود و چه مزایایی دارد، در ادامه به آن اشاره می شود.

دلیل تولید محتوای دیجیتال

شکل تمام الکترونیک: فضای مجازی باعث تغییر در بسیاری از کسب و کارها شده است و روند کسب و کارها را راحت تر کرده است. با استفاده از محصولات دیجتال می توان مطمئن شد که تمام کار از اول تا آخر به صورت الکترونیکی انجام می شود. یعنی آن چیز که به دست می آید کاملاً دیجیتال است که در فضای مجازی از طریق ایمیل ارائه می گردد. درآمد آن هم از طریق مشتری مستقیم به حساب تولید کننده کار واریز می شود.

بدون نیاز به سرمایه ی بالا: در گذشته برای تولید یک محصول به سرمایه ی بالا و مواد اولیه ی خاصی نیار بود اما امروزه فقط به یک سیستم و دانش تولید محتوا نیاز است.

برند: تولید کردن محتوای دیجیتال و در اختیار گذاشتن آن به کاربران از طریق راه های مختلف مانند شبکه های مجازی و ویدئوهای اینترنتی و… راهی است تا یک برند مطرح شود و در بین مشتریان شناخته شود.

7 ویژگی تولید محتوای دیجیتال

7 ویژگی تولید محتوای دیجیتال
7 ویژگی تولید محتوای دیجیتال

عجله ی مخاطب در وب:

شخصی که در یک سایت به دنبال چیزی می گردد. برای زودتر رسیدن به پاسخش به سایت مراجعه کرده و گرنه جواب سوالش را در کتاب پیدا می کرد. پس باید توجه داشت که محتوا کوتاه و موجز باشد ولی اصل کطلب را برساند تا مخاطب را جذب نماید.

نگاه کلی مخاطب به مطالب:

معمولاً محاطب تمام متن یک سایت را خط به خط نمی خواند. او سریعاً به دنبال تیتر اصلی و مهم مورد نظر خود می گردد. پس بهتر است پاراگراف و تیترها از هم جدا باشند تا راحت تر قابل فهم باشد.

نگاه کلی مخاطب به مطالب
نگاه کلی مخاطب به مطالب

محتوای تولید شده باید اصالت داشته باشد:

محتوایی که تولید می شود باید مطلبی جدید برای گفتن داشته باشد. استفاده از مطالبی که در سایت های دیگر موجود است و فقط ادبیات آن عوض می شود قابل قبول نیست. وقتی قرار است در وبسایت به سوالی پاسخ داده شود باید از پاسخ آن آگاهی داشت تا بتوان اعتماد مخاطب را جلب کرد.

اهمیت تیتر:

مخاطبان در وب اول به سراغ تیتر موجود می روند و اگر به محتوای مورد نظرشان نزدیک بود به خواندن متن ادامه می دهند. پس باید به تیتر ها توجه داشت که چه چیزی نوشته می شود.

نظم در کار تولید محتوا:

کسانی که اهل مطالعه هستند اصولاً به طور روزانه چیزی برای خواندن در نظر دارند. اگر مدیران سایت ها بخواند مخاطبان همیشگی برای سایت داشته باشند، باید مطالب خود را هر روز و منظم جدید و به روز نگه دارند تا مشتریان جذب سایت شوند

نظم در کار تولید محتوا
نظم در کار تولید محتوا

درست نوشتن متن ها:

در نوشتن درست کلمات باید دقت داشت. کلمات نباید اشتباه تایپی داشته باشند زیرا غلط املایی و نادرست بودن کلمات باعث ریزش مخاطب مس شود.

قوانین سئو چندان اهمیت ندارد:

برای بهتر شدن یک سایت باید به قوانین تولید آن برای موتور جستجو توجه داشت. اما بعضی اوقات می توان این قوانین را به طور کامل رعایت نکرد و مثلاً پاسخ یک سوال که 1000 کلمه است و امکان دارد خیلی طولانی باشد را در جملاتی کوتاه که قابل درک و فهم باشد و مشتری به راحتی به جوابش می رسد را جایگزین کرد.

قوانین سئو چندان اهمیت ندارد
قوانین سئو چندان اهمیت ندارد

ابزار مورد نیاز محتوای دیجیتال

ویدئوهای آموزشی:

ویدئو در میان مخطبان اینترنت طرفداران زیدی دارد. کافی است تعدادی ویدئو تولید شود و در شبکه های مختلف مجازی به اشتراک گذاشته شود مانند: آپارات، اینستاگرام، یوتیوب و… البته ویدئو برای تولید کننده ی محتوای دیجیتال یکی از لرت بخش ترین ابزارها است. فقط لازم است کمی به موضوع مورد نظر آگاهی و تسلط داشته باشد و با یک برنامه ریزی درست به هدفش که تولید محتوایی با ارزش است و مخاطب را جذب کند، برسد. این کار با تمرین در تولید به دست می آید.

پادکست (فایل های صوتی دنباله دار):

پادکست و یا کتاب صوتی دنباله دار برنامه ای است که از طریق آن مخاطبان زیادی را جذب یک سایت می کند. دلیل محبوبیت این قالب از تولید محتوا این است که مردم بخاطر مشله ی کاری که دارند و وقت نمی کنند مطالعه داشته باشند ترجیح می دهند از این طریق مطالب مورد نظر خود را پیگیری کنند. مهم ترین بخش در تولید پادکست دستگاه رکورد صوتی است که باید از دستگاهی با کیفیت استفاده نمود تا محتوای قابل قبول در دسترس مشتریان قرار گیرد.

کتاب های الکترونیکی:

یکی از محبوب ترین فرمت ها در عصر دیجیتال کتاب های الکترونیکی است. برای مطرح شدن در بین سایت هایی با محتوای دیجیتال ارائه ی کتاب الکترونیکی خیلی مؤثر است. طراحی کتاب الکترونیکی کار مشکلی نیست. کافی است فقط به شکلی ساده تمام مطالبی را که در سایت منتشر می شود جمع آوری کرده و در برنامه ی (ورد) مزتب و منظم نمود سپس یک پی دی اف از آن گرفت و به صورت کتاب الکترونیکی در اختیار مخاطبان قرار داد.

 

نتیجه گیری

برای تولید محتوای خوب باید آگاهی لازم در مورد ساختار تولید محتوا را داشت تا بتوان وبسایت خود را در میان مخاطبان محبوب نمود. تولید محتوای دیجیتال نیز مانند سایر تولید محتوا ها ابزار خاص مربوط به خود را دارد مثل: ویدئو، عکس، پادکست و… که اگر به بهترین شکل در تولید محنوا از آن استفاده شود و همیشه سعی شود جدید و به روز باشد، قطعاً سایتی در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت که جذاب و محبوب است.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

اگر مایل به دریافت مشاوره رایگان در زمینه تولید محتوا هدفمند هستید می توانید با شماره زیر تماس بگیرید

09120647344

[/stextbox]

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید